- Член од
- 28 декември 2015
- Мислења
- 4.052
- Поени од реакции
- 6.530
Не бе кај знаел тој, ти знаеш.,,,колку се сеќавам американците никогаш не го летаа Ф5 ко формациско средство, туку го продаваа на своите сојузници... , а и глумеше непријателски авион на нивните вежбања. Југославија во еден момент ја разгледуваше понудата. Исто бројките кои Суад Хамзиќ ги кажува се неточни , а трето кога мораш да купуваш наменски авион т.е. немаш од свое производство...гледаш и други елементи , не само колку троши гориво номинално...
Пишува дека бил во Едвардс базата и кај Нортроп и летал 2 или 3 верзии, вклучително РФ-5 со продолжен нос за камери. Го споменува и сопственото производство т.е. Орао кој доцнел, пробил плафон со коштање и сепак не можел да носи убојни средства колку Ф-5, за долет да не зборуваме. Кажува дека 3 ескадрили Ф-5 ќе ја дуплирале можноста за носење офанзивен терет и далечина и квалитет на извидување во однос на МиГ-21 и Орао.
Во коментарите пишуваше дека делегација на ЈНА биле во Виетнам за да се запознаат со искуствата на користење на Ф-5 во реални борбени услови од страна на веитнамски пилоти и тие биле согласни во предноста на Ф-5 над МиГ-21 во секој поглед бидејќи и двата типа ги имале користено долги години во борба. Настрана што без доставка на делови од САД, Ф-5ките летале долго време во Виетнам, како остаток од авијацијата на Јужен Виетнам.Беше Ф-5 формациски во состав на ескадрилите на америчка авијација, морнарица и маринци, и беше и употребуван во виетнам од страната на америчката авијација