Најекономично греење и ладење

Член од
9 јануари 2006
Мислења
5.548
Поени од реакции
7.314
Prasav cisto da dobieme pretstava kako raboti Daikin na Auto mod, sto po moja nekoja pretpostavka e deka raboti slicno kako Gree masinite, a toa znaci ako ima razlika vo T pogolema od 2 stepena ona fino ke si zalaufa na pojaka brzina (4/5) dur ne vleze na usisnata strana vo 1stepen od zadadenata i posle ke si namali izduv na 1va/2ra brzina. So dobri prozori i bez znacitelni gubitoci vo prostorijata i na postignata zadadena T nema ni da ima potreba pokasno da menuva u 3ta/4ta.
Ako luftiras nekogas i go oladis prostorot bas pusti ja na Auto pa kazi kako se ponasa i dali jako duva na pocetokot.
Ja imam Mitsa (dodusa 3,5ka) i sum luftiral navecer, do 19C ke padne vnatre T i na zadadena 24 ona ne ukljucuva na 3ta ili 4ta brzina nego si duvka u 1va 2ra sto mene ne mi se dopagja posto ke i treba doolgo vreme, mozebi i saati da ja postigne taa zadadena od 24. Zadadena od 24 pak znaci deka na tavan kaj sto e usisot ke bide 24, sto pak vo prostorot vnatre na 1,5m visina mereno ke dade nekoi 22C ili 23C.
Auto modot da funcionira e bitna rabota, zosto sevkupno na krajot dava i pomala dnevna/mesecna potrosuvacka, bas onaka optimalna, zasto na manuelno ona konstatno trosi nekoja odredena vataza.
 
Член од
5 декември 2015
Мислења
216
Поени од реакции
266
Mene pa vidis toa jako duvanje mi e najlosata rabota duri mislam i glava me podzaboluva od toa. Toa so mitsava tvoja sto bi ostanala da postignuva u prva i vtora (pretpostavuvam toa e taka softverski kaj niv poradi ostvaruvanje pogolema ekonomicnost) mene na primer bi mi se svigjalo bez razlika sto podolgo vreme bi postignuvala zadadena T, go spomnuvam ova kako eden dodaten moment a toa se vkusovite koi duri i vo tehnikava edna marka i model moze da ja izdignat ili spustat vo neciv rejting.
 
Член од
30 март 2012
Мислења
376
Поени од реакции
234
I jas gree change ja cuvam ovaa zima na auto i znae da se razduva ama bas na maximum iako spored nea e 1 stepen iznad zadadenoto, ce ja stavam na turbo na edna sekunda ce go isklucam turboto i ce se smiri malu autoto ali okolu 1 minuta i pak uragan. Ona sto primetuvam normalno na turboto povise ja topli prostorijata a potrosuvackata e za 100w pomala nego na auto, na turbo e 900-1000w a na auto nesto nad 1000w
Iskreno receno vetrovito greenje od koe nekogas i glava znae da me zaboli. Ako ja stavam na prva brzina kao da nemam ukljuceno grejno telo a vo vtora nisto posebno toplo
 
Член од
21 октомври 2011
Мислења
1.737
Поени од реакции
2.554
По мое размислување, зголемувањето на брзината на дување не влијае на зголемено затоплување. Воздухот се затоплува така што минува низ изменувачот на топлина и ја презема топлината од фреонот. Што побрзо поминува, тоа помалку има време да се загрее и излегува на помала температура. Значи на помала брзина на вентилаторот, помалку воздух но потопол. На поголема брзина, повеќе воздух но поладен. Севкупно, истата топлина ќе излезе од климата. Исправете ме ако грешам.
 
Член од
5 декември 2015
Мислења
216
Поени од реакции
266
Vidi, neznam sto e tocno okolu filtrite a i euro 1, ama bolje ista nego nista, a videovo sepak kazuva deka i za skopje ima efekt Jugohrom i zatoa postirav kolku i da e offtopik.
NE SI OFFTOPIK zosto ova e direktno povrzano so temava, ke se nadovrzam na zagaduvanjevo malce degutantno nakaj vulgarno ama ako e najekonomicno metanot od izmetot da go gorime a da raspaluvame so tetrapak ambalaza od mleko i sokovi sto ni ostanuva sigurno niKOJn od lugjevo sto diskutiraat ovde toa nema da go prifati a komsijana moj ima 3-4000evra za polovno audi da dae za da se kurci i da ne ide 500m peski tuku sve so kola koja churi a za klima od 500evra nema koja btw negovana baraka od 30m2 sauna ke mu ja napravi i toa eftino i nema da ni smrdi i da ne true site okolu nego.. Da ne zboram za ako sakas da istrcas na kej da se rekreiras ke dises izgorena plastika od romine od preku od kartonskite kukji sto cela zima ja gorat i red drugi primeri koi nema da gi spomenam za da ne duzam.
Kampanji na tv za sekoja glupost milion a za klimive kako najekoloshko i najeftino greenje niedna (ova se odnesuva na site vladeacki garnituri od nezavisnost do sega), kazni za gorenje gjubre nema, namalen danok za uvoz na klimi nema naprotiv kako sto site znaeme 10-20% se poskapi kaj nas vo odnos na cel balkan i zatoa mora nekako da se vlijae..
Izlezi!.png
 
Член од
24 септември 2013
Мислења
344
Поени од реакции
317
I jas mislam deka so zgolemuvanje na brzinata ne se vlijae na toplinata sto ja vadi klimata, barem jas imam takvo cuvstvo. Pogolema brzina samo pobrzo go vrti vozduhot vo prostorijata i na toj nacin vlijae na pobrzo zagrevanje.
Moze toa da zavisi i od konkretniot model na klimata. Kaj mene barem e taka.
 
Член од
30 март 2012
Мислења
376
Поени од реакции
234
Pomala brzina topliot vozduh sedi gore i ja laze klimata deka postignala, pojako duvanje, go razmesuva vozduhot i podednakvo e toplo ama po cena na konstanten 1kw potrosuvacka. Ova vazi za visok tavan vo ducan
 
Член од
9 јануари 2006
Мислења
5.548
Поени од реакции
7.314
По мое размислување, зголемувањето на брзината на дување не влијае на зголемено затоплување. Воздухот се затоплува така што минува низ изменувачот на топлина и ја презема топлината од фреонот. Што побрзо поминува, тоа помалку има време да се загрее и излегува на помала температура. Значи на помала брзина на вентилаторот, помалку воздух но потопол. На поголема брзина, повеќе воздух но поладен. Севкупно, истата топлина ќе излезе од климата. Исправете ме ако грешам.
Taka e sto se odnesuva do toplinata, no vo odnos na brzinata e muabetot, istiot efekt da stignes do sakanata vnatresna T go dobivas za mnogu pokratko vreme so pojaka brzina a pomala zadadenaT zosto pobrzo ke go izvrti vozduhot pa i termometarot vo sobata pobrzo ke nakacuva stepeni.
Primer ako vo sobata e 20C i sakas da postignes vnatresnaT od 22/23C, so maksimalna brzina na izduv zadadenaT na izduv moze da e od 21-23 i za mnogu pokratko vreme ke dojde do tie 23C otkollu da cekas saat vreme so najslab izduv vo 1va brzina i zadadena 24/26C.
Sepak za ova da se primeti potreben e pogolem grean prostor od nad 30m2, vo mala kvadratura kako i da ja pustis brzo ke zagree :)
Od druga strana kombinacijata pomala zadadenaT + pojak izduv na vnatresnata sum primetil posporo sozdava mraz na nadvoresnata edinica, i moze da se primenuva pri cesti defrosti.
Pri pojaki minusni temperaturi -7/-15 (pa i so magli) valjda site imate primeteno kako so zadavanje povisoka T na daljinskoto ne dovivate poveke toplina vo prostorot, tuku samo pobrzo ke zamrzne nadvoresnata, pa i pri ladno mora da se zgolemi duvanjeto.
Kaj golem del od solidnite klimite do podatokot za makimalna toplinska mokj ima edno (*) ili "Note" i pod tablicata e dadeno objasnuvanje pri kakvi uslovi vazi taa maksimalna toplinska mokj koja najcesto e dobiena so maksimalen izduv.
Jakiot izduv smeta da ama sekako zimno vreme duva prema podot i pomalku se osekja, a i toa e samo vo pocetnite 15/30min, potoa sekako ke se namali izduvot pod uslov neli da e pravilno izdemenzionirana za prostorot(nikako premala) i so barem prosecna izloacija i prozori sto ne furat.[DOUBLEPOST=1451051573][/DOUBLEPOST]
Pomala brzina topliot vozduh sedi gore i ja laze klimata deka postignala, pojako duvanje, go razmesuva vozduhot i podednakvo e toplo ama po cena na konstanten 1kw potrosuvacka. Ova vazi za visok tavan vo ducan
Bas taka, topliot vozduh stoi gore na plafonot i nisto nepravi t.e. nikakva korist od nego a na angliski go vikaat "stale air". Korist od toj zastoen topol vozduh mu najdoa domasnite rekuperatori za da go zatoplat toj plasticen izmenuvac.Rabotat na princip usisuvaat vozduh blisku do tavan, toj vozduh go pominuvaat niz izmenuvac a davaat potis(izduv) blisku do podot.
 
Последно уредено:

Vanlok

deus ex machina
Член од
30 мај 2009
Мислења
23.744
Поени од реакции
31.692
По мое размислување, зголемувањето на брзината на дување не влијае на зголемено затоплување. Воздухот се затоплува така што минува низ изменувачот на топлина и ја презема топлината од фреонот. Што побрзо поминува, тоа помалку има време да се загрее и излегува на помала температура. Значи на помала брзина на вентилаторот, помалку воздух но потопол. На поголема брзина, повеќе воздух но поладен. Севкупно, истата топлина ќе излезе од климата. Исправете ме ако грешам.
Мое мислење е дека грешиш. Ти ги мешаш поимите „ефикасност“, и „количество предадена (топлинска) енергија“. Се разбира дека брзината на протокот на воздух низ изменувачот, го зголемува количеството на топлина што е пренесено (во воздухот). Иако ефикасноста на пренсот се менува со брзината на протокот.
Според твојата теорија, и намалување на протокот на воздух (дувањето) - исто така нема да влијае на количината на предадената топлина. :)

Теоријата вели дека не си во право, праксата исто така.
Пример, компјутерските вентилатори (тие што се контролирани) - зошто забрзуваат кога компјутерот процесира позахтевна работа? Затоа што повеќе дување не значи подобро ладење на процесорот? Или затоа што повеќе дување ЗНАЧИ баш подобро ладење на процесорот? ;)
 
Член од
2 август 2014
Мислења
1.725
Поени од реакции
4.068
@moongoses i @ogledaloogledalo
I dvajcata pogresno razmisluvate. Ima granica, koga niskiot protok na vozduh ne moze da ja odzeme do kraj toplinata od izmenuvacot (znaci ne dovolno iskoristuvanje, a so toa i greenje i plus preoptovaruvanje na kompresorot poradi ne odzemenata toplina) ili pregolem protok na vozduh niz izmenuvacot, ce ja odzema seta toplina od nego i ce imate custvo na ladno. Toa deka pobrzo pominuva vozduhot znaci zgolemen protok na vozduh, a deka nema vreme da zavrsi rabota poradi brzinata, IMA dovolno vreme zatoa sto ima mnogu vozduh.
Eve edna paralela bliska sekomu: ladilnik na avtomobil ( isto ima izmenuvac koj se gree i treba efikasno da se ladi) , ako voziloto stoi i nema protok ili se dvizi na avtopat...
 
Член од
12 октомври 2015
Мислења
321
Поени од реакции
218
Член од
24 септември 2013
Мислења
344
Поени од реакции
317
Ima razlika koga e ladna prostorijata i sakame brzo da ja zgreeme, i koga e potrebno samo odrzuvanje na temperaturata.
Koga treba da postigne 4-5 stepeni razlika klimata bi trebalo da odi na sto povekje oddadena toplina a toa znaci i pogolema brzina na duvanje. AUTO modot bi trebalo da si izracuna vo koja brzina treba da vrti. E sega kaj razlicni klimi razlicno e podesuvanjeto. Kaj mene koga ke ja uklucam da brka takvi razliki vo temperatura si vrti vo 4-5 brzina vo start (na AUTO) pa poleka potoa namaluva. Sum probal da uklucam turbo no toa znaci samo poveke duvanje i pogolema bucava, ne i pogolema toplina. Moze kaj drugi modeli ne e taka.
A koga e na odrzuvanje temperatura, namestena da receme na 24, i na AUTO raboti vo vtora, ako manuelno mu podesis 4-5 a si ostane temperaturata 24, zarem ke oddade poveke toplina? Ne, nemoze da otera na 26 stepeni ako mu e 24 namestena.
 
Член од
25 септември 2015
Мислења
106
Поени од реакции
197
^^
Јас сеуште се немам вселено во станот, не можам за себе да пишувам. Инаку стариве се греат на Ломо, засега супер не се жалат на ништо. Јас лично не сум видел да иде во дефрост, ниту сум го видел дека е заледена надворешната единица. Но тоа и не значи нешто многу пошто не го пратам тоа постојано.

Една замерка би била дека дефинитивно се слушаат вибрации, посебно навечер. Иако држачите ми се поставувани многу внимателно (и имаат две точки на спојување со ѕидот (L профили).
@kodus дај кажи од каде ги зимаш тие silent block-овите. :)
imam uste mnooogu malku ali ako tolku ti pravat merak javi mi se i ke ti dadam :)
 

Kajgana Shop

На врв Bottom