Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

Martin_GSM

бившиот torrent
Член од
13 април 2006
Мислења
2.076
Поени од реакции
68
Ме интересира како толку работи ке поврзеш на еден ЦД плеер без појачало ајде елипси високотонци твитери може ама вуфер без појачало не доаѓа во предвид.
кај мене на радиото има излез за вуфер, немаме пробано како ке свири бидејки вуферот ако го ставам в багаж не ке можам да ставам ништо друго
 
Член од
16 март 2009
Мислења
2.130
Поени од реакции
183
Значи:
-ЦД плеер имам
-без појачало / нејќам појачало
-нејќам да се правам мангуп, сакам да слушам музика :pos2:
-4 или 5 звучника

Ако може одговор на тоа - добро. Ако не.. идам по мое. Може ќе излезе нешто ново. :vozbud:
Стави солидни елипси назат,не многу јаки звучки на вратите и ќе ти бркаат работа...утре ако сакаш појако,засилувач+ вуфер у гепек и ќе имаш појако:wink:
 

Lucio

титула по желба
Член од
26 јуни 2006
Мислења
871
Поени од реакции
42
елопси позади и два странични звучника и ништо повеќе ама и страничните звучници да ти се добри зашто може на погласно да крчат. А што ЦД плеер имаш и колку е јак 4Х50 или 4Х45 ?
Aj ќе проверам утре и ќе ти кажам... :D Стварно не знам. 45 ако не се

Отприлика колку ќе ме кошта?
 

B_O_K_I

RACING maniac
Член од
30 април 2008
Мислења
1.931
Поени од реакции
725
Не ти го сфаќам прашањето. Мене онака информативно ме интересира колку ти е јако радиото дали има 4 излеза по 50W или по 45W или може и друга јачина да е ама повеќето ги прават со оваа јачина.
 

Lucio

титула по желба
Член од
26 јуни 2006
Мислења
871
Поени од реакции
42
Значи плеерот ми е 4 х 45 вати.

Која комбинација? 2 елипси позади и 2 странични звучника ?
Колку ќе ме чини да ги купам ?
 

B_O_K_I

RACING maniac
Член од
30 април 2008
Мислења
1.931
Поени од реакции
725
http://www.technomarket.com.mk/products.php?page=1&klasaswe=024&grupaswe=003
Евети во техномаркет колку се разгледај ама не е лосо и да прошеташ по продавници

кај мене на радиото има излез за вуфер, немаме пробано како ке свири бидејки вуферот ако го ставам в багаж не ке можам да ставам ништо друго
Ако вуферот во кутијата има појачало тогаш мозже да се поврзе директно на вуферот ако не треба да иде преку надворешно пјачало не верувам дека толку е ти е јако радијото да тера и вуфер.
 
Член од
12 ноември 2007
Мислења
20
Поени од реакции
25
Pezo 306 sw 2.0 hdi -97g

Сакам да купам Пежо 306 караван 2.0 ХДИ. Историјата на пежото не е баш сјајна. 2-3 Пати чукнато странично(санирано е сега), клапнат задниот дел, треба да се сменат торзии и некои трапови, јас не се разбирам мн. И главниот дефект е следен. Се случува некогаш макс. рпм да е 2000. Возиш нормално и наеднаш колата губи снага и паѓа на 2000рпм. Некогаш по кратко се гаси и не пали, треба да се одмори малце. Некогаш треба сам да ја изгасиш да почекаш малце па да ја запалиш(ако воопшто запали). Колата е носена во скендеровски и во пежо сервис. бараат 1300 евра за пумпа за висок притисок. тоа се мн пари. Еден сервисер го фана инат и чепкаше нешто кај алтернаторот и неој реглер, и го управува дефектот за едно 3-4 месеци и сега е океј, но не верувам дека е тоа . Кога работи колата во место, ако се стисне на гаста до 2000-2500 обртаи да се турира, при намалуванјето на обртаите за помалце од секунда се намалуваат светлата и ламбичките на шалтаблата. наводно има некој проблем со електрониката што не знае никој да го отстрани. но ,,мајсторот,, со атернаторот и реглерот го припотсреди. Се јавив на друг сервисер му го објаснив проблемот и ми рече да го донесам пежото најверојатно софтверот на компјутерот не е во ред . Разгледував на интернет и приметив по други постови дека мн сопственици на пежо го имаат тој проблем

. Ве молам ако на некој му е познат проблемов нека ми даде објаснување и помош.

П.С. И на угорница се дешава горенаведеното и почесто. :nesum:
 
Член од
21 април 2009
Мислења
106
Поени од реакции
1
моја препорака воопшто не го купувај ова возило, ова е многу чест проблем кај пежо со електроникава ке се соочиш и со губење на струја, често прегорување на сијалички, нерамномерно работење на моторот итн. тоа се редовни проблеми на пежо.
 

Martin_GSM

бившиот torrent
Член од
13 април 2006
Мислења
2.076
Поени од реакции
68
http://www.technomarket.com.mk/products.php?page=1&klasaswe=024&grupaswe=003
Евети во техномаркет колку се разгледај ама не е лосо и да прошеташ по продавници



Ако вуферот во кутијата има појачало тогаш мозже да се поврзе директно на вуферот ако не треба да иде преку надворешно пјачало не верувам дека толку е ти е јако радијото да тера и вуфер.
можно е и така да треба затоа реков незнам не ми е проверено а не е нешто многу јако радиото
 
Член од
2 декември 2009
Мислења
151
Поени од реакции
4
Едно прашање,ако може да ми каже некој дали и колку е нормално да троши улје моторот? :toe: ова моево е сигурно ненормално...:kesa: Имам Форд Фиеста 1,3 ЕФИ од 1996 и има поминато 194000... И треба ремонт? :nesum: Гледав да забележам колку троши,и троши околу 300 грама на 1000! :kesa: Ке да е многу :uvo:
 

Dzish

unlike any other...
Член од
15 февруари 2007
Мислења
13.994
Поени од реакции
2.689
Сакам да купам Пежо 306 караван 2.0 ХДИ. Историјата на пежото не е баш сјајна. 2-3 Пати чукнато странично(санирано е сега), клапнат задниот дел, треба да се сменат торзии и некои трапови, јас не се разбирам мн. И главниот дефект е следен. Се случува некогаш макс. рпм да е 2000. Возиш нормално и наеднаш колата губи снага и паѓа на 2000рпм. Некогаш по кратко се гаси и не пали, треба да се одмори малце. Некогаш треба сам да ја изгасиш да почекаш малце па да ја запалиш(ако воопшто запали). Колата е носена во скендеровски и во пежо сервис. бараат 1300 евра за пумпа за висок притисок. тоа се мн пари. Еден сервисер го фана инат и чепкаше нешто кај алтернаторот и неој реглер, и го управува дефектот за едно 3-4 месеци и сега е океј, но не верувам дека е тоа . Кога работи колата во место, ако се стисне на гаста до 2000-2500 обртаи да се турира, при намалуванјето на обртаите за помалце од секунда се намалуваат светлата и ламбичките на шалтаблата. наводно има некој проблем со електрониката што не знае никој да го отстрани. но ,,мајсторот,, со атернаторот и реглерот го припотсреди. Се јавив на друг сервисер му го објаснив проблемот и ми рече да го донесам пежото најверојатно софтверот на компјутерот не е во ред . Разгледував на интернет и приметив по други постови дека мн сопственици на пежо го имаат тој проблем

. Ве молам ако на некој му е познат проблемов нека ми даде објаснување и помош.

П.С. И на угорница се дешава горенаведеното и почесто. :nesum:
Прашањето е колку пари дотичниот и бара на колата? Пошто солидни возила се околу 5.000 евра. Ако ти ја даде за упола од тоа се исплати. Ако ти бара приближно толку... оставија некој друг да се заеби.
 

RIZTETO

Somebody stop me
Член од
3 јуни 2007
Мислења
2.508
Поени од реакции
75
Купив пред 3 недели Форд Фокус Тренд.... Пишува дека потрошувачката треба да биде 5.4 со 8.7..... Моменталната просечна потрошувачка е 10.6.... Имам поминато околу 500 км, од кои само 150 се градска.... Дали потрошувачката ке се намали како што имам слушнато после мирно возење на првите 3-4000 км или?
 
Член од
26 јануари 2009
Мислења
1.663
Поени од реакции
213
pocekaj da se razraboti kolata pa posle pisi kolku ke bide :). sea u ramki na fabricka specifikacija so znam ja ne bi ocekuval ama vo sekoj slucaj mislam deka solidno ke opadne
 

JeepMkd

Scratch model builder
Член од
25 јуни 2008
Мислења
1.576
Поени од реакции
468
Тешка работа... И после година ипол и 16.000 километри, потрошњата кај мене на Партнер 1.4 нема абер да падни. И да намали нешто, под 9,5-10 градска нема да биде.
 
Член од
26 јануари 2009
Мислења
1.663
Поени од реакции
213
sto znam drugarive sto zemaa chevrolet u pocetok mnogu visoka potrosnja posle padna. a tie brojki za gradska mi se mnogu normalni znaes trgni zastani trgni zastani na toa najvise se trosi benzinot
 

Kajgana Shop

На врв Bottom