Sluzbarski
Македонец
- Член од
- 21 јули 2009
- Мислења
- 3.364
- Поени од реакции
- 78
плинмонт да ми објасни која е разликата да вградиме плински уред во возило(сега купено) или да се купи нешто на дизел....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Забелешка: This feature may not be available in some browsers.
пукање од плин..... кога ке кажам пукање, не мислам на експлозија, или запалување, недај боже, туку на детонација во грани усисна или издувна... тоа е веке испарен плин, во гасна состојба, ослободен и загреан до работно ниво, и како таков иако е запалив, сепак е во толку мала количина да неможе да направи некоја штета... ај да ги поделиме...
значи има два типа пукање од плин...
1-на издув (ауспух)
2-на усис
ај со ред... првото и не е така страшно, со оглед дека се е метално, дебелозидно и цврсто врзано, па и неможе да направи некој штета, освен на оние со “понежен“ или по истрошен катализатор да му го подстопат малку... мегутоа причината заради кое може да пука е нај често пребогата смеша на гориво со воздух или народски кажано плинот е пуштен превише да тече. исто така по ретко ама се дешава и од кабли зезнати или ептееееееен расштеловано палење, т.е. многу на касније да е ставено. ако е така како последново и на бензин ке пука а не само на плин...
мегутоа, пукање на усис... оние со карбураторски систем ,мање више неможе некоја штета преголема, освен воздушниот филтер да го подоштети, значи сосема малку, нешто што и нема да смени ништо во работењето на возилото. истото важи и за оние со моно инџекшн мотори, кои имаат метални грани. ке пукне, ке загаси колата, верглаш некои 3-5 секунди, доага новиот плин и си продолжува како ништо да не било. е главниот проблем е кај оние кои имаат фул инџекшн мотори или мулти поинт мотори (и едното и другото е уствари едно те исто). да се нагалси дека дискутираме за плинови кои не се на дизни туку на фланши, сместени некаде пред лептирот на усисната грана... значи не за инџекшн плин туку да речеме монтирање на плин од предходната генерација, т.е. претпоследната генерација. тој плин функционира така што целата усисна грана во моторот всушност е наполнета со плин во гасна состојба. тоа е веке смеша од воздух и гориво и е високо заппалива. нај мала искра ја пали и таа детонира во грана и нормално моторот се гаси, а расплињачата-испарувачот го затвара вентилот бидејки нема обртаи... повторувам ове не е опасна детонација ама е застрашувачка бидејки е бучна и секако ке го исплаши човека кога не ја очекува... тоа ти е како ти да си стоиш во некој ред со мислите бог знае каде а под нога ди ти поттурат петарда да ти пукне... ке те распамети...
имате пластични грани, и се депава детонација. ако немате анти детонатор вградено, може многу лесно да се деси да се извлече граната од лежишта и ете ти проблем, или во полош случај може истата ако е добро и јако прицврстена да се распука или раскомада на парчиња. туку да дискутираме за причините на детонација:
-пробиени кабли-ке префрли струја на свекица која во тој момент е со отворен вентил
-пробиени свекици- закснето фрлање искра на веке отворен вентил
-расштелувано палење- тука е јасно, фрла искра свекицата кога не треба
-пробиена бомбина-исто како и со каблите, ама сега и на здрави кабли фрла прејака струја па каблите уште во разовдна капа фрлаат искра
-пробиена разводна капа-ја меша струјата на свекиците па се случува свекица да фрла струја и кога не треба, т.е. на отворен вентил кога усисува гориво уствари да го запали.
-сиромашна смеша.... е ова последново сакав господинот од плимонт да го разјасни. како и зашто од сиромашна смеша може да се деси детонација во граната?
и понатака иако јас знам зашто, да не се правам превише паметен, плимонт нека појасни зашто ова не се случува на новата генерација на плински ситеми од ландиренѕо со инџекшн дизни за плин и како они го решиле овој проблем...
благодарам за информациите....
п.с. ке ви го лапнам бизнисот...
п.п.с. се зезам:pos2:
44,5 denari ova ja pomina sekoja granica. Mnogu se BEZOBRAZNI OVA GJUBRINJAVA...ke si brcam na benzin
Цената на плински уред за ново возило, на кое потоа ќе остане да важи фабричката гаранција, се движи од 700 до 1000 евра ( во зависност од тоа кој плински уред производителот на возилото предвидел да се вградува во неговите модели). Мислам дека со моменталната цена на плинот поисплатлива е дизел опцијата. Меѓутоа се работи за моментална цена која е вештачки ,,напумпана,, и која нема да трае долго време. И во изминатите години бевме сведоци на покачување на цената на плинот во почетокот на зимата, обично за два-три месеци цената се враќа на реално ниво.плинмонт да ми објасни која е разликата да вградиме плински уред во возило(сега купено) или да се купи нешто на дизел....
Викаш има шанси да се врати старата цена до кај 35 36 денари? Се зборува ќе се качува уште.
Колку се намалува коњажата при инсталирање на плински уред?
ауууууу кавасаки з750 на ПЛИН... се фино наместено и средено човек нема шанси да свати дека е на плин моторот. боца пд 6 литри сместена.... бев сведок на негово денешно рокање до крај гаста у трета хала од екипата на плимонт....
плимонт!!!!
дужиш одговор на никола бб, и слики од кавасакито тука на форум да ги ставиш.... со се комплет како е изведено... тоа се 5 фотки... ОБАВЕЗНО!!!
Луѓе имам проблем со боцата. Ми дишат вентилите. Колку би ме чинело да го заменоам тој дел на кој каде што се сместени вентилите, заедно со вентилите нормално, и каде би можел да го купам.?
Спрема фабричката спецификација, губитокот на сила кај секвенционалните уреди (оние со инјектори) е до 2% во однос на бензиски погон. Во пракса разликата е од 0 до 10%, а најчесто се чувствува при полно оптеретување на моторот ( на пр: со 4 патници на поголема нагорнина)
--- надополнето ---
На никола му одговорив, а еве 5 фотки
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Викаш има шанси да се врати старата цена до кај 35 36 денари? Се зборува ќе се качува уште.