Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

Dzish

unlike any other...
Член од
15 февруари 2007
Мислења
13.994
Поени од реакции
2.689
Арно реков и не бадијала. Стандардни фабрички димензии и ништо друго. Што е подјадено менување исклучиво со стандардно.
Знаеш како вика една приказна... крпен живот, ама поубо си го поминавме од нов :). Ако знаеш како, и кастомизирањето не е проблем. Само што треба да се има на ум дека се игра со сопствениот живот и животот на сопатниците во колата. Така да се знае до која граница може да се оди.
 
Член од
11 мај 2010
Мислења
2.952
Поени од реакции
718
Арно реков и не бадијала. Стандардни фабрички димензии и ништо друго. Што е подјадено менување исклучиво со стандардно.
друже... добоши од фабрички направени додека колата заврши во отпад знаат да се потрошат и до 10 милиметри без да се осети некаква промена во возењето. на пројдени 250.000 километир сигурно добошот ке отиде 7-8 милиметри, успат ке се сменат гуртни 2-3 пати и никому ништо. кога се дискутираше за момакот да ги носи на дреар да му ги обработат, таму се мери во стоти делови од милиметар а не во милиметри. добар дреар ја бара нај ниската изедена точка на добошот (и на дисковите исто) и според неа го рамни и симиња. и тоа никад... ама НИКАД не е повеке до 0,5 милиметри. да повторам, добар дреар. во лисиче онаму после последна седмица автобуска, има еден албанец, т.е. цело семејство кои се бават со тоа. иам табличе на улица пишува МЕТАЛО СТРУГАР... рака му пружам како работи и внимание какво посветува кога обработува добоши и дискови... а богами и рака му пружам за ниските цени. наместо да треснам 140 евра за дискови, јас пројдов со 400 денари за обработка. мене ми се искривија... на спуштање од плетвар, брзо возев, сум ги прегреал дисковите и влетав во бара со вода, па се искривија... и требаше да зимам нови... наместо нови си ги демонтирав и кај него по препорака отидов.. АЛАЛ ДА МУ Е повторувам... незнам ни како се вика, незнам ни телефон негов, ама знам кај е. ако м затреба ке отидам пак, а и ако некој му затреба за вакви работи, нека ме контактира ке му појаснам каде е... само 0,4 стоти ги симна и ги направи пушка прави... ми објаснуваше дека кај него носат на обработка и од камиони, автобуси добоши на обработка... гледам зашто, со свои очи видов како работи, прецизен е...

крпен живот? богами не... само еден убав паметен потег и ооооооп, 140 евра си останаа во џеб... а барајки каде да купам нови дискови ке потрошев повеке од 400 денари за гориво... еве јас сам си демонтирав... да речеме дека мајстор ке ги симиња... уште колку ке зеде? 600 денари максимум...
 

Yan Gillan

Iron Maiden - my religion
Член од
12 мај 2006
Мислења
642
Поени од реакции
19
Ja na golfot gi promeniv diskovite predni za 1400 denari sto znaci po 700 denari od disk, itoa zemav germanski topran i sea za sea se pokazaa odlicni. Moze i da se obrabotuvaat diskobite ako se iskriveni ali po propis od kako so pisue u servisnata kniska barem za golfot vika deka ako diskovite se izedat 2,5 milimetri treba da se zamenat so novi.
 
Член од
11 мај 2010
Мислења
2.952
Поени од реакции
718
na sto autce be onak 140evra diskovi

на моето бе.. го виде, самовентилирачки... зборев за нови и француски.. половни во тетово по отпадите ми бараа 80 евра за два а тие се со ризик да бидат полоши и од моите... знам, скапи се француските коли за одржување, јасно ми е како ден, ама па и не се расипуваат баш така... за голф на пример важи исто како за застава на времето што важеше... во трафика има делови ебаго...


п.с. утре сум пак во плимонт... ке тураме фолии... ако ти уз пат, намини... и парното е веке пуштено да работи, можеш да го видиш...
 
Член од
26 јануари 2009
Мислења
1.663
Поени од реакции
213
cekaj be pa ja zemav za pezoto 3000 mi iskoci novi ganc od kade ke ti kazam ako te interesira, kako moze plimont uz pat da ti bide hehehehe :)
 

Yan Gillan

Iron Maiden - my religion
Член од
12 мај 2006
Мислења
642
Поени од реакции
19
E da samoventilirackite se poskapi, ali od 1400 do 140 evra ima golema razlika. Francuzite se izgor za odrzavanje, a ne se daleku ni Japancite, zatoa koa kupuvas kola denes treba da si imas na um i kolku ke te kosta odrzuvanjeto
 
Член од
11 мај 2010
Мислења
2.952
Поени од реакции
718
луге... имате оригинални проиводи и копии проиведени во кина, или турција... во животов не ставив копија на нидна кола.. не ни дискутирам за копија... иако и копија може да биде добра и квалитетна како и оригиналот, сепак не ризикувам... на пример така се зенав со заден лагер за добош. купив од продавница лагер кој беше 700 денари.. за брзо време пак промеле а демек некој германски бла бла бла.. се гледа дека нема врска со германски, во некое кутивче со лепена етикета... во СКФ си купив и тоа по нарачка ТОРУСЕН ЛАГЕР-на ролни, (не на куглици) за добош како оригиналниот и испрчив 2900 денари за еден (пута 2 пошто во пракса така правам мењам и двата и за зглоб и за лагери и за јабучици) тплус заштитиниот семеринг што се става пред лагерот а никој тој не го става, за да ушпара едни 100-150 денари и мирен сум си...сменет лагер по фабрички терк...

--- надополнето ---

...., kako moze plimont uz pat da ti bide hehehehe :)
добро де... тоа беше покана да утепаш време и јас додека “ме лепат“... едно форум дружење:vozbud: ако си фрии тајм бујрум... во 12 сум таму
 
Член од
26 јануари 2009
Мислења
1.663
Поени од реакции
213
Kolku trae toa lepenjeto?
Nego ja zemav samoventiliracki za pezoto LPR 3000dvata, so spored mene e ok cena za toj brend
 
Член од
11 мај 2010
Мислења
2.952
Поени од реакции
718
Kolku trae toa lepenjeto?
Nego ja zemav samoventiliracki za pezoto LPR 3000dvata, so spored mene e ok cena za toj brend
неам поим колку ке трае... минимум 2-3 саати... знаеш комбинации некои со новус прави ата***. договорено е човек од новус да работи во неговата гаража за лепење... ти реков 12 сум таму па дојди и види дали ке ти се бендиса, може и ке размислиш и ти да лепиш... нај интересн ми е делот како ке испадне кај задните греачи на стаклото... иако не ми работат греачите, сепак тука се нели....

а за лпр дискови... добра цена се... као се стварно лпр и ако не им е лепено етикета на нив...
 
Член од
24 ноември 2005
Мислења
3.233
Поени од реакции
391
Муабетиве се...оф леле! А и немањето навика да се поарчи некој денар повеќе односно навиката да се бараат алтернативи за што поевтино да се помине при одржувањето на возилото иницираат вакви муабети. Додека ние бараме алтернативни решенија и измислуваме топла вода, речиси на секаде низ ЕУ не размислуваат за такви „трипер-комбинации“ туку си ги заменуваат истрошените делови со нови, се разбира со стандардни вредности.
 
Член од
18 август 2007
Мислења
135
Поени од реакции
8
Фала ви за одговорите, ке мора да видам дали добошите се за мењање.. коа ги вадев не видов баш најдобро, сеа и ке измерам ако треба. А, како се познава ако добошот е крив?
 
Член од
11 мај 2010
Мислења
2.952
Поени од реакции
718
Фала ви за одговорите, ке мора да видам дали добошите се за мењање.. коа ги вадев не видов баш најдобро, сеа и ке измерам ако треба. А, како се познава ако добошот е крив?
па зависи што очекуваш од криво... прво ти е нагазната површина на гуртната... таму кај што лежи ако има брегови, и тоа не е во ред, мада проага... а за тоа дали е малку јајцест или слично... тоа тешко дека е проблем, мегутоа тоа може само дреар на дребунг да го види... тука како што реков се работи за стоти делови од милиметар и човечко око неможе да процени. само искусен автомобилист може да ти каже со возење дали се прави или не...
 

Kajgana Shop

На врв Bottom