Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
Испрани се и исчистени комплетно гуртните и на двете тркала, ама само на левото така прави, исто као шо праеше и пред да ги отворам..
Нешо добошот да не е зезнат или крив :S
 
Mazda 323 Sedan 1.5i Comfort

bencinski motor, 1498 ccm, 65 kW / 89 KM


Колку троши во град и на отворено, знае да ми каже некој?
(и доколку би се ставило плин, колку би трошело и плин)
 
Испрани се и исчистени комплетно гуртните и на двете тркала, ама само на левото така прави, исто као шо праеше и пред да ги отворам..
Нешо добошот да не е зезнат или крив :S
Можно е и да е дискот, го провери?
Ако не, мењај плочки нема друго чаре.
 
Испрани се и исчистени комплетно гуртните и на двете тркала, ама само на левото така прави, исто као шо праеше и пред да ги отворам..
Нешо добошот да не е зезнат или крив :S

е па тогаш нај веројатно лагерот ти е при крај... сега вака ти грепка, набрзо ке почне да грепка цело време... и тогаш ке го смениш и ке се реши проблемот...
 
Дали голф 4 или ауди а4 од 98-99 имаат еуро 2 мотор или дали можат да се увезат? и дали некој други коли имаат еуро 2 мотор на пример едно другарче има бмв 316 компакт 96 год и вели дека има еуро2 мотор, дали можи да се увезат коли со еуро 2 мотор а да се малку постари на промер 96 -97 год?
 
Дали голф 4 или ауди а4 од 98-99 имаат еуро 2 мотор или дали можат да се увезат? и дали некој други коли имаат еуро 2 мотор на пример едно другарче има бмв 316 компакт 96 год и вели дека има еуро2 мотор, дали можи да се увезат коли со еуро 2 мотор а да се малку постари на промер 96 -97 год?

Колку што знам јас, да. Се' додека им се Еuro 2 моторите.
 
Ако може некој да ми објасни зашо задното лево тркало дава некој чуден звук као да се трие метал од метал коа кочам? Значи со другарче ги мењавме клипчињата на двете тркала, гуртните беа замастени коа ги извадивме, т.е беа со глицерин напраени малце (пред да ги извадиме го даваа истиот тој звук на тоа тркало), и само ги исчистивме со шмиргла и ги вративме назад. Имаше на нив уште доста материјал за кочење, затоа и ги вративме истите.
Сега пак го дава истиот тој звук кога ке закочам, но само првиот пат, односно само откако ке ја запалам колата и кога е ладна кочницата. Знам дека без разлика колку е ладен добошот нетреба така да чкрипи коа ке стиснам.. Така да ако некој може подетално да ми објасни околу ова, и да ми каже каде е проблемот.

Крени го возилото на дигалка така што дотичното тркало ќе биде од подлогата кренато околу 2 цм. Осигурај се дека возилото стабилно стои, ако треба подметни нешто, трупче, цигла...клоцна и со двете раце во хоризонтална оскаобиди се да го движиш тркалото, односно да направиш цимање како да сакаш да го одкорнеш. Доколку ти појави зазор (луфта) дефинитивно треба да го смениш лагерот во тоа тркало. Доколку нема луфта тогаш купи нов барабан и смени го стариот. Обработување кај дреар не ти препорачувам зашто потоа ќе дојде до зголемување на просторот меѓу гуртната и барабанот и со тоа и до пореметување на синхронизацијата во кочењето.
 
Можно е и да е дискот, го провери?
Ако не, мењај плочки нема друго чаре.

Друже за гуртни се работи, не за дискови и плочки

Обработување кај дреар не ти препорачувам зашто потоа ќе дојде до зголемување на просторот меѓу гуртната и барабанот и со тоа и до пореметување на синхронизацијата во кочењето.

Може да се обработи на дреар, со тоа што после ќе треба да купи подебели гуртни (за еднаш обработуван добош -прва специјала)
 
Може да се обработи на дреар, со тоа што после ќе треба да купи подебели гуртни (за еднаш обработуван добош -прва специјала)


ako се обработува на дреар нема да треба никакви подебели грутни зашто во добошите и системите за кочење постои нешто што се вика самозатегач, односно секогаш гуртните ги држи веднаш до добошите на точно и исто растојание, без оглед дали е обработен или не и дали едниот е подебел од другиот. истото е и со диск кочниците само што таму нема механизам, туку шапата сама го прави тоа... тоа со подебели гуртни важи за заставите, ладите, пезетките, тристачите и сите оние постари коли кои немаат систем за самозатегнување, т.е. близината на гуртните до добошите се регулира исклучиво само со притегнување и штеловање на сајлата за рачната...
 
Друже за гуртни се работи, не за дискови и плочки



Може да се обработи на дреар, со тоа што после ќе треба да купи подебели гуртни (за еднаш обработуван добош -прва специјала)

Како и да е, ќе направи од готово - вересија. Подебели гуртни од фабрички пропишаните значат и менување на други карактеристики, за тоа од оригиналните вредности и мерки не препорачувам отстапување. Ако требало да бидат зидовите на добошот потенки а гуртните подебели, тогаш конструкторите би го предвиделе тоа и возилото би се произведувало со таков барабан и гуртни.
 
Opel Corsa B 1.0 12V што препорачувате да ставам 95 или 98 октански бензин ?

и што би имало разлика од еден до друг во возење/потрошувачка ?
 
Можиш и со едниот и со другиот. Има блага разлика. Сепак зависи од моторот. Не знам зошто, ама јас повеќе км поминувам со 95-ка. По логика 98 треба повеќе ама ете...
 
Имам ОГРОМЕН мерак фрлено на Mitsubishi Eclipse 1999 година.

Прашањето ми е: Која е најдобрата (најевтина) комбинација што можам да ја направам за да ја земам колава?

Пример да ја земам од бугарија или германија (или некоја друга земја, како е најлесно и најевтино). Таму со царини, преведување, дали да ми ја донесе некој, или да одам да ја земам.....
(а и општо за земање кола од странство)

Фала за инфо.

Мислам дека топ комбинација за еклипс ти е оваа ... провери само дали е се регуларно со документи

http://www.pazar3.mk/ViewItem.aspx?itemId=544774
 
ako се обработува на дреар нема да треба никакви подебели грутни зашто во добошите и системите за кочење постои нешто што се вика самозатегач, односно секогаш гуртните ги држи веднаш до добошите на точно и исто растојание, без оглед дали е обработен или не и дали едниот е подебел од другиот. истото е и со диск кочниците само што таму нема механизам, туку шапата сама го прави тоа... тоа со подебели гуртни важи за заставите, ладите, пезетките, тристачите и сите оние постари коли кои немаат систем за самозатегнување, т.е. близината на гуртните до добошите се регулира исклучиво само со притегнување и штеловање на сајлата за рачната...
Имаш еден контра ефект тука... ако добошот е јаден многу, и уште го обработиш, ризикуваш клипот да излези од цилиндарот и да останиш без кочници...

Имам видено на камионски добоши, прво ги наваруваат клиповите на предната страна (за да не излегуваат многу, а да кренат во висина) па ги обраборуваат и добошите и кпиповите како целиот процес би бил сигурен и неризичен.
 
Имаш еден контра ефект тука... ако добошот е јаден многу, и уште го обработиш, ризикуваш клипот да излези од цилиндарот и да останиш без кочници...

Имам видено на камионски добоши, прво ги наваруваат клиповите на предната страна (за да не излегуваат многу, а да кренат во висина) па ги обраборуваат и добошите и кпиповите како целиот процес би бил сигурен и неризичен.

Арно реков и не бадијала. Стандардни фабрички димензии и ништо друго. Што е подјадено менување исклучиво со стандардно.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom