Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
Пред 4000км сменив сет потисна, ламела и лагер.Пред една година некаде.Последниве неколку дена забележував дека не сака да влезе во брзина на прво.Посебно за прва брзина и рикверс.Значи менувачов закочуваше како да не сака да влези.И ќе престегнам пак кумплуг од почеток и ќе влези.И сеа вечерва пукам прва брзина и колава треси како да е 5та.Заклучив дека уствари влегува во 3та , а кога ќе сменувам за 2ра,влегува најверојатно во 4та.Како целото да се поместило влево и да ми останале 3 брзини.3,4 и5та.Буквално така го чуствувам.1 и 2 и рикверс не влегува(рикверсот е исто како прва само со стегнување на долу).Ќе ја однесам кај истиов мајстор што ми смени сетот,само тоа ќе биде за 1-2 дена поради празников.Ме интересира што мислите дека може да биде?Дали е можно да не му биле правилно наместени и да дошло до изместувања и разлабавување?Дали е можно да се еби ламелата или потисната за 4000км? ВТФ
Не сум не искусен возач а колата ја возам само јас.Значи опциите за не правилно сменување на брзини и изживување над колата пропаѓаат.
 
Koga sme veke kaj lamelite, bidejki koga togas ke treba da menam ima pokazeno znaci se slusa drug lagerot pri pretiskanje na kumplug, kolku bi kostel set luk za mondeo mk3 ? + zamaec ?

Kako sto vidov na MI-DA sajtot mislam pisuvase 24 k samo set kumplug, ne se mnogu pari ?

Sent from my SM-G900F using Tapatalk
 
Koga sme veke kaj lamelite, bidejki koga togas ke treba da menam ima pokazeno znaci se slusa drug lagerot pri pretiskanje na kumplug, kolku bi kostel set luk za mondeo mk3 ? + zamaec ?

Kako sto vidov na MI-DA sajtot mislam pisuvase 24 k samo set kumplug, ne se mnogu pari ?

Sent from my SM-G900F using Tapatalk
mondeoto se izgor za odrzuvanje. menisi cel set lamela lager i potisna. komplet da menis so se zamaec ke te kosta okolu 420 evra a samo lamela lager i potisna 120 evra. cenite varirat zavisi do prodavnicive. sepak prasaj za podetalno.
 
Здраво мајстори, паталци и гаталци.

Имам специфичен проблем со колата, се работи за Ford Focus 1.8 TDCI Mk1 2002г.
Симптоми:
Секое сабајле кога ја палам колата, потешко пали и кога ќе запали трокира и испушта бел дим.
Е сега, се е така додека не загрее. Откако ќе загрее колата работи како саат! Можам и до Будимпешта да ја возам, нема да пројави проблем.

Бев кај двајца маалски искусни мајстори, тие индицираат на дизни!

Бев во BOSH сервис, специјализиран за дизел, тие ми велат дека дизните ти се ОК (дури и ми покажаа на тестер), но извадија примеротк од нафтата и не можеа да утврдат дали се работи за нафта или нешто друго. Се сомневаа дека сум ставин нешто +. Значи ништо од +сот и 99% откако ја имам купено (пред точно 2 години), нафта ставам од
Lukoil - Ecto Diesel!

Како и да е, не ми е јасно како може дизна или лоша нафта да прават проблем додека колата е ладна, а откако ќе загрее, како ништо да не било???

Доколку имате некое вакво искуство споделете или ако познавате навистина добар, искусен и проверен мајстор за овие типови на дизел мотори, да ми препорачате?

Поздрав!

Викаш на ладно тешко се пали,а кога е загреано одлично работи, се сомневам дека се насобрало гареж и само треба да се исчисти кај граната и егр вентил ама не сум сигурен треба да се види кај егр вентилот,извади го цревото и види каква е состојбата внатре во егр ?!


Sent from my iPad Air 2 using Tapatalk
 
Последно уредено:
[DOUBLEPOST=1525209403][/DOUBLEPOST]
Koga sme veke kaj lamelite, bidejki koga togas ke treba da menam ima pokazeno znaci se slusa drug lagerot pri pretiskanje na kumplug, kolku bi kostel set luk za mondeo mk3 ? + zamaec ?

Kako sto vidov na MI-DA sajtot mislam pisuvase 24 k samo set kumplug, ne se mnogu pari ?

Sent from my SM-G900F using Tapatalk
Јас имам Мондео МК3 и менував само замаец на 270.000км пред околу 2-3 години и тогаш само замаецот на ЛУК беше 24.000 денари а цел сет беше 700 евра. Покрај препораките да се смени цел сет, јас сменив само замаец дека ламелата изгледаше добра. Денес имам поминато скоро 340.000км и менувачот работи прекрасно без никакви проблеми
 
Здраво мајстори, паталци и гаталци.

Имам специфичен проблем со колата, се работи за Ford Focus 1.8 TDCI Mk1 2002г.
Симптоми:
Секое сабајле кога ја палам колата, потешко пали и кога ќе запали трокира и испушта бел дим.
Е сега, се е така додека не загрее. Откако ќе загрее колата работи како саат! Можам и до Будимпешта да ја возам, нема да пројави проблем.

Бев кај двајца маалски искусни мајстори, тие индицираат на дизни!

Бев во BOSH сервис, специјализиран за дизел, тие ми велат дека дизните ти се ОК (дури и ми покажаа на тестер), но извадија примеротк од нафтата и не можеа да утврдат дали се работи за нафта или нешто друго. Се сомневаа дека сум ставин нешто +. Значи ништо од +сот и 99% откако ја имам купено (пред точно 2 години), нафта ставам од
Lukoil - Ecto Diesel!

Како и да е, не ми е јасно како може дизна или лоша нафта да прават проблем додека колата е ладна, а откако ќе загрее, како ништо да не било???

Доколку имате некое вакво искуство споделете или ако познавате навистина добар, искусен и проверен мајстор за овие типови на дизел мотори, да ми препорачате?

Поздрав!


Друже ти немаш механички проблем со моторот. Колата си работи ОК загреана. Ти имаш проблем со електроника или електрика. Тебе според тоа ти треба добар дијагностичар кој ќе ја приклучи колата и да ја прочита додека чади што грешки дава. Јас типувам на некоја поместена мапа за ладно палење на колата или пак некој сензор за температура.

Не знам од каде си, за Прилеп знам двајца кој мислам дека ќе ти завршат работа.

Сепак смени нафта, стави од Макпетрол и види како ќе пали. Само за проба.
 
Дечки на Пасат 2001 година кога ке пуштам клима левата возачка решетка за клима и левата од централната конзола за клима дуваат онака ладничко а десната централна решетка и десната совозачка си дуваат ладно како што треба. Што е работава? За ОВА станува збор, за решетките од кај што дува.Климата е обична, мануелна.

Смени го филтерот за полен ако не ти е сменет одамна. Кај мене сите запушени беа кога ја купив од што не бил никогаш сменет.
 
Koga sme veke kaj lamelite, bidejki koga togas ke treba da menam ima pokazeno znaci se slusa drug lagerot pri pretiskanje na kumplug, kolku bi kostel set luk za mondeo mk3 ? + zamaec ?

Kako sto vidov na MI-DA sajtot mislam pisuvase 24 k samo set kumplug, ne se mnogu pari ?

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

Додека не почне да мириса ламелата, има уште месо на неа да јаде... :pos:[DOUBLEPOST=1525276268][/DOUBLEPOST]
Завршив работа денес, 11000 денари сет од Валео и 3000 денари работна рака, бричење на суво :(

Ново масло во менувачот ти ставија ли?
Или пак старото ти го вратија?
 
Додека не почне да мириса ламелата, има уште месо на неа да јаде... :pos:[DOUBLEPOST=1525276268][/DOUBLEPOST]

Ново масло во менувачот ти ставија ли?
Или пак старото ти го вратија?
Не знам, им ја оставив и си ја зедов направена.
 
Здраво мајстори, паталци и гаталци.

Имам специфичен проблем со колата, се работи за Ford Focus 1.8 TDCI Mk1 2002г.
Симптоми:
Секое сабајле кога ја палам колата, потешко пали и кога ќе запали трокира и испушта бел дим.
Е сега, се е така додека не загрее. Откако ќе загрее колата работи како саат! Можам и до Будимпешта да ја возам, нема да пројави проблем.

Бев кај двајца маалски искусни мајстори, тие индицираат на дизни!

Бев во BOSH сервис, специјализиран за дизел, тие ми велат дека дизните ти се ОК (дури и ми покажаа на тестер), но извадија примеротк од нафтата и не можеа да утврдат дали се работи за нафта или нешто друго. Се сомневаа дека сум ставин нешто +. Значи ништо од +сот и 99% откако ја имам купено (пред точно 2 години), нафта ставам од
Lukoil - Ecto Diesel!

Како и да е, не ми е јасно како може дизна или лоша нафта да прават проблем додека колата е ладна, а откако ќе загрее, како ништо да не било???

Доколку имате некое вакво искуство споделете или ако познавате навистина добар, искусен и проверен мајстор за овие типови на дизел мотори, да ми препорачате?

Поздрав!

Кај мене овака правеше, и излезе дека од 4 грејачи, само 2 работеле, трокира, немирно работи и испушта бел-син чад..
За почеток смени ја бензинската, ставај од Макпетрол, Ектото баш и не го фалат, оти за постарите дизели не им одговара бошот, протекува од адитивот што е во нафтата..
Можеш да ставиш адитив на Ликви Моли или Вурт, да прочисти тоа внатре..
Или пак, кога ќе ја палиш, додај и малку гас, до кај 1200-1300 обртаи, и види дали и на тие обртаи ќе трокира..[DOUBLEPOST=1525276538][/DOUBLEPOST]
Не знам, им ја оставив и си ја зедов направена.

Требало да турат ново масло во менувач, две литра масло Тотал 75w90 или слично кошта сигурно илјадарче и нешто..
 
Смени го филтерот за полен ако не ти е сменет одамна. Кај мене сите запушени беа кога ја купив од што не бил никогаш сменет.

Сменети се сите филтри и сите сервиси редовно.
 
Ставив лед сијаличли за позиција,и после гасење уште светат 2-3 минути и кога ќе се даде контакт.Дали има некој спој или такви се сијалиците,а на борд ми покажува грешка дека не работат.??
 
Ставив лед сијаличли за позиција,и после гасење уште светат 2-3 минути и кога ќе се даде контакт.Дали има некој спој или такви се сијалиците,а на борд ми покажува грешка дека не работат.??
На која кола и која година, ако не ти прави со обичните тогаш треба лажњак да се стави, прашај во дог секјурити или прогуглај за поефтино со отпорник дали може да си направиш
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom