Fallout 4

  • Креатор на темата Креатор на темата Ficiani
  • Време на започнување Време на започнување
Член од
4 февруари 2009
Мислења
3.745
Поени од реакции
1.848
Локација
Скопје
Што е работава дечки, нема тема за играва?

20150603154920


Fallout 4 е претстоен open-world action RPG наслов, развиен од Bethesda Softworks, наследник на Fallout 3 (duh). Има доста in-depth приказна (има вкупно 5 дела до сега излезено).

Искрено јас не сум играл никоја освен 3-ката, меѓутоа гарантирам за квалитетот на насловиве.


Приказната се одвива 200 години по завршување на нуклеарна војна, во пост-апокалиптички Бостон каде што карактерот излегува од подземен бункер познат како "Vault". Играчот преживува во светот, врши квестови, го левелира карактерот и му додава нови abilities.

Ability системот во играта е многу in-depth и има дури 7 (S.P.E.C.I.A.L.) гранки со по многу под-гранки чии вкупен број изнесува околу 200 различни abilities.



Друга работа што сакам да ја напоменам е нивото на кастомизација и крафтање. Нешто неверојатно. Изгледајте го видеово обавезно.

Има буквално милион комбинации на оружја и нивни надоградби со ајтемите (scraps) што ги зимате од светот. На сличен начин може да си направите свое засолниште од 0, буквално fully customizable како ви душа сака.

Колку што ви е поголемо засолништето, толку поголеми шанси има да доаѓаат мутанти (постојат механизми за одбрана) но исто така се зголемуваат шансите на посета на различни трговци и мерчанти. Во продолжение следи по in-depth инфо за кастомизацијата.



Играта излегува на 10ти ноември. Бујрум.
 
Последно уредено:
Само оваа има шанса да и драпне GOTY на Witcher.

Несомнено ќе биде квалитетен RPG на кој ќе се остави дооооста саати.
Оптимизација се надевам добра, ипак не е нешто фенси, освен огромноста на светот можеби...

Шо да се каже.. THE HYPE IS REAL!
 
Tреба да учат компаниите од Бетесда како се работи со една голема франшиза, постепено,внимателно унапредување и освежување на основните елементи. Иако сеуште неизлезена раните извештаи викаат дека играва лесно зима goty, во година со силна конкуренција.
Ги имам претходно играно 2ката,3ката и Вегас, сепак Елдер Скролс серијалот ми е далеку поомилен, па дури и на Dishonored би и дал предност али за 4кава имам огромни очекувања, најавените новитети надополнети со проширената пустелија преполна мистерии ќе обезбедат 200 часови гејмтајм.
 
  • Ми се допаѓа
Reactions: wot
Да, да, Бетесда е пример за сите други компании.

Инаку рандом факт пошто секогаш ме интересираат ситници и перфекционистички ствари:
За разлика од 90% од игрите каде што voice acting-от се реализира во скроз последната фаза (дури во последните 15-20 дена пред release-от), кај Fallout 4 случајот беше уште пред 2 години наназад направена аудиција и одбрани voice актери кои до денес имаат поединечно снимено повеќе од 13,000 лајнс (заедно 111,000+, повеќе од Fallout 3 и Skyrim комбинирано)...
 
Уште малку остана. Многу малку. Да се надевам дека ќе имам доволно време да и се посветам. :D:D
 
Ќе биде приказната врзана со претходните делови?
Тоа е и единствената причина зошто Assassins Creed сеуште ја немам играно :D
 
Она кога имаш пари за да ја купеш играва, а немаш добра канта. А бе... :place:
 
  • Ми се допаѓа
Reactions: M-1
Како и секоја друга Bethesda игра, очекувам милион багови и гличови, 10тина major пачеви и еден куп неофицијални пачеви. Исто така и еден тон модирање за да се доведе до прифатливо ниво за играње. Гејмплејот на Fallout 3 беше кошмар. Дури и да е поправен овде (ќе видиме кога ќе излезе), нема да ѝ дадам шанса барем едно 2 години додека не се исправи сè.
А дури и тогаш којзнае...

Btw, неизлезени игри GOTY :facepalm:
 
Не ти држи многу вода муабетов @old_School_mk. Јас колку што се сеќавам Fallout 3 немаше воопшто багови и гличови. Тоа дека гејмплејот бил кошмар, е личен тип на вкус и не ти се важи аргументот. За мене гејмплејот беше супер, исто така и играта беше оптимизирана прилично добро.

Ова со модирањето, не знам зашто го спомнуваш во негативна смисла. До ден-денес се прават уште модови за Skyrim и играта е играна небаре искочила пред пола година. Модовите нема да потреба да го подобруваат гејмплејот или контентот, туку само ќе го enchance-ираат. Разни додатоци, козметики итн...

Bethesda одсекогаш сум ги поштувал пошто искачале со квалитетни наслови и секад имало комуникација со fan base-от. Никад не ги преебувале потрошувачите и не им давале незавршен контент (за разлика од ЕА). Освен тоа, секоја игра им има посебен шмек како на пример саундтракот во Fallout 3 и во Skyrim. До ден денес ги слушам сандтраковиве.

Секад биле ситничари и перфекционисти и игрите ги прават и внимаваат на многу детали кои сами по себе не значат ништо, ама на голем план им даваат отисок на насловите, што јас многу го поштувам. Нешто слично на Rockstar со GTA V -> секогаш ваделе successor-и на серијали на повеќе години, ама контентот затоа им бил на место. За разлика од другиве што почнаа да прават наследник секои 8 месеци само за $ (nfs, cod, battlefield, ac, etc).

Да не зборувам дека скоро никогаш (ако не и никогаш) немале fail launch (дали било тоа неигрива на прв ден, servers down, fps lag и милион др ствари), што да бидеме искрајни често се случува последниве години (APB, BF4, Diablo 3, SimCity, AC Unity, Destiny ...................).
Поента на муабетов, поред толку алчни/катастрофални/непрофесионални компании, ако некој не заслужува да го серат како компанија, тоа се Bethesda. Да беше Bethesda една од нив, годинава ќе искачаше Fallout 8, а не 4.
 
Последно уредено:
Не ти држи многу вода муабетов @old_School_mk. Јас колку што се сеќавам Fallout 3 немаше воопшто багови и гличови. Тоа дека гејмплејот бил кошмар, е личен тип на вкус и не ти се важи аргументот. За мене гејмплејот беше супер, исто така и играта беше оптимизирана прилично добро.

Ова со модирањето, не знам зашто го спомнуваш во негативна смисла. До ден-денес се прават уште модови за Skyrim и играта е играна небаре искочила пред пола година. Модовите нема да потреба да го подобруваат гејмплејот или контентот, туку само ќе го enchance-ираат. Разни додатоци, козметики итн...

Bethesda одсекогаш сум ги поштувал пошто искачале со квалитетни наслови и секад имало комуникација со fan base-от. Никад не ги преебувале потрошувачите и не им давале незавршен контент (за разлика од ЕА). Освен тоа, секоја игра им има посебен шмек како на пример саундтракот во Fallout 3 и во Skyrim. До ден денес ги слушам сандтраковиве.

Секад биле ситничари и перфекционисти и игрите ги прават и внимаваат на многу детали кои сами по себе не значат ништо, ама на голем план им даваат отисок на насловите, што јас многу го поштувам. Нешто слично на Rockstar со GTA V -> секогаш ваделе successor-и на серијали на повеќе години, ама контентот затоа им бил на место. За разлика од другиве што почнаа да прават наследник секои 8 месеци само за $ (nfs, cod, battlefield, ac, etc).

Да не зборувам дека скоро никогаш (ако не и никогаш) немале fail launch (дали било тоа неигрива на прв ден, servers down, fps lag и милион др ствари), што да бидеме искрајни често се случува последниве години (APB, BF4, Diablo 3, SimCity, AC Unity, Destiny ...................).
Поента на муабетов, поред толку алчни/катастрофални/непрофесионални компании, ако некој не заслужува да го серат како компанија, тоа се Bethesda. Да беше Bethesda една од нив, годинава ќе искачаше Fallout 8, а не 4.
Мхм....

1. Официјални пачеви.
2. Неофицијални пачеви.
3. Ако за тебе Fallout 3 не е пример за како да НЕ изгледа гејмплејот на една игра, или треба да изиграш повеќе игри, или да подразмислиш уште еднаш за гејмплејот.
4. Во негативна смисла е затоа што Skyrim ЗАВИСИ од тие модови. Без нив ќе имаш само нервози.
5. Bethesda прават игри со добра приказна. Толку.
6. Да бидеме реални, секој launch им е fail launch. Тоа што игрите им се стриктно single player и не мора да се справуваат со гневни корисници кои ќе губат конекција до серверите не значи дека немаат проблеми при launch. Зошто Oblivion до ден-денес не е оптимизирана (memory leak & other shit)? Зошто Skyrim е заклучена на 60fps Vsync?
 
Постои ли денес игра бев пачови? ...Работава зашто прават пачови.... Да не правеа ќе викавте абе нема пачови овие ја баталија играва после launch одма....

Неофицијални пачови имало и секад ќе има.... Јас можам да пуштам неофицијален пач ако сакам пушката да ми праи 100 дмг наместо 50....

А излеа немаш претстава ти што е fail launch... Коа ке се соберете 5 другари да гејмате и сте у максимално исчекување на насловот и цела вечер буљите у екран ЛОГИН ФАИЛЕД... Или праиш пола саат карактер за на крај да имаш логин queue 9999 и 1 ден unplayable...... или на машина од 600 евра да ти сецка мочана игра пошо некој го мрзело да удри layer/ниво на оптимизација дур ја праеле а ти наивен си мавнал преордер.... Исто ко Бетмен, од толку поплаки ја повлекоа играта од продажба од Стеам после 1 недела...

Е тоа се фаил launch-еви... А не ти што спомињаш скајрим била локната не знам што, работа што се поправа со едитирање на .ini фајл...
 
Мене искрено ни Fallout 3 ни New Vegas не ми легнаа премногу, потрошив малку саати на нив оти едноставно не ми се допаднаа, ни со гејмплеј, ни со целиот open world, ни со приказната. Дури и Скајрим не ми беше толку привлечна како на пример Oblivion. Некако за мој вкус, премногу се повторуваат Bethseda, одамна немаат направено нешто револуционерно во RPG гејминот туку одат на проверениот рецепт кој им дава добра продажба. Така да ни за ова немам некои големи очекувања. Ќе биде игра со огормен open world, празна, која ќе чека еден куп модови и пачови да ја направат ултра забавна и игрива. Само криво ќе ми биде ептен акo Witcher изугби во GOTY заради играва, CD Project стварно залужија за ремек делото што го створија.
 
Дали ќе земе Fallout 4 или Witcher 3 ќе биде сосема заслужено. Барем знаеме дека ќе земе една од овие две. Така да сигурно ќе биде заслужено.
А околу Fallout 4, Bethesda ќе си го има истиот пристап но со освежени елементи. Нема што да прават нешто револуционерно, самата основа на играта си е револуционерна сама по себе.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom