Руска ископирана технологија

Член од
29 јуни 2014
Мислења
23.654
Поени од реакции
38.837
Mojш да си провериш за дотичниот модел на авион од шо е составен
A toa sto krilata se izrabotrni od karbon kompozitni materijali nevideni dosega vo nieden zapaden avion ne go spomnuvas ;)
Btw avionot veke ima 175 naracki
 

Let 3

The Nipple Erector
Член од
13 јули 2008
Мислења
30.896
Поени од реакции
31.268
A toa sto krilata se izrabotrni od karbon kompozitni materijali nevideni dosega vo nieden zapaden avion ne go spomnuvas ;)
Btw avionot veke ima 175 naracki
Ceкако дека се невидени затоа што техниката е развиена во Јунајтед Аиркрафт корпорејшн

Инаку сите нарачки се направени од страна на руски фирми и компании
 
Член од
29 јуни 2014
Мислења
23.654
Поени од реакции
38.837
Ceкако дека се невидени затоа што техниката е развиена во Јунајтед Аиркрафт корпорејшн

Инаку сите нарачки се направени од страна на руски фирми и компании
Pa normalno prvo za sebe da go obnovat parkot so avioni pa posle ke prodavaat na zapad koga ke se dokazat posle 10 godini da receme, i ovie avioni na boing i airbus se proizveduvaat decenii nanazad. Celta na ovie avioni e da se trgne Rusija od uvoz na zapadni avioni a sve drugo sto bi se prodalo nastrana bi bilo plus. Inace Azerbejdzan airlines ima 10 parcinja naracano.
 

Let 3

The Nipple Erector
Член од
13 јули 2008
Мислења
30.896
Поени од реакции
31.268
Pa normalno prvo za sebe da go obnovat parkot so avioni pa posle ke prodavaat na zapad koga ke se dokazat posle 10 godini da receme, i ovie avioni na boing i airbus se proizveduvaat decenii nanazad. Celta na ovie avioni e da se trgne Rusija od uvoz na zapadni avioni a sve drugo sto bi se prodalo nastrana bi bilo plus. Inace Azerbejdzan airlines ima 10 parcinja naracano.
Oд 27 авиони кои ги има азербеџајнскиот авио транспорт, 14 се Аирбуси а 8 се боинзи и 5 се бразилски ембраери
 

concrete

alte Esel
Член од
22 март 2005
Мислења
12.248
Поени од реакции
1.703
...интересен и напреден е бидејќи технологијата со која е изработено карбонското крило е поевтина од онаа со припрег во аутоклав. И поедноставна, технолишки овозножува масовно производство. Пред скоро 30 годинки со ВАРИ процесот (ВакумАсистедРесин Инјекшн) праевме интересен панел 2500х7000 мм. Овде во Скопје дојде екипа од WOLL да гледа како...Русиве се охрабриле да праат карбонско крило, секоја чест.
После му требе само стареење на повишена температура и воала имаш елемент јак ко од челик. Ние го стареевме на 70 степени 48 часа...Кога излезе првиот панел иако очекувавме квалитет , сепак паднавме на теме....
Генерално алуминиумот е поевтин како материјал , ама работната рака е скапа, изотропен е за разлика од композитот кој можеш да го скоцкаш да носи само таму каде треба и да го олесниш елементот. Плус е шампион на замор. Штета што не сјебаа и ни ја уништија државата овие величенствениве педери на Лет-ко, ќе растуравме у некои дисциплини кои не се само фудбал и кошарка...:cool:
 

concrete

alte Esel
Член од
22 март 2005
Мислења
12.248
Поени од реакции
1.703
пољаков го цепа мигов све у шест, вовлекол стоен трап на метро од земја... :) :)
 

concrete

alte Esel
Член од
22 март 2005
Мислења
12.248
Поени од реакции
1.703

обновиле еден од тенков кој лета ИЛ 2
 
Член од
28 декември 2015
Мислења
3.391
Поени од реакции
5.861
Resurs aviona F-5 do prve generalne revizije (IRAN) iznosio je 8.000 sati letenja a kod MiG-a 1.200, maksimalno 1320 sati. Motori F-a su imali resurs od 2.400 sati a broj revizija je bio neograničen dok su MiG-ovi motori imali resurs oko 400 – 500 sati a posle jedne revizije, uostalom kao i sam MiG išli su u staro gvožđe!

Specifična potrošnja goriva MiG-ovih motora bila je višestruko veća od potrošnje F-ovih a to nije bilo nevažno ni sa ekonomskog, posebno operativno-taktičkog aspekta.

Svaki otkaz motora MiG-a rezultirao je gubitkom aviona, ponekad nažalost i pilota. Otkaz jednog motora na F-5 bi mu degradirao borbene ali ne i letne sposobnosti, posebno ne bezbednost letenja.
https://tangosix.rs/2016/11/02/ispitivanje-prototipa-aviona-rf-5e-u-sad-1980-godine/

Мемоари на пилотот Суад Хамзиќ кој имал прилика да лета на Нортроп Ф-5 и МиГ-21 и неговите искуства околу неспоредливата предност на американскиот авион кој бил разгледуван како опција за ЈНА но не бил усвоен поради политички причини, увоз на поптросечни МиГ21 и развој на домашните, како што ги опишува Суад, авиони кои не ветуваат - Орао.
 

concrete

alte Esel
Член од
22 март 2005
Мислења
12.248
Поени од реакции
1.703
https://tangosix.rs/2016/11/02/ispitivanje-prototipa-aviona-rf-5e-u-sad-1980-godine/

Мемоари на пилотот Суад Хамзиќ кој имал прилика да лета на Нортроп Ф-5 и МиГ-21 и неговите искуства околу неспоредливата предност на американскиот авион кој бил разгледуван како опција за ЈНА но не бил усвоен поради политички причини, увоз на поптросечни МиГ21 и развој на домашните, како што ги опишува Суад, авиони кои не ветуваат - Орао.
,,,колку се сеќавам американците никогаш не го летаа Ф5 ко формациско средство, туку го продаваа на своите сојузници... , а и глумеше непријателски авион на нивните вежбања. Југославија во еден момент ја разгледуваше понудата. Исто бројките кои Суад Хамзиќ ги кажува се неточни , а трето кога мораш да купуваш наменски авион т.е. немаш од свое производство...гледаш и други елементи , не само колку троши гориво номинално...
 

Let 3

The Nipple Erector
Член од
13 јули 2008
Мислења
30.896
Поени од реакции
31.268
,,,колку се сеќавам американците никогаш не го летаа Ф5 ко формациско средство, туку го продаваа на своите сојузници... ,
Беше Ф-5 формациски во состав на ескадрилите на америчка авијација, морнарица и маринци, и беше и употребуван во виетнам од страната на америчката авијација
 

Kajgana Shop

На врв Bottom