Работа на брод

  • Креатор на темата Креатор на темата Dzings
  • Време на започнување Време на започнување
Здраво,
Сакам да прашам дали може преку рсбота на брод да мигрираш во САД, дали е изводливо да избегсш од брод и да рсботиш во некоја друга земја.
Мој пријател беше на брод и кидна но му остана и пасош и куфер со ствари на бродот како што спомна некој погоре. Си остана си обнови пасошот во Мак. Конзулат во Њу Џерси, си аплицираше за азил и си доби работна дозвола и сега си има легален престој и дозвола за работа. Не дека е лесно да фатиш фитиљ од брод, но доколку доаѓаш со таква цел секако дека можеш. Другаров стигна до Чикаго без да знае да гукне англиски кувар братот и самиот викаше дека не знае како стигнал до тука. :)
 
Мој пријател беше на брод и кидна но му остана и пасош и куфер со ствари на бродот како што спомна некој погоре. Си остана си обнови пасошот во Мак. Конзулат во Њу Џерси, си аплицираше за азил и си доби работна дозвола и сега си има легален престој и дозвола за работа. Не дека е лесно да фатиш фитиљ од брод, но доколку доаѓаш со таква цел секако дека можеш. Другаров стигна до Чикаго без да знае да гукне англиски кувар братот и самиот викаше дека не знае како стигнал до тука. :)

а тие од бродот не јавиле дека киднал братот? Како да заборавиле на него дека постои
 
Јас кога бев на брод кога излегуваме во Америка или Канада или Русија не советуваа пасошот со нас да е и ги даваа а после враќање мораш да го вратиш кај purser или Hr. За тие прв пат што идеа во US немаше право да излегуваат. Освен ако не им дадеа I-95 мислам се викаше од migration кои доаѓаа на брод и поставуваа прашања и врз основа на услови ти доделуваат да излезеш или не, пошто си од мк речиси и нема да ти дадат освен ако не работиш у шорекс.
 
Мој пријател беше на брод и кидна но му остана и пасош и куфер со ствари на бродот како што спомна некој погоре. Си остана си обнови пасошот во Мак. Конзулат во Њу Џерси, си аплицираше за азил и си доби работна дозвола и сега си има легален престој и дозвола за работа. Не дека е лесно да фатиш фитиљ од брод, но доколку доаѓаш со таква цел секако дека можеш. Другаров стигна до Чикаго без да знае да гукне англиски кувар братот и самиот викаше дека не знае како стигнал до тука. :)
Ова ми изгледа too good to be true, што знам, да избегаш туку-така од брод и да те остават да се шеташ низ Америка без проблем без никаков документ за идентификација ми е малку нереално... Или другарот твој е најголемиот среќлија на светот или избегал на некој си друг начин...

Јас кога бев на брод кога излегуваме во Америка или Канада или Русија не советуваа пасошот со нас да е и ги даваа а после враќање мораш да го вратиш кај purser или Hr. За тие прв пат што идеа во US немаше право да излегуваат. Освен ако не им дадеа I-95 мислам се викаше од migration кои доаѓаа на брод и поставуваа прашања и врз основа на услови ти доделуваат да излезеш или не, пошто си од мк речиси и нема да ти дадат освен ако не работиш у шорекс.

Кога имаш работено на брод ? За Русија знам, другар таму работеше и точно е дека им го даваат пасошот али за Америка и Канада ова што си го пишал не е точно. Јас сум веќе 4 години тука и никогаш ваков проблем не постоело, кога се укрцуваш на бродот правиш емиграција и ти даваат I-95 и со тоа можиш без проблем да излегуваш на било кој амерички или канадски порт. Моментално едина рестрикција што постои е во Њујорк, Њу Џерси и Бостон каде што мораш да имаш направено минимум пет договори за да можиш да излегуваш и мислам дека беше во Лонг Биш мораш да имаш барем два договори за да можиш да излегуваш. Во последните 4 години имам работено од Мајами, Порт Канаверал, Тампа, Чарлестоун, Норфолк, Галвестон, Лонг Бич и на сите тие портови немавме никаков проблем за излегување а ниту пак имам слушнато дека на некој му забраниле да излегува.
 
Ова ми изгледа too good to be true, што знам, да избегаш туку-така од брод и да те остават да се шеташ низ Америка без проблем без никаков документ за идентификација ми е малку нереално... Или другарот твој е најголемиот среќлија на светот или избегал на некој си друг начин...



Кога имаш работено на брод ? За Русија знам, другар таму работеше и точно е дека им го даваат пасошот али за Америка и Канада ова што си го пишал не е точно. Јас сум веќе 4 години тука и никогаш ваков проблем не постоело, кога се укрцуваш на бродот правиш емиграција и ти даваат I-95 и со тоа можиш без проблем да излегуваш на било кој амерички или канадски порт. Моментално едина рестрикција што постои е во Њујорк, Њу Џерси и Бостон каде што мораш да имаш направено минимум пет договори за да можиш да излегуваш и мислам дека беше во Лонг Биш мораш да имаш барем два договори за да можиш да излегуваш. Во последните 4 години имам работено од Мајами, Порт Канаверал, Тампа, Чарлестоун, Норфолк, Галвестон, Лонг Бич и на сите тие портови немавме никаков проблем за излегување а ниту пак имам слушнато дека на некој му забраниле да излегува.
Јас се немам укрцувано во Америка. Јас мислев за УС не за Канада. Пошто бев firsttimer мене не ми беше дозволено да излегувам тогаш на американски порт дури ни во Порторико. Во Монтреал и Кибек си излегував колку сакам. Тоа беше првиот договор 2016. И со други што имам разговарано што крузирале Саутемптон-мајами не им било дозволено.
Автоматски споено мислење:

А имаше и Швеѓани firsttimer на кои им беше дозволено да излегуваат. Во Њујорк, Бостон.
 
а тие од бродот не јавиле дека киднал братот? Како да заборавиле на него дека постои
Тој не се задржа на местото подолго туку тргна накај Чикаго одма. Кој рече дека заборавиле на него? Сигурно бил пријавен некаде нешто.
Ова ми изгледа too good to be true, што знам, да избегаш туку-така од брод и да те остават да се шеташ низ Америка без проблем без никаков документ за идентификација ми е малку нереално... Или другарот твој е најголемиот среќлија на светот или избегал на некој си друг начин...
Некој од обезбедување или така нешто од бродот му помогнал на некој начин не ме фаќај за збор. Другаров кажа дека не било туку така да го напуштиш бродот и јас напоменав. А за шетање низ Америка каков документ мислиш? Па повеќето наши немаат документи посебно Чикаго нагоре. Па друже јас немав документ за идентификација ниту некаков статус 3 год освен Македонска возачка дозвола и фала богу немав никаков проблем ниту Њујорк ниту Флорида.
 
Тој не се задржа на местото подолго туку тргна накај Чикаго одма. Кој рече дека заборавиле на него? Сигурно бил пријавен некаде нешто.

Некој од обезбедување или така нешто од бродот му помогнал на некој начин не ме фаќај за збор. Другаров кажа дека не било туку така да го напуштиш бродот и јас напоменав. А за шетање низ Америка каков документ мислиш? Па повеќето наши немаат документи посебно Чикаго нагоре. Па друже јас немав документ за идентификација ниту некаков статус 3 год освен Македонска возачка дозвола и фала богу немав никаков проблем ниту Њујорк ниту Флорида.

Па ако го пријавиле сигурно американците би знаеле дека киднал од бродот, не ми држи вода тоа, луѓе низ којзнае какви процедури минуваат за една виза за неколку месеци а не пак некој да се пријави само таму и да го примат ко мигрант, а не ни доаѓа од загрозено продрачје.
 
Па ако го пријавиле сигурно американците би знаеле дека киднал од бродот, не ми држи вода тоа, луѓе низ којзнае какви процедури минуваат за една виза за неколку месеци а не пак некој да се пријави само таму и да го примат ко мигрант, а не ни доаѓа од загрозено продрачје.
Друже 95% од апликантите за азил праат лажни и со адвокати само за да добијат работни дозволи и си фураат живот или пак како нашите во камион. Па повеќето од апликантите не доаѓаат од загрозено подрачје па што? Ти немаш 1 или 2 причини за барање азил. Имаш над 10-15 видови на Азил. Ти говорам ова од пред 4 години. Додека во 2017 малку потстегнаа и за Азил и интервјуа и доделување. Сепак другарот не доби Азил ниту работна дозвола како и другите апликанти и наши што аплицираа тој период туку доби 2 год подоцна и беше само со Alien number.
 
а тие од бродот не јавиле дека киднал братот? Како да заборавиле на него дека постои

и како братот без да знае да гукне на англиски добил договор на брод


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
и како братот без да знае да гукне на англиски добил договор на брод


Sent from my iPhone using Tapatalk
Абе звучи неверојатно приказнава да, али кај мене на брод имаше момак utility galley не знаеше ич англиски.Не знам со да кажам, се бива.
 
Јас се немам укрцувано во Америка. Јас мислев за УС не за Канада. Пошто бев firsttimer мене не ми беше дозволено да излегувам тогаш на американски порт дури ни во Порторико. Во Монтреал и Кибек си излегував колку сакам. Тоа беше првиот договор 2016. И со други што имам разговарано што крузирале Саутемптон-мајами не им било дозволено.
Автоматски споено мислење:

А имаше и Швеѓани firsttimer на кои им беше дозволено да излегуваат. Во Њујорк, Бостон.


Јас кога бев 2008/2009 немаѓе проблем за излегување на амерички портови. После недела ми дадоа И-95 одма икога сакав можев да излагам.

Инаку најдобра опција и најсигурна за останување е како што споменаат погоре после 2-3 договора аплицирај за туристичка виза и после договор ако имаш каде да останеш си остануваш и ќе си платиш адвокат кој ќе ги брка работите за документи. еден цимер што ми беше некаде околу 4000-5000 долара плати. Он поточно отиде преку work and travel два пати. Вториот пат аплицираше и за туристичка и доби. Кога му заврши договорот не се врати остана.
 
Јас кога бев 2008/2009 немаѓе проблем за излегување на амерички портови. После недела ми дадоа И-95 одма икога сакав можев да излагам.

Инаку најдобра опција и најсигурна за останување е како што споменаат погоре после 2-3 договора аплицирај за туристичка виза и после договор ако имаш каде да останеш си остануваш и ќе си платиш адвокат кој ќе ги брка работите за документи. еден цимер што ми беше некаде околу 4000-5000 долара плати. Он поточно отиде преку work and travel два пати. Вториот пат аплицираше и за туристичка и доби. Кога му заврши договорот не се врати остана.
Ее во врска со бродот сменето треба да е баш ради тоа што се случувало често да бегаат од брод. Имам слушано , некои успешно некои понеуспешно со бегањето.
Една од опциите е и да се ожениш да добиеш грин кард, имало лажни бракови за пари и слично.
 
Има забрани за излегување на екипаж ба америчка територија ако Homeland security т.е Customs and Border Patrol утврди дека имаат прво колено роднина илегално ви САД. Се одзема I95 и на трошок на компанијата членот на екипажот со обезбедување се носи до авион на крај од договор. После тоа зависи од ситуација дали ќе му се одземи визата или при обнова дали ќе добие нова.

Инаку сите крузери според CDC моментално се на elevated Outbreak Prevention and Response Plan со зголемени превентивни мерки за кросконтаминација. Посебни насоки има од вчера пратено CDC до компаниите за sign off и карантински зони у сл, се заоструваат мерките има многу случаеви во САД а OPP е создаден да го одржи крузерот до safe/home port шо сега во суштина не постои, така да...
 
Се надевам дека се ова ќе заврши наскоро затоа што сум скоро 8 месеци на бродот а секој што бил на брод знае какво е чувството после 7 месеци да си сеуште на брод. :)
другар, после четвртиот месец, не па седум или осум.
 
и како братот без да знае да гукне на англиски добил договор на брод


Sent from my iPhone using Tapatalk
Нешто изиграваме интересни? Ако имаш нешто паметно да кажеш пиши ако не не труј безвеза. Јас се надоврзав на темава и кажав од лично искуство на мој позаник.
И да, не знаеше англиски ништо кога дојде, а на брод работеше во кујна. Ликот цел живот главен кувар низ МК. Ајт гитла.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom