Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Забелешка: This feature may not be available in some browsers.
Можно е и да е дискот, го провери?Испрани се и исчистени комплетно гуртните и на двете тркала, ама само на левото така прави, исто као шо праеше и пред да ги отворам..
Нешо добошот да не е зезнат или крив :S
Испрани се и исчистени комплетно гуртните и на двете тркала, ама само на левото така прави, исто као шо праеше и пред да ги отворам..
Нешо добошот да не е зезнат или крив :S
Дали голф 4 или ауди а4 од 98-99 имаат еуро 2 мотор или дали можат да се увезат? и дали некој други коли имаат еуро 2 мотор на пример едно другарче има бмв 316 компакт 96 год и вели дека има еуро2 мотор, дали можи да се увезат коли со еуро 2 мотор а да се малку постари на промер 96 -97 год?
Ако може некој да ми објасни зашо задното лево тркало дава некој чуден звук као да се трие метал од метал коа кочам? Значи со другарче ги мењавме клипчињата на двете тркала, гуртните беа замастени коа ги извадивме, т.е беа со глицерин напраени малце (пред да ги извадиме го даваа истиот тој звук на тоа тркало), и само ги исчистивме со шмиргла и ги вративме назад. Имаше на нив уште доста материјал за кочење, затоа и ги вративме истите.
Сега пак го дава истиот тој звук кога ке закочам, но само првиот пат, односно само откако ке ја запалам колата и кога е ладна кочницата. Знам дека без разлика колку е ладен добошот нетреба така да чкрипи коа ке стиснам.. Така да ако некој може подетално да ми објасни околу ова, и да ми каже каде е проблемот.
Можно е и да е дискот, го провери?
Ако не, мењај плочки нема друго чаре.
Обработување кај дреар не ти препорачувам зашто потоа ќе дојде до зголемување на просторот меѓу гуртната и барабанот и со тоа и до пореметување на синхронизацијата во кочењето.
Може да се обработи на дреар, со тоа што после ќе треба да купи подебели гуртни (за еднаш обработуван добош -прва специјала)
Друже за гуртни се работи, не за дискови и плочки
Може да се обработи на дреар, со тоа што после ќе треба да купи подебели гуртни (за еднаш обработуван добош -прва специјала)
Имам ОГРОМЕН мерак фрлено на Mitsubishi Eclipse 1999 година.
Прашањето ми е: Која е најдобрата (најевтина) комбинација што можам да ја направам за да ја земам колава?
Пример да ја земам од бугарија или германија (или некоја друга земја, како е најлесно и најевтино). Таму со царини, преведување, дали да ми ја донесе некој, или да одам да ја земам.....
(а и општо за земање кола од странство)
Фала за инфо.
Имаш еден контра ефект тука... ако добошот е јаден многу, и уште го обработиш, ризикуваш клипот да излези од цилиндарот и да останиш без кочници...ako се обработува на дреар нема да треба никакви подебели грутни зашто во добошите и системите за кочење постои нешто што се вика самозатегач, односно секогаш гуртните ги држи веднаш до добошите на точно и исто растојание, без оглед дали е обработен или не и дали едниот е подебел од другиот. истото е и со диск кочниците само што таму нема механизам, туку шапата сама го прави тоа... тоа со подебели гуртни важи за заставите, ладите, пезетките, тристачите и сите оние постари коли кои немаат систем за самозатегнување, т.е. близината на гуртните до добошите се регулира исклучиво само со притегнување и штеловање на сајлата за рачната...
Имаш еден контра ефект тука... ако добошот е јаден многу, и уште го обработиш, ризикуваш клипот да излези од цилиндарот и да останиш без кочници...
Имам видено на камионски добоши, прво ги наваруваат клиповите на предната страна (за да не излегуваат многу, а да кренат во висина) па ги обраборуваат и добошите и кпиповите како целиот процес би бил сигурен и неризичен.