Game of Thrones

  • Креатор на темата Креатор на темата RiseAgainst
  • Време на започнување Време на започнување
Не мораш да праќаш извидница за непријател кој е на километар до два од тебе, Тормунд и Берик беа извидницата од претходната епизода и што е најважно знаеја што доаѓа накај нив, а знаеше и Џон Сноу, знаеше и Дени, ќе беше доволно да ја запалат пољаната кај што се решија, ем ќе беше уште посветкаво у мракот. Али појако е да тргнеш против мракот и помрачнина да те проголта. :) Зошто на никој не му текна да умеша wildfire? Сем сите книги ги прочита и имаше некое познавање, плус со искуството на Тирион ќе направеа некаква комбинација.

Е тоа да го направеа, кај ќе беше крајот на цмиздрењето. Чекаме битка помеѓу живите и мртвите и овие да ја напраат истата да се состои од палење пољана каде што сите „мртви ќе умрат“ :)
 
Мене не ми се верува дека @Beric Dondarrion и @Inglourious Basterd, неколку страни откако се залетаа со извидницата, се уште не можат да одговорат како таа извидница би изгледала.
LoL, абре вие ја измисливте извидницата. Можеби ќе си измислите дека Дотраците отидоа да направат заседа, па ќе ме терате да ја објаснам. Нејсе, извидница во случајов е непотребна.
Извидницата има за задача да прибира информации. Информациите веќе ги имаат.
Извидница да праќаш кога си во замок под очекувана опсада е непотребно.
Но, затоа и најглупиот војсководец, кој на пример, е во логор, треба да има некој периметар стража (но не и Станис од серијава). Извидниците се најпотребни и главната сврха им е кога главнината на војската е во движење, за да се избегнат заседи и др.
На неколку места во ASOIAF има периметар извидници и тие најчесто служат кога војската е во движење, а непријателот не е запознаен со нејзината локација (Берик и Дружината во Риверан) или пак е запознаен (на Роб Старк походите во Риверан). Кога и војската е во движење, тогаш нормално и извидницата е во движење.
Инаку кога војската е статична во фортификација, обично нема извидница. Тој периметар може да се стражи и се неподвижни. Замислувам некој случај, во кој имаме идна опсада на замок, а заради нешто треба да има извидница. Ова ни од далеку не е таков случај. Никој од вас не може да ми објасни која би била сврхата на извидницата тука. Затоа што ја нема. Имаат фортификација и знаат колкав е непријателот и од каде доаѓа. Нема тука тактички, а ни оперативни игри и блефови.

Можеле еве да постават периметар стражи (викај ги и извидници ако сакаш), скриени, на пример, во крошни од дрвја. Но, не гледам никаква поента во конекст на условите тука, ниту за тоа.

Скроз заборавете го тоа глупирање дека Дотраките ги пуштија во извидница. Нема никаква ебана логика.



Берик, Дотраките отидоа за гледачот да сфати колку е моќен непријателот, а не за командата на Винтерфел да сфати. Во Винтерфел знаат дека се тенки шансите, ама како ќе знаеш ти како гледач дури некој не го изеде стапот? Ако не нека седат сите на тоа полјаната и нека чекаат да се раздени со српот врака.

Работа на сценаристите и продуцентите е да предизвикаат одредени емоции, да си играат со чувствата на гледачот додека ја раскажуваат приказната. Не им е работа да снимаат реални сцени и да се држат ко слепи за стап за воени прицедури во ебена фан фикција со змејови. Се, ама буквално се може да се преувеличи на екран за да се постигне саканата цел.

За другото постојат документарци (не со змејови)
Прочитај го мојот пост за реализам и реалистичност.
 
Имаш змејови со оган да ти осветлат дел од бојното поле, имаш Трибочети да фрлаат огнени топки исто да ти осветлат дел од бојното поле.Ај ако не темница е нова генијална тактика пушти ја коњаницата да умре у мракот, па после се враќаме пак на првичната тактика само што сега ни се останати само Усалид да ја држат линијата.

Да споредиме фудбалски Сити вс Барнли, сува е тревата не може течна игра, ќе му нафрламе на Агуеро(1.75м) против тим чиј просек во висина е 1.88м.:)

Брат, змејот пушта оган, гори а не осветлува како лампа од Бит Пазар :D
Па тоа што го пиша ти е промена на план а ти бараш да се продолжи со иста тактиа, да продолжат да играат „течно“. Што има врска што околностите се сменети, само гас.
 
Jas pisav, sto ima smesno? Ne velam deka sum vo pravo, toa e samo moja pretpostavka, bez da citam reddit i drugi sranja i napomenav deka gi nemam procitano knigite. Ti ako si gi cital ne mora da se ismevas, jas samo pretpostavka dadov, bidejki vo povekje navrati ostavase znak slicen ili ist ko onoj na Targerijans, plus imam cuvstvo kako da odbegnuva da go ubie John cela serija, i plus imaa nekolku interesni eye contact momenti. Eve vo ovaa epizoda se vide deka i ognot ne mu moze nisto, toa sigurno ne e za dzabe, znaeme koj moze da projde niz ogan, Targerijans. Pak ke kazam, ne deka sum vo pravo, ova e samo edna moja pretpostavka.
Смешно е затоа што Таргариени, Велариони како и цела валириска цивилизација сеуште не постоеле во времето на војните помеѓу Децата на Шумата и Првите Луѓе. Разликата е едно 3-4000 години, а Таргариените во Вестерос дошле по пропаста на Валирија, значи вчера - пред околу 400 години.
Војната помеѓу Првите Луѓе и Децата на Шумата, Долгата Ноќ и све тоа е пред некои 8000 години.
 
Последно уредено:
Сфаќам, делува несериозно од аспект на storytelling, на што и јас замерувам. Од друга страна мислам дека вие се фокусирате на небитни ствари, на нелогичности и недоследности во битката. Нешто што е присутно во секоја екранизирана битка, без разлика на историски период и жанрот.
Сепак ова е уметничка форма, не е документирање на настан. Најголем дел од публиката, огромно мнозинство, не ја интересираат средновековни воени тактики, туку шок валјуто на настанот. Продуцентите и режисерите ги интересира какви емоционални реакции ќе предизвикаат кај публиката, не дали ќе им замери некој воен историчар. Јас би преферирал да нема никакви лапсуси во такви сцени, ради интересот кој го имам за таа тема, ама не можам да замерувам ако ги има. Покрај логистиката, буџетот, приказната која треба да ја раскажат, тоа не верувам дека им е високо на листата на приоритети.

Сцените што погоре си ги дал како пример, се напишани од Мартин, човек кој го има создадено овој свет во својата глава, кој ги пишувал книгите повеќе од 10 години и кој има фасцинација со средновековната историја, вклучително и воената историја. Битките како онаа во whispering wood и копнениот дел од blackwater bay не ни беа соодветно екранизирани, ни во моментот кога биле пишувани биле наменети за оваа публика, која ја има сега шоуто. Им поставувате стандард што беше очекувано дека нема да го исполнат. Оваа битка требаше да биде кулминација на приказна која се развива седум сезони, ако беше целосно доследна на средновековниот сетинг, требаше целата армија на живите да се повлече во утврдениот замок, а зомбињата да ги поминат следните години во градење siege towers, катапултирање на мртви домашни животни преку ѕидините и копање на тунели под темелите на винтерфел. Колку ќе уживаше просечен гледач на шоуто во таков расплет? Многу подобро е да пуштиш самоуверени дотраки да изгинат за 30 секунди. :)
Плус, ако човек ептен цепидлачи, замерки можеш да најдеш за секоја битка. За мене, helm's deep и pelennor fields се најепските битки преставени во филм, колку е логично цела коњаница да се движи под агол од 90 степени, или да наредиш full frontal charge на roided мамути, кои ти ја прават партали цела армија? :) Ама не верувам дека тоа битно влијаело врз впечатокот кој овие битки го оставиле кај гледачите.
Мене лично многу повеќе ми смета што, дејствието го губи моментумот кој билдап-от од претходните 7 сезони, полека го изгради.

Дали крајот тебе ти остави таков впечаток? Мене ми остави повеќе впечаток на импровизација. ЛОТР јас лично ја доживувам како епска приказна со многу повеќе фантастични елементи во себе споредена со ГОТ и пак од аспект на воена тактика имаа повеќе смисол битките.


Јас неам против што Дотраките беа покосени туку начинот на кој се беше направено делуваше аматерски, кога сакаш во исто време да спакуваш повеќе настани во пократок временски интервал а во исто време да ја импресионираш публиката добиваш импровизација. Баш дека ова требаше да биде најграндиозната битка бар две цели епизоди требаше да бидат посветени. И не мораше 90% од времето да биде акција со Џејсон Борн камера.
 
Види, тоа што темата е змејови и фантазија не е оправдување за правење евтин плот, плитки карактери и нелогичности у приказната. Тоа е евтина изведба. ГОТ од старт беше етаблирана како фантазија, ама тоа не значи дека беше неквалитетна. „Господар на прстените" е фантазија (ова нонстоп се дава како пример и е кринџ муабетов али јбг), па нема шити рајтинг. Каков е жанрот нема врска со тоа дали делото е квалитетно и реалистично изведено.


Го знаеш оној муабетот на Стивен Кинг (мислам дека беше он) за тоа како да пишуваш добри фантастични дела? Замисли свет и како реалистично би функционирал. Внеси фактор што е фантастичен и пишувај како се' да е нормално освен тоа што би било кога факторот би бил реален. :D


На пример, имаш прича за зомбиња.

У сценарио 1 типката бега од зомбито, можда паѓа еднаш од страв, влага у кола и бега. Тоа би го напраиле повеќето луѓе ако видат зомби.

У сценарио 2 типката бега, паѓа 10 пати, зомбито ја стига, она вади нож, си ја боде ногата и умира. Можда некој стварно би го напраил тоа, ама може да се сложиме дека стануе збор за нереалистично сценарио иако и у двата случаја стануе збор за фантазија.

Е сеа тоа не е увек лошо. У треш филмови тоа се дешава некад за да има комик рилиф, друг пут за да предизвика некаква емоција и така натаму.

Ама целта на ГОТ првенствено беше да се прикаже како реалистична серија и после го изгуби тој момент што нормално накурчи некои фанови, но други повише го сакаат вака и тоа е тоа.
[/QUOTE][/QUOTE]

Се согласувам со делот за нелогичностите, и мене како и на многумина тоа им боде очи. Во низата нелогичности оправдани забелешки имаше и за епизодата со Ајра, кога тренираше да стане No one, и кога прободена во стомак правеше паркур низ Бравос.
Поентата мене ми беше дека од оваа гледна дистанца, било кој филмски класик и серијал од минатото кој што има култен статус, денес да беше снимен ќе беше растргнат од ваквата самопрогласена филмска критика. Имаше еднаш една паралела, вика Friends серијалот да беше снимен денес ќе беше партал направен од разно-разните феминистички и геј лоби групи, оти во серијалот отворено се прават саркастични критики на нивна сметка, постои поделба на машки и женски професии и.т.н. плус главните ликови сите се белци, нема црнци или азијати, што би се оквалификувало како расизам. Џои е со италијанско потекло на кого му се прилепени сите стереотипи на типичен италијанец во САД. Фиби е плавуша која што во серијата не е позната по нејзиниот интелект... серијалот да бил снимен во денешни услови, веројатно би прекинал со прикажување после втората сезона.

Поентата ми е дека кога во денешно време мора да се внимава на сите овие работи, добиваме вакви генерички производи каде што се внимава многу аспекти од денешното модерно живеење да бидат пресликани дури и врз филмската уметност, се користи премногу политичка коректност. Уметничкиот дојам и логиката се ставени во втор план, предничат желбите на генерацијата миленијалци, главниот извор на профит во филмската уметност денес.
 
Брат, змејот пушта оган, гори а не осветлува како лампа од Бит Пазар :D
Па тоа што го пиша ти е промена на план а ти бараш да се продолжи со иста тактиа, да продолжат да играат „течно“. Што има врска што околностите се сменети, само гас.
Змејот со оган ги пали вајтовите тие горат и емитуваат светлина.:P

Они во старт грешна тактика имаа уште пред да дојде маглата на Најт Кинг.
 
Одлична епизода...се надевам на уште подобри... е сеа понатаму очекувам некое изненадување од Qyborn или како се викаше десната рака на Cersei...мислам дека од претходната сезона се спремаа за змејовите.
 
Замислете последните 10 минути од епизодава Серси се појавува на некое од ритчињата околу со тешка коњаница и требушети опремени со wildfire. Па следи дожд од wildfire врз мртвиве кој се шири ко улав и збришува голем дел од нивната војска.

Зомбињава се впуштаат во борба против нив ама коњаницата ги коси пошто ова не е коњаница од Дотраки.

Тек тогаш Night King успаничен трга по Бран(реално во епизодава можеше да си кулира и да чека да умрат сите и WW да му го испорачаат на крај) па следуваат неколку дуели кај дрвово помеѓу главните ликови и NK и WW во кои умираат дел од нив. NK се пробива до Бран и Арја го збрцува од позади.

Битката е добиена, следи плот твист во кој Серси си продолжува со нападот кон Винтерфел итн.

Glej, kaj site likovi mozevme da prosledime usponi i padovi, greski i emotivni odluki ali ne i kaj NK. Likot vo nitu eden moment ne bi mozel da oseti pritisok zatoa sto si ja voskresnuva vojskata.

Faktor na iznenaduvanje trebase da se ostvari preku site tie magii sto gi vidovme do ovaa sezona. Spored mene morase da se ubaci toj element vo prethodnata epizoda. Dali na nekoj nacin Bran preku guglanje po istorijata bi videl kako na prvata dolga nokj im bilo popreceno povtornoto vrakanje vo zivot na mrtvite i go napravat Winterfell mesto kaj sto ne moze da voskresne mrtovec a NK ne e svesen za toa, dali preku nekoja prikazna kaj sto ispagja deka zivive celo vreme se vo zabluda deka Bran e metata a ustvari Melisandre e pricinata poradi koja sto ovoj se resava da trgne na Jug. Sepak za nejze ne doznavme koja e ustvari staricata.

Ali jbg site kritiki im se zasluzeni posto sami si se hajpaa kako ova ke bidat nezaboravni 4 epizodi i se zdobivme so ocekuvanja:
4665057d56125d86b103f8786617da60.jpg

epa jbg ke jades samari od sekade. Ova ti e isto kako nekoj da mi kazuva Adriano kakov talent bil na vremeto. Dzabe...


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Види, тоа што темата е змејови и фантазија не е оправдување за правење евтин плот, плитки карактери и нелогичности у приказната. Тоа е евтина изведба. ГОТ од старт беше етаблирана како фантазија, ама тоа не значи дека беше неквалитетна. „Господар на прстените" е фантазија (ова нонстоп се дава како пример и е кринџ муабетов али јбг), па нема шити рајтинг. Каков е жанрот нема врска со тоа дали делото е квалитетно и реалистично изведено.


Го знаеш оној муабетот на Стивен Кинг (мислам дека беше он) за тоа како да пишуваш добри фантастични дела? Замисли свет и како реалистично би функционирал. Внеси фактор што е фантастичен и пишувај како се' да е нормално освен тоа што би било кога факторот би бил реален. :D


На пример, имаш прича за зомбиња.

У сценарио 1 типката бега од зомбито, можда паѓа еднаш од страв, влага у кола и бега. Тоа би го напраиле повеќето луѓе ако видат зомби.

У сценарио 2 типката бега, паѓа 10 пати, зомбито ја стига, она вади нож, си ја боде ногата и умира. Можда некој стварно би го напраил тоа, ама може да се сложиме дека стануе збор за нереалистично сценарио иако и у двата случаја стануе збор за фантазија.

Е сеа тоа не е увек лошо. У треш филмови тоа се дешава некад за да има комик рилиф, друг пут за да предизвика некаква емоција и така натаму.

Ама целта на ГОТ првенствено беше да се прикаже како реалистична серија и после го изгуби тој момент што нормално накурчи некои фанови, но други повише го сакаат вака и тоа е тоа.
Не ми се веруе дека си земал вака да им го изџвакаш ова, да не се мучат.
 
Змејот со оган ги пали вајтовите тие горат и емитуваат светлина.:P

Они во старт грешна тактика имаа уште пред да дојде маглата на Најт Кинг.

хахахаха абе да ти ебам...
Можеби, еве да се согласиме дека имале нешто погрешно. Не е ли поинтересно, повозбудливо да го напраат таков? Немаше да биде предосадно ако направеа Калиси да може да ги гори, па со змејовите да ги стопи сите?[DOUBLEPOST=1556646669][/DOUBLEPOST]
Ти не би ја ни употребил коњаницата освен за напад од страна а кога дадоа снимка, од тоа што можеше да се „види“, мртвите беа буквално до недоглед.
Значи, си дал опции, кои всушност не се опции (полоши од она што всушност го снимија).
 
. :) Зошто на никој не му текна да умеша wildfire? Сем сите книги ги прочита и имаше некое познавање, плус со искуството на Тирион ќе направеа некаква комбинација.
Затоа што тајната за креација на Дивиот Оган ја знае само Чесниот Еснаф на Алхемичари - стар пиромансерски ред со седиште во Црвената Тврдина.
 

Од 30 минута особено обратете внимание.

Не ми се верува дека се фалат, и дека се горди што снимиле сцена како Арја се појаува out of nowhere како што викаат и го утепува најмоќното суштество во светот. Морале платформа да направат и актерката да биде врзана на јажиња, ете колку е реалистичен и уверлив тој магичен скок.

Уште повеќе сега ме нервира последната сцена, ауу колку глупа сцена.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom