Најекономично греење и ладење

  • Креатор на темата Креатор на темата Dr Zmigo
  • Време на започнување Време на започнување
Ваљда зависи од батериите во UPS-от. Имаш огромни разлики во капацитетите помеѓу разни модели.

Но се согласувам дека за исти пари решение со акумулатор би имало доста поголем капацитет (во киловат часови). Најмногу пошто UPS-овите се релативно скапи, посебно тие поквалитетните кои патем имаат и голем капацитет.
 
Кај мене сервисерот кога дојде да ја монтира печката на пелети, рече да си купам UPS и да го решам проблемот со струјата. Иначе се работи за самостојна печка, за котел незнам дали ќе врши работа.
И ти си стави UPS??[DOUBLEPOST=1392631704][/DOUBLEPOST]
За ова истражував, пред неколку месеци. Може да се направи да работи таква опрема со UPS, исто и пупма за движење на водата во парно греење. Но треба одредена склопка со инвертор, потребен е подобар електричар и неколку не-многу-скапи делови.

Дефинитвно ставање на ваков UPS бекап е паметна работа за било кој со парно греење и/или печки на пелети. Инаку кога ќе снема струја останувате без греење иако сте одбрале греење на енергенс како дрва или пелети.


--- надополнето: 16 февруари 2014 во 13:24 ---
Треба да се види дали може вакво нешто да се направи со акумулатор од кола, можеби би било поевтино и поедставно од UPS. Не знам за ова последново, не сум сигурен -само на глас размислувам. Но ќе се посоветувам со пописмени луѓе кога ќе испадне шанса за тоа.
При една монтажа на печка човекот си имаше веќе купено упс, воопшто не ни проработи печката. Го замена за појак пошто прво тоа ни падна на ум, пак ништо. И се одкажа.
Ако размислам подлабоко мислам дека немаше врска со снагата на УПС -от пошто најверојатно ке проработеше макар и за кратко, па логично би било да беше работата со синусоидата на излезниот напон.
Кај другите електронски апарати синусоидата нема некоја врска пошто секако неизменичниот напон ке го претворат во едносмерен( компјутерот , мониторот, телевизорот) но кај печката на моторите им треба синусоиден напон за да проработат.
Сега незнам што мотори се користат во пумпите за вода но ете кај нив нема проблем, ке провртат.
Во секој случај јас имам такво искуство со УПС кај печките на пелети, што незначи и дека грешам.
Ако има некој има искуство на обична печка на пелети кои работи на УПС нека сподели.[DOUBLEPOST=1392632057][/DOUBLEPOST]
Според напишаново погоре, овој камин од Пламен не го бива?
Изолациска плетенка на вратата (за дихтување) гледам, но не гледам ниту секундарен довод за воздух а ни регулација за таков секундарен довод, ниту се гледа секундарна комора за согорување. Можеби грешам, треба да проверам во некој изложбен салон.

http://www.plamen.hr/Proizvod.aspx?ProdID=38

BARUN%201-%20insert.PNG
Вака ни јас неможам да видам дали има бафер или не, најдобро е да видиш на лице место. Ако има сигурно нема да го промашиш и да не го видиш. За секундарниот влез на воздух колку што гледам од сликата регулација нема но можно е на горниот дел од стаклото да нема плетенка или така некако слично да е изведен. А зошто гусен воопшто ?
 
Последно уредено:
@мкд владе
не сум ставил УПС, незнам ни која им е цената ни како изгледа :свиркам: Два - три пати ми има изгаснато печката заради струја во текот на цела сезона по 1-2 минути . Вака печката требаше да се изгасни па пак да се пали. Иначе потрошњата на печката е 50w, мерено со тоа апаратчето од Anhoch, па што мислиш дали би завршил УПС-то работа ?
 
@мкд владе
не сум ставил УПС, незнам ни која им е цената ни како изгледа :свиркам: Два - три пати ми има изгаснато печката заради струја во текот на цела сезона по 1-2 минути . Вака печката требаше да се изгасни па пак да се пали. Иначе потрошњата на печката е 50w, мерено со тоа апаратчето од Anhoch, па што мислиш дали би завршил УПС-то работа ?
50 вати е кога е печката веќе запалена и толку тргаат моторите од вентилаторите. Во нормални околности не би требало да има проблем, но како што реков јас имам поинакво искуство и мислам дека баш тие моторите ја заебаваат цела работа. Нив им треба чиста синусоуда а УПС на излез нема таква па затоа прави проблем.
Значи не е до ватажата туку то синусоидата.
Во секој случај најдобро позајми за проба па види како ке се понаша.
 
@мкд владе исто како и Сас и мене ми е ова секундарна опција. Некогаш за кеиф да запалам оган или ако снема струја. Така да не е страшно ако не одберам нешто идеално од аспект на материјалот.

Зошто гус?
Зошто да не? Не ми смета малку термална инерција (колку што разбрав само тоа и тежината се негативности). Плус можам да го земам со одреден попуст.
Но кога ќе поминувам од таму ќе гледам да сликам од внатре и да видам точно дали има секундарна комора за согорување (со свој довод за воздух).

Од тој аспект поисплатлив ми е Рустикот од Алфа Плам. Не само што новите верзии на Рустикот се од лим наместо од гус како порано, туку верзијата со фабрички вграден котел за парно кошта само 100евра повеќе.
Ти во други постови имаше кажано дека не го сакаш Рустикот пошто е гусан и премногу тежок, и нешто кажа дека не е ефикасен во потрошувачката?

kamin-alfa-plam-rustikal-11-kw-slika-6631077.jpg


Rustik01.png Rustik02.png Rustik03.png
 
Последно уредено:
@мкд владе исто како и Сас и мене ми е ова секундарна опција. Некогаш за кеиф да запалам оган или ако снема струја. Така да не е страшно ако не одберам нешто идеално од аспект на материјалот.

Зошто гус?
Зошто да не? Не ми смета малку термална инерција (колку што разбрав само тоа и тежината се негативности). Плус можам да го земам со одреден попуст.
Но кога ќе поминувам од таму ќе гледам да сликам од внатре и да видам точно дали има секундарна комора за согорување (со свој довод за воздух).

Од тој аспект поисплатлив ми е Рустикот од Алфа Плам. Не само што новите верзии на Рустикот се од лим наместо од гус како порано, туку верзијата со фабрички вграден котел за парно кошта само 100евра повеќе.
Ти во други постови имаше кажано дека не го сакаш Рустикот пошто е гусан и премногу тежок, и нешто кажа дека не е ефикасен во потрошувачката?

Новите верзии на рустикот ги немам видено, а старите си останаа исти со мали естетски модификации веќе 40 години. Имаш и турска верзија која беше за неколку иљадарки поефтина.
За ефикасноста доволно зборува фактот дека е од на дедо нео времето, од времињата кога дрвата беа ефтини, кога на никој не му беше гајле колку троши и колку чади и најважно од се му остана името демек ептен убав и незнам што.
За тие пари што ке ги дадеш за овој камин ( мислам дека беа околу 22000 23000) ке најдеш измислен обичен камин ( не гусен) кој и по ефикасност и по естетика е неколку нивоа над рустикот. Исто имаш обични камини со вграден котел така да и тоа не му е некоја предност.
А дека ке го гледаш огнот додека гори во рустикот јас не би се кладел баш. Можеби откога ке го исчистиш и така неколку минути додека го палиш, после тешко. И не заборавај дека излезот на рустикот не е стандард ( 120 мм) и дека со него оди редуктор кој колку и да ви кажат и убедуваат дека нема врска битно влијае на снагата и ефикасноста.
И веќе ако си се решил за гусен подобро земи нешто од славонска пожега само не франклин, ете амитито е добар избор. Е сега нема барем јас колку што сум запознаен модел со вграден котел.
Ако земаш обичен разгледај ги од складова техника, имаја одлични и квалитетни камини. Исто и од прити само што нив лимот мислам дека им е малце потенок. И запазиги оние параметри кои претходно ги наброив и немаш гајле.
 
мкд владе

Ако тој е 12 см ова да биди 15, но не повеќе од 3х 12 во дијагонала и што помалце кривини, максимум две.
Ova "3х 12" stvarno ne go razbrav, ako moze da doobjasnis
Fala
 
мкд владе

Ако тој е 12 см ова да биди 15, но не повеќе од 3х 12 во дијагонала и што помалце кривини, максимум две.
Ova "3х 12" stvarno ne go razbrav, ako moze da doobjasnis
Fala
Се мисли на внатрешниот дијаметар на оџакот. За полесно ке земиме дека оџакот е цилиндар а не квадрат, мада истото правило и тука важи.
Значи ако излезот за оџак на каминот е 12 см, тогаш 15% од 12 сантими е приближно 15 сантими внатрешен дијаметар и тоа е идеална должина на дијаметарот на оџакот од внатрешна страна. 3х 12= 36 см. Ова е максимум дозволена ширина на оџакот од внатрешна страна( дијаметар) за да тој влече прописно, мада и тука има големи шанси да не ти влече као што треба, да кондензира и претерано да фаќа гареж. Тоа е затоа што оџакот подобро влече кога е пожежок а не кога е поширок( широко распространето мислење помеѓу народот).
Кога внатрешниот дијаметар на оџакот е толку широк а и поширок едноставно излезните гасови не се доволни да го држат оџакот доволно топол за тој да створи вакум ( пошто и самото грејно тело не е предвидено да работи на толкав широк оџак) и доаѓа до брзо ладење а со тоа и кондензација на внатрешните ѕидови на оџакот, прокапување, па поради неквалитетното согорување и слабиот вакум или проток ке се лепат многу повеќе гареж и така се во круг. Затоа и те прашав дали има изолација во цевките кои ги планираше за оџакот пошто металот ем што е мазен туку е и добар спровдник на топлина и едноставно немаше шанси на надворешен оџак направен само од метал без изолација да провлечи како што треба. Надворешниот ладен воздух немаше да дозволи тој адекватно да се загрее а сите знаеме што се случува кога топол воздух ке додје во допир со ладна површина. И ете ти беља.
Од исти причини се препорачува внатрешен оџак. Тој е секогаш потопол и треба помалце енергија за да се загрее отколку надворешниот за да функционира прописно.
Појасно од ова здравје:)
 
За тие пари што ке ги дадеш за овој камин ( мислам дека беа околу 22000 23000) ке најдеш измислен обичен камин ( не гусен) кој и по ефикасност и по естетика е неколку нивоа над рустикот. Исто имаш обични камини со вграден котел така да и тоа не му е некоја предност.
...
И веќе ако си се решил за гусен подобро земи нешто од славонска пожега само не франклин, ете амитито е добар избор. Е сега нема барем јас колку што сум запознаен модел со вграден котел.
29 илјади е Рустикот со котел, 23 без котел.

Амити 3 е 22илјади, ама не се поизведува модел со котел... не дека баш мора да земам камин/печка со котел, ама би било добро.
Амитиво има секундарно согорување (и регулација на истото)?
Amity%203.png



Копер како фирма не ги поштуваше во претходни постови... или се лажам? Нешто се спомна тенок лимот и немање секундарно согорување, можеби ги мешам со некои други.
Како и да е имаат интересни (по цена и спецификации) варијанти со вграден котел. Но првите два имаат 120мм излез за оџак, вториот 150мм.

Тој „редуктор„ што го спомињаш е некаков „адаптер„ за на стандардна (поширока?) величина на ќумец? Затоа велиш дека се губи на силата на влеча на чадот?

Famous-right.jpg

KOPER FAMOUS E, Камин за централно греење кој може да користи дрво, лигнит или брикет како гориво, Тежина: 98 Kg Надворешни димензии: 490*530*990 mm Димензии на фурна: 360*445*200 mm Димензии на огниште: 400*400*400 mm Макс. моќ на греење: 22.5 KW Топлински излез на вода 16 KW Топлински излез во простор 5.5 KW Вкупна топлинска моќ 21.5 KW Мин. промаја на оџак: 12 Pa Излез на димни гасови: 120 mm Капацитет на загревање m3: 290-305 Капацитет на загревање m2: 108-113 Енергетска ефикасност: 75 (%)
Цена:
20,990 ден




KOPER HARMONY Е, Камин за централно греење кој може да користи дрво, лигнит или брикет како гориво, Тежина: 91 Kg Надворешни димензии: 495*500*1015 mm Димензии на фурна: 330*430*170 mm Димензии на огниште: 400*360*390 mm Макс. моќ на греење: 22.5 KW Топлински излез на вода 16.7 KW Топлински излез во простор 4.3 KW Вкупна топлинска моќ 21 KW Мин. промаја на оџак: 12 Pa Излез на димни гасови: 120 mm Капацитет на загревање m3: 280-300 Капацитет на загревање m2: 105-112 Енергетска ефикасност: 75 (%)
Цена:
20,990 ден



KOPER ORION SE, Камин за централно греење кој може да користи дрво, лигнит или брикет како гориво, Тежина: 103 kg Надворешни димензии: 515x500x895 Димензии на огниште: 430x370x570 Номинална моќ на греење: 36 kW Макс. моќ на греење: 36,5 kW Топлински излез на вода 32 kW Топлински излез во простор 4 kW Мин. промаја на оџак: 11 Pa Излез на димни гасови: 150 mm Капацитет на загревање m3: 485-495 Капацитет на загревање m2: 180-185 Енергетска ефикасност: 77.1 (%)
Цена:
29,990 ден
 
Последно уредено:

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom