Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

Torte Mobile

Модератор
Член од
29 ноември 2007
Мислења
7.098
Поени од реакции
1.885
Некој искуство со VW Polo 1.4 бензинец од 96-98 година?
Колку троши, скапо ли е за одржавање?

Или, алтернатива, до 2000 евра која би ми била подобра.
Si trosi toj motor, za odrzuvanje ne e skapo ... zavisi vo kakva sostojba e
Aj na PP ako sakas corsa 98-00 so 1.0 12v so 82.000 km pominato
 
Член од
10 ноември 2014
Мислења
28
Поени од реакции
0
Epa izgleda ke ispadne toa sto ti rekov prviot pat deka diznite se kaput.
DIZNITE ili DIZNA ? :)
Epa izgleda ke ispadne toa sto ti rekov prviot pat deka diznite se kaput.
DIZNITE ili DIZNA ? :) Koga mi ja pojavi greskata, ja staiv na kompjuter i pojavi CYLINDER 1... Preeska go smeniv Filterot za gorivo, koj znae od koga ne bil smenet, koga go izvadiv i ja isturiv ostanatata nafta sto bese vo filterot, iskacase pesok od nego :) Mozno e i on da pravel problem....
 
Член од
29 јуни 2014
Мислења
23.659
Поени од реакции
38.845
DIZNITE ili DIZNA ? :)

DIZNITE ili DIZNA ? :) Koga mi ja pojavi greskata, ja staiv na kompjuter i pojavi CYLINDER 1... Preeska go smeniv Filterot za gorivo, koj znae od koga ne bil smenet, koga go izvadiv i ja isturiv ostanatata nafta sto bese vo filterot, iskacase pesok od nego :) Mozno e i on da pravel problem....
Сите мислам се мењаат, ако пак ти прави ист проблем ќе треба да ги смениш, а не се ефтинки
 

Cruise

Ja sam taj iz Cadjavice
Член од
1 јануари 2013
Мислења
2.038
Поени од реакции
940
DIZNITE ili DIZNA ? :)

DIZNITE ili DIZNA ? :) Koga mi ja pojavi greskata, ja staiv na kompjuter i pojavi CYLINDER 1... Preeska go smeniv Filterot za gorivo, koj znae od koga ne bil smenet, koga go izvadiv i ja isturiv ostanatata nafta sto bese vo filterot, iskacase pesok od nego :) Mozno e i on da pravel problem....
Сепак мислам дека е најдобро да се извадат дизните,да се прочистат и тек после да видиш дали се за фрлање или не се..Посети некој бошист,или механичар и ќе ти кажат најдобро што да правиш..И мислам дека неможеш да купиш рефус,туку одат сите 4,било нови,било половни..Бар на Пазар3 и Реклама5 не сум сретнал некој да продава 1 дизна..
 
Член од
20 ноември 2008
Мислења
6.104
Поени од реакции
2.514
Дечки шо мислите шо е поекономично пежо 307 2.0 хди 90 коња или голф 4 1.9 тди 90 коња?
 

Fringe

Скитник низ паралелни светови
Член од
24 септември 2011
Мислења
7.898
Поени од реакции
3.004
Дечки шо мислите шо е поекономично пежо 307 2.0 хди 90 коња или голф 4 1.9 тди 90 коња?
Пежото во старт е поефтино за купување и поефтино за одржување,помалку троши а за амортизација и конфор е топ 10 во споредба со гољфот[DOUBLEPOST=1422020424][/DOUBLEPOST]
Дечки шо мислите шо е поекономично пежо 307 2.0 хди 90 коња или голф 4 1.9 тди 90 коња?
Пежото во старт е поефтино за купување и поефтино за одржување,помалку троши а за амортизација и конфор е измизлено
 
Член од
20 ноември 2008
Мислења
6.104
Поени од реакции
2.514
Пежото во старт е поефтино за купување и поефтино за одржување,помалку троши а за амортизација и конфор е топ 10 во споредба со гољфот[DOUBLEPOST=1422020424][/DOUBLEPOST]
Пежото во старт е поефтино за купување и поефтино за одржување,помалку троши а за амортизација и конфор е измизлено
Искрено ми требит поиздржлива кола, за џип неам пари, а и несакам, си мислев голф како германски е поиздржлив за разлика од французиве ама можеби се лажам :). Фала ти на одговорот.
 
Член од
20 јануари 2015
Мислења
309
Поени од реакции
609
Дечки шо мислите шо е поекономично пежо 307 2.0 хди 90 коња или голф 4 1.9 тди 90 коња?
Пежото е поекономично ама поскапо за одржување од голфот. Сите француски коли кај нас се така малце поскапи за одржување ама пак ретко се расипват.
 
Член од
7 ноември 2012
Мислења
3
Поени од реакции
0
kolku ima vistina vo toa deka malite motori na corsata 1.0 se limitirani do 200 000 i crknuvat, ne mozat da izdrzat poveke.
 
Член од
12 јули 2011
Мислења
854
Поени од реакции
405
Дечки шо мислите шо е поекономично пежо 307 2.0 хди 90 коња или голф 4 1.9 тди 90 коња?
Пежото во старт е поефтино за купување и поефтино за одржување,помалку троши а за амортизација и конфор е топ 10 во споредба со гољфот[DOUBLEPOST=1422020424][/DOUBLEPOST]
Пежото во старт е поефтино за купување и поефтино за одржување,помалку троши а за амортизација и конфор е измизлено

У овој случај коштаат скоро исто, само што Голфот ке биде 99-2000 год а 307-цата 2004-05, што секако не е факт за занемарување ... Кај тој модел на Голф 4 со тој мотор нема што да се расипе, тој мотор иде и на зејтин, ретки дефекти и не скапи, а и цела предница му се менува со 2000-3000 ден, има само 2 јабучици и 2 спони ништо друго, нема рамења и курци палци... Од овие две ( а и било кои други од таа класа и таа цена ) голфот е далеку позахфална кола ... Од друга страна пак возењето во 4-ка во споредба со возење во 307-ца е како да се возиш во чеза, тврдо, одлично за луѓе со камен во бубрег :D Уште во предвид земи го фактот што нема да најдеш голф од таа година кој не е убаво извозен и испод 300 000 км, а ке најдеш 307-ца понова 3-4 год со реални помалку од 200 000 км и тоа купена тука, неувезена ... Ако ја би давал пари у овој случај порадо би ги дал за 307-ца или некоја Сеат Ибица од 2004-05 1.9 тди со 101 кс ( ако веќе си за дизел ) отколку за Голф од пред 2000 година ...[DOUBLEPOST=1422048947][/DOUBLEPOST]
Само и само ГОЉФ. После 2000 ретко некој Гољф да е издржлив
А што е за тебе издржлива кола ???
 

Kadaif

M.D.
Член од
21 јануари 2008
Мислења
6.307
Поени од реакции
7.289
Некој искуство со фиат стило JTD, пежо 307 HDI или рено меган DCI?
Издржливи коли ли се?
 

Fringe

Скитник низ паралелни светови
Член од
24 септември 2011
Мислења
7.898
Поени од реакции
3.004
У овој случај коштаат скоро исто, само што Голфот ке биде 99-2000 год а 307-цата 2004-05, што секако не е факт за занемарување ... Кај тој модел на Голф 4 со тој мотор нема што да се расипе, тој мотор иде и на зејтин, ретки дефекти и не скапи, а и цела предница му се менува со 2000-3000 ден, има само 2 јабучици и 2 спони ништо друго, нема рамења и курци палци... Од овие две ( а и било кои други од таа класа и таа цена ) голфот е далеку позахфална кола ... Од друга страна пак возењето во 4-ка во споредба со возење во 307-ца е како да се возиш во чеза, тврдо, одлично за луѓе со камен во бубрег :D Уште во предвид земи го фактот што нема да најдеш голф од таа година кој не е убаво извозен и испод 300 000 км, а ке најдеш 307-ца понова 3-4 год со реални помалку од 200 000 км и тоа купена тука, неувезена ... Ако ја би давал пари у овој случај порадо би ги дал за 307-ца или некоја Сеат Ибица од 2004-05 1.9 тди со 101 кс ( ако веќе си за дизел ) отколку за Голф од пред 2000 година ...
Во која кола ќе се возиш како во чеза?
Види колку пари е голф од 2004/5 а и предницата на 307 е околу 50 евра.
Кај 307 цата маш 2 стабилизатори по 600 денари,две јабучици по 450 и две спони по 350 денари или поточно 2800 денари ако менуваш комплет се разбира сам а мајстор ќе ти земе 500-800 денари РР[DOUBLEPOST=1422054416][/DOUBLEPOST]
Само и само ГОЉФ. После 2000 ретко некој Гољф да е издржлив
Ооооооо па кај си бе ти?
Долго те немаше?
Ти истече казната?
 
Последно уредено:

Kajgana Shop

На врв Bottom