@plimont
Читам доста текстови кои зборуваат против вградување на плин, со забелешка дека се јавуваат дефекти на моторот уште на 20-30,000 изминати км - пред се оштетени вентили. Од друга страна, имам прочитано, па дури мислам дека имам и постирано овде текстови за возила кои поминале и милион км на плин.
Според вас, колку се навистина чести такви дефекти и ако се, на што би се должеле: можеби нестручно вградување на уреди, несоодветни уреди, или можеби некои (ако не сите) возила не се погодни за работа на плин?
Helex, dolgo vreme sum vo firma koja raboti so plinski uredi. Vo vremeto koga se vozea Zastavi I Ladi se iznaslusavme komentari deka “kajidae” na plin ke zaribaat za 10.000 kilometri. Istite tie Zastavi I Ladi se izvozea bez problem i po 15-tina godini.
Istite komentari gi ima I deneska. Vistinata e deka kaj najgolemiot broj na novi vozila so benziski motor plinskiot ured sosem dobro funkcionira I nema moznost za ostetuvanje na motorot zatoa se koristi plinot (TNG) kako pogonsko gorivo. Sekako, ima vozila kaj koi rabotitte ne se idealni. Kaj Japonskite vozila od ponovata generacija postoi opasnost od pregrevanje na ventilite na plinski pogon, vo slucai koga se vozl cesto na avtopat so pogolemi brzini I so broj na vrtezi nad 4000 v/m. Kaj ovie vozila se prevzemaat merki na pretpazlivost, se obezbeduva dopolnitelna zastita na ventilite so posebno maslo ili so Tunap aditivi. Kako opcija za zastita na ventilite e da se vkluci split-fuel vbrizguvanje so sto pri rabota na motorot nad 4000 v/ m 10-15% od gorivoto koe se vbrizguva ke bide benzin.
Problem so pregrevanje na ventilii e specificen za zemji kade patnata infrastruktura dozvoluva dolgo vozenje so golemi brzini (na pr Germanija). Vo Makedonija brojot na vozila kaj koi imalo problem so ventili po vgraduvanje na plinski ured e mal, jas znam za ne poveke od 5-6 vozila. Informaciite za opasnosta od pregrevanje kaj japonskite vozila gi davaat site profesionalni servisi, no primetuvame deka vo praksa ima nivno izvrtuvanje
Kolegite od prodazba zabelezaa deka vo poslednive godini otkako internetot e sekomu lesno dostapen drasticno se namali brojot na prasanjata od tipot dali ke se rasipi motorot ili dali ima opasnost da se vozi na plin, odnosno klientite imaat na raspolaganje mnogu izvori na informacii za site aspekti na postavuvanjeto na plinski ured vo avtomobil.