Плински уреди

Член од
30 јули 2010
Мислења
172
Поени од реакции
47
премногу технички прашања поставуваш на кои мислам дека плимонт нема да ти одговори. тоа се детали со кои обичниот корисник не би требало да се замара, ама ај јас ке ти помогнам да сватиш...

прво не се прекинува цревото за гориво за да се пушти плин во него туку се става т.е. додаваат црева за плин. понатака борд компјутерот нема да ти покажува колку плин имаш, тоа зависи од пакетот на плинскиот уред што ке го купиш дали ке ти покажува САМОТО КОПЧЕ за избор на плин дали и колку има плин во боцата. (и тоа копче се додава, го нема во колата)... и не, не се чепка во моторот ништо, освен потребните зафати да се приклучи доводот на плин, да се додадат горе споменатите црева, електрична инсталација, емулатор, релиња и дрн дрн дрн... моторот не се поправа ништо. освен пластични капаци што се симињаат додека се работи за да не пречат или да не се оштетат, па се вракаат назад на исто место, без да се смени нешто.

за полначка за плин, веднаш до капачето за бензин (под големиот капак на резервоарот) нема да може зашто на атест тоа нема да пројде. мора на браник и тоа бочно. во капаче сум ставл и јас на времето кога се криевме дека возиме на плин... ама казните беа 20 евра... сега се 300 евра и не би ризикувал никој... дури на една застава 128 имав направено капаче од другата страна на другото крило, исто како за бензин, ама во него беше приклучокот т.е. полначката за на плин...
Onak, веројатно те збунивме со информацијата дека кај некои возила се дозволува монтажа на полначка кај капаче за бензин. Пред извесно време доставивме до Машински Факултет документација за овој тип на монтажа, по што почна да се одобрува за некои типови на возила. Имено, се работи за тоа дека уредите на Ланди Рензо кои се наменети за вградување во нови возила во самата фабрика на производителот за нивните bi-fuel модели (за возилата на Opel, Chevrolet, VW, Skoda, Audi, Renault, Fiat итн) не само што поседуваат посебна хомологација како уред наменет за посебен тип на возило (R67 за LPG / R110 за CNG тип на уреди), туку и за самиот тип на монтажа (R115хомологација), во кој меѓудругото е предвидено вградување на полначка кај капаче за бензин. Така за овие возила во самиот TIF е впишана и R115 хомологацијата, што значи дека е тип на монтажа на плински уред прифатен од производителот на автогасна опрема и производителот на возилото и одобрен од TIF – Германија. Ова беше основа врз која се прифати овој тип на монтажа на полначката, кој ќе повторам, не се прифаќа за секое возило.
Приме, во продолжение е дел од документацијата на Ланди Рензо наменета за монтажа на Astra H тип на возило (страна 1 и страна7), на која можете да го видите R115 бројот на хомологација и принципот на поставување на полначката



 
Член од
11 мај 2010
Мислења
2.952
Поени од реакции
718
иако е само за некои коли, значи тоа е нешто ново, од сега брзо дозволено.. зашто знам дека не беше дозволено на исто место да биде полначката со капачето од резервоар. добро е, мрднал законов малку....
 
Член од
11 мај 2010
Мислења
2.952
Поени од реакции
718
од едно форумско дружење испадна и бизнис па и соработка... значи посекако утре плимонт иде на лично мој тест... ке пробаме на едно од моите коли поточно на рено 19 мулти поинт да вградиме ланди систем ланди макс со дизни т.е инџекшн плин со дизни за плин. е се дотука е лесно за муабетење ама доаѓа вистинскиот момент... дизните и компјутерите на рено со 1,7 и 1,8 моторите се комплетно изведени со 2,5 омски отпор, кој е доста проблематичен. значи на тест е цела фирма плимонт, ионака веке се водеа пресметки и прорачунки како да се изведе инџекшн плин на ваков тип компјутер и дизни... утре попладне ке ви го кажам исходот. значи сериозен тест за фирмава. ако го положи кај мене на оваа кола (како што реков една од нај проблематичните инсталации) тогаш на секоја кола ке ставаат со песна. овој луксуз ке чини околу колку беше плимонт ? 540 евра со обична боца т.е. 570 со боца во резервно тркало.

п.с. со помош на новиов закон, ке барам и полначака кај капачето за резервор за бензин... кога веке може зашто да не нели?
 
Член од
30 јули 2010
Мислења
172
Поени од реакции
47
И јас имам едно прашање до Плимонт: летоска Вие ми вградивте плински уред (Пежо 307) и (да чукнам во дрво) презадоволен сум. Али показателот на бензин не работи (како што и Вие ми кажавте уште тогаш), што летоска и не беше некој проблем пошто брзо се загрева и се пребацува на плин, али зимава потешто се загрева - повеќе работи на бензин. Дали најдовте чаре за овој проблем?
Здраво
Воглавно ќе го повторам тоа што го напиша онак. Ние советуваме во интервали од отприлика месец дена да се дополнува мала количина бензин, при што компјутерот ќе се ресетира и ќе го прочита нивото на бензин кое го покажува пловакот. Притоа пожелно е нивото на бензин да го одржувате над 1/3. Втора опција е да се постави танк-фопер, електронски уред кој би требало по секое стартување на моторот да го враќа нивото на бензин на реалната позиција. Од нашето досегашно искуство можам да кажам дека не секогаш овој уред фукционира коректно, а по консултациите со сервисот на Еуроимпекс-Пежо, го нудиме само на инсиситирање на клиентот и со укажување дека за разлика од сите останати компоненти на плинскиот уред, танк-фоперот се меша во работата на примарните системи на возилото и може да направи проблем. Доколку сакате, може да се постави во Вашата 307-ка.

--- надополнето ---

Прашање: Плинмонт Битола и Плимонт Скопје е иста компанија? Не ми изгледа како така...

Плинмонт Битола и Плимонт Скопје не се иста фирма. Сличноста е само во името. Се работи за конкурентска фирма со која сепак досега имаме коректна соработка. Лоцирана е во Битола и воглавно ги опслужува клиентите од југозападниот дел на Македонија.
 
Член од
11 мај 2010
Мислења
2.952
Поени од реакции
718
мислам дека имам идеја за решение на проблемот со возилата за нивото на гориво во резервоарот... ке седнеме на маса да подискутираме околу моето размислување заедно со екипата на плимонт и ако биде успешно решението, претпоставувам дека ке се нуди како дополнително решение или имплементирање во монтажите на гасни системи на сите коли кои ја појавуваат оваа аномалија...
 

Yan Gillan

Iron Maiden - my religion
Член од
12 мај 2006
Мислења
642
Поени од реакции
19
Патувате во друга држава со возило во кое има вграден плински уред и нормално имате едно прашање. Во која држава може да се вози на плин.
Во кои европски земји има плинари???

Јас лично од свое искуство знам дека има во
Бугарија
Турција
Србија (ретко)
на Косово
Црна Гора
Хрватска
Италија

не сум 100% сигурен за
Грција
Велика Британија
Холандија
Белгија
Франција


доколку имате информации за други земји слободно додадете
:motor:

Дали знае некој дали има плинари во Албанија?

Ima i vo albanija jas vozevza crna gora preku albanija i imase plin na sekoj 100m
 
Член од
11 мај 2010
Мислења
2.952
Поени од реакции
718
пукање од плин..... кога ке кажам пукање, не мислам на експлозија, или запалување, недај боже, туку на детонација во грани усисна или издувна... тоа е веке испарен плин, во гасна состојба, ослободен и загреан до работно ниво, и како таков иако е запалив, сепак е во толку мала количина да неможе да направи некоја штета... ај да ги поделиме...

значи има два типа пукање од плин...
1-на издув (ауспух)
2-на усис

ај со ред... првото и не е така страшно, со оглед дека се е метално, дебелозидно и цврсто врзано, па и неможе да направи некој штета, освен на оние со “понежен“ или по истрошен катализатор да му го подстопат малку... мегутоа причината заради кое може да пука е нај често пребогата смеша на гориво со воздух или народски кажано плинот е пуштен превише да тече. исто така по ретко ама се дешава и од кабли зезнати или ептееееееен расштеловано палење, т.е. многу на касније да е ставено. ако е така како последново и на бензин ке пука а не само на плин...

мегутоа, пукање на усис... оние со карбураторски систем ,мање више неможе некоја штета преголема, освен воздушниот филтер да го подоштети, значи сосема малку, нешто што и нема да смени ништо во работењето на возилото. истото важи и за оние со моно инџекшн мотори, кои имаат метални грани. ке пукне, ке загаси колата, верглаш некои 3-5 секунди, доага новиот плин и си продолжува како ништо да не било. е главниот проблем е кај оние кои имаат фул инџекшн мотори или мулти поинт мотори (и едното и другото е уствари едно те исто). да се нагалси дека дискутираме за плинови кои не се на дизни туку на фланши, сместени некаде пред лептирот на усисната грана... значи не за инџекшн плин туку да речеме монтирање на плин од предходната генерација, т.е. претпоследната генерација. тој плин функционира така што целата усисна грана во моторот всушност е наполнета со плин во гасна состојба. тоа е веке смеша од воздух и гориво и е високо заппалива. нај мала искра ја пали и таа детонира во грана и нормално моторот се гаси, а расплињачата-испарувачот го затвара вентилот бидејки нема обртаи... повторувам ове не е опасна детонација ама е застрашувачка бидејки е бучна и секако ке го исплаши човека кога не ја очекува... тоа ти е како ти да си стоиш во некој ред со мислите бог знае каде а под нога ди ти поттурат петарда да ти пукне... ке те распамети...

имате пластични грани, и се депава детонација. ако немате анти детонатор вградено, може многу лесно да се деси да се извлече граната од лежишта и ете ти проблем, или во полош случај може истата ако е добро и јако прицврстена да се распука или раскомада на парчиња. туку да дискутираме за причините на детонација:
-пробиени кабли-ке префрли струја на свекица која во тој момент е со отворен вентил
-пробиени свекици- закснето фрлање искра на веке отворен вентил
-расштелувано палење- тука е јасно, фрла искра свекицата кога не треба
-пробиена бомбина-исто како и со каблите, ама сега и на здрави кабли фрла прејака струја па каблите уште во разовдна капа фрлаат искра
-пробиена разводна капа-ја меша струјата на свекиците па се случува свекица да фрла струја и кога не треба, т.е. на отворен вентил кога усисува гориво уствари да го запали.
-сиромашна смеша.... е ова последново сакав господинот од плимонт да го разјасни. како и зашто од сиромашна смеша може да се деси детонација во граната?

и понатака иако јас знам зашто, да не се правам превише паметен, плимонт нека појасни зашто ова не се случува на новата генерација на плински ситеми од ландиренѕо со инџекшн дизни за плин и како они го решиле овој проблем...

благодарам за информациите....
п.с. ке ви го лапнам бизнисот...:vozbud:
п.п.с. се зезам:pos2:
 
Член од
26 јануари 2009
Мислења
1.663
Поени од реакции
213
Pucketanje na izduv posle turiranje, na primer ja zavrtuvas do 5000 i ja pustas i si pucka neli ukazuva na siromasna smesa?(onak obratno kaza, a ja mislam deka e vaka pa aj nekoj ako znae nek kaze)
 

Sluzbarski

Македонец
Член од
21 јули 2009
Мислења
3.364
Поени од реакции
78
темата в корпа----43 денари се премногу за литро
 
Член од
11 мај 2010
Мислења
2.952
Поени од реакции
718
темата в корпа----43 денари се премногу за литро
ногу се да, ама не премногу. за некој што вози многу е екстра. со инџекшн плин имаш иста литража на гориво а наместо 70 денари бензин плакаш 43... поправи ме ако грешам ама тоа се околу 30% економја. плус биди малку зелен, вози на плин и чувај ја природата.
 

Sluzbarski

Македонец
Член од
21 јули 2009
Мислења
3.364
Поени од реакции
78
единствена полза е што не загадува.....прашај ги таксистите колку се задоволни од новите цени и колку е сега исплатливо.....
 
Член од
11 мај 2010
Мислења
2.952
Поени од реакции
718
единствена полза е што не загадува.....прашај ги таксистите колку се задоволни од новите цени и колку е сега исплатливо.....
прашај ги ти таксисте од кога се незадоволни, т.е. колку време се незадоволни од работата и цените... веке се уморив цела деценија да ги слушам како немаат, не се заработува, нема доволно, едвај крај со крај крпат, нема леб во оваа работа, како куче се осека, ринта без престан, неможе да си ја поправи колата, неможе да купи нова, нема доволно за трошоци бла бла бла, а не се откажуваат од работата, туку напротив се повеке ги има... исто така прашај ги и каков плински систем имаат и од пред колку децении им е монтиран...

друже, јас возам на плин... одговорно ти тврдам дека разликата во моментов со инџекшн плин е околу 25-30% што не е за фрлање воопшто, па дури и за таксистите... на фланша качува потрошња и до 3 литрин повеке во однос на бензин, а 99% од таксистите, токму вакови плински системи имаат... а зашто? затоа што не им се давало екстра 100-150 евра за да стават фулл инџекшн систем... е па тоа е тоа... се што ке купиш евтино како такво и ке го добиеш, т.е. евтино...
 

Sluzbarski

Македонец
Член од
21 јули 2009
Мислења
3.364
Поени од реакции
78
прашај ги ти таксисте од кога се незадоволни, т.е. колку време се незадоволни од работата и цените... веке се уморив цела деценија да ги слушам како немаат, не се заработува, нема доволно, едвај крај со крај крпат, нема леб во оваа работа, како куче се осека, ринта без престан, неможе да си ја поправи колата, неможе да купи нова, нема доволно за трошоци бла бла бла, а не се откажуваат од работата, туку напротив се повеке ги има... исто така прашај ги и каков плински систем имаат и од пред колку децении им е монтиран...

друже, јас возам на плин... одговорно ти тврдам дека разликата во моментов со инџекшн плин е околу 25-30% што не е за фрлање воопшто, па дури и за таксистите... на фланша качува потрошња и до 3 литрин повеке во однос на бензин, а 99% од таксистите, токму вакови плински системи имаат... а зашто? затоа што не им се давало екстра 100-150 евра за да стават фулл инџекшн систем... е па тоа е тоа... се што ке купиш евтино како такво и ке го добиеш, т.е. евтино...
ако е толку доходовно-седни и вози,денар екстра нема да ти штети.....ги има СЕ повеќе заради ситуацијата во државата со вработеноста и платите,ама тоа е друга тема.....
 

Dzish

unlike any other...
Член од
15 февруари 2007
Мислења
13.994
Поени од реакции
2.689
ако е толку доходовно-седни и вози,денар екстра нема да ти штети.....ги има СЕ повеќе заради ситуацијата во државата со вработеноста и платите,ама тоа е друга тема.....
Шо е доходовно во државава освен да си политичар или поп? Со се останато ќе имаш да животариш.

Не ја носете темата во погрешен правец.
 
Член од
30 јули 2010
Мислења
172
Поени од реакции
47
пукање од плин..... кога ке кажам пукање, не мислам на експлозија, или запалување, недај боже, туку на детонација во грани усисна или издувна... тоа е веке испарен плин, во гасна состојба, ослободен и загреан до работно ниво, и како таков иако е запалив, сепак е во толку мала количина да неможе да направи некоја штета... ај да ги поделиме...

значи има два типа пукање од плин...
1-на издув (ауспух)
2-на усис

ај со ред... првото и не е така страшно, со оглед дека се е метално, дебелозидно и цврсто врзано, па и неможе да направи некој штета, освен на оние со “понежен“ или по истрошен катализатор да му го подстопат малку... мегутоа причината заради кое може да пука е нај често пребогата смеша на гориво со воздух или народски кажано плинот е пуштен превише да тече. исто така по ретко ама се дешава и од кабли зезнати или ептееееееен расштеловано палење, т.е. многу на касније да е ставено. ако е така како последново и на бензин ке пука а не само на плин...

мегутоа, пукање на усис... оние со карбураторски систем ,мање више неможе некоја штета преголема, освен воздушниот филтер да го подоштети, значи сосема малку, нешто што и нема да смени ништо во работењето на возилото. истото важи и за оние со моно инџекшн мотори, кои имаат метални грани. ке пукне, ке загаси колата, верглаш некои 3-5 секунди, доага новиот плин и си продолжува како ништо да не било. е главниот проблем е кај оние кои имаат фул инџекшн мотори или мулти поинт мотори (и едното и другото е уствари едно те исто). да се нагалси дека дискутираме за плинови кои не се на дизни туку на фланши, сместени некаде пред лептирот на усисната грана... значи не за инџекшн плин туку да речеме монтирање на плин од предходната генерација, т.е. претпоследната генерација. тој плин функционира така што целата усисна грана во моторот всушност е наполнета со плин во гасна состојба. тоа е веке смеша од воздух и гориво и е високо заппалива. нај мала искра ја пали и таа детонира во грана и нормално моторот се гаси, а расплињачата-испарувачот го затвара вентилот бидејки нема обртаи... повторувам ове не е опасна детонација ама е застрашувачка бидејки е бучна и секако ке го исплаши човека кога не ја очекува... тоа ти е како ти да си стоиш во некој ред со мислите бог знае каде а под нога ди ти поттурат петарда да ти пукне... ке те распамети...

имате пластични грани, и се депава детонација. ако немате анти детонатор вградено, може многу лесно да се деси да се извлече граната од лежишта и ете ти проблем, или во полош случај може истата ако е добро и јако прицврстена да се распука или раскомада на парчиња. туку да дискутираме за причините на детонација:
-пробиени кабли-ке префрли струја на свекица која во тој момент е со отворен вентил
-пробиени свекици- закснето фрлање искра на веке отворен вентил
-расштелувано палење- тука е јасно, фрла искра свекицата кога не треба
-пробиена бомбина-исто како и со каблите, ама сега и на здрави кабли фрла прејака струја па каблите уште во разовдна капа фрлаат искра
-пробиена разводна капа-ја меша струјата на свекиците па се случува свекица да фрла струја и кога не треба, т.е. на отворен вентил кога усисува гориво уствари да го запали.
-сиромашна смеша.... е ова последново сакав господинот од плимонт да го разјасни. како и зашто од сиромашна смеша може да се деси детонација во граната?

и понатака иако јас знам зашто, да не се правам превише паметен, плимонт нека појасни зашто ова не се случува на новата генерација на плински ситеми од ландиренѕо со инџекшн дизни за плин и како они го решиле овој проблем...

благодарам за информациите....
п.с. ке ви го лапнам бизнисот...:vozbud:
п.п.с. се зезам:pos2:

Хмм, интересно и точно, очигледно добиваме озбилна конкуренција. :smir:
За да излезам постручен , ќе те надополнам со уште една информација. Гледано од аспект на ризик од појава на детонации, возилата кај кој постои можност да се вгради плински уред од постарата генерација (вентури уредите т.е. уреди со плочка), би ги поделил во две групи:

-Возила кај кои во системот за палење е вграден разводник (постарите модели)
-Возила кај кои во системот за палење е вградена ,,DIS” бомбина т.е бибомбина (dual coil)

Кај првите возила можноста да дојде до детонација е многу мала. Факторите кои ги наброи и кои доведуваат до ,,касније” и ,,раније” палење, тешко доведуваат до палење на смесата плин / ваздух во всисната гранка. Тука е строго дефинирано во кој момент свеќичката ќе ја запали смесата во цилиндарот и самото прерано или закаснето запалување на смесата најчесто е повторно во граници, во кои неможе да дојде детонација.

Возилата со DIS бомбина се високо ризични возила. DIS, тоа е коцка од која излегуваат 4 високо напонски кабели кој водат до свеќиците (за оние кој незнаат). Тоа се две бомбини. (најчесто), едната дава искра на првиот и четвртиот цилиндар, а другата на вториот и третиот. Второ, самото работење на бомбината е регулирано од електронската централна единица на моторот, кој, доколку осети потреба може да го помести запалувањето на смесата ,,раније” или ,,касније” во поголеми граници.
[FONT=&quot]
Значи (пример), кога првиот клип ќе дојде во горна позиција, бомбината дава струја кон свеќичката, за да ја запали смесата. Тоа е активна искра. Меѓутоа во истиот момент и свеќичката на четвртиот клип (бидејќи е истата бомбина) добива струја и дава искра. Тоа е пасивна искра и нема улога во работата на моторот. Меѓутоа пасивната искра се појавува пред самото отварање на всисниот вентил. Доколку централната единица, од некоја причина го померила палењето, или од факторите кој ги наброи, голема е можноста да всисниот вентил биде делумно отворен во моментот кога ќе се појави пасивната искра. Последица, запалување на смесата во всиснаа грана и појава на детонација[/FONT]
 

Kajgana Shop

На врв Bottom