- Член од
- 9 јануари 2006
- Мислења
- 5.706
- Поени од реакции
- 7.611
@lazesto_wenabi mislam na najeftiniot..DAIKIN - FTXB-C
@trk_mkd Podatocite sto gi citame od eurovent i se odnesuvaat samo za Umerena (Average) klimatska zona. SCOP-ot sto go citame na Eurovent vazi samo za umerena klimatska zona, i "A" testot e za maksimalni -7 sto e i kraen test, na -15 se testiraat samo klimite nameneti za Colder klimatska zona. Vidi ja na Eurovent tabelata 5 ovde
tamu go pisuva ova:
"Applicable only for rating at colder climate, if TOL < -20ºC."
a go pisuva i ova:
The following characteristics of comfort air conditioners are verified by tests :
Air Conditioners AC1
In Heating mode (for reverse cycle units):
* The test point for -15 ˚C only has to be performed, if SCOP is calculated for climate zone Colder. (Ova pa e totalno zbunuvacki, ako EV ne presmetuva SCOP za ladna zona, i testot "A" zavrsuva na T= -7 togas se prasuvam dali podatocite sto gi citame za T=-15 se dobieni od realno izveden test ili se dobieni matematicki so ekstrapolacija kako sto e presmetano vo primerot so tabelata4 od regulativata ili kako krajna varijanta da se zemeni tie podatoci od proizvoditelot ?)
Pisuva i deka proizvoditelot ja kazuva bivalentnata temperatura odnosno dali e -7 ili -10 pa EV testiraat na taa bivalentnaT kolku e Q[Kw] i COP.
** Tbivalent is described in more detail in the next section. The manufacturer has to provide this value.
Znaci ima mnogu caki okolu site ovie podatoci i treba da znaeme sto citame, a realno po ona sto ni prodavaat i ne e Nordik varijanta retko koj nema da ima potreba da dogreva ako padnat T pod -7.
Druga (olesnitelna) rabota sto se zanemaruva a e mnogu bitna...ovie temperaturi -7 -10 vazat i treba da se izmereni bllisku do nadvoresnata edinica, toa sto citame T na internet za izmereno na aerodrom Petrovec nikogas ne e isto so temperaturata na 20cm od nadvoresnata edinica, ako tamu na aerodrom e -15 kaj nadvoresnata edinica e najcesto 4-5 stepeni potoplo i neveruvajte na tie sto se falat deka klimata im greela super koga bilo -15 (bilo ama na aerodrom)
So greenje na klima sekogas treba i dobar termometar, po moznost so nadvoresen senzor postaven blisku do nadvoresnata, e toj odma kazuva dali treba da se pali kjumbeto
@trk_mkd Podatocite sto gi citame od eurovent i se odnesuvaat samo za Umerena (Average) klimatska zona. SCOP-ot sto go citame na Eurovent vazi samo za umerena klimatska zona, i "A" testot e za maksimalni -7 sto e i kraen test, na -15 se testiraat samo klimite nameneti za Colder klimatska zona. Vidi ja na Eurovent tabelata 5 ovde
tamu go pisuva ova:
"Applicable only for rating at colder climate, if TOL < -20ºC."
a go pisuva i ova:
The following characteristics of comfort air conditioners are verified by tests :
Air Conditioners AC1
In Heating mode (for reverse cycle units):
- Design load Heating (capacity)
- Seasonal coefficient of performance for the average climate
- Seasonal coefficient of performance Class for the average climate
- Heating Capacity and Coefficient Of Performance at +7°C (nominal)
- ......
* The test point for -15 ˚C only has to be performed, if SCOP is calculated for climate zone Colder. (Ova pa e totalno zbunuvacki, ako EV ne presmetuva SCOP za ladna zona, i testot "A" zavrsuva na T= -7 togas se prasuvam dali podatocite sto gi citame za T=-15 se dobieni od realno izveden test ili se dobieni matematicki so ekstrapolacija kako sto e presmetano vo primerot so tabelata4 od regulativata ili kako krajna varijanta da se zemeni tie podatoci od proizvoditelot ?)
Pisuva i deka proizvoditelot ja kazuva bivalentnata temperatura odnosno dali e -7 ili -10 pa EV testiraat na taa bivalentnaT kolku e Q[Kw] i COP.
** Tbivalent is described in more detail in the next section. The manufacturer has to provide this value.
Znaci ima mnogu caki okolu site ovie podatoci i treba da znaeme sto citame, a realno po ona sto ni prodavaat i ne e Nordik varijanta retko koj nema da ima potreba da dogreva ako padnat T pod -7.
Druga (olesnitelna) rabota sto se zanemaruva a e mnogu bitna...ovie temperaturi -7 -10 vazat i treba da se izmereni bllisku do nadvoresnata edinica, toa sto citame T na internet za izmereno na aerodrom Petrovec nikogas ne e isto so temperaturata na 20cm od nadvoresnata edinica, ako tamu na aerodrom e -15 kaj nadvoresnata edinica e najcesto 4-5 stepeni potoplo i neveruvajte na tie sto se falat deka klimata im greela super koga bilo -15 (bilo ama na aerodrom)

So greenje na klima sekogas treba i dobar termometar, po moznost so nadvoresen senzor postaven blisku do nadvoresnata, e toj odma kazuva dali treba da se pali kjumbeto

Последно уредено:


MK+Skopsko i se e mozno