Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
Тоа се вика кичерај. Освен ако немаш некоја екстра тјунирана Honda,Toyota,Mitsubishi, неонка ама ИЧ не личи.

Е сега, има во секоја поопремена продавница за тјунинг низ Скопје. Кај ЈБТ гимназијата има една, побарај по нет. Имаат и веб страни.

Пак ќе кажам. НЕОНКИ ептееееееен ако ја личи колата за тоа. Дури и тогаш е дискутабилно. Неонките беа шема до пред 3-4 години. Веќе и во Јапонија не ги праат така исто како Lambo doors.

Не е за мене, за другар прашував, Mitsubishi има, неам појма што модел е, али неони мислам дека феноменално ќе и стојат.

Слична на оваа е, ако не и иста.

Фала за одговорот, и дај наведи веб-страни од тие продавници.
 
Google-ирај. Искрено не се сеќавам. Во Ск на секој чекор имаш продавници. Оди кај ЈБТ на раскрсницата има продавница за такви „тјунинг“ работи. Катастрофа ми е нетот. Па неможам да најдам. Од вечер ќе можам да видам.
 
Не е за мене, за другар прашував, Mitsubishi има, неам појма што модел е, али неони мислам дека феноменално ќе и стојат.

Слична на оваа е, ако не и иста.

Фала за одговорот, и дај наведи веб-страни од тие продавници.

Имаш во Еуро стил, кај ЈБТ гимназијата тие се самет и фатих, имаш во ауто ленд мислам и сл ...
 
Onak, се разбираш од клими. На мојата кола (Dodge Caliber со VW 2.0 CRD од 2006 год) после компресорот нема доволен притисок на фреонот и климата слабо ми лади. Од климаџиите некои тврдат дека е компресор, некои дека е шприц вентилот. Што мислиш ти, бидејки и шприц вентилот и компресорот се многу тешки за вадење?

зависи... колку пати ти е дополнувана? да не е отворен системот некогаш (мењан компресор, цевка некоја и слично)... ако влегло некое ѓубренце, тогаш нај веројатно е “шприц вентилот“ а ако не е отворана тогаш нај веројатно е компресорот...


Имам Опел Корса 1.0 со монтиран секвенционален мултипоинт(???) плински уред.
Последниве два дена ми се случува нешто невообичаено, за жал мајсторот ми е на одмор па може тука некој ќе има некаков совет.
Во моментот кога ке ја изгасам колата од ми титка “копчето“ каде што се менува режимот бензин-плин, а каде и кога ќе снема плин исто така титка.
Што може да е проблемот?
скоро 99% сум сигурен дека ти се сјебал мерачот за ниво на гориво во боцата... укочен е или негде има слаб контакт некоја жичка... ке видиш со мајсторот.. инаку начелно не е проблем да возиш и така
 
Имам Опел Корса 1.0 со монтиран секвенционален мултипоинт(???) плински уред.
Последниве два дена ми се случува нешто невообичаено, за жал мајсторот ми е на одмор па може тука некој ќе има некаков совет.
Во моментот кога ке ја изгасам колата од ми титка “копчето“ каде што се менува режимот бензин-плин, а каде и кога ќе снема плин исто така титка.
Што може да е проблемот?

Која марка на плински уред е?
во секој случај, титкање на ,,копчето" при гаснење на колата најчесто се појавува кај Ловатовите секвенти после неколку месеци од монтажата на уредот. Неможе да направи проблем ниту на плинскиот уред ниту на моторот, така да слободно вози на плин, додека се врати мајсторот од одмор.

--- надополнето ---

зависи... колку пати ти е дополнувана? да не е отворен системот некогаш (мењан компресор, цевка некоја и слично)... ако влегло некое ѓубренце, тогаш нај веројатно е “шприц вентилот“ а ако не е отворана тогаш нај веројатно е компресорот...

бидејки не е отварана, ниту допунувана (а фреон има спрема спецификација), типуваш на компресорот. ке го вадам прво компресорот да го испитаат...
 
Каде може да најдам само стакло за десниот фар за лада 110 низ Скопјево :) ?????
 
ознаката DI за opel corsa значи обичен мотор дизел ели и нешто друго ?
 
Има ли некој појма колку чини заден браник за поло модел од 2008ма година, и фарбање на истиот? Во Порше ми бараат 400 евра! Не е тоа малце превише? И каде низ Скопје/Тетово/Гостивар (или негде во околина на Скопје) би можела да најдам такво нешто?
 
Осигурачот за задни и предни бришачи кога врне (баш кога треба) ми прегорува. Имам сменето десетици 30-ки осигурачи, вчера само додека врнеше сменив 3 па последниот зачуре, се стопи и морав да ја бришам шофершајбната однадвор за време возење-малку зае*ано. Пробав да ги исклучам задните бришачи, (каблите беа бааги врели, а апаратчето за задни бришач беше нормално ладно) после тоа ги вклучив само предните -осигурачот не се загреа ниту прегоре. Заклучувам дека негде назад има спој -при дожд или суво, треба да видам дополнително.
Прашањата ми се
-дали, ако е можно задното апартче да прави проблем (иако само каблите беа врели, а апаратчето не) или е негде до каблите и ако е до каблите
- дали може со мултиметар/мултитестер (не знам ова апаратчево како се вика)
2w53rzl.jpg
да се провери каде е спојот (прекинот на проток).
 
Прашањата ми се
-дали, ако е можно задното апартче да прави проблем (иако само каблите беа врели, а апаратчето не) или е негде до каблите и ако е до каблите
- дали може со мултиметар/мултитестер (не знам ова апаратчево како се вика)
да се провери каде е спојот (прекинот на проток).

Веќе си установил дека каблите се загреваат, така да проблемот ти е лоциран. Шо треба да направиш? Кога веќе сакаш да мериш... Со таков мултиметар (кој мери отпорност) треба да ја измериш отпорноста на каблите. Ако покаже мала, тогаш кабелот е ок. Ако ти покаже голема отпорност, кабелот е прекинат некаде и треба да се замени.

Е сега што ако каблите се ок, а моторчето за бришачи заебава? Иако тоа незагрева, троши поголема струја од предвиденото па се загреваат каблите и ти чадат осигурувачите... Можно е да треба да се променат четкици, да се подмачка бидејќи задниот бришач ретко се користи.
 
Фала Џиш, ќе пробам прво со мерење па после со отворање на моторчето.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom