Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
Сакам да прашам Golf 4 TDI od 1999,при нагло кочење се осеќа некое тропање на предницата, исто така пред некој ден приметив дека при нагло стартување има тропање на десното тркало(не секогаш). Што би можел да биде проблемот. Ми рекоа да сменам лагери на предни амортизери, дали може да е од нив.:unsure:


Кога кочиш,едино ме асоцира на плочки.Чим викаш дека кога тргаш од десно тркало 99,4% е кога тргаш на десно,тоа би требало да е зглоб.
 
ako 106 skripi otiden e zadniot trap popravka 300-500 evra. Onoa dizelot garant e utepan vo taksi. Ako mene me prasas gledaj si nekoja ubava korsicka,poarno nesto uvezeno ovie kaj nas se sve utepami.
Комплет заден трап со амортизери 180 евра.Во цената е пресметана и рр.
--- надополнето: 30 ноември 2013 во 23:53 ---
Луге не се зезајте со ланците.Денес казнија еден тип зошто носеше ланци несоодветни за своето возило.Значи ако немате не импровизирајте туку купете си.......
А полицаецот од каде знаеше дека не се соодветни?
 
se isplati li da se dadat 1400 evra za golf 2 1.6 dizel 91'va godina ? socuvan e odlicno garaziran
 
Golf2 dizel uste si drzat cena. I na zapad nekoj stvarno socuvan pod 1000 evra nikoj ne ti go dava, a tie premium sočuvanite i po 3000 se prodavaat ama toa se reestavrirani oldtajmeri. Nema poizdržliva kola od golf2 dizel. E sega star e, vo kakva sostojba e,1400 sigurno ne se isplaka da dades. za 1000 evra ako go dade ama da e picikato.
 
Здраво,

Се работи за peugeot 307 HDI 2.0. Mи губи антифриз во зависност од времето. Се случува само во зима кога е ладно. Лани првпат приметив, минатата зима дотурив на 2 пати по 200-300мл. Летото немаше никаков проблем, не мрдна. Штом почна оваа зима пак исто, посебно кога е влажно времето.

Антифризот што се губи го "најдов" под патосница на возачко седиште. Изгледа ептен по малку протекува од казанчето (радиаторче) за парно. Кога ќе има протекување се осеќа мирис на изгорена гума под хауба и на отворите за воздух кај што завршува хаубата. Внатре не се осеќа мирисот, освен кога си во место (на семафор) со пуштено парно.

Ајде дајте некое искуство со вакви работи, читав се спомнуваат некои течности за санирање на вакви мали протекувања. Исто така предложете добар мајстор што знае да ги работи овие работи како што треба.

Поздрав,
 
Комплет заден трап со амортизери 180 евра.Во цената е пресметана и рр.
--- надополнето: 30 ноември 2013 во 23:53 ---

А полицаецот од каде знаеше дека не се соодветни?


Па на кутијата нели пишува за кој бандаж се така????Па и џандарот не е корав.Си ставил типот ланци за 13 бандаж,а јавнал големо ауто.....
 
Нели Голф купи пред некое време

Купив де :D Ова за татко ми сега, да си брка работа низ град. Бевме денеска гледавме едно, многу не бендиса, тегет плаво, стегнато се гледа, нов акумулатор, некои работи сменети, радио, клима, абе тип-топ количето. Сега уште на мајстор утре да се види и ако е во ред, изгледа ќе се зема. Не можи веќе вака го изгоре 101-от турај секој трет ден 500-ки, го изеде :pos:
 
Здраво,

Се работи за peugeot 307 HDI 2.0. Mи губи антифриз во зависност од времето. Се случува само во зима кога е ладно. Лани првпат приметив, минатата зима дотурив на 2 пати по 200-300мл. Летото немаше никаков проблем, не мрдна. Штом почна оваа зима пак исто, посебно кога е влажно времето.

Антифризот што се губи го "најдов" под патосница на возачко седиште. Изгледа ептен по малку протекува од казанчето (радиаторче) за парно. Кога ќе има протекување се осеќа мирис на изгорена гума под хауба и на отворите за воздух кај што завршува хаубата. Внатре не се осеќа мирисот, освен кога си во место (на семафор) со пуштено парно.

Ајде дајте некое искуство со вакви работи, читав се спомнуваат некои течности за санирање на вакви мали протекувања. Исто така предложете добар мајстор што знае да ги работи овие работи како што треба.

Поздрав,


Нема течности,се става како прашок (раски некои) само не си играј,може да го затнеш целиот систем за ладење,ќе го затнеш тоа нема да ти тече,ама ќе затнеш уште 101 работа.Поарно смени го,казанчето како казанче не е скапо,ја го платив 1050 денари,работната рака е скапа.Или ако ти фаќа ќефалото засукај ракавите и сам смени го.
 
Сакам да прашам Golf 4 TDI od 1999,при нагло кочење се осеќа некое тропање на предницата, исто така пред некој ден приметив дека при нагло стартување има тропање на десното тркало(не секогаш). Што би можел да биде проблемот. Ми рекоа да сменам лагери на предни амортизери, дали може да е од нив.:unsure:

Проблемот ме асоцирира е ( вуфер) како што викаат односно држаш за моторот тое е лабав и истрошен тоа треба да се сменат инаку на Голф 3 му направив така ,а за 4-ката не знам треба да се види .
 
Нема течности,се става како прашок (раски некои) само не си играј,може да го затнеш целиот систем за ладење,ќе го затнеш тоа нема да ти тече,ама ќе затнеш уште 101 работа.Поарно смени го,казанчето како казанче не е скапо,ја го платив 1050 денари,работната рака е скапа.Или ако ти фаќа ќефалото засукај ракавите и сам смени го.


Другар сам го менуваше или на мајстор? Пиши ако познаваш добри мајстори за оваа работа.
 
Здраво,

Се работи за peugeot 307 HDI 2.0. Mи губи антифриз во зависност од времето. Се случува само во зима кога е ладно. Лани првпат приметив, минатата зима дотурив на 2 пати по 200-300мл. Летото немаше никаков проблем, не мрдна. Штом почна оваа зима пак исто, посебно кога е влажно времето.

Антифризот што се губи го "најдов" под патосница на возачко седиште. Изгледа ептен по малку протекува од казанчето (радиаторче) за парно. Кога ќе има протекување се осеќа мирис на изгорена гума под хауба и на отворите за воздух кај што завршува хаубата. Внатре не се осеќа мирисот, освен кога си во место (на семафор) со пуштено парно.

Ајде дајте некое искуство со вакви работи, читав се спомнуваат некои течности за санирање на вакви мали протекувања. Исто така предложете добар мајстор што знае да ги работи овие работи како што треба.

Поздрав,
Има од вурт ефикасно средство за лепење хладнаци.
Се става во резерварот за вода се остава колата да постигне работна температура односно 1-2 да вклучат перките ја гасиш и решен проблем.
Мана му е само што ако го менуваш целиот антифриз треба пак да ставаш од средството.
 
Другар сам го менуваше или на мајстор? Пиши ако познаваш добри мајстори за оваа работа.


Ја го сменив кај мојот локален мајстор.Го смени за 2-3 саата.Секој механичар ќе ти го смени.Во АМСМ тато прашал му побарале 5000 денари за работна рака само,мене мајсторов истата работа ми ја заврши за 2000 денари.Има веќе 7-8 месеци како го има сменето,да не го подречам не тече ич.
--- надополнето: 1 декември 2013 во 19:17 ---
Има од вурт ефикасно средство за лепење хладнаци.
Се става во резерварот за вода се остава колата да постигне работна температура односно 1-2 да вклучат перките ја гасиш и решен проблем.
Мана му е само што ако го менуваш целиот антифриз треба пак да ставаш од средството.


Абе не му е дупнат хладњакот него,туку малото казанче за парно во кабината.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom