V O L K S W A G E N

  • Креатор на темата Креатор на темата Volkswagen
  • Време на започнување Време на започнување
Популарноста во Европа нема никаква врска со доверливоста.
Околу издржливоста, провери статистика.
За цената, дискутабилна е. Ако споредуваш Лексус со Опел, дефинитивно Лексус е поскап но е две класи поквалитетен и полуксузен.
 
Популарноста во Европа нема никаква врска со доверливоста.
Околу издржливоста, провери статистика.
За цената, дискутабилна е. Ако споредуваш Лексус со Опел, дефинитивно Лексус е поскап но е две класи поквалитетен и полуксузен.
Многу нормално бе братче али јас си имам VW и да ти кажам не жалам ни денар што сум фрлил и фрлам за него ;)
 
Па тоа што имаш возило од VW не го прави брендот поиздржлив и подоверлив. Колку возила си сменил до сега и кои брендови за да можеш да споредуваш и да донесеш заклучок дека VW вреди за парите?
Јас до сега сум имал над 20 возила, претежно службени, кои сум ги возел секојдневно и сум изминал со нив бар по 10000km. Од VW пред неколку години имав Polo 2008 1.4TDI со кое изминав над 50000km. Во исто време имав и Fiesta MK6 која беше пдобра во секоја смисла, а посебно за управливост светлосни години разлика правеше. Тоа Поло е најгласниот автомобил во кој сум се возел после Југо/101/Фичо. Сабајле кога го палев моторот, мислев дека некој до мене во исто време има запалено приватна 12-ка.
Во моментов на располгање ми е службен Pasat 2012 2.0TDI highline. Пасатот покрај што мене ми е најгда лимузина во класата излезена во последниве 10 години, ме разочара со тврдатра и неудобна вожња. Једино A6 2012 со обични седишта е понеудобна лимузина од службениов Пасат, а воедно е и најголемо разочарување кое сум го доживеал од лимузина платена 60К+ евра. Во споредба со нив, имав Мазда 6 МК1 која своевремено кошташе помалку од нов Пасат, а беше многу помека, поуправлива и постабилна на свиоци, полесна за паркирање поради поголемиот ајншлаг, поефтина за одржување и имаше по-фин и по-мек на допир внатрешен ентериер од 6 години поновиов Пасат.
Покрај нив сестра ми има Golf VII 1.6TDI, ко за инат мој го купи. По-иридентистичко возило, нема и нема да има, ама тоа не е битно. Се на него ми е некако meh...просек, ама за тие пари имаше далеку подобар избор...
 
Последно уредено:
Јапоснка кола неам возено а би сакал да ти кажем искрено, јас имам почит према нив а за возење сум возел Форд, Фоклскваген, Опел, БМВ, Лада, Застава, Шевролет и Шкода службени ;)
 
Дали вреди за по нашиве улици да се купат 17ки за голф 4 или да си барам 16ки позз
 
Дали вреди за по нашиве улици да се купат 17ки за голф 4 или да си барам 16ки позз
Јас ставив заедно со нископрофилна гума ли се вратив на 15 зимска и 16ка летна тоа тие мое мислење ;)
 
Можеш 225 50R17 што е маргинално повисока од препорачаните 225 45R17, а е поудобна од 205 55R16. Во принцип, јас би се задржал на 16-ки затоа што се поефтини и помалку ги замраат осовините, јабучиците, зглобовите и останатите делови на кои се закачени тркалата.
 
Можеш 225 50R17 што е маргинално повисока од препорачаните 225 45R17, а е поудобна од 205 55R16. Во принцип, јас би се задржал на 16-ки затоа што се поефтини и помалку ги замраат осовините, јабучиците, зглобовите и останатите делови на кои се закачени тркалата.
Па тоа ти го кажав ем полесно ќе гиоштетиш 17те ем повеќе троши ем го мачиш моторот пошто потешко муе да тргне со 225 него со што ти ја знам 205ка или 195ка ;)
 
Можеш 225 50R17 што е маргинално повисока од препорачаните 225 45R17, а е поудобна од 205 55R16. Во принцип, јас би се задржал на 16-ки затоа што се поефтини и помалку ги замраат осовините, јабучиците, зглобовите и останатите делови на кои се закачени тркалата.

На голфовите а воедно и сите коли со слични димензии тешко дека ќе ставиш 225/50r17.Едино може да бутнеш некако 205/50 или 215/50.Верувај ако не е некое повисоко возило само ке добиеш стргање на гумите од подкрилата.

Дали вреди за по нашиве улици да се купат 17ки за голф 4 или да си барам 16ки позз

Другар,и јас мака мачев со 17ки а освен на лика со нашиве патишта губиш во сите други полиња:
-зголемена потрошувачка;
-страшно намалена комоција(тропање),посебно на нашите крш патишта;
-поголема оптеретеност на подвозјето и сите негови компоненти;

Ако сакаш само да ти е убава на изглед колата слободно,но со 16ки или 15ки правопропорционално добиваш многу повеќе на погорните наброени полиња.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom