Ѓорѓи Н.,
трасата сигурно не е промашена, особено не со користење на дигитална геодетска опрема, со која се следат координатите и котите впишани во проектната документација од страна на самите проектанти.
Она што е веројатно, да не речам сигурно промашено, тоа е обемот од самиот проект, кој веројатно е работен „брзински„ и без сите потребни претходни активности, особено оние од геомеханичките истажни работи, кои, сигурен сум, изведени се „тука и таму„, а не по целата должина од трасата/профилите од автопатот па оттаму излегуваат овие трагикомични ситуации, во стилот „Не знаевме каков е теренот на местото предвидени за дупчење на тунелот„. Такви пропуст и промашувања им се случуваат само на сиромашни држави/власти, кои не сакаат да платат за квалитетно изработена проектна докмументација а сметаат дека работите и проблемите ќе се решаваат „во од„, што е крајно пацерско-непрофесилнален пристап во градењето.
Не пости идеален проект, но недопуштливи се промашувања од мнооогу проценти дополнителни давачки во однос на првично изработената предмер-претсметка за одреден објект.