- Член од
- 11 јули 2009
- Мислења
- 210
- Поени од реакции
- 146
Ништо штом така ке барам 16ки
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Забелешка: This feature may not be available in some browsers.
205 55R16 и 225 45R17 се стандардни димензии за Гољф катр. Не верувам дека ќе фаќа на поткрило со малку поголемки гуми, т.е. 225 50R17.На голфовите а воедно и сите коли со слични димензии тешко дека ќе ставиш 225/50r17.Едино може да бутнеш некако 205/50 или 215/50.Верувај ако не е некое повисоко возило само ке добиеш стргање на гумите од подкрилата.
195/65 r15 се стандарт друже немаш ниеден голф 4 со тие димензии а да се СТАНДАРД205 55R16 и 225 45R17 се стандардни димензии за Гољф катр. Не верувам дека ќе фаќа на поткрило со малку поголемки гуми, т.е. 225 50R17.
И што сајтот има стаено и 16 и 17дек има сега имаш и 25" да ставиш не е тоа проблем ама не е фабричката туку се доплаќа
На голфовите а воедно и сите коли со слични димензии тешко дека ќе ставиш 225/50r17.Едино може да бутнеш некако 205/50 или 215/50.Верувај ако не е некое повисоко возило само ке добиеш стргање на гумите од подкрилата.
Другар,и јас мака мачев со 17ки а освен на лика со нашиве патишта губиш во сите други полиња:
-зголемена потрошувачка;
-страшно намалена комоција(тропање),посебно на нашите крш патишта;
-поголема оптеретеност на подвозјето и сите негови компоненти;
Ако сакаш само да ти е убава на изглед колата слободно,но со 16ки или 15ки правопропорционално добиваш многу повеќе на погорните наброени полиња.
Од Тетово накај Скопје или обратно зависи од кој правец се упатувашКаде поточно се отпадите накај тетово?
Мојата астра е со 225/50 R17 (фабрички) и ниту струга на поткрилата ниту троши повеќе од пропишаното, на кривини со солидна брзина не занесува ич и има помал траг на кочење, сум возел поголема кола со 15ки гуми и во споредба на стабилност разликата е огромна, па 17ките не би ги мењал за ништо.
Единствено што е недостаток што се доста скапи гуми у споредба со 15, ама вредат за парите.
Последното нешто за што би се работело е изглед.
luge imam problem so sharan 1.9 TDI 110ks ponekogas mi cadi kako bel/plav cad masloto mi go trose, a kolata kompresija ima kako so treba pola zima e palev bez greaci mi izgorel osiguracot a jas ne ni znaev na pola kluc mi pali. dali ke go resam problemot so promena na semerinzi na ventili i nov dihtung na glava ? posto mislam deka ne se karikite, kolata si pali si vlece se kako so treba... mnogu vreme bese garazirana pa sega malku e razvoziv, a i ima uste eden problem ko ke e zagreana malku poke vergla za da zapali a ladna na pola kluc pali
Abe druze bagi mi bega maslo ako e od karika ne moze tolku da trosi ke go trosi samo toa so ke bidi na klipot zatoa se somnevam na semerinzite na ventilite. Kompresija i nemam potreba da meram pali kako benzinec cela zima na sabajle go palam do -25 isproban eСмени го маслото како прво и види дали ќе го троши,стави му погусто 15-50 на пример..Измери компресија на моторот,ако е како што треба само карики ќе смениш,пошто може и една да е скината,пак ќе ти троши..Колку троши улје на колку км?
Abe druze bagi mi bega maslo ako e od karika ne moze tolku da trosi ke go trosi samo toa so ke bidi na klipot zatoa se somnevam na semerinzite na ventilite. Kompresija i nemam potreba da meram pali kako benzinec cela zima na sabajle go palam do -25 isproban e