А пред да почнеш со било што, ги провери ли осигурачите?За поло фох 3 95 год ми рикна брзиномерот и обртомерот , останатите стрелки за температура и за гориво раборат се во ред исто и километражата работи. Се слуцува некогаш да проработат некогаш не и само стрелката за обртомерот се тресе на 0 , ја отворив нема ништо изгорено моторцињјата се во ред и најверојатно све останатао дали е некое пореметување на софтверот или слицно незнам , па ако некој има некое искуство нека каже а нова или половна не ми се купува зошто слушнав дека се многу сакапи па може и 300евра да се.
Gi poveriv ali samo dali imaat ubav kontakt (zosto mislev da ne gubi kontakt po dupki i toa da zaebava) posto mislam ako rikne osiguracot nema da raboti a nema ednas da raboti ednas ne i novo sto go primetiv deka strelkata na obrtomerot mesto da ise nagore nakaj 1.2.3rpm se spusta malce dole i se trese. Kako nesto da i dava obraten pravec neznam ali ke ja nosam na elektricar ma da sumjam deka ke znae sto e. p.s. izvinete za latinicavaА пред да почнеш со било што, ги провери ли осигурачите?
Претпоставував дека законски не смеам ни еден ден да ја возам нерегистрирана ама ја ко што сум малер на 27 ќе ме сопре полиција:kesa:.Сепак ќе ја регистрирам порано.Можиш да ја регистрираш 1 месец пред да истече регистацијата, а нерегистрирана официјално не смееш да ја возиш воопшто. Е тоа е неофицијало, јас ја возев мојата лани 2 месеци па никому ништо (ми се годеше пред 1-ви мај за регистрација па ја регистрирав во Јуни) но ако те фатат сега казните се многу високи. Некаде 300-400 евра е за нерегистрирана, така да не би се осудил со нерегистрирана да ризикувам. Особено низ град, бидејки како возат сега, и да не си ти крив, а да направиш сообраќајка твојата кола е нерегистрирана!
Е сега еве едно спротивно, од лично искуство тврдење:Вака сега... За тоа со чистење на моторот што се додава во маслото. Од една страна е ефикасно да, чисти. Но од друга страна за стари мотори не се препорачува. Зошто? Стариот мотор има гареж и ѓубре од согорувањето на кариките (компресионите прстени), и тој гареж донекаде ја држи компресијата. Ако го исчистиш, едноставно не знаеш што ке се деси. Може моторот да си е супер, но може да се деси следново: Имаше случај мотор на кола гром, става чистач, моторот за 300 км, почна да троши масло, почна да вади сив чад. Како е тоа возможно? Е така, падна гарежот од кариките, гарежот наталожен по жлебовите од цилиндрите и автоматски се отвори повеќе простор=намалување на компресијата. Ова е само мој поглед на работите, немора да е така Ако има некој искуство со ова слободно нека пише.
Адитивите за прочистување на горивото, имаат некој мал, незабележителе ефект, ако ти е затнат препорачливо е да земеш да го отвориш и чистење рачно. Сепак, адитив неможе да стопи камен или песок.