Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
Мирис како да изгори гуртна, трокира на тргнување, свири кога ќе згазам на кумплуг.
Ламела, потисна, друк лагер, или нешто друго? Рено 2001,1.9дци мотор.
 
Мирис како да изгори гуртна, трокира на тргнување, свири кога ќе згазам на кумплуг.
Ламела, потисна, друк лагер, или нешто друго? Рено 2001,1.9дци мотор.
koga prickas na gasta primer so treta ili cetvrta brzina ako krevat obrtajte a kolata zema bavno,cel set e za menvanje. kaj renoto mana mu e so lamelive i ne se kvalitetni. imav dacia nova od salon reno motor samo lameli menvav.
 
koga prickas na gasta primer so treta ili cetvrta brzina ako krevat obrtajte a kolata zema bavno,cel set e za menvanje. kaj renoto mana mu e so lamelive i ne se kvalitetni. imav dacia nova od salon reno motor samo lameli menvav.
Колку земаат механичари за промена на цел сет?
Колку му е цената ориентационо, да не ме избричат со деловите?
 
Колку земаат механичари за промена на цел сет?
Колку му е цената ориентационо, да не ме избричат со деловите?
LUK od 80 do 100 evra cel set. Za rabotna raka sekoj razlicno zema. Racunaj 2000 denari garant ke ti zemat za rabotna raka. Ako ja otvora majstoro neka go zirni i zamaecot slucajno da ne e osteten mada ne mi se veruva. Zborni so pojke majstori oti cenite mu varirat i mnogu lazat.
 
LUK od 80 do 100 evra cel set. Za rabotna raka sekoj razlicno zema. Racunaj 2000 denari garant ke ti zemat za rabotna raka. Ako ja otvora majstoro neka go zirni i zamaecot slucajno da ne e osteten mada ne mi se veruva. Zborni so pojke majstori oti cenite mu varirat i mnogu lazat.
Абе 2000 денари не е проблем, сега се слушнав со еден 3500 денари, во поголем сервис неофицијално околу 5000 работна рака, овие од ракав лупаат кој како стигне.
Утре од сабајле планирам да се јавувам по мајстори и по продавници да најдам нзс, ама ми мириса дека ќе ме рокнат мин 200 евра за целата работа.
 
Абе 2000 денари не е проблем, сега се слушнав со еден 3500 денари, во поголем сервис неофицијално околу 5000 работна рака, овие од ракав лупаат кој како стигне.
Утре од сабајле планирам да се јавувам по мајстори и по продавници да најдам нзс, ама ми мириса дека ќе ме рокнат мин 200 евра за целата работа.
Cim si pri kes to e. Sega ili pokasno ke mora da se meni sepak potrosen material.
 
4 wheel drive и traction control system

Tака, занев дека првото е за погонот на 4 тркала, кога ќе го стегнам и на табла се палит сијаличе 4WD LOCK, али и со стегнато и не стегнато, џипов ги корисит сите тркала..

А traction control system шо претставуват?
 
Свирката на колава не работит.

Шо пари е поправка?

Sent from my ALE-L21 using Tapatalk


Не е скапо во секој случај. Појди на авто електричар. Може осигурач да е изгорен, самиот прекинувач за свирката на воланот да изгорен или пак самата свирка да е ојдена. Дури и свирката да е појдена појди во било кој отпад ќе најдеш друга за евтино. Не мора да е точно за твојата кола. Свирка е свирка од било која кола пасува.
 
Tака, занев дека првото е за погонот на 4 тркала, кога ќе го стегнам и на табла се палит сијаличе 4WD LOCK, али и со стегнато и не стегнато, џипов ги корисит сите тркала..

А traction control system шо претставуват?
Sensor Gi blokira trkalata ako dojde do prolizguvanje, pesok,mraz,sneg itn I ne i dava na kolata da zabrzuva... Isto kako ESP...ili ESC...
 
Tака, занев дека првото е за погонот на 4 тркала, кога ќе го стегнам и на табла се палит сијаличе 4WD LOCK, али и со стегнато и не стегнато, џипов ги корисит сите тркала..

А traction control system шо претставуват?
Не ги користи цело време сите тркала, туку вози на предните и по потреба, кога колата ќе осети дека предните не фаќаат, диференцијалот пушта мислам до 50% сила на задните. Кога ќе го стиснеш тоа "Лок" се блокира диференцијалот за да пушта цело време сила на задните, но тоа функционира до 50 км/ч или така нешто, на поголема брзина автоматски се исклучува и пак возиш со предните.
 
Не ги користи цело време сите тркала, туку вози на предните и по потреба, кога колата ќе осети дека предните не фаќаат, диференцијалот пушта мислам до 50% сила на задните. Кога ќе го стиснеш тоа "Лок" се блокира диференцијалот за да пушта цело време сила на задните, но тоа функционира до 50 км/ч или така нешто, на поголема брзина автоматски се исклучува и пак возиш со предните.

Значит да возам со стегнато кога возам по рамно..
 
Значит да возам со стегнато кога возам по рамно..
Со стегнато ќе возиш по тежок терен, значи кал, тешка угорница, негде каде мислиш дека би можел да заглавиш... Инаку терај си нормално, без да го уклучуваш "локот".
 
Здраво мајстори, паталци и гаталци.

Имам специфичен проблем со колата, се работи за Ford Focus 1.8 TDCI Mk1 2002г.
Симптоми:
Секое сабајле кога ја палам колата, потешко пали и кога ќе запали трокира и испушта бел дим.
Е сега, се е така додека не загрее. Откако ќе загрее колата работи како саат! Можам и до Будимпешта да ја возам, нема да пројави проблем.

Бев кај двајца маалски искусни мајстори, тие индицираат на дизни!

Бев во BOSH сервис, специјализиран за дизел, тие ми велат дека дизните ти се ОК (дури и ми покажаа на тестер), но извадија примеротк од нафтата и не можеа да утврдат дали се работи за нафта или нешто друго. Се сомневаа дека сум ставин нешто +. Значи ништо од +сот и 99% откако ја имам купено (пред точно 2 години), нафта ставам од
Lukoil - Ecto Diesel!

Како и да е, не ми е јасно како може дизна или лоша нафта да прават проблем додека колата е ладна, а откако ќе загрее, како ништо да не било???

Доколку имате некое вакво искуство споделете или ако познавате навистина добар, искусен и проверен мајстор за овие типови на дизел мотори, да ми препорачате?

Поздрав!
 
Дечки на Пасат 2001 година кога ке пуштам клима левата возачка решетка за клима и левата од централната конзола за клима дуваат онака ладничко а десната централна решетка и десната совозачка си дуваат ладно како што треба. Што е работава? За ОВА станува збор, за решетките од кај што дува.Климата е обична, мануелна.
 
LUK od 80 do 100 evra cel set. Za rabotna raka sekoj razlicno zema. Racunaj 2000 denari garant ke ti zemat za rabotna raka. Ako ja otvora majstoro neka go zirni i zamaecot slucajno da ne e osteten mada ne mi se veruva. Zborni so pojke majstori oti cenite mu varirat i mnogu lazat.
Завршив работа денес, 11000 денари сет од Валео и 3000 денари работна рака, бричење на суво :(
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom