Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
Пасат 1.9 ТДИ (110 КС), `96та година; на шалт таблата (на екранчето каде што е бројчаникот за километри) се појавува порака "SERVICE OIL" при секое стартување на колата (по кратко време се гаси). Нивото на уље ми се чини е во ред, но можно е и да се намалува по малку. Колата е сервисирана пред 3 месеци, оттогаш се поминати скоро 5000 км. Што може да е проблемот?
Ти сменил масло, не ти го ресетирал сервисниот интервал. Се менува масло и се поддесува од моменталните по X km да ти се запали да не заборавиш да го смениш (пример 10.000 км). Тоа е тоа, оди кај некој мајстор да го помести сервисниот интервал.
 
Дечки абе засвете сијаличката за АБС се работи за Ауди а3 2000год...шо ке да е проблемот...знам дека плочките предни ми се за промена дали е од тоа...?
Некој сензор те зафркава,а кој ќе ти кажат кога ќе му направат дијагностика.
За плочките кога се при крај има друга сијаличка
--- надополнето: 1 септември 2013 во 20:42 ---
Стара болка која не се лечи со ништо на светот хехехехехехехех......Тој вози нова со кеси на седишта,а јас добар Пасат со 300 000км ихихихихихихихиххихиихих.....
Evo XII
Секако сум за варијанта нова кола.
Да не излезе дека го подржувам Helex,ама попрво би земал некоја канта со 300к нагоре отколку нов шевролет или некоја измелезена кола.

btv
Половен шевролет стар 3-4 години не можеш да му извдадиш ни колку било која канта во делови да ја продаваш
 
Некој сензор те зафркава,а кој ќе ти кажат кога ќе му направат дијагностика.
За плочките кога се при крај има друга сијаличка
Фала на одговор друже,а при кочењто ми струга предното десно тркало и ми кажаа дека плочките биле за промена па јас за тоа и си мислев дека се тие али изгледа мајсторо ке каже нај арно шо треба...
 
Фала на одговор друже,а при кочењто ми струга предното десно тркало и ми кажаа дека плочките биле за промена па јас за тоа и си мислев дека се тие али изгледа мајсторо ке каже нај арно шо треба...


Оди под итно да си ги смениш плочките додека не си ги искривил и дисковите.Околу 300 денари работна рака земаат за замена на плочки.
 
Оди под итно да си ги смениш плочките додека не си ги искривил и дисковите.Околу 300 денари работна рака земаат за замена на плочки.
Не може да ги искриви,може само да ги назаби(железо на железо)па мора да ги обработува на дребонг ако не сака нови.
Е тогаш со нови плочки и обработени (истенчени) дискови кога ќе помине низ некоја вода(топло ладно) може да ги искриви
 
Пасат 1.9 ТДИ (110 КС), `96та година; на шалт таблата (на екранчето каде што е бројчаникот за километри) се појавува порака "SERVICE OIL" при секое стартување на колата (по кратко време се гаси). Нивото на уље ми се чини е во ред, но можно е и да се намалува по малку. Колата е сервисирана пред 3 месеци, оттогаш се поминати скоро 5000 км. Што може да е проблемот?
--- надополнето: 1 септември 2013 во 14:37 ---
Заборавив да додадам - веќе подолго време (повеќе месеци, можеби и година) при забрзување, посебно на нагорнини, се слуша еден груб метален звук - ми се чини како некое грубо стругање. Се мислев дека можеби доаѓа од турбината? Инаку, при последниот сервис пред три месеци, механичарот рече дека колата не трошела уље.
--- надополнето: 1 септември 2013 во 14:38 ---
ПС. Загуба на сила кај колата немам приметено.
--- надополнето: 1 септември 2013 во 14:42 ---
ППС. Дали е нешто слично како ова: http://www.myturbodiesel.com/forum/f5/passat-b5-2-0-tdi-turbo-problem-15867/ ? Додуша, јас не слушам "clicking noise" од турбото, туку, како што реков, звук на стругање или грчење (не знам како точно да го опишам).
Treba da se resetira servisniot interval. Za pasat mislam vaka bese. Go stiskas i drzis desnoto kopce na sal tablata pred da dades kontakt,davas kontakt i posle kopceto go vrtis nalevo(ili desno ne se sekavam tacno), za da se resetira golemiot servis posle davanjeto kontakt se stiska kopceto uste ednas i se brise isto nalevo (ili desno).
Turboto e normalno malce da se šušti,posebno na okolu 2500-3000 obrtai. Kaj nekoi koli se slusa poveke,kaj neoki pomalku. Izvadi crevoto i vidi dali lagerite (piksnite) imaat lufta. Ako nema ic gajle da nemas.
--- надополнето: 1 септември 2013 во 21:03 ---
http://www.youtube.com/watch?v=TUQ1ROsFCPg

So desnoto kopce se vleguva vo servisniot interval,so levoto kopce se brise oil i service. Eve ti kako e postapkata
 
Ќе може ли некој да ми каже кои се тие 630 прашања од кои што се паѓаат за полагање на тестови за возачка?
И уште едно прашање, ме интересира каква кола е Форд Ка, и дали е добра за почетници?
Во врска со форд ка дефинитивно е добра за почетници, мала со исто така мала потрошувачка лесна за паркирање и многу други работи.
Исто така и нема да те кошта многу да ја купиш и да ја одржуваш.
 
Стара болка која не се лечи со ништо на светот хехехехехехехех......Тој вози нова со кеси на седишта,а јас добар Пасат со 300 000км ихихихихихихихиххихиихих.....
Na eden prijatel mu rikna imobilizatorot na spark od tie prvite, ne mozese nikako ni bajpas ni nisto da napravat da raboti bez nego,go odraa 350 evra vo ovlasten servis za chevrolet,200 evra imobilizator + 150 evra dijagnoza,rabotna raka i programiranje na sifrata.
Na passat,audi,golf itn (od postarite,za novite ne znam) ako rikne imobilizatorot se stava emulator sto kosta 10-20 evra i teras dalje.
 
Na eden prijatel mu rikna imobilizatorot na spark od tie prvite, ne mozese nikako ni bajpas ni nisto da napravat da raboti bez nego,go odraa 350 evra vo ovlasten servis za chevrolet,200 evra imobilizator + 150 evra dijagnoza,rabotna raka i programiranje na sifrata.
Na passat,audi,golf itn (od postarite,za novite ne znam) ako rikne imobilizatorot se stava emulator sto kosta 10-20 evra i teras dalje.


Ах,мајката пак ли со тебе да се убедувам на форумот?Па само ти се жалиш,само кај тебе пријателите имале проблеми со новите коли.Еден не слушнав да плаче и да кажува рибарски приказни....
Само кај тебе се случуваат фантомски работи и никаде на друго место.Зошто еднаш не кажеш ТЕБЕ што ти се случило конкретно??????
Еве јас лично имам пријатели кои за ЖАЛ се сопственици на VW или на нивната групација кои проплакаа од нивните возила....
А за големо чудо,за се имаш решение и одговор.Е штом си толкав мајстор зошто не се вработиш во нивниот сервис и онака кубурат со мајстори....
За сите возила знаеш да солиш памет,а кога е VW во прашање,тогаш се најубави,најздрави......Очигледно не можеш да разбереш дека секогаш ке има луге како мене кои ке имаат одвратност кон VW.......
--- надополнето: 1 септември 2013 во 22:03 ---
Некој сензор те зафркава,а кој ќе ти кажат кога ќе му направат дијагностика.
За плочките кога се при крај има друга сијаличка
--- надополнето: 1 септември 2013 во 20:42 ---

Evo XII
Секако сум за варијанта нова кола.
Да не излезе дека го подржувам Helex,ама попрво би земал некоја канта со 300к нагоре отколку нов шевролет или некоја измелезена кола.

btv
Половен шевролет стар 3-4 години не можеш да му извдадиш ни колку било која канта во делови да ја продаваш


Добро е штом има сорти како тебе и тебе слични,барем механичарите ке си имаат работа......:pos::pos::pos::pos::pos::pos:
 
Aj ima vreme ke ti dojde pametot i na tebe i na drugite slepci. Koga ednas ke sednes vo passat,audi ili golf TDI ednostavno drugo nisto veke nema da gledas. Mnogu inaetcii kako tebe se opametija,ni prv ni posleden ne si sto nema pojma od koli....
:tapp:
--- надополнето: 1 септември 2013 во 22:11 ---
Mamu mu je*em na audivo,od maka sto go utepav od tovaranje i vlecenje po 2 tona mu popustija zadnite amortizeri,duri 20 evra mi trazat za repariranje,so da pravam sega......
:D
 
Aj ima vreme ke ti dojde pametot i na tebe i na drugite slepci. Koga ednas ke sednes vo passat,audi ili golf TDI ednostavno drugo nisto veke nema da gledas. Mnogu inaetcii kako tebe se opametija,ni prv ni posleden ne si sto nema pojma od koli....
:tapp:
--- надополнето: 1 септември 2013 во 22:11 ---
Mamu mu je*em na audivo,od maka sto go utepav od tovaranje i vlecenje po 2 tona mu popustija zadnite amortizeri,duri 20 evra mi trazat za repariranje,so da pravam sega......
:D

:cuc:Audi еднаш влегуваш,возиш и никогаш не погледнуваш друга кола.И од 95/6 година а4,се покомфорни и поцврсти од сегашниве коли,само ако е чувана.
 
:cuc:Audi еднаш влегуваш,возиш и никогаш не погледнуваш друга кола.И од 95/6 година а4,се покомфорни и поцврсти од сегашниве коли,само ако е чувана.
И потоа мрморецот ја завитка чоколадата во фолија. Да да сигурно.

втора А4-ка караван возам фамозниот тди со 110 кс, и освен шо е економична, ништо друго нема како придобивка. Особено не за да не погледнеш друга кола. BMW е светлосна година понапред од фалениот TDI, Мерцедес не ни го клавам во муабето. Кој возел Мерцедес појќе од 20.000 км, знај шо зборам. Другите останати само тропаат како мерцедесите не се то шо беа, старите се неуништливи машини и тн. Истио муабет беше за 123-ките, истио муабет за 124-ките, истио за CDI изведбите сега, иако на нет се наоѓаат сосема солидни такси модели со 800.000... Почекајте едно 20 години, ќе видиме шо ќе се тркала од денешните возила.
 
Aj ima vreme ke ti dojde pametot i na tebe i na drugite slepci. Koga ednas ke sednes vo passat,audi ili golf TDI ednostavno drugo nisto veke nema da gledas. Mnogu inaetcii kako tebe se opametija,ni prv ni posleden ne si sto nema pojma od koli....
:tapp:
--- надополнето: 1 септември 2013 во 22:11 ---
Mamu mu je*em na audivo,od maka sto go utepav od tovaranje i vlecenje po 2 tona mu popustija zadnite amortizeri,duri 20 evra mi trazat za repariranje,so da pravam sega......
:D




Да ти кажам една работа....
Не се прави споредба со возило кое е купено ново од салон и е старо 3 години,со возило кое е старо 14години и има 300 000км поминато....
Ке одиш ке искешираш 20 000еврони ке земеш ново од салон,ке седнеме ке ги возиме 14 години,па ке видиме кое колку вреди и дали се исплати да се купи
Ми даваш некои споредби кои не држат вода,нема логика......

Ако имаш мочало,а по се изгледа немаш напиши колку пати си бил на сервис,што дефекти си имал,итн,итн.....Не кажувај гачки и не се криј го женски орган под кошула......

Никогаш не си кажал за твојата канта што се си и сменал.И ако толку се правиш мангуп,а не си зошто не купиш нови амортизери,туку ги полниш,а?????Зошто не ти држи вентилот,затоа......

Затоа не замарај со твоите TDI ср*ња,зошто никокј не е должен на форумот да го трпи твојот комплекс наречен TDI..........
 
И потоа мрморецот ја завитка чоколадата во фолија. Да да сигурно.

втора А4-ка караван возам фамозниот тди со 110 кс, и освен шо е економична, ништо друго нема како придобивка. Особено не за да не погледнеш друга кола. BMW е светлосна година понапред од фалениот TDI, Мерцедес не ни го клавам во муабето. Кој возел Мерцедес појќе од 20.000 км, знај шо зборам. Другите останати само тропаат како мерцедесите не се то шо беа, старите се неуништливи машини и тн. Истио муабет беше за 123-ките, истио муабет за 124-ките, истио за CDI изведбите сега, иако на нет се наоѓаат сосема солидни такси модели со 800.000... Почекајте едно 20 години, ќе видиме шо ќе се тркала од денешните возила.
Kaj mene ova e prvo na listata plus obavezno da odi na crvena nafta. Koga vo predvid ke se zeme prosecniot makedonski gep bmw,mercedes i slicen luksuz mislam deka ne e potreben. Se zima toa sto e provereno,eftino za odrzuvanje i praktično neuništivo. Ne deka bmwinjata i meckite ne cinat,ama za mk standard ednostavno ne se.
--- надополнето: 1 септември 2013 во 22:59 ---
Да ти кажам една работа....
Не се прави споредба со возило кое е купено ново од салон и е старо 3 години,со возило кое е старо 14години и има 300 000км поминато....
Ке одиш ке искешираш 20 000еврони ке земеш ново од салон,ке седнеме ке ги возиме 14 години,па ке видиме кое колку вреди и дали се исплати да се купи
Ми даваш некои споредби кои не држат вода,нема логика......

Ако имаш мочало,а по се изгледа немаш напиши колку пати си бил на сервис,што дефекти си имал,итн,итн.....Не кажувај гачки и не се криј го женски орган под кошула......

Никогаш не си кажал за твојата канта што се си и сменал.И ако толку се правиш мангуп,а не си зошто не купиш нови амортизери,туку ги полниш,а?????Зошто не ти држи вентилот,затоа......

Затоа не замарај со твоите TDI ср*ња,зошто никокј не е должен на форумот да го трпи твојот комплекс наречен TDI..........
Ne odam po servisi sve sam si pravam. Dosega a6kata osven redovni servisi i potrošen materijal ništo ne e čepnato. Megu reparirani i novi amortizeri nema ama bas nikakva razlika.
Ko so bezbroj pati sum rekol za kola davam max 3000 evra. Novi koli kupuvaat samo slepci. Za 20.000 evra pre bi kupil stan nego pleh na 4 trkala.
 
Kaj mene ova e prvo na listata plus obavezno da odi na crvena nafta. Koga vo predvid ke se zeme prosecniot makedonski gep bmw,mercedes i slicen luksuz mislam deka ne e potreben. Se zima toa sto e provereno,eftino za odrzuvanje i praktično neuništivo. Ne deka bmwinjata i meckite ne cinat,ama za mk standard ednostavno ne se.
--- надополнето: 1 септември 2013 во 22:59 ---

Ne odam po servisi sve sam si pravam. Dosega a6kata osven redovni servisi i potrošen materijal ništo ne e čepnato. Megu reparirani i novi amortizeri nema ama bas nikakva razlika.
Ko so bezbroj pati sum rekol za kola davam max 3000 evra. Novi koli kupuvaat samo slepci. Za 20.000 evra pre bi kupil stan nego pleh na 4 trkala.


Не нови коли купуваат тие што не се богати да возат стари коли,а канти како твојата купуваат татини и мамини синчиња да лечат комплекси со Ауди .....

А ако нема разлика мегу половен и репариран амортизер,зошто тогаш има продавници за нови авто делови,а????Зошто тогаш во новите коли не се вградуваат стари делови??????

Веке ми е смачено да се убедувам со неразбрано чоече кое нема од белата маса која стои запакувана некаде мегу рамениците..........

Само живеј во заблуда,ама знаеш што????Не е што не ти верувам,туку не знам зошто се залажуваш себе си а и останатите од форумот..........
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom