Кој е Бог?

liberij

ТЕРИРЕМ
Член од
3 април 2012
Мислења
2.037
Поени од реакции
1.018
Политика (земска работа) и Црква( демек вашата духовност) лошо ви оди, не е добро да ја мешате.
Муабетов е за униформноста што ја бараш во Црквата, а не ја наоѓаш, затоа велам комуњаризам.
А шо па ти со византиска музика демек?:)
 

MIKI1

Поставувач на неодговорени прашања.
Член од
10 јануари 2008
Мислења
20.396
Поени од реакции
3.398
Не знам затоа прашувам, одамна ја имам читано библијата, мислам дека нешто така беше како што опишав.
И ја не знам, ама не е баш така како што пишуваш...Во тоа сум сигурен.
 

Ipsissimus

P.I.
Член од
23 јули 2010
Мислења
15.582
Поени од реакции
12.949
погрешно е разбирањето дека Бог го обвинува т.е. казнува.
Битие 3:14-19
Тогаш Господ, Бог, и рече на змијата: „Бидејќи го направи тоа, проклета да бидеш меѓу сите ѕверови и меѓу секое полско животно! По мевот ќе се влечеш и прав ќе јадеш Сите денови на својот живот!
Јас ќе поставам непријателство помеѓу тебе и жената, помеѓу твоето семе и Нејзиното Семе: Тој ќе ти ја сотрува главата, а ти ќе Му ја сотруваш петицата.”
А на жената и рече: „Ќе ти ги умножам многу маките на твојата бременост, во маки ќе ги раѓаш децата. Твојот копнеж ќе биде кон мажот твој, а тој ќе владее над тебе.”
А на човекот му рече: „Затоа што го послуша гласот на својата жена, та јадеше од дрвото за кое ти заповедав велејќи: ‘Не ќе јадеш од него!’ Земјата ќе е проклета заради тебе: во мака ќе се храниш од неа сите денови на својот живот!
Ќе ти раѓа трње и троскот, а ти ќе јадеш полски растенија.
Со пот на своето лице ќе јадеш леб, додека не се вратиш во земјата, зашто од неа беше земен - прав си, и во прав ќе се вратиш.”
 

liberij

ТЕРИРЕМ
Член од
3 април 2012
Мислења
2.037
Поени од реакции
1.018
Битие 3:14-19
Тогаш Господ, Бог, и рече на змијата: „Бидејќи го направи тоа, проклета да бидеш меѓу сите ѕверови и меѓу секое полско животно! По мевот ќе се влечеш и прав ќе јадеш Сите денови на својот живот!
Јас ќе поставам непријателство помеѓу тебе и жената, помеѓу твоето семе и Нејзиното Семе: Тој ќе ти ја сотрува главата, а ти ќе Му ја сотруваш петицата.”
А на жената и рече: „Ќе ти ги умножам многу маките на твојата бременост, во маки ќе ги раѓаш децата. Твојот копнеж ќе биде кон мажот твој, а тој ќе владее над тебе.”
А на човекот му рече: „Затоа што го послуша гласот на својата жена, та јадеше од дрвото за кое ти заповедав велејќи: ‘Не ќе јадеш од него!’ Земјата ќе е проклета заради тебе: во мака ќе се храниш од неа сите денови на својот живот!
Ќе ти раѓа трње и троскот, а ти ќе јадеш полски растенија.
Со пот на своето лице ќе јадеш леб, додека не се вратиш во земјата, зашто од неа беше земен - прав си, и во прав ќе се вратиш.”
Совет: читај во контекст не само фрагментарно, инаку ти се губи целината, потоа незаборавај дека св. писмо е взаемно дело Бог-Човек.
Ако толкуваш правно-јуридички=казна.
Ако толкуваш егзистенцијално-онтолошки=љубов
(знам звучи парадоксално или по твоја критика како све не, но Бог да малтретира едно немоќно создание безмалку е патетично, од оваа проста логика вреди барем малку да се размислиме, да не ве замарам со многу теологија).
БИТИЕ - ПРВА КНИГА МОЈСЕЕВА
Глава 3

1 Змијата беше полукава од сите полски животни, што Господ, Бог, ги направи. Таа и рече на жената: „Вистина ли е дека Бог рекол, - не ќе јадете од ниедно дрво во градината?”
2 Жената и рече на змијата: „Смееме да јадеме плод од дрвата во градината.
3 Само за плодот на дрвото што е среде градината Бог рече: ‘Не јадете од него! И не допирајте го, за да не умрете!’”
4 А змијата и рече на жената: „Навистина, не ќе умрете!
5 Туку Бог знае дека, во оној ден кога ќе јадете од него, ќе ви се отворат очите, и вие ќе бидете како Бога, распознавајќи го доброто и злото.”
6 Жената виде дека дрвото е добро за јадење, пријатно за очите и дрво пожелно за да се постане мудар: набра од неговиот плод и го јаде. Му даде и на својот маж, кој беше со неа, па и тој јадеше.
7 Тогаш на двајцата им се отворија очите, и согледаа дека се голи. Сплетоа смоквини лисја и си направија прегачи.
8 Тогаш го чуја гласот на Господа, Бога, Кој шеташе горе-долу во градината за време на денскиот ветрец. И се сокрија - човекот и неговата жена - пред Господа, Бога, меѓу дрвјата во градината.
9 Господ, Бог, го повика човекот и му рече: „Каде си?”
10 Тој одговори: „Го чув Твојот глас во градината, се исплашив, зашто сум гол, и се сокрив.”
11 Тогаш му рече: „Кој ти кажа дека си гол? Да не си јал од дрвото, за кое ти заповедав да не јадеш?”
12 Човекот рече: „Жената, која Ти ми ја даде со мене, таа ми даде од дрвото, па јадев.”
13 Господ, Бог, и рече на жената: „Што е тоа што го стори?” „Змијата ме измами, па јадов,”- рече жената.
14 Тогаш Господ, Бог, и рече на змијата: „Бидејќи го направи тоа, проклета да бидеш меѓу сите ѕверови и меѓу секое полско животно! По мевот ќе се влечеш и прав ќе јадеш Сите денови на својот живот!
15 Јас ќе поставам непријателство помеѓу тебе и жената, помеѓу твоето семе и Нејзиното Семе: Тој ќе ти ја сотрува главата, а ти ќе Му ја сотруваш петицата.”
16 А на жената и рече: „Ќе ти ги умножам многу маките на твојата бременост, во маки ќе ги раѓаш децата. Твојот копнеж ќе биде кон мажот твој, а тој ќе владее над тебе.”
17 А на човекот му рече: „Затоа што го послуша гласот на својата жена, та јадеше од дрвото за кое ти заповедав велејќи: ‘Не ќе јадеш од него!’ Земјата ќе е проклета заради тебе: во мака ќе се храниш од неа сите денови на својот живот!
18 Ќе ти раѓа трње и троскот, а ти ќе јадеш полски растенија.
19 Со пот на своето лице ќе јадеш леб, додека не се вратиш во земјата, зашто од неа беше земен - прав си, и во прав ќе се вратиш.”
20 Човекот и го даде името Ева на својата жена, зашто таа стана мајка на сите живи.
21 И Господ, им направи облеки од кожи на човекот и на неговата жена, и ги облече.
22 И Господ, Бог, рече: „Еве, човекот стана како еден од Нас, знаејќи го доброто и злото. Да не ја испружи сега раката, и да набере од дрвото на животот па да јаде и да живее вечно!”
23 Затоа Господ, Бог, го испрати надвор од Еденската Градина, за да ја обработува земјата, од која е и земен.
24 И го истера човекот; и насели источно од Еденската Градина, херувими со пламенен меч, кој се вртеше околу, за да го штитат патот, кон дрвото на животот
 

alf

Член од
28 јануари 2010
Мислења
1.595
Поени од реакции
1.138
Битие 3:14-19
Тогаш Господ, Бог, и рече на змијата: „Бидејќи го направи тоа, проклета да бидеш меѓу сите ѕверови и меѓу секое полско животно! По мевот ќе се влечеш и прав ќе јадеш Сите денови на својот живот!
Јас ќе поставам непријателство помеѓу тебе и жената, помеѓу твоето семе и Нејзиното Семе: Тој ќе ти ја сотрува главата, а ти ќе Му ја сотруваш петицата.”
А на жената и рече: „Ќе ти ги умножам многу маките на твојата бременост, во маки ќе ги раѓаш децата. Твојот копнеж ќе биде кон мажот твој, а тој ќе владее над тебе.”
А на човекот му рече: „Затоа што го послуша гласот на својата жена, та јадеше од дрвото за кое ти заповедав велејќи: ‘Не ќе јадеш од него!’ Земјата ќе е проклета заради тебе: во мака ќе се храниш од неа сите денови на својот живот!
Ќе ти раѓа трње и троскот, а ти ќе јадеш полски растенија.
Со пот на своето лице ќе јадеш леб, додека не се вратиш во земјата, зашто од неа беше земен - прав си, и во прав ќе се вратиш.”
Навистина казнувал.:facepalm:
Пусти маки,за тој леб......сигурно Бог знаел дека Адам обожавал леб,па го проколнал со мака да го јаде.;)
 

Хептаграм XI

Ἱερὸς Γάμος
Член од
13 февруари 2010
Мислења
12.183
Поени од реакции
12.160
Кој знае ти за што и како велиш... Ама додека сте мал милион цркви дури и во православието, мене ми е ок ;)
Бркајте работа...
Византиско? Не благодарам :)

П.С. Униформна распределба и црква? Ха, „ме гледаш и ме лажеш“? Личносна униформна распределба... каква ли му е дисперзијата на тој бог? :)
 

Bodhidharma

Avatara
Член од
17 септември 2011
Мислења
10.783
Поени од реакции
15.399
Ај да ја насочиме темата во правец кај што треба да оди.
http://en.wikipedia.org/wiki/Deva_(Hinduism)
Машко Deva, a женско Devi
Ај претпоставете зошто е Devil a ne Deval :pos:
Ова е на најстариот јазик што го знаеме, и нашиот потекнува од таму...имам приметено доста зборчиња слични ако не исти.
Целта на муабетот....по ова толкување на Бог, ми беше дека Бог и Ѓаул имаат ист корен. Остануваат уште некои стотина илјади аспекти...
Како се изјаснуваат теистите и атеистите по ова прашање?
 

bobipp

Let's cook!
Член од
15 август 2008
Мислења
11.884
Поени од реакции
6.950
Навистина казнувал.:facepalm:
Пусти маки,за тој леб......сигурно Бог знаел дека Адам обожавал леб,па го проколнал со мака да го јаде.;)
Еве и да е така, да речеме...зошто па ден денес и јас и ти и сите ние да сме казнети заради тоа што го направиле Адам и Ева, ЗОШТО?! Гревот е пренослив или што? Ако секој човек е уникатен, посебна, засебна индивидуа, зошто поради некој таму пред не знам колку години, јас да страдам денеска? Кој определил така да биде? Нели ви звучи тоа малку како искористување, злоупотреба од страна на Тој што е семоќен и најјак и...
 

alf

Член од
28 јануари 2010
Мислења
1.595
Поени од реакции
1.138
Еве и да е така, да речеме...зошто па ден денес и јас и ти и сите ние да сме казнети заради тоа што го направиле Адам и Ева, ЗОШТО?! Гревот е пренослив или што? Ако секој човек е уникатен, посебна, засебна индивидуа, зошто поради некој таму пред не знам колку години, јас да страдам денеска? Кој определил така да биде? Нели ви звучи тоа малку како искористување, злоупотреба од страна на Тој што е семоќен и најјак и...
Приказната за Адам е Ева е искажана со безвременска рамка,таа приказна се однесува за секој човек.
Во неа се застапени многу симболи,многу поими кој кажуваат одредени пораки.Пишувана е во духовно разбирање,затоа и многу разлики при нејзиното толкување можат да се јават,бидејќи секој разбира според "својот" дух иако за истиот не може да се рече свој,мој или твој.
Дух си е дух за него не постои присвојна заменка,разликата е во душата.

Ќе напишам како јас на неа гледам,што не значи дека ти тоа треба да го прифатиш.

Периодите на создавањето поделени во денови се однесува на еден човечки живот во најнискиот круг на разбирање.
Оној ден кога ќе се роди дете кое е плод на љубов помеѓу маж и жена е создавањето на човекот,кој е наречен Адам.
А нели за Бог се вика дека е љубов,кажано во спредба Бог го создаде човекот и му вдахна во ноздрите и тој стана жива душа.
За духот не постојат поимови на своето постоење со поделби како бебиња,деца ,човек или старци,затоа и истиот е даден во приказната како веднаш возрасна особина,односно човек.

Понатамошното растење на бебето,па дете, момче и крајната линија од рајот во кој тој живеел т.с пубертетот.
Во тој период на нашето постоење човекот живее во рајот.
Тогаш се храниме со плодовите од рајската градина,а тие плодови се нашите емоции кој ги откриваме,чуства,радост среќа,го развиваме осетот на прстите,кој со нашиот визуелен контакт ,вкусот и слихот,ние духовно се раниме развиваме,меморираме или кажано јадеме од плодовите на рајската градина.

Периодот кога го осознаваме нашиот пол,тоа е периодот на создавање на Ева,ја уочуваме спротивноста половата разлика и се стремиме да ја осознаеме.Дојде пубертетот.

Дрвото кое е на средина во рајската градина,е самот Бог.
Тој се насадил во средина на рајот,вкусувајќи го тој плод ние го вкусуваме него,а нели предходно кажавме дека бог е љубов.
Змијата која во приказната го преставува времето-синусоида,е искачена токму на тоа дрво.Дрвото на познавањето на доброто и лошото.

Времето-змијата ја прелажала Ева,бидејќи женското побрзо созрева од момчето,Ева е спремна да вкуси,но Адам не е.
Зато Ева ќе го прелаже Адам,а тој нема да одбие зошто во него гори желба да ја осознае спротивноста, заслепен од убавината на плодот,односно љубовта.

Затоа покасно нели Бог и вели на Ева дека става непријателство помеѓу змијата и нејзе,змијата-времето ќе ја каснува за петата(трча),а таа ќе и ја смачака главата(раѓа деца)-ново време.
Тоа е она за кое кажав дека времето постојано ја гони жената поради побрзото сорзревање, а таа пак со раѓање деца,процесот на постоење го враќа на почеток,односно и ја гази главата на едно време,а носи ново време.

Има многу да се пишува,да не ширам.Во контекст на твоето прашање.
Секој човек е Адам,дрвото е секс(спојот на маж и жена)највкусниот плод од рајската градина,со кој поради негово вкусување човекот е избркан од него.
Не урамнотеженото соединување во кое едниот созреал,а другиот од љубопитност пробал,преставува своевиден грев,кој е потенциран со умирање,умре детето кое стана маж со превара.Адам си ти.
Страдаш зошто телото е под притисок на времето,со што твоето егзистирање со спојот на доживувањата го тера човек повеќе и повеќе да бара - леб,храна за својота душа која во предвод значи дека е гладен за знаење,со што ќе го намали притисокот од времето,настојувајќи да ја достигне вечноста.

Во суштина,бог содал се или поточно се разложил самиот себе,за повторно да се спознае самиот.
Тоа одалечување и приближување,е Негово дишење.

Зато,ако веќе читаш размислувај за своето постоење и како периодите се редат еден по друг со различни карактеристики,секој со свој уникатен карактер.Спознај ги сите периоди од своето постоење,оживеј ги.

И да повторам,ова е само мое гледање,со кое не мора да се согласиш.:)
 

bobipp

Let's cook!
Член од
15 август 2008
Мислења
11.884
Поени од реакции
6.950
Приказната за Адам е Ева е искажана со безвременска рамка,таа приказна се однесува за секој човек.
Во неа се застапени многу симболи,многу поими кој кажуваат одредени пораки.Пишувана е во духовно разбирање,затоа и многу разлики при нејзиното толкување можат да се јават,бидејќи секој разбира според "својот" дух иако за истиот не може да се рече свој,мој или твој.
Дух си е дух за него не постои присвојна заменка,разликата е во душата.

Ќе напишам како јас на неа гледам,што не значи дека ти тоа треба да го прифатиш.

Периодите на создавањето поделени во денови се однесува на еден човечки живот во најнискиот круг на разбирање.
Оној ден кога ќе се роди дете кое е плод на љубов помеѓу маж и жена е создавањето на човекот,кој е наречен Адам.
А нели за Бог се вика дека е љубов,кажано во спредба Бог го создаде човекот и му вдахна во ноздрите и тој стана жива душа.
За духот не постојат поимови на своето постоење со поделби како бебиња,деца ,човек или старци,затоа и истиот е даден во приказната како веднаш возрасна особина,односно човек.

Понатамошното растење на бебето,па дете, момче и крајната линија од рајот во кој тој живеел т.с пубертетот.
Во тој период на нашето постоење човекот живее во рајот.
Тогаш се храниме со плодовите од рајската градина,а тие плодови се нашите емоции кој ги откриваме,чуства,радост среќа,го развиваме осетот на прстите,кој со нашиот визуелен контакт ,вкусот и слихот,ние духовно се раниме развиваме,меморираме или кажано јадеме од плодовите на рајската градина.

Периодот кога го осознаваме нашиот пол,тоа е периодот на создавање на Ева,ја уочуваме спротивноста половата разлика и се стремиме да ја осознаеме.Дојде пубертетот.

Дрвото кое е на средина во рајската градина,е самот Бог.
Тој се насадил во средина на рајот,вкусувајќи го тој плод ние го вкусуваме него,а нели предходно кажавме дека бог е љубов.
Змијата која во приказната го преставува времето-синусоида,е искачена токму на тоа дрво.Дрвото на познавањето на доброто и лошото.

Времето-змијата ја прелажала Ева,бидејќи женското побрзо созрева од момчето,Ева е спремна да вкуси,но Адам не е.
Зато Ева ќе го прелаже Адам,а тој нема да одбие зошто во него гори желба да ја осознае спротивноста, заслепен од убавината на плодот,односно љубовта.

Затоа покасно нели Бог и вели на Ева дека става непријателство помеѓу змијата и нејзе,змијата-времето ќе ја каснува за петата(трча),а таа ќе и ја смачака главата(раѓа деца)-ново време.
Тоа е она за кое кажав дека времето постојано ја гони жената поради побрзото сорзревање, а таа пак со раѓање деца,процесот на постоење го враќа на почеток,односно и ја гази главата на едно време,а носи ново време.

Има многу да се пишува,да не ширам.Во контекст на твоето прашање.
Секој човек е Адам,дрвото е секс(спојот на маж и жена)највкусниот плод од рајската градина,со кој поради негово вкусување човекот е избркан од него.
Не урамнотеженото соединување во кое едниот созреал,а другиот од љубопитност пробал,преставува своевиден грев,кој е потенциран со умирање,умре детето кое стана маж со превара.Адам си ти.
Страдаш зошто телото е под притисок на времето,со што твоето егзистирање со спојот на доживувањата го тера човек повеќе и повеќе да бара - леб,храна за својота душа која во предвод значи дека е гладен за знаење,со што ќе го намали притисокот од времето,настојувајќи да ја достигне вечноста.

Во суштина,бог содал се или поточно се разложил самиот себе,за повторно да се спознае самиот.
Тоа одалечување и приближување,е Негово дишење.

Зато,ако веќе читаш размислувај за своето постоење и како периодите се редат еден по друг со различни карактеристики,секој со свој уникатен карактер.Спознај ги сите периоди од своето постоење,оживеј ги.

И да повторам,ова е само мое гледање,со кое не мора да се согласиш.:)
Морам да признаам, добро објаснување (y) Ама ова не се обидува да одговори на моето прашање, дали сето тоа, под претпоставка дека е вистина, не претставува своевидно “тупење“ на работите од типот зошто да биде просто кога може да биде сложено? Колку што знам, за многу работи во природата за кои се сметало дека се упм сложени и скоро необјасниви, на крај испаднало дека може многу едноставно и просто да се објаснат ако се знае тоа што треба да се знае. Со други зборови, испаѓа дека Бог знаел дека овие се таква природа, несовршени, па им спремил таква наслада, искушување (сексот) и сега како некој нестрплив научник, кој чека резултат од експеримент, чека да ја види нивната реакција за која 99,9999 % знае каква ќе биде...и на крај оп!....Ахаа! Ве фатив! Е сега ќе биде вака и вака....мене ова ми изгледа како класичен пример на злоупотреба од страна на некој кој е посупериорен, надмоќен и тн. спрема другиот.
 

DBack

gloveless
Член од
19 декември 2007
Мислења
5.372
Поени од реакции
2.556
Морам да признаам, добро објаснување (y) Ама ова не се обидува да одговори на моето прашање, дали сето тоа, под претпоставка дека е вистина, не претставува своевидно “тупење“ на работите од типот зошто да биде просто кога може да биде сложено? Колку што знам, за многу работи во природата за кои се сметало дека се упм сложени и скоро необјасниви, на крај испаднало дека може многу едноставно и просто да се објаснат ако се знае тоа што треба да се знае. Со други зборови, испаѓа дека Бог знаел дека овие се таква природа, несовршени, па им спремил таква наслада, искушување (сексот) и сега како некој нестрплив научник, кој чека резултат од експеримент, чека да ја види нивната реакција за која 99,9999 % знае каква ќе биде...и на крај оп!....Ахаа! Ве фатив! Е сега ќе биде вака и вака....мене ова ми изгледа како класичен пример на злоупотреба од страна на некој кој е посупериорен, надмоќен и тн. спрема другиот.
Ma ne, be. Ne' saka. Taka vika Liberij. Ontoloshki, razbirash? Mnogu e prosto u stvari - samo batali razum I sve toa ima smisol.
 

Gurdjieff

Bastardo dentro
Член од
12 јануари 2011
Мислења
3.645
Поени од реакции
1.264
Приказната за Адам е Ева е искажана со безвременска рамка,таа приказна се однесува за секој човек.
Во неа се застапени многу симболи,многу поими кој кажуваат одредени пораки.Пишувана е во духовно разбирање,затоа и многу разлики при нејзиното толкување можат да се јават,бидејќи секој разбира според "својот" дух иако за истиот не може да се рече свој,мој или твој.
Дух си е дух за него не постои присвојна заменка,разликата е во душата.

Ќе напишам како јас на неа гледам,што не значи дека ти тоа треба да го прифатиш.

Периодите на создавањето поделени во денови се однесува на еден човечки живот во најнискиот круг на разбирање.
Оној ден кога ќе се роди дете кое е плод на љубов помеѓу маж и жена е создавањето на човекот,кој е наречен Адам.
А нели за Бог се вика дека е љубов,кажано во спредба Бог го создаде човекот и му вдахна во ноздрите и тој стана жива душа.
За духот не постојат поимови на своето постоење со поделби како бебиња,деца ,човек или старци,затоа и истиот е даден во приказната како веднаш возрасна особина,односно човек.

Понатамошното растење на бебето,па дете, момче и крајната линија од рајот во кој тој живеел т.с пубертетот.
Во тој период на нашето постоење човекот живее во рајот.
Тогаш се храниме со плодовите од рајската градина,а тие плодови се нашите емоции кој ги откриваме,чуства,радост среќа,го развиваме осетот на прстите,кој со нашиот визуелен контакт ,вкусот и слихот,ние духовно се раниме развиваме,меморираме или кажано јадеме од плодовите на рајската градина.

Периодот кога го осознаваме нашиот пол,тоа е периодот на создавање на Ева,ја уочуваме спротивноста половата разлика и се стремиме да ја осознаеме.Дојде пубертетот.

Дрвото кое е на средина во рајската градина,е самот Бог.
Тој се насадил во средина на рајот,вкусувајќи го тој плод ние го вкусуваме него,а нели предходно кажавме дека бог е љубов.
Змијата која во приказната го преставува времето-синусоида,е искачена токму на тоа дрво.Дрвото на познавањето на доброто и лошото.

Времето-змијата ја прелажала Ева,бидејќи женското побрзо созрева од момчето,Ева е спремна да вкуси,но Адам не е.
Зато Ева ќе го прелаже Адам,а тој нема да одбие зошто во него гори желба да ја осознае спротивноста, заслепен од убавината на плодот,односно љубовта.

Затоа покасно нели Бог и вели на Ева дека става непријателство помеѓу змијата и нејзе,змијата-времето ќе ја каснува за петата(трча),а таа ќе и ја смачака главата(раѓа деца)-ново време.
Тоа е она за кое кажав дека времето постојано ја гони жената поради побрзото сорзревање, а таа пак со раѓање деца,процесот на постоење го враќа на почеток,односно и ја гази главата на едно време,а носи ново време.

Има многу да се пишува,да не ширам.Во контекст на твоето прашање.
Секој човек е Адам,дрвото е секс(спојот на маж и жена)највкусниот плод од рајската градина,со кој поради негово вкусување човекот е избркан од него.
Не урамнотеженото соединување во кое едниот созреал,а другиот од љубопитност пробал,преставува своевиден грев,кој е потенциран со умирање,умре детето кое стана маж со превара.Адам си ти.
Страдаш зошто телото е под притисок на времето,со што твоето егзистирање со спојот на доживувањата го тера човек повеќе и повеќе да бара - леб,храна за својота душа која во предвод значи дека е гладен за знаење,со што ќе го намали притисокот од времето,настојувајќи да ја достигне вечноста.

Во суштина,бог содал се или поточно се разложил самиот себе,за повторно да се спознае самиот.
Тоа одалечување и приближување,е Негово дишење.

Зато,ако веќе читаш размислувај за своето постоење и како периодите се редат еден по друг со различни карактеристики,секој со свој уникатен карактер.Спознај ги сите периоди од своето постоење,оживеј ги.

И да повторам,ова е само мое гледање,со кое не мора да се согласиш.:)
:cuc:
Браво за одговорот....
И ова ако не го сватат модерните атеисти ќе се фрлам од тротоар на асвалт....:pos:
 
Член од
28 декември 2011
Мислења
4.371
Поени од реакции
6.208
Ај да ја насочиме темата во правец кај што треба да оди.
http://en.wikipedia.org/wiki/Deva_(Hinduism)
Машко Deva, a женско Devi
Ај претпоставете зошто е Devil a ne Deval :pos:
Ова е на најстариот јазик што го знаеме, и нашиот потекнува од таму...имам приметено доста зборчиња слични ако не исти.
Целта на муабетот....по ова толкување на Бог, ми беше дека Бог и Ѓаул имаат ист корен. Остануваат уште некои стотина илјади аспекти...
Како се изјаснуваат теистите и атеистите по ова прашање?
Според кое толкување Devi=Devil?(ако на тоа целиш)
Башка хиндусите имаат повеќе Devi-ци. :icon_lol:
Јазик, како јазик. Сосем нормално е некој постар да влијае на поновите. Нема ништо чудно или мистериозно овде.
 

Kajgana Shop

На врв Bottom