Хипокризија Перо, си се лутел твои теми ако серат, ама ако опраштам ти, поради изненадување факторот што си бил способен за човечки муабет, кога притисокот е бил помал, а и оти имаш вкус.
Лоша споредба, само оти "ништо не се дешава пеер" му е нејасен и здодевен на плебсот не ги прави режисерите исти. Бергман е бавен и комплетно нејасен, без некоја конкретна крајна поента, дури понекогаш изгледа како и да не финиширал, индиректно за време на филмот тој ги чепка темите што сака да ги чепне, без преголемо акцентирање. Тоа е слаткото. Додека кај Кјубрик има зацртана цел, бавноста му е билд ап а воедно и уметност. Тотално различни пристапи, воопшто не се карактеризираат со темелност и еден рез во 10 минути, наспроти илјадата во минута од Холивуд, не секогаш е позитивна ствар. Последен таков обид гледав од Тар
Werckmeister Harmonies, и не секоја уметност е квалитет. Нема лошо во визуелно убави филмови, оти сепак за Одисејата збориме. Ѕирни еден предлог од мене, бива?
http://www.imdb.com/title/tt1191111/?ref_=sr_1
Одисејата е безвремена, за ова би се согласил. Повеќе му ги сакам филмовите одошто на споредените режисери, ама сепак повеќе ги преферирам Бергман или Тарковски.
Одстрани ја сега фолијата од глава, и пишај го документарецот за режирање за слетување на месечината како бе план. Сакам да видам за што конкретно збориш.