Плински уреди

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
plinot kako gorivo e pocist od benzinot. Uredot cini 380 EUR. Punto 1.1 e monoinjection.
Koncepcijata na motorot e od seesetite. Od kade toa deka so plinot ke gree ? Dokazi ?
Koi servisi ? Ednas na 50000Km imas zamena na membrana na rasplinjaca.
Koga ke pomines 50000-60000Km so plin toa znaci deka vekje si ja isplatil i kolata i plinot.


Све еколози мајката
 
Секоја зима ЛПГ плинот се покачува 5-10 денари. Се менува смесата (се става повеќе пропан, кој е поскап) а и на светските берзи поскапува затоа што во некои земји се користи и за греење. Напролет би требало да се врати на 35-40 денари.

Па не се накачува од сеа.. туку последни 3 месеци што е претеризам.. И плинот ќе стане луксуз.. не е нормално ова
 
Океј, да не забегуваме со оф-топик дискусии. Како што вели насловот, дискутираме за плински уреди.
 
plinot kako gorivo e pocist od benzinot. Uredot cini 380 EUR. Punto 1.1 e monoinjection.
Koncepcijata na motorot e od seesetite. Od kade toa deka so plinot ke gree ? Dokazi ?
Koi servisi ? Ednas na 50000Km imas zamena na membrana na rasplinjaca.
Koga ke pomines 50000-60000Km so plin toa znaci deka vekje si ja isplatil i kolata i plinot.
Па да повеќето луѓе 70-80% не поминуваат годишно повеќе од 5000 или ќе ти требаат 10-11 години да ги вратиш парит,тогаш ќе имаш стара кола и ќе треба да се смени
Порсек од 10к годишно што ретко кој го постигнува или период од 5-6 години да ти се врати инвестицијата,а веќепочнува ш да размислуваш за нова или понова кола.
А заборавив да споменам и дека 30-50% од багажникот ти е зафатен.
Со колата само губиш,а парите вложени во купување,сервисирање,и опремување на колата
НИКОГАШ НЕ МОЖЕШ ДА ГИ ВРАТИШ.
 
Па да повеќето луѓе 70-80% не поминуваат годишно повеќе од 5000 или ќе ти требаат 10-11 години да ги вратиш парит,тогаш ќе имаш стара кола и ќе треба да се смени
Порсек од 10к годишно што ретко кој го постигнува или период од 5-6 години да ти се врати инвестицијата,а веќепочнува ш да размислуваш за нова или понова кола.
А заборавив да споменам и дека 30-50% од багажникот ти е зафатен.
Со колата само губиш,а парите вложени во купување,сервисирање,и опремување на колата
НИКОГАШ НЕ МОЖЕШ ДА ГИ ВРАТИШ.


siguren si ? Argumentiraj. Ova tvoe tvrdenje do nekade e vistina za koli proizvedeni posle 2001 godina. Ponovive koli ne se pogodni za plin. Zboram za kolite sto podnesuvaat plin bez problemi.
 
Па да повеќето луѓе 70-80% не поминуваат годишно повеќе од 5000 или ќе ти требаат 10-11 години да ги вратиш парит,тогаш ќе имаш стара кола и ќе треба да се смени
Порсек од 10к годишно што ретко кој го постигнува или период од 5-6 години да ти се врати инвестицијата,а веќепочнува ш да размислуваш за нова или понова кола.
А заборавив да споменам и дека 30-50% од багажникот ти е зафатен.
Со колата само губиш,а парите вложени во купување,сервисирање,и опремување на колата
НИКОГАШ НЕ МОЖЕШ ДА ГИ ВРАТИШ.
siguren si ? Argumentiraj. Ova tvoe tvrdenje do nekade e vistina za koli proizvedeni posle 2001 godina. Ponovive koli ne se pogodni za plin. Zboram za kolite sto podnesuvaat plin bez problemi.
Ни една кола не поднесува плин пособено тие со алуминиумска глава,а ние насила сакаме да правиме убавини.
Што друго те интересира
 
Не ме смеј се расплакав

Ајде малце весела математика, за 2 години и поминати 20.000 км:

Трошоци за бензин со потрошувачка од 7 л/100км = 1400 литри * 75 денари просечна цена на бензин = 105.000
Трошоци за плин со просечна потрошувачка од 8л/100 = 1600 литри * 40 денари просечна цена на плин = 64.000 + 5.000 за бензин за палење + 800 денари за филтер = 70.000 тотал

Разлика од над 35.000 денари колку што е плинскиот уред со торусна боца (не ми зафаќа ништо од багажникот).
 
Ајде малце весела математика, за 2 години и поминати 20.000 км:

Трошоци за бензин со потрошувачка од 7 л/100км = 1400 литри * 75 денари просечна цена на бензин = 105.000
Трошоци за плин со просечна потрошувачка од 8л/100 = 1600 литри * 40 денари просечна цена на плин = 64.000 + 5.000 за бензин за палење + 800 денари за филтер = 70.000 тотал

Разлика од над 35.000 денари колку што е плинскиот уред со торусна боца (не ми зафаќа ништо од багажникот).
ОДЛИЧНО!
Уште да кажеше која кола и која кубикажа троши 7 литри бензин и во какви услови.
--- надополнето: 26 ноември 2013 во 23:30 ---
Па не се накачува од сеа.. туку последни 3 месеци што е претеризам.. И плинот ќе стане луксуз.. не е нормално ова
Ќе стане кога нема регулаторно тело.А и да го има што ќе смени?
 
Уште да кажеше која кола и која кубикажа троши 7 литри бензин и во какви услови.

Астра 1.6, со 70% на отворено и 30% градска. Да не треба и број од регистарска таблица да ти дадам?

ПС. Мерено е со полнење до крај, а не со борд, за да не го дрвиш за тоа колку бордот крадел
 
Астра 1.6, со 70% на отворено и 30% градска. Да не треба и број од регистарска таблица да ти дадам?

ПС. Мерено е со полнење до крај, а не со борд, за да не го дрвиш за тоа колку бордот крадел
Ти верувам!
Мене цитроен зх 1.4 ми трошеше 4,5-5 литри,а 100% градска (Скопје) 8,5-9 литри
 
Ајде малце весела математика, за 2 години и поминати 20.000 км:

Трошоци за бензин со потрошувачка од 7 л/100км = 1400 литри * 75 денари просечна цена на бензин = 105.000
Трошоци за плин со просечна потрошувачка од 8л/100 =
Нема шанси 8% на 100км плин градска...не лажи
 
Ни една кола не поднесува плин пособено тие со алуминиумска глава,а ние насила сакаме да правиме убавини.
Што друго те интересира


Znaci nepogodni motori za plin se japonskite Toyota, Honda posle 2000 godina. Kaj niv se javuva problem so ventilite zasto istite se napraveni od poslab materijal (pooptimiziran dizajn) i nastanuva VSR - Valve seat recession. Citaj i obrazuvaj se: http://www.go-lpg.co.uk/VSR.html
I tuka pisuva: http://www.amrautos.co.uk/index.php/lpg-systems/26-valve-seat-recession-explained

Tuka e listata so problematicni vozila za Plin: http://amrautos.co.uk/database_problem_cars.pdf
BTW kaj site ponovi vozila so upotreba na napreden dizajn na motorot i glavata i ventilite ventilite i glavata e dizajnirana da koristi isklucivo benzin so vrven kvalitet i specifikacii. Materijalot od koi se izraboteni ventilite e mnogu optimiziran i zaradi toa se osetlivi.
Kaj nekoi motori vsr se javuva duri i pri vozenje na benzin.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom