Формула 1 - сезона 2018

Шампион за 2018 според вас е...

  • Sebastian Vettel

  • Lewis Hamilton

  • Valtteri Bottas

  • Fernando Alonso

  • Kimi Räikkönen

  • Nico Hulkenberg

  • Daniel Ricciardo

  • Pierre Gasly

  • Kevin Magnussen

  • Max Verstappen

  • Stoffel Vandoorne

  • Marcus Ericsson

  • Carlos Sainz

  • Esteban Ocon

  • Sergio Perez

  • Charles Leclerc

  • Romain Grosjean

  • Lance Stroll

  • Brendon Hartley

  • Sergey Sirotkin


Резултатите може да се погледнат само после гласање.
Макс кога се лупал во други и им уништувал трки било во борба за подобра позиција/подиум, а не да му влезе на лидерот на трката како да нема утре иако он е 15 места позади него. Не дека ги оправдувам глупостите на Макс, далеку од тоа, но има разлика. Вината е само кај Окон во инцидентот.
Луис убаво му рекол не викам не, добра лекција ќе му биде за во иднина случајов. Ете можда испадна во право Макс ама џабе кога го изеде стапот, затоа не треба да се спушташ на ниво на идиоти.

Иначе Луис е многу фин и паметен кога се му оди од рака, ама малку да му избегаат работите од контрола најголемо лигле е :D
Првиот дел од сезоната посебно Силверстон не беше нешто одамна..знаеме што правеше тогаш Хамилтон. Ферари намерно го удриле, па одби да даде интервју после трката, стави забрана за Розберг да не му прави интервју итн..хаххаха
Не ни мора толку далеку да се оди, за инцидентот со Сироткин во саботата Луис пиша дека Сергеј бил крив и го навреди дури па после се извинуваше, а заслужи казна да јаде за дешавката.
Можам да замислам колку ќе беше смирен, #blessed и #loveconquersall ако му ја сјебеше некој неговата трка како Окон на Макс :icon_lol:
Работата е тоа што има право да направи unlap. Окон возеше своја трка, дека може требаше да почека на правецот за со ДРС да престигне може требаше ама пак идеме на она тркачкото ако не отидеш по просторот кој што се нуди зашто се тркаш уствари. Он имаше своја трка кај што пробуваше да направи нешто за себе, Макс можеше да го остави да иде напред на постара и поспора гума од него работата е што ни двајцата не се најзрели за вакви ситуации, пример многу великани у кецот и двојката влетувале тркало до тркало и немало ништо. Раиконен и Алонсо лани мислам дека беа или Алонсо и Маса нешто така.
 
Ете ви ги Мерцедес со кои се натпреваруваат...Forza Ferrari!

Прегледај го приврзокот 199651
Од кај па сега најде тука да се убациш? Ти гледаш Формула 1, или ти кажал некој дека Ферари се најјаки, па ај, ќе солиме памет.

Еве, мала лекција по Ф1 за тебе:

Мерцедес како тим во Ф1 се натпреварувал во сезоните 1954, 1955 и од 2010 до 2018. Тоа се 11 сезони, или до денес - 188 трки.

Ферари се во Ф1 од првата трка во првата сезона во 1950, до денес, или 69 сезони и 971 трка (968 старта на трка).

Или во просек, 5-те титули во конструктори на Мерцедес прават 45,45% успех, а 16-те на Ферари - 23,19%. И сеа, кој е поуспешен тим?

Плус, освен 5-те конструкторски титули на Мерцедес во сезоните кога се натпреварувале имаат и 7 возачки титули.
 
Џабе просек џабе се, тој шарм/магија шо го има тимот на Скудерија , го нема никој, и нема ни да го има. Синоним за Формула 1 секогаш ќе биде ФЕРАРИ .
 
Од кај па сега најде тука да се убациш? Ти гледаш Формула 1, или ти кажал некој дека Ферари се најјаки, па ај, ќе солиме памет.

Еве, мала лекција по Ф1 за тебе:

Мерцедес како тим во Ф1 се натпреварувал во сезоните 1954, 1955 и од 2010 до 2018. Тоа се 11 сезони, или до денес - 188 трки.

Ферари се во Ф1 од првата трка во првата сезона во 1950, до денес, или 69 сезони и 971 трка (968 старта на трка).

Или во просек, 5-те титули во конструктори на Мерцедес прават 45,45% успех, а 16-те на Ферари - 23,19%. И сеа, кој е поуспешен тим?

Плус, освен 5-те конструкторски титули на Мерцедес во сезоните кога се натпреварувале имаат и 7 возачки титули.

Конкуренцијата тогаш била посилна од оваа сега. Така да...
 
@Zlatikevichius Не ми е намера да го успорувам успехот на Мерцедес како тим. Но, треба да се земе во предвид тоа дека Мерцедес се инволвирани многу повеќе во Ф1 од колку само тие години каде што се натпреваруваат како тим. Сепак имале блиска соработка како производител на мотор и партнерства со Ф1 тимови што им овозможило констатно да бидат во тек со Ф1 технологија. Но ти ја сфакам поентата, оваа доминација и констатност што ја имаат Мерцедес е стварно невероватно. Им се погоди хибрид ерава ептен. Се надевам ова им беше последна сезона па им следи суша од титули некое време :D

Само кога ќе се случи таа суша се надевам дека ќе продолжат да постојат како тим во Формула 1 и нема да се повлечат.
 
Конкуренцијата тогаш била посилна од оваа сега. Така да...
Кога била посилна конкуренцијата? Тогаш кога ги имаат освоено сите 16 титули? Пред 2010? Па ако е послаба конкуренцијата сега, по 2010, како тоа Ферари немаат ни една титула, а Мерцедес 5?[DOUBLEPOST=1542471880][/DOUBLEPOST]
@Zlatikevichius Не ми е намера да го успорувам успехот на Мерцедес како тим. Но, треба да се земе во предвид тоа дека Мерцедес се инволвирани многу повеќе во Ф1 од колку само тие години каде што се натпреваруваат како тим. Сепак имале блиска соработка како производител на мотор и партнерства со Ф1 тимови што им овозможило констатно да бидат во тек со Ф1 технологија. Но ти ја сфакам поентата, оваа доминација и констатност што ја имаат Мерцедес е стварно невероватно. Им се погоди хибрид ерава ептен. Се надевам ова им беше последна сезона па им следи суша од титули некое време :D

Само кога ќе се случи таа суша се надевам дека ќе продолжат да постојат како тим во Формула 1 и нема да се повлечат.
Не спорам, сосема си во право. Друга ми беше поентата. ;)[DOUBLEPOST=1542472464][/DOUBLEPOST]Инаку, еве и по производители на мотори каква е ситуацијата со титулите (конструкторски):

1. Ферари - 16
2. Рено - 12 (5 со Вилијамс, 4 со Ред Бул, 1 со Бенетон и 2 како фабрички тим Рено)
3. Форд (Косворд) - 10 (5 со Лотус, 2 со Вилијамс, 1 со Матра, 1 со Тајрел, 1 со Мекларен)
4. Мерцедес (во 1998 со Мекларен конструиран од Илмор) - 7 (1 со Мекларен, 1 со Браун, 5 како фабрички тим Мерцедес, последните 5)
5. Хонда - 6 (4 со Мекларен, 2 со Вилијамс)
6. Климакс - 4 (2 со Купер, 2 со Лотус)
7. Репко - 2 (2 со Бребем)
8. TAG (Порше) - 2 (2 со Мекларен)
9. Ванвал - 1 (како фабрички тим)
10. BRM - 1 (како фабрички тим)
 
Последно уредено:
Од 2010 почнаа малверзациите и местенките во Ф1. Затоа и и опаѓа гледаноста. Затоа и некои тимови, во кои е и Ферари, сакаат да го напуштат циркузов. Се почна од годината кога му ја земаа од раце титулата на Маса. Од тогаш па навака се е јасно.
 
Од 2010 почнаа малверзациите и местенките во Ф1. Затоа и и опаѓа гледаноста. Затоа и некои тимови, во кои е и Ферари, сакаат да го напуштат циркузов. Се почна од годината кога му ја земаа од раце титулата на Маса. Од тогаш па навака се е јасно.
Ти изгледа не си ја гледал ерата на Шумахер во Ферари, кога они доминираа и немаше никаква конкуренција, зашто погоре конкуренции спомнуваше. Првата титула се бореше со Хакинен, после тоа немаше никаква конкуренција Ферари, слично како овој период на Мерцедес, со тоа што Мерцедес последниве две сезони во втората половина од сезоната почнуваат да доминираат, до таму е израмнето дури и назад се.

Инаку, еве и по производители на мотори каква е ситуацијата со титулите (конструкторски):

1. Ферари - 16
2. Рено - 12 (5 со Вилијамс, 4 со Ред Бул, 1 со Бенетон и 2 како фабрички тим Рено)
3. Форд (Косворд) - 10 (5 со Лотус, 2 со Вилијамс, 1 со Матра, 1 со Тајрел, 1 со Мекларен)
4. Мерцедес (во 1998 со Мекларен конструиран од Илмор) - 7 (1 со Мекларен, 1 со Браун, 5 како фабрички тим Мерцедес, последните 5)
5. Хонда - 6 (4 со Мекларен, 2 со Вилијамс)
6. Климакс - 4 (2 со Купер, 2 со Лотус)
7. Репко - 2 (2 со Бребем)
8. TAG (Порше) - 2 (2 со Мекларен)
9. Ванвал - 1 (како фабрички тим)
10. BRM - 1 (како фабрички тим)

Зошто од 99та титулата на Мекларен не е во статистикава? И тогаш користеа мотор на Мерцедес. Едит - Контрукторски си пишал, така е. Мислев за шоферски титули збориме.
 
Ne mi se verue deka uste za taa titula na masa se place, pa uste i mestenka bilo :)
Razbiram deka go mrazite hamilton, ama glupo e pri taa omraza da i protivrecite i na logikata, a za koja logika praam muabet vise apsurdno e i da se spomnuva so ogled deka 2000 pati e praven toj muabet.
A i glupo e da se tera na muabet za mestenki, a ferari da se trgnat na strana od istiot muabet, koga veke se nacnuva istiot neli.
Se prai muabet za gledanost, a imase trka u koja site bolidi vlegoa vo boks poradi protest, vednas posle zagrevackiot krug, u Amerika, ostanaa samo baricelo i sumaher na patekata posle , i uste eden tim, i taka se vozese do kraj. Sigurno toa togas pridonese formula 1 da bide gledana ... 4 bolidi na staza 60 kruga, wow.

Ja molam gospod verstapen da e u konkurenten bolid, tek togas ke gledame neizvesnost i trkanje u prava smisla na zbor, strashen vozac i kolku sto e talentiran tolku e i kontroverzen, a toa mu e potrebno na ovoj sport. I sena na vremeto bese mrazen od site negovi kolegi radi pristapot na stazata, i agresivnoto vozenje, kontaktite so ostanatite, pa stana legenda i goat, a istovremeno i do den denes, sinonim za ovoj sport.
 
Таа победа едина им беше на Ферари во таа сезона. Али да, правени се муабетиве милијарда пати, нема сврха пак да се збори.
 
Зошто од 99та титулата на Мекларен не е во статистикава? И тогаш користеа мотор на Мерцедес. Едит - Контрукторски си пишал, така е. Мислев за шоферски титули збориме.
Да, зашто Ферари тогаш зеде титула. ;)
 
Последно уредено:
a imase trka u koja site bolidi vlegoa vo boks poradi protest, vednas posle zagrevackiot krug, u Amerika, ostanaa samo baricelo i sumaher na patekata posle , i uste eden tim, i taka se vozese do kraj. Sigurno toa togas pridonese formula 1 da bide gledana ... 4 bolidi na staza 60 kruga, wow.

Нешто си се збунил ептен ја претера :pos: Не влегоа во бокс поради протест туку им беше наредено да влезат во бокс од страна на ФИА сите тимови кој користеа Мишелин гуми. Ралф Шумахер имаше инцидент на квалификации поради гумите па беа прогласени за небезбедни.

Ти изгледа не си ја гледал ерата на Шумахер во Ферари, кога они доминираа и немаше никаква конкуренција, зашто погоре конкуренции спомнуваше. Првата титула се бореше со Хакинен, после тоа немаше никаква конкуренција Ферари, слично како овој период на Мерцедес, со тоа што Мерцедес последниве две сезони во втората половина од сезоната почнуваат да доминираат, до таму е израмнето дури и назад се.

Послем Хакинен имаше некој отпор кај Вилијамс со Монтоја и секако Мекларен со Кими Раиконен 2003 кој не му фалеше многу да освои титула. Така да доминацијата од аспект на статистика е слична.
 
Последно уредено:

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom