Бензин vs Дизел

  • Креатор на темата Креатор на темата Evo XII
  • Време на започнување Време на започнување
16 000 евра + 1 000 евра за секоја година за 40 000 километри е лудост. 25 000 евра за 40 000 километра.. 25 евра за 40 километри...
Со такси е поевтино. Ногу поевтино.
Ако веќе прааме математики :)

A бе стручњак,значи 40 000км/9 години=4500км годишно,така?Е не се замарам за ситна пара,знаеш?Ако ми е да возам дизељ,ке си купам еден трактор,па барем со него ке заработувам пари...Разбирам ламјите што беа пред 15-20 години што трошеа по 20 литри бензин,па лугето ги тераа на плин да им се исплати.....

Значи само гледате да е дизељ,и да помалку троши.А кога нема да пали на -20,и кога нема да знаете кој пат да го фатите кога ке ви кажат дека цркнала Бош пумпа,или нешто друго,тоа никој не го спомнува,така?

А бе мајсторе дали си го доживела чувството џип од 88000евра сабајле неке да пали,а?Е па не треси тогаш зелени.Мислиш дека си главен фраер што возиш дизељ,а?Не бе брат само ти се чудам на глупоста...А да патем речено,вие од Источна Македонија ставате од Кавадаречката нафта,па затоа сега сте главни фаци.Дојди во СК да те видам......

Да тераш бизниси,да се занимаваш со работа каде се прави голема км,да разбирам.Ама за ку*чење низ маало и одење со кола на мо*ање.И кај ти правиш големи км ај баш ме интересира?Секој ден патуваш до СК?
--- надополнето: 14 февруари 2013 во 14:01 ---
Има потреба да се докажува дека не си во право? Па ланчано математика да направи голема разлика ...

Која математика ајде?Да ме боли глава кога ке ми речат дека не чини Бош пумпа,а?Дека треба да сменам греачи,а еден е 25евра.Дека е затнат филтерот од нашата ни убава нафта.Да се крстам дали ке запали на -15?Тоа ли?

Знаеш ситни души само гледаат на мали бројки,господа одат на подолги патеки.Е тоа ги разграничува мажите од децата......
 
Хахаха.....абе експерт ти е овај ЕВО за математика, физика, механика итн. Како таков експерт вчера тврдеше дека ние нафта пиеме и СААБ немал никаква врска со ГМ, а уште помалку со Опел, а кога ги виде фактите оп кочииии не биле швеѓаните глупави па скратиле некое штравче. Абе друже на секој пост вреѓаш и напаѓаш некого, а која ти е поентата не ми е јасно само дај одглави се од 80-тите години од минатиот век.

П.С.Да не забегуваме од темата се сложувам со сите дека дизел се зема ако правиш над 14-15000км годишно. Имав нова купена А-6-ка 2003, а ја продадов 2013 со 158000км и тоа претежно отворено поминати, а имавме уште 2 возила дома. Сега возам половна А-5-ка која брат ми ја зеде нова 2009 и за 4 години имаше поминато нешто над 80000км. А, теоријата дека за до кафе или до продавница ќе се направи толкава километража истотака не држи вода. Сепак секој со своите потреби и можности, моите потреби се тие и ми одговара дизел возило, а секако секој кој прави 4000км годишно може да размислува поинаку, но на крај се се сведува на право на избор.
 
Која математика ајде?Да ме боли глава кога ке ми речат дека не чини Бош пумпа,а?Дека треба да сменам греачи,а еден е 25евра.Дека е затнат филтерот од нашата ни убава нафта.Да се крстам дали ке запали на -15?Тоа ли?

Знаеш ситни души само гледаат на мали бројки,господа одат на подолги патеки.Е тоа ги разграничува мажите од децата......
Кој ти е к**т на тебе? Си купил лансер и сеа готово тоа е тоа? Ја состави светата математика на потрошња и економска исплатливост? Дали греачите ги менуваш на исти интервали со свекиците на "светиот" лансер, од кај ти таа прикаска дека нема да запали на -15, ова дедо ти или некој друг надркан на дизел што му рикнала пумпата од возење на резерва до 1001 и назад ти го има кажано?
 
Кој ти е к**т на тебе? Си купил лансер и сеа готово тоа е тоа? Ја состави светата математика на потрошња и економска исплатливост? Дали греачите ги менуваш на исти интервали со свекиците на "светиот" лансер, од кај ти таа прикаска дека нема да запали на -15, ова дедо ти или некој друг надркан на дизел што му рикнала пумпата од возење на резерва до 1001 и назад ти го има кажано?
Бензинец е бензинец тој што кажуваше погоре дека ко че наместиш плин че се думаш дали че запали на -10 -20 или -30 јас гарантирам и кој не верува нека кажи одма прајме кладба со пари имам хјундаи акцент 99 година 1,3 бензинец со плин во битола лани зимата на -27 палеше на плин (значи на плин не на бензин) шо вела битолчани чакмак а исто така се случуваше да одам и неколку пати со дизели со ауди а4 со пасати и колку сакаш верглај ги не палеа за ништо живо па пали оган греј ги па купувај адитиви...бензин е бензин ретко кој нас прај голема километража доволна за да вози дизел а батката EVO XII е потполно во право и јас сум на неговото мислење. Ако возиш над 15,000 км земи дизел а кај нас 5мина на 100 воза толку.. другите се курча со дизели јас ланосот го имам од 2001 година до сега имам поминато 54,000 км а хјундаито од 2007 година и со него имам поминато 40,000 километри значи се на се 94,000 во 13 години и никој не ме убедува дека дизелот е подобар од бензинецот а за одржувањето некој погоре кажа 1000 евра годишно не треси глупости бе брат како можи 1000 евра годишно да тропшиш на одржување на шо не ми е јасно????
 
Бензинец е бензинец тој што кажуваше погоре дека ко че наместиш плин че се думаш дали че запали на -10 -20 или -30 јас гарантирам и кој не верува нека кажи одма прајме кладба со пари имам хјундаи акцент 99 година 1,3 бензинец со плин во битола лани зимата на -27 палеше на плин (значи на плин не на бензин) шо вела битолчани чакмак а исто така се случуваше да одам и неколку пати со дизели со ауди а4 со пасати и колку сакаш верглај ги не палеа за ништо живо па пали оган греј ги па купувај адитиви...бензин е бензин ретко кој нас прај голема километража доволна за да вози дизел а батката EVO XII е потполно во право и јас сум на неговото мислење. Ако возиш над 15,000 км земи дизел а кај нас 5мина на 100 воза толку.. другите се курча со дизели јас ланосот го имам од 2001 година до сега имам поминато 54,000 км а хјундаито од 2007 година и со него имам поминато 40,000 километри значи се на се 94,000 во 13 години и никој не ме убедува дека дизелот е подобар од бензинецот а за одржувањето некој погоре кажа 1000 евра годишно не треси глупости бе брат како можи 1000 евра годишно да тропшиш на одржување на шо не ми е јасно????
Било кој агрегат ако ти е во добра кондиција и те како треба да запали, а ме изнасмеа 1000 евра годишно за оддржавање :icon_lol: освен ако мислел на правење ремонти секоја година :icon_lol::icon_lol:. Ја сум 20к+ годишно(од едно возило+15к со второ) и си ја имам математиката за исплатливост а за тој што е со испод 15к никад нема ни да ја исплати па камо ли аирот да го види.
 
...погоре кажа 1000 евра годишно не треси глупости бе брат како можи 1000 евра годишно да тропшиш на одржување на шо не ми е јасно????

Регистрација, едно менејне на ујле и други ситни работи + 5 000 километра за бензин ( 50*8*1.30 евра (средна цена за бензин)).
Он одржува у официјални сервиси.
Колку пари е?
Стварно не знаате една математика да разберете да му се невиде, човек требе да ви го изџвака залче по залче...
 
А бе чоекот има пари го гледаш работи у Авганистан и може заработује 60000$ годишно,од кај знаеш?П а сега ке му ја мисли дали бил 90денара литар бензинот или сервис коштал 100евра.Што сте ми чудни,па тија се Авганистанци:vozbud::vozbud::vozbud:
 
Редовно одржуван и сервисиран дизел со нормална, а не црвена нафта во него нема да има никаков проблем со палење и на -25. Е сега доаѓаме до моментот каде не се менува редовно филтер за нафта,греачи од најефтините или се менува само тој што изгорел, нема соодветен акумулатор и се тура црвена нафта епа нема да запали нормално.
И јас му се чудам (а богами и крстам кога ќе видам што пишува) демек бил господин одржувал кола во овластен сервис и имал пари па цената на бензинот не му играла улога, а одма после пишува како му биле скапи греачите, филтерот за нафта или многу скап бил бошот за оправка.
 
Регистрација, едно менејне на ујле и други ситни работи + 5 000 километра за бензин ( 50*8*1.30 евра (средна цена за бензин)).
Он одржува у официјални сервиси.
Колку пари е?
Стварно не знаате една математика да разберете да му се невиде, човек требе да ви го изџвака залче по залче...
регистрација нека е 12000 денари еве менување масло 3000 денари и усте некој ситни работи нека се 3000 денари е далеку од 60000 денари зборуваме за одржување и два пати ремонт да ја напрај неможи 1000 евра да потроши на одржување и во овластен сервис нека оди нема 1000 евра да дај
--- надополнето: 14 февруари 2013 во 15:58 ---
Редовно одржуван и сервисиран дизел со нормална, а не црвена нафта во него нема да има никаков проблем со палење и на -25. Е сега доаѓаме до моментот каде не се менува редовно филтер за нафта,греачи од најефтините или се менува само тој што изгорел, нема соодветен акумулатор и се тура црвена нафта епа нема да запали нормално.
И јас му се чудам (а богами и крстам кога ќе видам што пишува) демек бил господин одржувал кола во овластен сервис и имал пари па цената на бензинот не му играла улога, а одма после пишува како му биле скапи греачите или многу скап бил бошот за оправка.
ете така значи прашај кој сакаш прво колку пати во живото купил акумулатор нов и се станува јасно таков народ сме а кој го фали дизело нека дојди нека го запали зимно време на -15 без адитиви и со нашето џупско одржување
 
Мислам дека во таа пресметка ти е ставен и бензинот за тие 5000км плус одржувањето ако добро сум разбрал;)
 
А бе чоекот има пари го гледаш работи у Авганистан и може заработује 60000$ годишно,од кај знаеш?П а сега ке му ја мисли дали бил 90денара литар бензинот или сервис коштал 100евра.Што сте ми чудни,па тија се Авганистанци:vozbud::vozbud::vozbud:
за кого зборуваш извини?
--- надополнето: 14 февруари 2013 во 16:00 ---
Мислам дека во таа пресметка ти е ставен и бензинот за тие 5000км плус одржувањето ако добро сум разбрал;)
така брат држи место
 
Да се разбереме една работа.Секогаш ке има луге кои го мразат дизелот,и секогаш ке има луге кои го сакаат дизелот.На крај се се сведува на вкусот.Факт е дека оддржувањето на дизел многу поскапо во однос на оддржување на бензин.Како што кажа Прилепчанец кај нас е циганско оддржување на сите дизели,освен оние кои имаат џеб да платат за нормално оддржување.Зборувам нормално оддржување,значи ништо екстра од она што е пропишано.Кој од вас нека каже кога последен пат го чистел целиот систем за довод на гориво во моторот?Никој,освен неколкумина.Има начин за да се исчисти целиот систем,ама треба да се плати.

Пријател имаше 407 ХДИ.Никогаш не го видов да има проблеми со неа,ама оддржување домакинско.Од чистење на системот за гориво,до нови греачи секоја зима без разлика дали се ок или не,до филтри,адитиви,итн.....

Значи се се сведува на крајот како се оддржува едно возило.Но нашиот стандард не ни дозволува да се луксузираме,а сакаме да возиме добри коли.Секоја чест за EVOXII,има чоекот кешарица и може да си приушти и оддржување во сервис и 90 денара литар бензин.Ние останатите ке се снаогаме.И за крај се се сведува на едно исто.Колку пари толку музика.......
--- надополнето: 14 февруари 2013 во 16:10 ---
Па EVO XII.....Нели кажа дека работи у Авганистан или јас сум грешка????
 
Да се разбереме една работа.Секогаш ке има луге кои го мразат дизелот,и секогаш ке има луге кои го сакаат дизелот.На крај се се сведува на вкусот.Факт е дека оддржувањето на дизел многу поскапо во однос на оддржување на бензин.Како што кажа Прилепчанец кај нас е циганско оддржување на сите дизели,освен оние кои имаат џеб да платат за нормално оддржување.Зборувам нормално оддржување,значи ништо екстра од она што е пропишано.Кој од вас нека каже кога последен пат го чистел целиот систем за довод на гориво во моторот?Никој,освен неколкумина.Има начин за да се исчисти целиот систем,ама треба да се плати.

Пријател имаше 407 ХДИ.Никогаш не го видов да има проблеми со неа,ама оддржување домакинско.Од чистење на системот за гориво,до нови греачи секоја зима без разлика дали се ок или не,до филтри,адитиви,итн.....

Значи се се сведува на крајот како се оддржува едно возило.Но нашиот стандард не ни дозволува да се луксузираме,а сакаме да возиме добри коли.Секоја чест за EVOXII,има чоекот кешарица и може да си приушти и оддржување во сервис и 90 денара литар бензин.Ние останатите ке се снаогаме.И за крај се се сведува на едно исто.Колку пари толку музика.......
--- надополнето: 14 февруари 2013 во 16:10 ---
Па EVO XII.....Нели кажа дека работи у Авганистан или јас сум грешка????
незнам не забележав толку инаку се согласувам со тебе
 
Off topic...Да прашам.....На колата чистеле некоја клапна и инсталација за оксиген сонда.Знаете што е тоа?Се работи за Опел Корса 1.2 16в 2003-та
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom