Kaj nas veke namesto plin lugeto stavat metan. Mislam veke site taxita vozat na metan i e najeftinoto. Imam slusano deka od Sofija do Crno more na metan e nekolko euro (mislam 3-4 euro). No metanskite uredi se mnogu teski i trebva kola so dobri amortesori. Inaku tie koj ne se na metan se so plin ili diesel, veke tesko se naogja nekoj na benzin (jas uste vozam).
Метанот работи на принцип 60/40.Што значи дека 60% троши метан а 40%бензин или најмалку што може е 30% бензин.Тоа е така затоа што метанот е многу слабо гориво и на мала нагорнина колата се префрла на бензин или пак при нагло забрзување колата забрзува на бензин,а при константна брзина ,како што викаш ти на автопат е тогаш троши само метан,и тоа е стварно многу ефтино,затоа што метанот е мислам дека 5 ден литар ама не сум сигурен,знам дека не е повеке од 10 денари.
Уште нешто метанот е мн поопасен од плинот,затоа што е многу позапалив и е без мирис,што значи дека ако имаш дефект нема да можес да го приметиш,затоа што нема ни мирис ни боја,а е мн смртоносен ако се вдиши во не многу големи количини,поради тоа и тие системи за метан се многу тешки,бидејки имаат неколку нивоа на безбедност,и обично се монтираат на надворешен дел од возилото доколку има можност.Пр.Автобусите на ЈСП системот за метан им е поставен на кровот.
Уште ова и да не го тупам многу.
Предност кај метанот е што може да се монтира и на дизел коли.