But when Michael Shannon fingered that guy u novite mu dupki bese najseksi scena od site u filmov.
Ne mozam da se zasitam od filmovi kade tipov glumi cudak.
Грда му е Сали Хокинс, му личи на Ник Кејв.
Му се свиѓаат експлицитно-чудни-несекојдневни сцени во филмови особено ако во нив е вклучен Мајкл Шенон.
Шејп оф Вотер му е просек филм. 6/10
But when Michael Shannon fingered that guy u novite mu dupki bese najseksi scena od site u filmov.
Ne mozam da se zasitam od filmovi kade tipov glumi cudak.
Ретко давам препораки тука, ама за El Cuerpo морам. После Контратиемпо го изгледав и другиот филм на режисеров и браво! 2/2 има, предобри му се. После Оскариве обавезно да најдете време да ги ѕирнете, одамна не се дискутирало за вака добри мистерии.
Го изгледав прво вториот, контратиемпо, али пред неколку месеци, вчера го изгледав и Ел Куерпо, или The Body, и искрено малце се разочарав, му ги неам гледано другите филмови ама овие 2 му се правени буквално по истиот шаблон, ова му доаѓа ко 2 различни епизоди од иста серија
еден од главните протагонисти има скоро иста улога и во двата филма и на крај се испоставува како клучен фактор во целата приказна. со што ако изгледаш било кој од овие 2 филма прво, вториот ќе ти стане предвидлив после половина час
зборам за овој глумец, и во првиот и во другиот филм е мозокот на целата испреплетеност што се јавува во филмот, во првиот случај е маж кој ја изгубил својата жена во сообраќајка, во вториот, татко чие дете исто умира во сообраќајка, и потоа ја крои својата одмазда кон тие што биле главни причинители на тие дела
И ајде, у контратиемпо малце потешко ми беше да претпоставам што всушност ќе се случува бидејќи ова ми беше прв филм од Ориол Пауло али во ел куерпо уште на пола филм ми беше јасен епилогот, преочигледно беше, шаблонски исто ко и контратиемпо, и да ги гледав обратно, прво ел куерпо па другиов, истото ќе се дешаваше.
Да нема недоразбирања, и двата филма ми се допаднаа, дефинитивно вредат да се погледнат, нарочито контратиемпо или the invisible guest, али искрено ми сметаше истава формула што режисеров ја користеше и у двата филма, незнам колку е паметно тој тренд и во иднина, брзо ке здосади
ако ништо друго можеше различни актери да одбере, за една слична улога која се јавува и у двата филма
, једини минус е овој али еве ќе се надоврзам на тебе и ќе ги препорачам за да се изгледаат, ако веќе некој сака да гледа добри крими трилери.
El Cuerpo и мене ми беше најслаб од сите шпански трилери шо ми се гледани...Не знам колку имаш изгледано од нив, ама веќе кога си тргнал пробај со Sleep Tight и La Cara Oculta...Nine Queens исто е добар, мад не е толку мрачен овој, малку on a happier note е.
Уметноста е за доживување. Политиката, историјата, математиката, тие треба да ги разбереш за да ги познаваш. Уметноста не бара логика, не е ограничена од простор и од време, туку постои за да мрдне нешто во нас. Јас не знам што сака да каже на пример... Линч со Inland Empire, ама убаво ми е кога го гледам филмот, си го доживувам на свој начин, буди нешто во мене (колку и да изгледа клише).
Исто така не знам ништо посебно од наука, од астрономија особено, имав еден атлас како помал и него го имам прочитано, па после изгледав две епизоди од Cosmos, па почнав да ја гледам Lost. И неа не ја разбравме, како што велиш ти 99 посто не ја разбравме серијата, ама убаво ни беше. Кога излегов од кино после Интерстелар не се осеќав исто како и кога влегов. Не знам како поедноставно да ти објаснам.
Има еден филм со Џим Кери кога жена му оди со џуџе црнец и после тој ги расти синовите црнци. Ова го разбираш? Логично ти е?
''Кога излегов од кино после Интерстелар не се осеќав исто како и кога влегов. Не знам како поедноставно да ти објаснам.''-Секој човек на планетата.
Џими дали пријателов твој го има прочитано текстов и што ти мислиш за уметноста коа ќе улета сеа со ''Депресивната носталгија на реципрочни животни структурни канџи поткрепени со биохемиска мисла на дегенерирање на живата во тебе ти дава чуство на симфониско лудило од прашини и честички со кое го наговестува со директно вбризгување на дегенерици со која ми ја превртува дијафрагмата и ми дава умствено бесознание но тоа не е се ми предизвикува и ректално крвавање како да е засадена во мене деструктивен бран на омраза но сите овие симптоми водат кон љубовта кон уметноста''-Јебеш ти савремени говор када морам да седим са речник пред компјутером да разумем шта прича овај човек Сашо гигов гиш неможе ни сам да се разбере од што е интелектуална шупелка.....and we have whatto from 2015
Си беше еднаш во Холивуд, Лео и Бред се двајца млади актери, едниот е познат по вестерн филмови, другиот му е дублер, двајцата сакаат да станат мега успешни у Холивуд, прва комшика на едниот е Шерон Тејт која ќе биде распарталена од бандата на Чарлс Менсон.
Останува уште Маргот Роби да ја потврдат како Шерон Тејт и најверојатно Том Круз.
9 август 2019, 50 години од смртта на Тејт.
9 август 2019, Once upon a time in Hollywood.
Го изгледав прво вториот, контратиемпо, али пред неколку месеци, вчера го изгледав и Ел Куерпо, или The Body, и искрено малце се разочарав, му ги неам гледано другите филмови ама овие 2 му се правени буквално по истиот шаблон, ова му доаѓа ко 2 различни епизоди од иста серија
Мислам дека си во право за Ел Куерпо, филмот се води на еден клифхенгер цело време и ако го предвидиш на половина филм едноставно ти се расипува гледањето понатака (ваљда.) јас на вакви филмови гледам да не партиципирам многу, пошо посекако ќе бидам разочаран, туку оставам „да ме извози“. Е сега, со Контратиемпо случајот беше друг, беше покомплексен од Ел Куерпо би рекол на повеќе нивоа, и погодував и пак бев изненаден, одамна не сум гледал толку добар трилер и затоа го испоштовав со висока оценка на имдб. Ме изненади што ме фати на една едноставна финта
на пример на финтата дека гледачот не треба по дифолт да му верува на раскажувачот, што е предобра одлична алатка за раскажување
, онака сериозно добар трилер без нелогичности би рекол.
А од друга страна, со шпанските филмови е држ недај, има и катастрофално лоши, на пример го гледав тој Sleep Tight затоа што ми го препорача другар, и филмот одвај го догледав, а го имаше на сите листи за шпански трилери ова она.
Би ти го препорачал Nine Queens, со Рикардо Дарин е, и @Iceboy го спомена погоре, аргентински филм од Фабијан Бјелински, режисеров има два долгометражни филма и има умрено млад појма немам од што, и двата се добри али Nine Queens се двои.
''Кога излегов од кино после Интерстелар не се осеќав исто како и кога влегов. Не знам како поедноставно да ти објаснам.''-Секој човек на планетата.
Џими дали пријателов твој го има прочитано текстов и што ти мислиш за уметноста коа ќе улета сеа со ''Депресивната носталгија на реципрочни животни структурни канџи поткрепени со биохемиска мисла на дегенерирање на живата во тебе ти дава чуство на симфониско лудило од прашини и честички со кое го наговестува со директно вбризгување на дегенерици со која ми ја превртува дијафрагмата и ми дава умствено бесознание но тоа не е се ми предизвикува и ректално крвавање како да е засадена во мене деструктивен бран на омраза но сите овие симптоми водат кон љубовта кон уметноста''-Јебеш ти савремени говор када морам да седим са речник пред компјутером да разумем шта прича овај човек Сашо гигов гиш неможе ни сам да се разбере од што е интелектуална шупелка.....and we have whatto from 2015
Брат ко видов дека си ми цитирал пост од којзнае кога се посрамотив прво си реков леле имам некои глупости тресено и ги имаш откопано .
Се уште стојам на наједноставното, дека или излегуваш од сала и не го забораваш филмот или те остава рамнодушен и тоа е тоа, и повеќе фактори се тука во прашање. И ако се надоврзам на денешните дискусии на форум за Интерстелар, се уште не ми е гајле дали филмот е точен од научен аспект или не. Недај боже некој да ми го цитира Нил Дигрејс Тајсон тој хипи црнец научник би го шамарал со твитовите каде наоѓа грешки во филмови како Гравити или Интерстелар, нека олабави филм е не треба да биде точен.
Кога го даваа The Great Beauty на кино дојдов дома и пишав пост дека не ми се допадна филмот. После цела вечер го мислев, следниот ден исто, не можев да го извадам од глава. Пишав пак пост и се извинив, после тоа го гледав уште 2-3 пати.
Џими морковче мало не мислев пак да ти реплицирам али видиш кога го гледав The Great Beauty знаеш она убаво отварање,кадри,широко-отворено-поглед,Малик стајл дефитивно треба да го репризирам заслужува да биде репризиран мислам дека оценката на филмот ќе расте like my cock when i saw Sabrina Ferilli беше повисок и од Бурџ Халифа jesus fking christ.Кога ја гледам мислам дека вчера завршила деветолетка.
dont even try to post that monty python gif
Џими морковче мало не мислев пак да ти реплицирам али видиш кога го гледав The Great Beauty знаеш она убаво отварање,кадри,широко-отворено-поглед,Малик стајл дефитивно треба да го репризирам заслужува да биде репризиран мислам дека оценката на филмот ќе расте like my cock when i saw Sabrina Ferilli беше повисок и од Бурџ Халифа jesus fking christ.Кога ја гледам мислам дека вчера завршила деветолетка.
dont even try to post that monty python gif
How many layers of diversity are you on?
-idk like 2 or 3 my dude
You're like a little baby to me. Watch this
РУСИН ЦРНЕЦ! (и тоа не африкан американ, онака стрејт ап африкан црнец )
Ептен ми се допадна светот на филмов, тотално тој sin based елемент на футуристички филмови е нешто што ми се допаѓа и како во иднината би биле нормални работи што сега можеби и не се. Визуелно супер, кинематографија он поинт, али тоа и е очекувано за вакви сај фај филмови.
Одлична идеа за нем главен лик кој што истражува...ај да не кажувам што ако некој не го знае плотот на филмов. Две паралелни приказни кои што се неповрзани исто толку колку што се поврзани и солиден твист (да го наречам така).
Ама сепак филмов е само добар како идеја. За ваков филм со добар бекграунд на истата треба да имаш ептен јака приказна што ќе го вози главниот филм. Значи треба стварно квалитетна приказна. Во филмов тоа бејзикли и да го нема и е некако ептен површно, да не речам и нелогично. Ама за да објаснам зошто главното дејство во филмов е глупо ќе треба да објаснам дел од плотот а тоа гледам да не го направам.
Има работи што ми се сосема ок и добиваат лајк од мене, ама за еден филм да може да се нарече филм мора да има приказна. Без приказна/ликови не гледаш филм туку глорифајд документарец so to speak.
Криво ми е како Зоуви Боуви не приметил дека идејава што ја има баш и не би можела да се претвори во добар филм.
А да, како идеја е стварно добра и тотално би рекол "Еј да ова е добро, треба филм да се прави!" ама разликата од мене и Зоуви е тоа што овој имал време и да напише сценарио...па пред продукција на филмот.... не знам дали во некој момент помислил "Еј па ова можеби и нема да испадне прејако" во некој момент пред да почне со снимање.
Не знам што оценка да му дадам пошто како што реков има работи што ми се допаднаа ама некако премногу споро испадна сево ова и има пар работи што ми се мех и нелогични.
Плус комплетно последните 15-20 минути од филмов се непотребни.
Не е филм што би се памтел долго време, ама ако сте фан на сај-фај и такви си футуролошки идеи и приказни и се тоа треба да го погледнете поради тоа.
А уствари во вакви амбициозни идеи се гледа разлика помеѓу најдобрите storytellers и останатите. Сигурен сум некој друг дека би можел да направи подобар филм од ова.
П.С. У курац бе ептен го хејтам филмов вака некој да ме чита ќе помисли дека е срање А не е срање уопште. А богами не е ни солиден.
However, the big winners are likely to be The Shape of Water– AKA Splash with magical realism – and Three Billboards Outside Ebbing, Missouri, a movie that is only watchable because of Frances McDormand. These feel like the compromise options, the middle ground between traditional Oscar choices and the new generation of film-makers engaging with the mood of the moment. The question will be whether the Oscars can go to the next level and start giving prizes to the truly relevant films.
Оваа страница користи колачиња за персонализирање на содржината. Со продолжување на користењето, се согласувате со нашата политика за користење колачиња.