Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
Дечки ај препорачајте ми добар автоелектричар во Скопје многу битно да е пажлив да не крши пластики..По можност некој во Кисела Вода ако знаете?
 
Treba da se resetira servisniot interval. Za pasat mislam vaka bese. Go stiskas i drzis desnoto kopce na sal tablata pred da dades kontakt,davas kontakt i posle kopceto go vrtis nalevo(ili desno ne se sekavam tacno), za da se resetira golemiot servis posle davanjeto kontakt se stiska kopceto uste ednas i se brise isto nalevo (ili desno).
Turboto e normalno malce da se šušti,posebno na okolu 2500-3000 obrtai. Kaj nekoi koli se slusa poveke,kaj neoki pomalku. Izvadi crevoto i vidi dali lagerite (piksnite) imaat lufta. Ako nema ic gajle da nemas.
Го имаме правено овој муабет, треба да ископам некои десетина страни наназад, имаше постирано видео за ова. Во секој случај, тешко сам да се осмелам да правам нешто такво, евентуално ако налетам на некој поспособен/побистар мајстор.
--- надополнето: 2 септември 2013 во 22:26 ---
Ти сменил масло, не ти го ресетирал сервисниот интервал. Се менува масло и се поддесува од моменталните по X km да ти се запали да не заборавиш да го смениш (пример 10.000 км). Тоа е тоа, оди кај некој мајстор да го помести сервисниот интервал.
Бива да се пофалам дека сам го сконтав ова, пред да го прочитам твојот коментар? :D
--- надополнето: 2 септември 2013 во 22:32 ---
Evo XII
Секако сум за варијанта нова кола.
Да не излезе дека го подржувам Helex,ама попрво би земал некоја канта со 300к нагоре отколку нов шевролет или некоја измелезена кола.

btv
Половен шевролет стар 3-4 години не можеш да му извдадиш ни колку било која канта во делови да ја продаваш
Зошто бе да не ме подржуваш? :icon_lol:
 
Со нови VW возила имале проблем? Не верувам. Имав поло, сега голф 6, не се појави апсолутно ниеден проблем. Полото го возев 3 години, голфот уште нема една направено. Имав релативно тешка сообраќајка со него, да бев со нешто друго некако не ми се верува дека ќе поминев со една гребаница и тоа пошто сум ниска па каишот ме фати на врат. Ако купиле некои канти од бугарски плац што „баба ги возела“ нормално дека ќе имаат проблеми секој втор ден и ќе тргаат ко Флинстонс.


Значи не зборувам за нови возила,туку за оние добрите увозни со 300 000км
--- надополнето: 2 септември 2013 во 23:11 ---
Пасат караван од 98 до 2002 предна или задна вучја се?


Only the best имаат заден погон,само килавите коли имаат преден погон да бидеме јасни хехехехехе...Се зезам на сметка на самобендисаните возачи на VW кои ке се препознаат во целиот текст.....

Заден погон се знае БМВ,Мечка,Порше,Ферари,Ламборџини и останата ергела на чистокрвни автомобили.Останатото преден погон за жал......
--- надополнето: 2 септември 2013 во 23:17 ---
Еве Мерцедесот на страна.БМВ е светлосна година?Абе дај не ме еби,кој 320Д,520Д?Кога планирав да купувам имав пари за БМВ 320Д и да ми останат или А4 1.9 116hp.У што е "светлосна" година боље БМВ то тројка од Ауди А4 жити се?Сум ги возел и двете,бај д веј.Идам на плацеви барам А4,тој ми вика има 320Д,му викам не фала,знаеш шо ми рече?"Друг ќе се заебе"Па се што видов е рѓа и дувано,зошто би го земал?За да му репарирам турбина,да се ебавам со бош пумпи?Не го претерувај сеа и ти...100 мајстори сум прашал,сто ми рекле не зимај 2000Дизел на БМВ е46.Ако е толку добар што не возиш 320Д,а не 1.9 тди,па втора плус?


Да беше саглам TDI технологијата ке ја вградуваа и во други возила не само во VW.Само за споредба.....
1.ТДЦИ на Форд а ја има и во Мазда или грешам не сум 100%сигурен
2.Мултиџет на Фиат,а ја има во Опел и Сааб
3.ДЦИ на Рено,а ја има во Нисан
4.ХДИ ја има во Пежо и Цитроен
5.БМВ само за себе зошто не е копава фирма да дели технологија со другите
6.ЦДИ на Мерцедес само за себе исто како кај БМВ

Последните две се класа за себе....
--- надополнето: 2 септември 2013 во 23:42 ---
Еве Мерцедесот на страна.БМВ е светлосна година?Абе дај не ме еби,кој 320Д,520Д?Кога планирав да купувам имав пари за БМВ 320Д и да ми останат или А4 1.9 116hp.У што е "светлосна" година боље БМВ то тројка од Ауди А4 жити се?Сум ги возел и двете,бај д веј.Идам на плацеви барам А4,тој ми вика има 320Д,му викам не фала,знаеш шо ми рече?"Друг ќе се заебе"Па се што видов е рѓа и дувано,зошто би го земал?За да му репарирам турбина,да се ебавам со бош пумпи?Не го претерувај сеа и ти...100 мајстори сум прашал,сто ми рекле не зимај 2000Дизел на БМВ е46.Ако е толку добар што не возиш 320Д,а не 1.9 тди,па втора плус?


Превземено од Википедиа....

  • 1998: BMW made history by winning the 24 Hour Nürburgring race with the 320d, powered by a two-litre, four-cylinder diesel engine. The combination of high-performance with better fuel efficiency allowed the team to make fewer pit stops during the long endurance race.
 
:cuc:Audi еднаш влегуваш,возиш и никогаш не погледнуваш друга кола.И од 95/6 година а4,се покомфорни и поцврсти од сегашниве коли,само ако е чувана.
Уште да не им паѓаа рамената на секои 5000 км км по ова дупкиве наши...:D
Рамена кај Ауди се менуваат често како масло,филтер...:pos:
 
БМВ е светлосна година?Абе дај не ме еби,кој 320Д,520Д?Кога планирав да купувам имав пари за БМВ 320Д и да ми останат или А4 1.9 116hp.У што е "светлосна" година боље БМВ то тројка од Ауди А4 жити се?Сум ги возел и двете,бај д веј.Идам на плацеви барам А4,тој ми вика има 320Д,му викам не фала,знаеш шо ми рече?"Друг ќе се заебе"Па се што видов е рѓа и дувано,зошто би го земал?За да му репарирам турбина,да се ебавам со бош пумпи?Не го претерувај сеа и ти...100 мајстори сум прашал,сто ми рекле не зимај 2000Дизел на БМВ е46.Ако е толку добар што не возиш 320Д,а не 1.9 тди,па втора плус?
BMW-то зошто е светлосна година? Ти си ги возел, ама подалеку од носо не си видел ништо. Така да џабе се расправаме овде, кратко и едноставно, VW остана на Гољф 3 и до ден денес. Толку им е капацитетот, доволен за широките балкански маси. Кој можи да види подалеку, не споредува возило развивано на мулти платформа и спакувано како Audi/Seat/VW/Skoda со BMW, уште помалце со Мерцедес.

А то шо ја возам, една ја довлечка братми, ја повозивме тро, ја продадовме... довлечка уште една, која најверојатно ќе остани подолг временски период. Не дека е лоша, не дека има лоши возни својства, ама е далеку од BMW/Merc. Многу далеку.

Kaj mene ova e prvo na listata plus obavezno da odi na crvena nafta. Koga vo predvid ke se zeme prosecniot makedonski gep bmw,mercedes i slicen luksuz mislam deka ne e potreben. Se zima toa sto e provereno,eftino za odrzuvanje i praktično neuništivo. Ne deka bmwinjata i meckite ne cinat,ama za mk standard ednostavno ne se.
Е ај просветлиме кога сме на темава... почна нешто да зуе ко ќе го прицнам кумплунгот. Прво мислев дека е друг/лагеро ама ај реков да прашам. По неколку совети со механичари, сите истото ми го рекоа, треба да се смени замаецот.

Нов замаец, 26.000 денари + потисна плоча + ламела + работна рака за менување. Има да замини 700 евра. Ебате ефтиното за одржување, ебате неуништливото.
 
Уште да не им паѓаа рамената на секои 5000 км км по ова дупкиве наши...:D
Рамена кај Ауди се менуваат често како масло,филтер...:pos:

Уште да не зборите лаички со овој над мене што видел од носот,15000 му поминав рамо нема сменето.Тачно предницата е "нежна" на B5 и C5 серија,тоа е единствена маана,но ни далеку нее како што ти мислиш.Што збориш ти,така било тоа,затоа таксисти утепаа пасати,аудиња и сл.
BMW-то зошто е светлосна година? Ти си ги возел, ама подалеку од носо не си видел ништо. Така да џабе се расправаме овде, кратко и едноставно, VW остана на Гољф 3 и до ден денес. Толку им е капацитетот, доволен за широките балкански маси. Кој можи да види подалеку, не споредува возило развивано на мулти платформа и спакувано како Audi/Seat/VW/Skoda со BMW, уште помалце со Мерцедес.

Те прашав убаво во што дизел на Е46 2000 кубика е боље?Или до знакчето е?Не ми праи гастербајтерски филмови,БМВ денес секој може да купи,барем половно,колку ќе му се изнавози е работата.Што е?Ентериер,каросерија,мотор?Се е рѓа и курац од прашина донесено одозгоре,ѕирни малце се приметува.Не само за пички собирање,треба да се вози.Се лажат тука дека за 5000 евра ќе возат е46 на дизел а незнаат дека треба уште 1500 да фукнат кога ќе издиши ко балон.На цел БМВ форум плачат од таа серија ти знаеш најдобро...

Значи не зборувам за нови возила,туку за оние добрите увозни со 300 000км
--- надополнето: 2 септември 2013 во 23:11 ---

  • 1998: BMW made history by winning the 24 Hour Nürburgring race with the 320d, powered by a two-litre, four-cylinder diesel engine. The combination of high-performance with better fuel efficiency allowed the team to make fewer pit stops during the long endurance race.
Јака ракија и воедно најлошиот мотор за одржување.
Си праите бајрам на мозокот за задна вуча,филмови и приказни,на крај ќе завршите со некој албанец(голф,ауди,пасат),зашто се најисплатливи.До Ламборџини стигна работава на темава.Кажете што возите,не праете трипови.БМВ и Мерџо вози ги зимно време,или ко прави богаташи/ентузијасти ви се паркирани по дома?
 
Да беше саглам TDI технологијата ке ја вградуваа и во други возила не само во VW.Само за споредба.....
1.ТДЦИ на Форд а ја има и во Мазда или грешам не сум 100%сигурен
2.Мултиџет на Фиат,а ја има во Опел и Сааб
3.ДЦИ на Рено,а ја има во Нисан
4.ХДИ ја има во Пежо и Цитроен
5.БМВ само за себе зошто не е копава фирма да дели технологија со другите
6.ЦДИ на Мерцедес само за себе исто како кај БМВ
Последните две се класа за себе....
И кај бмв е ТД или TDS да знаеш за друг пат
Принципот е ист,разлика е само во NM,клиповите,турбината,галвата...........,а секаоја фабрика го крстила различно за дадемек не биде исто.
--- надополнето: 3 септември 2013 во 01:58 ---
Јака ракија и воедно најлошиот мотор за одржување.
Си праите бајрам на мозокот за задна вуча,филмови и приказни,на крај ќе завршите со некој албанец(голф,ауди,пасат),зашто се најисплатливи.До Ламборџини стигна работава на темава.Кажете што возите,не праете трипови.БМВ и Мерџо вози ги зимно време,или ко прави богаташи/ентузијасти ви се паркирани по дома?
Зимно време на снег со исклучена електроника бмв то го вртѕам во круг,правам дрифтови и во кривина влегувам со заден погон без да вртам волан.
 
Планирам да си прам картинг дали некој има искуство со таква работа? најдов скици шеми се таму шо че ми треба... само дајте мислење :)
 
BMW-то зошто е светлосна година? Ти си ги возел, ама подалеку од носо не си видел ништо. Така да џабе се расправаме овде, кратко и едноставно, VW остана на Гољф 3 и до ден денес. Толку им е капацитетот, доволен за широките балкански маси. Кој можи да види подалеку, не споредува возило развивано на мулти платформа и спакувано како Audi/Seat/VW/Skoda со BMW, уште помалце со Мерцедес.

А то шо ја возам, една ја довлечка братми, ја повозивме тро, ја продадовме... довлечка уште една, која најверојатно ќе остани подолг временски период. Не дека е лоша, не дека има лоши возни својства, ама е далеку од BMW/Merc. Многу далеку.

Е ај просветлиме кога сме на темава... почна нешто да зуе ко ќе го прицнам кумплунгот. Прво мислев дека е друг/лагеро ама ај реков да прашам. По неколку совети со механичари, сите истото ми го рекоа, треба да се смени замаецот.

Нов замаец, 26.000 денари + потисна плоча + ламела + работна рака за менување. Има да замини 700 евра. Ебате ефтиното за одржување, ебате неуништливото.
Dvomasni zamajci se rasipuvaat kaj site dizeli,ne samo kaj VW. Barem kaj postarite znaat da izdržat i po 500.000km kaj novite skoro nieden ne odi poveke od 150.000km. Koj si znae ke si kupi 90 konjski a4 do 99g tie se site so običen zamaec. Isto važi za turboto,na 90ks turboto skoro nikogas ne se rasipuva. Zatoa jas za mene si donesov a6 od postarite so 90 konja i ne od ponoviot model so 110 i pokraj toa sto sum izgoren za takvo.
E sega,dobra rabota kaj VW i Audi e to so može zamaecot i cel kupluk set da se smeni so običen 90 konjski i posle mirna glava. Ova kaj drugite firmi go nema. Kupues poloven zamaec od 90ks a4 i nov kupluk set (ili dobar poloven po potreba soi ja kovaš lamelata), frlaš to dvomasnoto sranje vo gjubre i gotovo. Malce se poznava koga e laden motorot ke dava poveke vibracii na kolata, samo za toa se izmisleni dvomasnite zamajci.
--- надополнето: 3 септември 2013 во 07:15 ---
Koga sme kaj bmwinjata,nekolkupati sum rekol serijata 3 barem do 2003god nema nikakva komocija,gola voda prema a4ka,mene licno mi se strasno odbivni, serijata 5 da,ama toa može da se skrie pred a6 vo sekoj pogled. Mercedesite C klasa od starite do 99 se edno megu najružnite vozila od toa vreme,istovremeno i megu najizdržlivite, C klasite od 2000 nagore gi opravija na dizajn ama zatoa gi posraa so kvalitet vo sekoj pogled. E klasata bujrum,i starite i ponovite se top (jas glasam za postarite zato sto gi ima i bez CDi motor). E klasata i 5kite na BMW se sekako odlični vozila,nema zbor za ova,megutoa toa se vozila vo povisoka klasa i toa ne e za prosecniot makedonski gep. Vo srednata klasa A4 nema konkurencija,da ne zboram vo hečbek klasata kade sto Golfot i A3 so 1.9tdi igraat simultanka bez nikakva konkurencija.
--- надополнето: 3 септември 2013 во 07:20 ---
Уште да не им паѓаа рамената на секои 5000 км км по ова дупкиве наши...:D
Рамена кај Ауди се менуваат често како масло,филтер...:pos:
Vo Lisice gi repariraat 600 den komad podobri se od tie po prodavnicite. Cela prednica da se reparira komplet site 8 raminja i tie račkite na balanštanglata e 100 evra sose rabotna raka i imas mir vo naslednite 30-50.000km. Ne e Audi kriv sto nie se vozime po krateri.
 
Уште да не зборите лаички со овој над мене што видел од носот,15000 му поминав рамо нема сменето.Тачно предницата е "нежна" на B5 и C5 серија,тоа е единствена маана,но ни далеку нее како што ти мислиш.Што збориш ти,така било тоа,затоа таксисти утепаа пасати,аудиња и сл.
Не е лаички муабетот,и јас имам ауди А4 99 година...;)
Досега сум презадоволен од колата,ете година и кусур ја имам спие колата по пат...потрошувачка минимална,баш мерев овие денови,градска ми троши и тоа во какви гужви,тргни застани (7,7.5 литра,на отворено 5,5.5 литра)одлична изолација во кабината,шасиска изработка,квалитет на материјалите на внатрошноста...не штедат на ова швабите,затоа и држат цена...
Претходниот сопственик иамше сменето цела гарнитура предни рамена пред само 7,8 илјади километри,јас откако ја зедов поминав дали 5000 км,и одма падна левата предна страна....
Единствена мана им се рамената...за другото немам никаква замерка за колата,вреди за сите пари кои ги вложив...
И пак идиме на муабетот дека на овие дупки по кои возиме и тенк да имаш ќе падни предницата....
Тоа е...
 
Dvomasni zamajci se rasipuvaat kaj site dizeli,ne samo kaj VW. Barem kaj postarite znaat da izdržat i po 500.000km kaj novite skoro nieden ne odi poveke od 150.000km. Koj si znae ke si kupi 90 konjski a4 do 99g tie se site so običen zamaec. Isto važi za turboto,na 90ks turboto skoro nikogas ne se rasipuva. Zatoa jas za mene si donesov a6 od postarite so 90 konja i ne od ponoviot model so 110 i pokraj toa sto sum izgoren za takvo.
E sega,dobra rabota kaj VW i Audi e to so može zamaecot i cel kupluk set da se smeni so običen 90 konjski i posle mirna glava. Ova kaj drugite firmi go nema. Kupues poloven zamaec od 90ks a4 i nov kupluk set (ili dobar poloven po potreba soi ja kovaš lamelata), frlaš to dvomasnoto sranje vo gjubre i gotovo. Malce se poznava koga e laden motorot ke dava poveke vibracii na kolata, samo za toa se izmisleni dvomasnite zamajci.
A да му намонтирам мењач од мерцедес 123 сосе заден трап и да го напрам да оди на задна а? Шо викаш на тоа? Поефтино ќе поминам + ќе имам погон на задни, а ти гарантирам дека сетот од Мерцедес е едно 30 пати поиздржлив од тој на Ауди.

Ако требало ламела со федери да има на 110 кс мотор, таква ќе туреле. Го праев и тој муабет со мајстори, прво ламелата од 90 кс А4 не одговара на 110 кс А4. Треба да се бара половен замаец од Б3 и сет плоча и ламела за Б3... мене сето тоа ми изгледа мачка во вреќа, пошто мајсторот ми кажа дека некој пробал со такво решение, кое завршило со скршени федери на ламелата (читај оптеретувањето е поголемо од предвиденото)... така да јас побрзо би ставил половен замаец од 110-ка (оригинален ко шо треба) отколку да се заебавам со комбинации и преправки кои во 90% од случаите не функционираат.

Колку километри има изминато сетот шо е на кола кај мене незнам, мада според мајсторите (го носев и во VW овластен сервис), рекоа дека ќе изоди уште 10-20.000 км без мака (ептен малку се слуша тропањето на многу загреана кола), нема проблеми со тргање/менување брзини... Ко шо читам по сервисната книшка, до сега таму никој ништо нема буричкано, најверојатно фабричкиот сет е на кола. Сепак треба да се отвори за да се провери.

Чисто од љубопитност завртив низ сервисите вчера... И замисли, најевтина понуда (за чудо) добив од VW сервисот. ЛУК комплет сет во продавница е околу 40.000. Во VW сервис за 35.000 ќе го сменат целиот сет со ОРИГИНАЛЕН VW сет, сосе работна рака ПОД УСЛОВ деловите што ќе ги извадат да се оригинал VW (имале некоја политика, на извадени оригинал VW делови враќале добар процент). Чисто за споредба, ламела и потисна од VW со враќање на старата, коштаат 7000 денари во сервис, а истите од LUK/Sachs в продавница се 12.000.

Те прашав убаво во што дизел на Е46 2000 кубика е боље?Или до знакчето е?Не ми праи гастербајтерски филмови,БМВ денес секој може да купи,барем половно,колку ќе му се изнавози е работата.Што е?Ентериер,каросерија,мотор?Се е рѓа и курац од прашина донесено одозгоре,ѕирни малце се приметува.Не само за пички собирање,треба да се вози.Се лажат тука дека за 5000 евра ќе возат е46 на дизел а незнаат дека треба уште 1500 да фукнат кога ќе издиши ко балон.На цел БМВ форум плачат од таа серија ти знаеш најдобро...
јас ти правам муабет за возните својства на колата, и чувството ко ќе ја затвориш возачката врата однатре. Дефец имаат сите, тоа е факт и треба да си се помириш со фактите. Спомнав горе дека 1.9 TDI е можеби и најекономичниот мотор што постои моментално... но сето тоа паѓа во вода ко во колата нема чувство на удобност и сигурност. Јас возев мерцедес 123 од 1978 цели 2 години. Шо да ти кажам, освен дека возилото е напраено за уживање? Не е за трка, троши дупло од Аудито... ама ко ќе седниш во фотељата, чувството е посебно. Ауди нема ништо од тоа. Толку. Зато ти викам не си видел подалеку од носо. Мене не ми се мота гастербајтерски филм низ глата, нити пак сум тркач... уживам ко ќе возам. То е то. А ужувањето шо го има во Мерцедес и донекаде BMW, во останатите таратајки го нема. Не џабе рекле колите се делат на мерцедес и се останато. Мада за да го сватиш тоа, треба да си сопственик на добар примерок... Авто отпадот и рѓосаните канти шо ги влечкаат од горе, немаат ни М од мерцедес, Б од BMW, A од Ауди... Ги земаат со 500.000 км, доодени и извозени примероци и ни млатат празна слама дека имат 120-150.000 км поминато... Кај се видело бре на дизел да откажи турбина на 150-200.000 км? Или пумпа за притисок? Од лошото гориво жими газот, возилата во мк се возат 20-30.000 км и рикаат... Животниот век на еден дизел мотор правилно одржуван е 500-700.000 км... шо можи да очекуваш од возило кое ја ближи 500-ката? Математиката е проста, јас ко просечен македонец возам 10.000 км годишно. Германецот гарант вози 5 до 7 пати појќе од мене, ама ќе речиме дека вози 3 пати, или 30.000 км годишно. За 10 години, колку ќе помини со таа кола? 300.000? епа пресметај си сам колку имаат просечно поминато кантите шо ги носат во Мкд по 15 години стари...
 
Уште да не зборите лаички со овој над мене што видел од носот,15000 му поминав рамо нема сменето.Тачно предницата е "нежна" на B5 и C5 серија,тоа е единствена маана,но ни далеку нее како што ти мислиш.Што збориш ти,така било тоа,затоа таксисти утепаа пасати,аудиња и сл.


Те прашав убаво во што дизел на Е46 2000 кубика е боље?Или до знакчето е?Не ми праи гастербајтерски филмови,БМВ денес секој може да купи,барем половно,колку ќе му се изнавози е работата.Што е?Ентериер,каросерија,мотор?Се е рѓа и курац од прашина донесено одозгоре,ѕирни малце се приметува.Не само за пички собирање,треба да се вози.Се лажат тука дека за 5000 евра ќе возат е46 на дизел а незнаат дека треба уште 1500 да фукнат кога ќе издиши ко балон.На цел БМВ форум плачат од таа серија ти знаеш најдобро...

Јака ракија и воедно најлошиот мотор за одржување.
Си праите бајрам на мозокот за задна вуча,филмови и приказни,на крај ќе завршите со некој албанец(голф,ауди,пасат),зашто се најисплатливи.До Ламборџини стигна работава на темава.Кажете што возите,не праете трипови.БМВ и Мерџо вози ги зимно време,или ко прави богаташи/ентузијасти ви се паркирани по дома?


А бе стручњак....Јас колку што гледам се увезоа еден куп 320д.Сеа ти најде да се правиш попаметен од другите.Па нели ти пуштив оригинален текст од Википедија или можеби ти е ситен фонтот па не можеш да прочиташ.Стави тоа цвикерите......
 
А бе стручњак....Јас колку што гледам се увезоа еден куп 320д.Сеа ти најде да се правиш попаметен од другите.Па нели ти пуштив оригинален текст од Википедија или можеби ти е ситен фонтот па не можеш да прочиташ.Стави тоа цвикерите......
Ti vo meguvreme si stanal bmw fan? Hihi. Pa bolje toa nego da ni reklamiras raznorazni novi limenki.....
:D:pos::tapp:
--- надополнето: 3 септември 2013 во 11:31 ---
Luki ke ima so koj da tera maabet.
:LOL:
--- надополнето: 3 септември 2013 во 11:39 ---
Авто отпадот и рѓосаните канти шо ги влечкаат од горе, немаат ни М од мерцедес, Б од BMW, A од Ауди... Ги земаат со 500.000 км, доодени и извозени примероци и ни млатат празна слама дека имат 120-150.000 км поминато... Кај се видело бре на дизел да откажи турбина на 150-200.000 км? Или пумпа за притисок? Од лошото гориво жими газот, возилата во мк се возат 20-30.000 км и рикаат... Животниот век на еден дизел мотор правилно одржуван е 500-700.000 км... шо можи да очекуваш од возило кое ја ближи 500-ката? Математиката е проста, јас ко просечен македонец возам 10.000 км годишно. Германецот гарант вози 5 до 7 пати појќе од мене, ама ќе речиме дека вози 3 пати, или 30.000 км годишно. За 10 години, колку ќе помини со таа кола? 300.000? епа пресметај си сам колку имаат просечно поминато кантите шо ги носат во Мкд по 15 години стари...
E sega objasni im na makedonskite ofcicki deka za 3000 evra nema asalen golf4 1.9tdi, i zasto sve krsovi so po 500.000km se nosat kaj nas. Problemot e ke povtoram uste ednas vo samiot narod- ofcite, samo cenata go interesira i nisto drugo,zacudo ima dosta telinja sto veruvaat deka 15god star TDi od zapad moze da ima 150.000km,ne znae covek dali da se smee ili da place.
 
И кај бмв е ТД или TDS да знаеш за друг пат
Принципот е ист,разлика е само во NM,клиповите,турбината,галвата...........,а секаоја фабрика го крстила различно за дадемек не биде исто.
--- надополнето: 3 септември 2013 во 01:58 ---

Зимно време на снег со исклучена електроника бмв то го вртѕам во круг,правам дрифтови и во кривина влегувам со заден погон без да вртам волан.
А ја идам на работа.


јас ти правам муабет за возните својства на колата, и чувството ко ќе ја затвориш возачката врата однатре. Дефец имаат сите, тоа е факт и треба да си се помириш со фактите. Спомнав горе дека 1.9 TDI е можеби и најекономичниот мотор што постои моментално... но сето тоа паѓа во вода ко во колата нема чувство на удобност и сигурност. Јас возев мерцедес 123 од 1978 цели 2 години. Шо да ти кажам, освен дека возилото е напраено за уживање? Не е за трка, троши дупло од Аудито... ама ко ќе седниш во фотељата, чувството е посебно. Ауди нема ништо од тоа. Толку. Зато ти викам не си видел подалеку од носо. Мене не ми се мота гастербајтерски филм низ глата, нити пак сум тркач... уживам ко ќе возам. То е то. А ужувањето шо го има во Мерцедес и донекаде BMW, во останатите таратајки го нема. Не џабе рекле колите се делат на мерцедес и се останато. Мада за да го сватиш тоа, треба да си сопственик на добар примерок... Авто отпадот и рѓосаните канти шо ги влечкаат од горе, немаат ни М од мерцедес, Б од BMW, A од Ауди... Ги земаат со 500.000 км, доодени и извозени примероци и ни млатат празна слама дека имат 120-150.000 км поминато... Кај се видело бре на дизел да откажи турбина на 150-200.000 км? Или пумпа за притисок? Од лошото гориво жими газот, возилата во мк се возат 20-30.000 км и рикаат... Животниот век на еден дизел мотор правилно одржуван е 500-700.000 км... шо можи да очекуваш од возило кое ја ближи 500-ката? Математиката е проста, јас ко просечен македонец возам 10.000 км годишно. Германецот гарант вози 5 до 7 пати појќе од мене, ама ќе речиме дека вози 3 пати, или 30.000 км годишно. За 10 години, колку ќе помини со таа кола? 300.000? епа пресметај си сам колку имаат просечно поминато кантите шо ги носат во Мкд по 15 години стари...

Ок се те сфаќам се разбравме,само упорно го мешаш мерцедесот кај што не му е местото.Да не беа коцкасти тие до 2000 година ќе земев 180 или 200 Ц.Ама ружни се да го ебам,не сум ја крив.Целиот муабет што го пишуваш за увозните коли си е на место,затоа реков неможе БМВ да се вози 2000/1 година за 4500 евра,мора нешто да има фрка.Ти мислиш дека БМВ-то 3-ка 2000 има поубав вожна од А4 2000,јас не се согласувам зашто ми е тесно,Аудито е тесно,па ова...Нема везе прашање на вкус е.Каросеријата,ентериерот у квалитет не треба ја да ти кажам дека тепа Аудито.Предноста на БМВ то е што е поспортско,и стандардното е поспортско од Ауди S-Line,башка задна вуча,летно време е секси.

Не е лаички муабетот,и јас имам ауди А4 99 година...;)
Досега сум презадоволен од колата,ете година и кусур ја имам спие колата по пат...потрошувачка минимална,баш мерев овие денови,градска ми троши и тоа во какви гужви,тргни застани (7,7.5 литра,на отворено 5,5.5 литра)одлична изолација во кабината,шасиска изработка,квалитет на материјалите на внатрошноста...не штедат на ова швабите,затоа и држат цена...
Претходниот сопственик иамше сменето цела гарнитура предни рамена пред само 7,8 илјади километри,јас откако ја зедов поминав дали 5000 км,и одма падна левата предна страна....
Единствена мана им се рамената...за другото немам никаква замерка за колата,вреди за сите пари кои ги вложив...
И пак идиме на муабетот дека на овие дупки по кои возиме и тенк да имаш ќе падни предницата....
Тоа е...
...аман бе да го ебам...Шознам еве кај мене се погоди,ја не викам не,може го пазам малце повеќе на дупки,ама пак и колку да го пазиш овде е катастрофа.Генерално предницата е шо да ти кажам нежна...Ја башка имам S-Line,уште пониска е од фабричката.

А бе стручњак....Јас колку што гледам се увезоа еден куп 320д.Сеа ти најде да се правиш попаметен од другите.Па нели ти пуштив оригинален текст од Википедија или можеби ти е ситен фонтот па не можеш да прочиташ.Стави тоа цвикерите......

Добро бе баце,ма нервинела,прашај некој што вози 320Д или што продава,или мајстор што е,еве ја ќе ги ставам цвикерите.Купи такво да те видам ако имаш гз.Не ми вади од википедија циркузи,оди на бимер форумот,баткоти кога гледаше кола да купува прошалта и сито и решето.На старо БМВ,кола која човек кога ќе ја купи мисли дека само гас треба да стиска до крајот на животот,која најбрутално се вози зашто е БМВ,мислат дека не треба да се сервисира,пошто е БМВ,овде да ја купиш да му го нагрлиш на некој асално.

Ti vo meguvreme si stanal bmw fan? Hihi. Pa bolje toa nego da ni reklamiras raznorazni novi limenki.....
:D:pos::tapp:
--- надополнето: 3 септември 2013 во 11:31 ---
Luki ke ima so koj da tera maabet.
:LOL:
--- надополнето: 3 септември 2013 во 11:39 ---


E sega objasni im na makedonskite ofcicki deka za 3000 evra nema asalen golf4 1.9tdi, i zasto sve krsovi so po 500.000km se nosat kaj nas. Problemot e ke povtoram uste ednas vo samiot narod- ofcite, samo cenata go interesira i nisto drugo,zacudo ima dosta telinja sto veruvaat deka 15god star TDi od zapad moze da ima 150.000km,ne znae covek dali da se smee ili da place.
Кога ќе прочитам Голф 4 1.9 ТДИ ФАБРИКА 3200 евра,умира по еден шваба од смеење.Исто и за Ауди,БМВ,Мерцедес...,све фабрики за 3500 евра.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom