Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
Требало тој што ти ја оставил колата да ти ги земе таблиците и да ги одјави во Италија.Откако ќе ги одјави треба да ти прати оригинал или копија од одјавата.Копијата треба да биде заверена дека е верна со оригиналот ако копијата е направена овде.Ако е во Италија направена копијата овде ќе ти треба судски превод.Без овој документ нема да ти дадат табилци и сообраќајна
Таблиците можеш да ги испратиш по пошта,документите за одјава може да ти ги прати по маил

Од пошта (во Охрид) ми кажаа дека не им е дозволено да пуштаат таблици.
 
Од пошта (во Охрид) ми кажаа дека не им е дозволено да пуштаат таблици.
Главна пошта Скопје има посебен шалтер за оваа намена. Сигурно каде што си прашал појма немале, па за да се извадат ти кажале дека им е забрането.
 
А бе инжињер не праам муабет од жими мајка!! Праам муабет зошто сум имал искуство доста со овие коли и знам што може да се деси со овој мотор. Ја нигде не реков дека е лош моторот туку реков за разлика од 90 и 110 коњскиот читај малце пред да реплицираш!

Добро експерт ај сеа објасни ми зошто тој мотор со 150 коња е полош од 90 и 110 коњскиот мотор?

П.С.Само не ми зброи од типот голема коњажа, појако турбо на иста машина и сл работи!
 
Кај може да најдам оние пластични што се за отклучување на врата од внатре ми се скршија 3 од 4. Значи само врвовите пластични. Станува збор за Поло 97ма
 
Добро експерт ај сеа објасни ми зошто тој мотор со 150 коња е полош од 90 и 110 коњскиот мотор?

П.С.Само не ми зброи од типот голема коњажа, појако турбо на иста машина и сл работи!
Епа за што да правиме муабет ако не за моторт и сл работи?
 
Кај може да најдам оние пластични што се за отклучување на врата од внатре ми се скршија 3 од 4. Значи само врвовите пластични. Станува збор за Поло 97ма
Од отпад ќе си видиш... се шо е Волксваген, Сеат или Шкода од 1995 навака...
 
Од отпад ќе си видиш... се шо е Волксваген, Сеат или Шкода од 1995 навака...
Побарав во локален отпад и ми рекоа дека сите ги бараат и нема више. Треба да побарам ако може некако од интернет да се побара. Инаку некој идиот го има проектирано целиот систем на брави кај Воклсваген. Сите брави на колата прават проблеми две од нив дури се скршија, едната глави и несака од внатре да се отвара, плус овие пластики од внатре се испокршија. Значи досега само проблеми со брави имам цело време.
 
Побарав во локален отпад и ми рекоа дека сите ги бараат и нема више. Треба да побарам ако може некако од интернет да се побара. Инаку некој идиот го има проектирано целиот систем на брави кај Воклсваген. Сите брави на колата прават проблеми две од нив дури се скршија, едната глави и несака од внатре да се отвара, плус овие пластики од внатре се испокршија. Значи досега само проблеми со брави имам цело време.
Ако сакаш можам да ти ги нарачам. Поштарината е малку поскапа ама барем се нови.
 
Добро експерт ај сеа објасни ми зошто тој мотор со 150 коња е полош од 90 и 110 коњскиот мотор?
П.С.Само не ми зброи од типот голема коњажа, појако турбо на иста машина и сл работи!
Сите 1.9 TDi мотори на Vag се засноваат на 1.6 литарскиот дизелаш шо се возеше во Гољф 1.

Како и да е, 1.9 TDi го има во изведби од 60 до 160 кс. Истиот блок, истата радилица, истите клипови... истата компресија 19:1.
Ако не е разликата во турбината и начинот на вбризгување на горивото, во шо е? Баба ми сигурно неможи да му дај поттик за да развие +100 кс.
 
Сите 1.9 TDi мотори на Vag се засноваат на 1.6 литарскиот дизелаш шо се возеше во Гољф 1.

Како и да е, 1.9 TDi го има во изведби од 60 до 160 кс. Истиот блок, истата радилица, истите клипови... истата компресија 19:1.
Ако не е разликата во турбината и начинот на вбризгување на горивото, во шо е? Баба ми сигурно неможи да му дај поттик за да развие +100 кс.
Oдамна беше имав голф 2 1.9 td,а истиот мотор продожи да се вградува во голф 3 како стандард td па tdi а веќе 96/97 да се вградува во голф 4 и 5 ама модифициран со tdi од 90,110,130 и 140 кс,за во голф 6 да се лимитира на 150 кс
 
Сите 1.9 TDi мотори на Vag се засноваат на 1.6 литарскиот дизелаш шо се возеше во Гољф 1.

Како и да е, 1.9 TDi го има во изведби од 60 до 160 кс. Истиот блок, истата радилица, истите клипови... истата компресија 19:1.
Ако не е разликата во турбината и начинот на вбризгување на горивото, во шо е? Баба ми сигурно неможи да му дај поттик за да развие +100 кс.

Никој не негира за тоа, него зборот ми беше типот пресудува одман дека таа со 150 коња не ја бива се расипува исто како и за 1.4 со 75 коња бензинецот што зборат.Сигурен сум дека тие што работат во VW за производство на нови мотори и сл знаат што работат ама ајде ...
 
Никој не негира за тоа, него зборот ми беше типот пресудува одман дека таа со 150 коња не ја бива се расипува исто како и за 1.4 со 75 коња бензинецот што зборат.Сигурен сум дека тие што работат во VW за производство на нови мотори и сл знаат што работат ама ајде ...
Па колку повеќе е исфорсиран моторот толку пократок му е векот
 
Никој не негира за тоа, него зборот ми беше типот пресудува одман дека таа со 150 коња не ја бива се расипува исто како и за 1.4 со 75 коња бензинецот што зборат.Сигурен сум дека тие што работат во VW за производство на нови мотори и сл знаат што работат ама ајде ...
Нема да е лошо малце да се описмениш и да прочиташ два три пати што сум пишал, и да не ми извртуваш зборови!!!
И не сум пресудил ништо туку ја кажав реалноста согледана по долгодишно искуство со овие мотори. Ај уште еднаш да ти објаснам вака со попрости зборови да сфатиш. Доколку падне изборот на ТДИ мотор 150 коњскиот е најпроблематичен, поготово на половен автомобил со над 200 000км. 110 коњскиот мотор е златна средина издржливост, перформанси, потрошувачка. Значи не зборам дека 150 коњскиот е ѓубре туку кажувам дека има подобар избор од него. Е сеа и ова ако не го сфати незнам со други зборови како да ти објаснам.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom