Најекономично греење и ладење

  • Креатор на темата Креатор на темата Dr Zmigo
  • Време на започнување Време на започнување
Каде можам да видам кога ке излезе HD за The Hunger Games - Catching Fire
 
Кано браво за решението за поголем проток во оџакот.
Се надевам само дека во реонот на викендицата нема проблеми со струјата. :)
(водата/течноста во парното со пумпа ја вртиш, или пасивно сама се врти (термодинамички)?)

Малку ме загрижува алупласт цевката, не сум сигурен која е температурата на чадот/воздухот внатре во боцата/оџакот, но ваљда нема да ја стопи пластиката. Плус внатре во цевката исто би можеле да се дигнат температури, и да ја истопат изолацијата од кабелот (можеби каблажа од термо печки би бил подбро ожичување?).
Но ако боцата е доволно далеку од огништето, погоре по оџакот (на кров можеби?), гасовите би требало да се доволно изладени.


инаку терминот ФИКС СПИД е глуп. и само на овој форум го читам. тоа тука некој го уведе и сите општо го прифативте. значи постојат терминологии:

-клима
-инвертер

инвертерот не е клима, туку е инвертер. а климата не е фикс спид клима туку клима или ете класична клима, пошто нели е постар модел...
Хммм, па за „клима„ како назив, можеме да се согласиме дека е локален, балкански ваљда (словенски?) назив.
Ама и како таков назив, клима уред се однесува на уред со топлотна пумпа воздух-воздух.

Од друга страна називот „инвертер„ генерички не се однесува само и исклучиво на уреди за климатизација. Напротив се работи за електронички термин, и се однесува за уред/склопка која DC напонот го менува во AC напон, односно менување од наизменична во права струја.
http://en.wikipedia.org/wiki/Power_inverter

Така да употребата на зборот инвертер, исклучиво како за уред за климатизација, е погрешен. Затоа јас лично практикувам да велам инвертор клима уред.
Мислам дека така е и граматички но и појмовно точно.

Тука да појаснам само дека и инвертер климите се... клими. Работат на принцип на топлотна пумпа, внатре имаат слични делови како и фикс спид климите со таа разлика што имаат и инвертер за претварање на наизменична во права струја. Со тоа можат да ја регулираат брзината на вртење на перките од вентилаторите и во внатрешната и во надворешната единица.
Заради тоа инвертор климите поправилно (потехнички) е да се викаат клими со варијабилна брзина, наспроти климите со една брзина (fix speed).
http://en.wikipedia.org/wiki/Variable-speed_air_compressor


Но колку и да се интересни ваквите етимолошки муабети, ова не е тема за литературна прецизност, туку техничко-економска тема за разменување искуства: кој како сака нека ги вика различните видови клими, важно е да се разбереме (и да ги поделиме искуствата)! :)
 
Toa e AC Inverter, a postoi i DC inverter, kade se koristi DC motor......
--- надополнето: 3 декември 2013 во 18:50 ---
Toa e AC Inverter, a postoi i DC inverter, kade se koristi DC motor......
i normalno podobri se
 
Главната поента со инверторите на струја, од аспект на климатизерите, е дека со нив е можно да се добие варијабилен напон на излезот (со пософистицираните видови инвертери). Од тука и контролата на брзината (со тоа и јачината) на дувањето воздух.
 
Кано браво за решението за поголем проток во оџакот.
Се надевам само дека во реонот на викендицата нема проблеми со струјата. :)
(водата/течноста во парното со пумпа ја вртиш, или пасивно сама се врти (термодинамички)?)

Малку ме загрижува алупласт цевката, не сум сигурен која е температурата на чадот/воздухот внатре во боцата/оџакот, но ваљда нема да ја стопи пластиката. Плус внатре во цевката исто би можеле да се дигнат температури, и да ја истопат изолацијата од кабелот (можеби каблажа од термо печки би бил подбро ожичување?).
Но ако боцата е доволно далеку од огништето, погоре по оџакот (на кров можеби?), гасовите би требало да се доволно изладени.:)



денес го отворив да проверам што се деси со моторот и останатото, ме интересираше после јако наложување. после постирањево на текстов се вратив во работилница и го настискав до даска котелот. со термо пиштолот измерив температура од околу 160 степени на боцата. на алупласт цевката немаше видливи измени, ама температурата ме подисплаши, па за секој случај направив мал апдејт. на кабелчето ставив божур, а наместо алупласт турив бакарно цевче. по сигурно е...
 
A postojat li takvi ventilatori za odzak ama fabricki.
Moj prijatel saka da stavi kamin (kotel) na drva za centralno ama odzakot e 120mm, a monimum sto zahteva koj i da bilo kamin e 150mm, a optimalno 180mm pa i poveke
 
Можеби очекуваш да отидам до кај пријателот твој, да измерам потрошувачка?:)
За жал, апсолутно ништо не очекувам. А верувам и сите останати, ако воопшто го читале муабетот.​
 
A postojat li takvi ventilatori za odzak ama fabricki.
Moj prijatel saka da stavi kamin (kotel) na drva za centralno ama odzakot e 120mm, a monimum sto zahteva koj i da bilo kamin e 150mm, a optimalno 180mm pa i poveke

И јас барам погодни вентилатори за таква намена
Тука е проблем што чадот може да биде на температура и од 200 степени. Мислам дека е најпогодно да се бараат вентилатори кои ќе се постават на врвот од самиот оџак за да чадот биде со што пониска температура.
Ако најдете некој погоден вентилатор, задолжително споделете
 
Парното ми е изведено исто како на сликиве, алумпласт ставен во плаво/црвени црева што ги користат углавно електричарите и све тоа под кошулица.
Дали алумпластот треба да е претходно изолиран(како на последната слика) со некоја термо изолација во црево за да не се губи топлината во плочата одколку што ке дојде до радијаторите па после да се стави во тие пластичните црева?
Знам дека и подот го загрева кога е неизолиран ама 2 спрата под мене не живеат и негреат и све мислам дека имам големи загуби ради ладната плоча.
Ако треба да е термо изолиран знае ли некој за постапка да се извлече алумпластов од цреватапа и да се навлече нов алумпласт изолиран, зборев со едни парнаџии као правеле таков зафат во некој стан со некој пукнат алумпласт па морале да го извадат само нешто не беа баш заинтересирани а и убедливи дека може да се изведе.
Сппомнаа некаков алат од 500ден за намотување на цревото па као со тоа можело.
Greenje_07.jpg
Koshulica_04.jpg
Greenje_06.jpg
kopi_grejanje-alupex_sistemi_03.jpg
 
И јас барам погодни вентилатори за таква намена
Тука е проблем што чадот може да биде на температура и од 200 степени. Мислам дека е најпогодно да се бараат вентилатори кои ќе се постават на врвот од самиот оџак за да чадот биде со што пониска температура.
Ако најдете некој погоден вентилатор, задолжително споделете
Не сум сигурен ама мислам дека овие http://prntscr.com/28pmgn му се мајката за таа работа нема ни мотор ни влага му смета а и температура мислам дека не му штети
 
Дали алумпластот треба да е претходно изолиран(како на последната слика) со некоја термо изолација во црево за да не се губи топлината во плочата одколку што ке дојде до радијаторите па после да се стави во тие пластичните црева?
Знам дека и подот го загрева кога е неизолиран ама 2 спрата под мене не живеат и негреат и све мислам дека имам големи загуби ради ладната плоча.
Ако треба да е термо изолиран знае ли некој за постапка да се извлече алумпластов од цреватапа и да се навлече нов алумпласт изолиран, зборев со едни парнаџии као правеле таков зафат во некој стан со некој пукнат алумпласт па морале да го извадат само нешто не беа баш заинтересирани а и убедливи дека може да се изведе.
Сппомнаа некаков алат од 500ден за намотување на цревото па као со тоа можело.
Јас летово ставав кошулица, и цевките не ги изолирав термички туку само со пластично црево. Старите живеат на долниот спрат па немаше потреба до толку да се замарам.

Од друга страна алупласт цевки се ставаат директно во кошулицата кога се изведува подно греење, па логично е дека оддаваат солиден дел од топлината на водата внатре. Ако сакаш да ги изолираш заебанцијата ќе биде со тоа што и самите цевки се релативно дебели, не се многу потенки од подната изолација окулу нив. Додатна изолација може да ги направи повисоки од дебелината на стиропорот за подна изолација. Што е проблем... колку што јас разбирам.

Можеби можеш цевките да ги водиш над кошулицата покрај ѕидовите, но тоа не е најестетско решение (освен ако не ги маскираш со гипс картон, како стубче по ивиците би дошло). Но така е значајно поскапо, не само заради подолга должина на цевките туку и заради работна рака за мајстор за гипс картонот. Ако ги оставиш да се гледаат цевките, топлината во голем дел ти останува во собите (наместо во кошулицата).

За изолирање, правилото е колку подебела изолација толку поефикасна. Но тоа значи и подебела кошулица. Најубаво да направиш муабет со некој поискусен мајстор...
 
Zdravo, ni se pojavi eden problem, pa ve molam za pomos :( . Denes sabajle vnatre bese prilicno ladno iako postavena temp. preku nok bese 23. Koga ja vidov nadvoresnata edinica taa isparuvala kako sauna :confused: a edno cevce bese zaledeno. Koga go otpusiv, celata se zamrznala, pa ja pustiv vo funkcija ladenje i se odmrzna. Kako sto vidov, komsiite koi se vo nasata vertikala ne gi stavile odvodnite cevki od svoite uredi kako sto treba :mad: i kape voda vrz nasata edinica, pa zatoa zamrzna nokeska. Komsiite tesko da gi najdam doma - gi nema po cel den. Kako da ja zastitam nadvoresnata edinica dodeka ne razgovaram so komsiite i da go resime problemot nekako :( ?
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom