- Член од
- 29 јуни 2014
- Мислења
- 25.883
- Поени од реакции
- 42.564
Nisto ne znaes, samo kontra da se ideloУбав е оти го составија од амерички делови
Nisto ne znaes, samo kontra da se ideloУбав е оти го составија од амерички делови
Mojш да си провериш за дотичниот модел на авион од шо е составенNisto ne znaes, samo kontra da se idelo
A toa sto krilata se izrabotrni od karbon kompozitni materijali nevideni dosega vo nieden zapaden avion ne go spomnuvasMojш да си провериш за дотичниот модел на авион од шо е составен
Ceкако дека се невидени затоа што техниката е развиена во Јунајтед Аиркрафт корпорејшнA toa sto krilata se izrabotrni od karbon kompozitni materijali nevideni dosega vo nieden zapaden avion ne go spomnuvas
Btw avionot veke ima 175 naracki
Pa normalno prvo za sebe da go obnovat parkot so avioni pa posle ke prodavaat na zapad koga ke se dokazat posle 10 godini da receme, i ovie avioni na boing i airbus se proizveduvaat decenii nanazad. Celta na ovie avioni e da se trgne Rusija od uvoz na zapadni avioni a sve drugo sto bi se prodalo nastrana bi bilo plus. Inace Azerbejdzan airlines ima 10 parcinja naracano.Ceкако дека се невидени затоа што техниката е развиена во Јунајтед Аиркрафт корпорејшн
Инаку сите нарачки се направени од страна на руски фирми и компании
Oд 27 авиони кои ги има азербеџајнскиот авио транспорт, 14 се Аирбуси а 8 се боинзи и 5 се бразилски ембраериPa normalno prvo za sebe da go obnovat parkot so avioni pa posle ke prodavaat na zapad koga ke se dokazat posle 10 godini da receme, i ovie avioni na boing i airbus se proizveduvaat decenii nanazad. Celta na ovie avioni e da se trgne Rusija od uvoz na zapadni avioni a sve drugo sto bi se prodalo nastrana bi bilo plus. Inace Azerbejdzan airlines ima 10 parcinja naracano.
Epa del od niv ke bidat zameneti so sovremeni ruski ms-21Oд 27 авиони кои ги има азербеџајнскиот авио транспорт, 14 се Аирбуси а 8 се боинзи и 5 се бразилски ембраери
На крај парите завршуваат во Америчките компанииEpa del od niv ke bidat zameneti so sovremeni ruski ms-21
https://tangosix.rs/2016/11/02/ispitivanje-prototipa-aviona-rf-5e-u-sad-1980-godine/Resurs aviona F-5 do prve generalne revizije (IRAN) iznosio je 8.000 sati letenja a kod MiG-a 1.200, maksimalno 1320 sati. Motori F-a su imali resurs od 2.400 sati a broj revizija je bio neograničen dok su MiG-ovi motori imali resurs oko 400 – 500 sati a posle jedne revizije, uostalom kao i sam MiG išli su u staro gvožđe!
Specifična potrošnja goriva MiG-ovih motora bila je višestruko veća od potrošnje F-ovih a to nije bilo nevažno ni sa ekonomskog, posebno operativno-taktičkog aspekta.
Svaki otkaz motora MiG-a rezultirao je gubitkom aviona, ponekad nažalost i pilota. Otkaz jednog motora na F-5 bi mu degradirao borbene ali ne i letne sposobnosti, posebno ne bezbednost letenja.
,,,колку се сеќавам американците никогаш не го летаа Ф5 ко формациско средство, туку го продаваа на своите сојузници... , а и глумеше непријателски авион на нивните вежбања. Југославија во еден момент ја разгледуваше понудата. Исто бројките кои Суад Хамзиќ ги кажува се неточни , а трето кога мораш да купуваш наменски авион т.е. немаш од свое производство...гледаш и други елементи , не само колку троши гориво номинално...https://tangosix.rs/2016/11/02/ispitivanje-prototipa-aviona-rf-5e-u-sad-1980-godine/
Мемоари на пилотот Суад Хамзиќ кој имал прилика да лета на Нортроп Ф-5 и МиГ-21 и неговите искуства околу неспоредливата предност на американскиот авион кој бил разгледуван како опција за ЈНА но не бил усвоен поради политички причини, увоз на поптросечни МиГ21 и развој на домашните, како што ги опишува Суад, авиони кои не ветуваат - Орао.
Беше Ф-5 формациски во состав на ескадрилите на америчка авијација, морнарица и маринци, и беше и употребуван во виетнам од страната на америчката авијација,,,колку се сеќавам американците никогаш не го летаа Ф5 ко формациско средство, туку го продаваа на своите сојузници... ,