Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
Редеизајн е,а мислам дека се склопување надвор од германија.
Мислам во турска дека се склопувани ама не сум сигурен
Znam deka doziveeja facelift ama vo Germanija ama nz dali se raboti za taja serija, ali mozi i modelot mojata e GLS sto znacelo Grand Elegance Sport a ovoe mialam imaja CD diplomatska verzija mozebi e do to, a mojata ja kupiv od komsija koj znam ja kupi nova togas od Germanija,

P.s. za mojata mislese deka e redizajn? Godinata sigurno ne e ima i od 94ta so stopoj ko mojata,
Fala ti :)
 
BMWto moze voda da mu nosi na audito, i da e od stariot model a3. Od ovie ponovite ic da ne praime muabet. Samo begaj od 2.0tdi za kur ne gi biva. Gledaj 1.9tdi so 77kw.
Imaat nekoj problem 2.0 ili sto e rabotata?[DOUBLEPOST=1421714709][/DOUBLEPOST]
бемвето е апла грдо, едно од најлошите на изглед, со редизајнот малце го средија ама пак не е нешто посебно. но механички е многу подобро од предходната e46 у секој поглед. Не кажа што сакаш? Бензин или дизел, кој мотор итн. За одржување двете се скапи
Strikno dizel so manuelen menjac
 
BMWto moze voda da mu nosi na audito, i da e od stariot model a3. Od ovie ponovite ic da ne praime muabet. Samo begaj od 2.0tdi za kur ne gi biva. Gledaj 1.9tdi so 77kw.

Точно е дека 1.9 tdi со 77 kW на VW се еден од најдобрите мотори до сега со оглед на издржливоста,агилноста/снагата и економичноста,но не е се изгубено со 2.0 tdi. "Две илјадарките" се промашени но само тие од 2004 до 2006 или 2007(не ме фаќа за збор).Збориме за тие што се со технологија пумпа-дизна(pumpe dusse),но поновите што се на технологија common rail немаат никаква мака.Така да ако станува збор за поново количе од 2007-2008 со 2.0 tdi,тогаш не бери гајле со моторот.
 
Точно е дека 1.9 tdi со 77 kW на VW се еден од најдобрите мотори до сега со оглед на издржливоста,агилноста/снагата и економичноста,но не е се изгубено со 2.0 tdi. "Две илјадарките" се промашени но само тие од 2004 до 2006 или 2007(не ме фаќа за збор).Збориме за тие што се со технологија пумпа-дизна(pumpe dusse),но поновите што се на технологија common rail немаат никаква мака.Така да ако станува збор за поново количе од 2007-2008 со 2.0 tdi,тогаш не бери гајле со моторот.
Pa bas taa godina gledam 2005,eventualno 2006 zasto ponovite se "posoleni".. Vo sekoj slucaj fala ti mnogu za informacijava :)
 
Pa bas taa godina gledam 2005,eventualno 2006 zasto ponovite se "posoleni".. Vo sekoj slucaj fala ti mnogu za informacijava :)

Нема проблем,инаку ако е од тоа годиште само 1.9 да си знаеш.Јас возам Golf mk5,1.9 tdi 77kW 2005 год. и презадоволен сум.
 
Кој може да ми даде совет, или кој се разбира во дефекти на моторот за Renault Megane II 1.5 dCi 60kw.... ??? Пред некој ден ја возев колата нормално, без засилување, наеднаш ми светна SERVIS и CHECK INJECTION, и почна моторот не рамномерно да работи. Прашував мајстори и ми рекоа дека е проблем со Дизните. Отидов дома, го паркирав возилото и сакав сабајле да идам на мајстор и да видам што е работата. Сабајлето станав, и влегов во визлото да го запалам ама.... не сакаше да запали, само верглаше и позади бел чад и никако да запали. Викнав шлеп служба и го однесов до Сервис, го ставија на компјутер и јави грешка CYLINDER 1 ( значи првата дизна ), ја избришаа грешката и колата одма ми запали, и после тоа не се појави сеуште.. Сакав да прашам од што може да се деси до тоа? - Дали може од филтерот за нафта дека не е сменет кој знае од кога или... ?? Ај ве молам совет од искусен мајстор, или некој што го имал проблемов.... Фала ;)
 
Кој може да ми даде совет, или кој се разбира во дефекти на моторот за Renault Megane II 1.5 dCi 60kw.... ??? Пред некој ден ја возев колата нормално, без засилување, наеднаш ми светна SERVIS и CHECK INJECTION, и почна моторот не рамномерно да работи. Прашував мајстори и ми рекоа дека е проблем со Дизните. Отидов дома, го паркирав возилото и сакав сабајле да идам на мајстор и да видам што е работата. Сабајлето станав, и влегов во визлото да го запалам ама.... не сакаше да запали, само верглаше и позади бел чад и никако да запали. Викнав шлеп служба и го однесов до Сервис, го ставија на компјутер и јави грешка CYLINDER 1 ( значи првата дизна ), ја избришаа грешката и колата одма ми запали, и после тоа не се појави сеуште.. Сакав да прашам од што може да се деси до тоа? - Дали може од филтерот за нафта дека не е сменет кој знае од кога или... ?? Ај ве молам совет од искусен мајстор, или некој што го имал проблемов.... Фала ;)
Epa izgleda ke ispadne toa sto ti rekov prviot pat deka diznite se kaput.
 
Прашав и претходно но никој не ми одговори. Дали некој знае каде може да се залепи платното на кровот на колата? Има некој таков авто сервис или слично во МК?
Значи не е толку многу одлепено, ама се шири.
 

Attachments

  • Ehsan-Dana-best-car-headliner-detailing-shop-in-Kuwait-13.jpg
    Ehsan-Dana-best-car-headliner-detailing-shop-in-Kuwait-13.jpg
    252,3 KB · Прегледи: 32
Прашав и претходно но никој не ми одговори. Дали некој знае каде може да се залепи платното на кровот на колата? Има некој таков авто сервис или слично во МК?
Значи не е толку многу одлепено, ама се шири.
Ова може да го направи тој што репарира кревети и фотељи,а можеш и сам само ти треба лепак неостик и 3-4 часа работа
 
Ова може да го направи тој што репарира кревети и фотељи,а можеш и сам само ти треба лепак неостик и 3-4 часа работа
а може ли со истото платно или мора ново (се работи за ауди а6 2003год) платното е неоштетено и сакам да остане истото
 
decki abe treba mi mislenje za opel corsa 2002 g. 1.0 benzinec. dali se dobri vozila, dali se skapi za odrzuvanje, citam eden kup senzori po nea pa mala pomos za izbor.
 
а може ли со истото платно или мора ново (се работи за ауди а6 2003год) платното е неоштетено и сакам да остане истото
Може истото
 
Некој искуство со VW Polo 1.4 бензинец од 96-98 година?
Колку троши, скапо ли е за одржавање?

Или, алтернатива, до 2000 евра која би ми била подобра.
 
Последно уредено:

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom