Dzish
unlike any other...
- Член од
- 15 февруари 2007
- Мислења
- 13.994
- Поени од реакции
- 2.689
- Возраст
- 38
Да де, ама тој 1,9 TD шо го имаше во 2-ката, уствари е 1,6 D шо се вградваше во кец, само со поголема радилица и намалени клипњачи. Со тоа клипот слегува уште (одприлика пола сантим) надолу во блокот и добива екстра зафатнита (појќе простор за усис, издув + поголема компресија).Oдамна беше имав голф 2 1.9 td,а истиот мотор продожи да се вградува во голф 3 како стандард td па tdi а веќе 96/97 да се вградува во голф 4 и 5 ама модифициран со tdi од 90,110,130 и 140 кс,за во голф 6 да се лимитира на 150 кс
Знаат, ама и не знаат. Ако знаеа немаше да го повлечат 1.4 литарскиот бензинец со 170 кс од употреба, заради тон дефеци.Никој не негира за тоа, него зборот ми беше типот пресудува одман дека таа со 150 коња не ја бива се расипува исто како и за 1.4 со 75 коња бензинецот што зборат.Сигурен сум дека тие што работат во VW за производство на нови мотори и сл знаат што работат ама ајде ...
Епа кај виде дека е исфорсиран? И 1.9 Sdi има 19:1 компресија, и 1.9 со 160 кс има 19:1 компресија. Разликата е во вбризгувањето на горивото. Колку поидеално го вбризгаш, поидеално согорува и има поголема ефикасност моторот. Јас дури би рекол, помалку енергија се претвара во топлина (пошто горивото појќе се користи за сила), па посилниот поиздржлив е.Па колку повеќе е исфорсиран моторот толку пократок му е векот
Ама, тука не е само енергијата... уште миљарда работи влијаат на издржливоста на моторот.
.Го прашав човекот од каде што ги земав и тој ми вика дека демек лед имале сопствен кондензатор кој се полни и дека од тука си црпат енергија за да светкаат.Меѓутоа според логиката и тој кондензатор мора цело време да се полни чим светат. Ако светат цело време трошат константно енергија па ми е страв од празен акумулатор