Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

Член од
24 декември 2008
Мислења
10
Поени од реакции
0
Требало тој што ти ја оставил колата да ти ги земе таблиците и да ги одјави во Италија.Откако ќе ги одјави треба да ти прати оригинал или копија од одјавата.Копијата треба да биде заверена дека е верна со оригиналот ако копијата е направена овде.Ако е во Италија направена копијата овде ќе ти треба судски превод.Без овој документ нема да ти дадат табилци и сообраќајна
Таблиците можеш да ги испратиш по пошта,документите за одјава може да ти ги прати по маил
Од пошта (во Охрид) ми кажаа дека не им е дозволено да пуштаат таблици.
 
Член од
12 август 2011
Мислења
3.829
Поени од реакции
2.031
Од пошта (во Охрид) ми кажаа дека не им е дозволено да пуштаат таблици.
Главна пошта Скопје има посебен шалтер за оваа намена. Сигурно каде што си прашал појма немале, па за да се извадат ти кажале дека им е забрането.
 
Член од
18 август 2010
Мислења
119
Поени од реакции
55
Ако знае некој да ми каже број од Мак Ауто Прима скопје ?
 
Член од
26 јуни 2012
Мислења
58
Поени од реакции
11
А бе инжињер не праам муабет од жими мајка!! Праам муабет зошто сум имал искуство доста со овие коли и знам што може да се деси со овој мотор. Ја нигде не реков дека е лош моторот туку реков за разлика од 90 и 110 коњскиот читај малце пред да реплицираш!
Добро експерт ај сеа објасни ми зошто тој мотор со 150 коња е полош од 90 и 110 коњскиот мотор?

П.С.Само не ми зброи од типот голема коњажа, појако турбо на иста машина и сл работи!
 
Член од
4 октомври 2008
Мислења
4.014
Поени од реакции
1.247
Кај може да најдам оние пластични што се за отклучување на врата од внатре ми се скршија 3 од 4. Значи само врвовите пластични. Станува збор за Поло 97ма
 

B_O_K_I

RACING maniac
Член од
30 април 2008
Мислења
1.931
Поени од реакции
725
Добро експерт ај сеа објасни ми зошто тој мотор со 150 коња е полош од 90 и 110 коњскиот мотор?

П.С.Само не ми зброи од типот голема коњажа, појако турбо на иста машина и сл работи!
Епа за што да правиме муабет ако не за моторт и сл работи?
 

Струмикс

Еден...не го знаеш!
Член од
9 декември 2005
Мислења
13.811
Поени од реакции
3.344
Кај може да најдам оние пластични што се за отклучување на врата од внатре ми се скршија 3 од 4. Значи само врвовите пластични. Станува збор за Поло 97ма
Од отпад ќе си видиш... се шо е Волксваген, Сеат или Шкода од 1995 навака...
 
Член од
4 октомври 2008
Мислења
4.014
Поени од реакции
1.247
Од отпад ќе си видиш... се шо е Волксваген, Сеат или Шкода од 1995 навака...
Побарав во локален отпад и ми рекоа дека сите ги бараат и нема више. Треба да побарам ако може некако од интернет да се побара. Инаку некој идиот го има проектирано целиот систем на брави кај Воклсваген. Сите брави на колата прават проблеми две од нив дури се скршија, едната глави и несака од внатре да се отвара, плус овие пластики од внатре се испокршија. Значи досега само проблеми со брави имам цело време.
 
Член од
12 август 2011
Мислења
3.829
Поени од реакции
2.031
Побарав во локален отпад и ми рекоа дека сите ги бараат и нема више. Треба да побарам ако може некако од интернет да се побара. Инаку некој идиот го има проектирано целиот систем на брави кај Воклсваген. Сите брави на колата прават проблеми две од нив дури се скршија, едната глави и несака од внатре да се отвара, плус овие пластики од внатре се испокршија. Значи досега само проблеми со брави имам цело време.
Ако сакаш можам да ти ги нарачам. Поштарината е малку поскапа ама барем се нови.
 

Dzish

unlike any other...
Член од
15 февруари 2007
Мислења
13.994
Поени од реакции
2.689
Добро експерт ај сеа објасни ми зошто тој мотор со 150 коња е полош од 90 и 110 коњскиот мотор?
П.С.Само не ми зброи од типот голема коњажа, појако турбо на иста машина и сл работи!
Сите 1.9 TDi мотори на Vag се засноваат на 1.6 литарскиот дизелаш шо се возеше во Гољф 1.

Како и да е, 1.9 TDi го има во изведби од 60 до 160 кс. Истиот блок, истата радилица, истите клипови... истата компресија 19:1.
Ако не е разликата во турбината и начинот на вбризгување на горивото, во шо е? Баба ми сигурно неможи да му дај поттик за да развие +100 кс.
 

Fringe

Скитник низ паралелни светови
Член од
24 септември 2011
Мислења
7.898
Поени од реакции
3.006
Сите 1.9 TDi мотори на Vag се засноваат на 1.6 литарскиот дизелаш шо се возеше во Гољф 1.

Како и да е, 1.9 TDi го има во изведби од 60 до 160 кс. Истиот блок, истата радилица, истите клипови... истата компресија 19:1.
Ако не е разликата во турбината и начинот на вбризгување на горивото, во шо е? Баба ми сигурно неможи да му дај поттик за да развие +100 кс.
Oдамна беше имав голф 2 1.9 td,а истиот мотор продожи да се вградува во голф 3 како стандард td па tdi а веќе 96/97 да се вградува во голф 4 и 5 ама модифициран со tdi од 90,110,130 и 140 кс,за во голф 6 да се лимитира на 150 кс
 
Член од
26 јуни 2012
Мислења
58
Поени од реакции
11
Сите 1.9 TDi мотори на Vag се засноваат на 1.6 литарскиот дизелаш шо се возеше во Гољф 1.

Како и да е, 1.9 TDi го има во изведби од 60 до 160 кс. Истиот блок, истата радилица, истите клипови... истата компресија 19:1.
Ако не е разликата во турбината и начинот на вбризгување на горивото, во шо е? Баба ми сигурно неможи да му дај поттик за да развие +100 кс.
Никој не негира за тоа, него зборот ми беше типот пресудува одман дека таа со 150 коња не ја бива се расипува исто како и за 1.4 со 75 коња бензинецот што зборат.Сигурен сум дека тие што работат во VW за производство на нови мотори и сл знаат што работат ама ајде ...
 

Fringe

Скитник низ паралелни светови
Член од
24 септември 2011
Мислења
7.898
Поени од реакции
3.006
Никој не негира за тоа, него зборот ми беше типот пресудува одман дека таа со 150 коња не ја бива се расипува исто како и за 1.4 со 75 коња бензинецот што зборат.Сигурен сум дека тие што работат во VW за производство на нови мотори и сл знаат што работат ама ајде ...
Па колку повеќе е исфорсиран моторот толку пократок му е векот
 

B_O_K_I

RACING maniac
Член од
30 април 2008
Мислења
1.931
Поени од реакции
725
Никој не негира за тоа, него зборот ми беше типот пресудува одман дека таа со 150 коња не ја бива се расипува исто како и за 1.4 со 75 коња бензинецот што зборат.Сигурен сум дека тие што работат во VW за производство на нови мотори и сл знаат што работат ама ајде ...
Нема да е лошо малце да се описмениш и да прочиташ два три пати што сум пишал, и да не ми извртуваш зборови!!!
И не сум пресудил ништо туку ја кажав реалноста согледана по долгодишно искуство со овие мотори. Ај уште еднаш да ти објаснам вака со попрости зборови да сфатиш. Доколку падне изборот на ТДИ мотор 150 коњскиот е најпроблематичен, поготово на половен автомобил со над 200 000км. 110 коњскиот мотор е златна средина издржливост, перформанси, потрошувачка. Значи не зборам дека 150 коњскиот е ѓубре туку кажувам дека има подобар избор од него. Е сеа и ова ако не го сфати незнам со други зборови како да ти објаснам.
 

Kajgana Shop

На врв Bottom