Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

Dzish

unlike any other...
Член од
15 февруари 2007
Мислења
13.994
Поени од реакции
2.689
Oдамна беше имав голф 2 1.9 td,а истиот мотор продожи да се вградува во голф 3 како стандард td па tdi а веќе 96/97 да се вградува во голф 4 и 5 ама модифициран со tdi од 90,110,130 и 140 кс,за во голф 6 да се лимитира на 150 кс
Да де, ама тој 1,9 TD шо го имаше во 2-ката, уствари е 1,6 D шо се вградваше во кец, само со поголема радилица и намалени клипњачи. Со тоа клипот слегува уште (одприлика пола сантим) надолу во блокот и добива екстра зафатнита (појќе простор за усис, издув + поголема компресија).

Никој не негира за тоа, него зборот ми беше типот пресудува одман дека таа со 150 коња не ја бива се расипува исто како и за 1.4 со 75 коња бензинецот што зборат.Сигурен сум дека тие што работат во VW за производство на нови мотори и сл знаат што работат ама ајде ...
Знаат, ама и не знаат. Ако знаеа немаше да го повлечат 1.4 литарскиот бензинец со 170 кс од употреба, заради тон дефеци.

Па колку повеќе е исфорсиран моторот толку пократок му е векот
Епа кај виде дека е исфорсиран? И 1.9 Sdi има 19:1 компресија, и 1.9 со 160 кс има 19:1 компресија. Разликата е во вбризгувањето на горивото. Колку поидеално го вбризгаш, поидеално согорува и има поголема ефикасност моторот. Јас дури би рекол, помалку енергија се претвара во топлина (пошто горивото појќе се користи за сила), па посилниот поиздржлив е.

Ама, тука не е само енергијата... уште миљарда работи влијаат на издржливоста на моторот.
 

Fringe

Скитник низ паралелни светови
Член од
24 септември 2011
Мислења
7.898
Поени од реакции
3.006
Епа кај виде дека е исфорсиран? И 1.9 Sdi има 19:1 компресија, и 1.9 со 160 кс има 19:1 компресија. Разликата е во вбризгувањето на горивото. Колку поидеално го вбризгаш, поидеално согорува и има поголема ефикасност моторот. Јас дури би рекол, помалку енергија се претвара во топлина (пошто горивото појќе се користи за сила), па посилниот поиздржлив е.

Ама, тука не е само енергијата... уште миљарда работи влијаат на издржливоста на моторот.
На лик моторот е ист,ама клиповите се поголеми
Колку поголеми клипови толку поидеално вбризгување и согорување и поголемо греење а ефикасноста е пократок век на моторот.
 

Red Man

we do what we want!
Член од
6 јуни 2007
Мислења
2.057
Поени од реакции
1.947
Имам едно прашање за оние кои се разбираат малце повеќе во електрониката во автомобилите.Пред извесно време ламбичињата во ентериерот како и двете ламбички на задна табла ги заменив со лед ламбички.Формата е иста но наместо жичка во нив има 3 лед диоди.Мене ми се подобри на изглед па реков да ги сменам.
Е сега имам проблем со внатрешните.На пример на вратите новите ламбички не се гаснат кога вратата е затворена(дури ни по долг период).На кровот има 3 ламбички(централната и 2 странични).Исто и кај нив на пример кога е централната исклучена целосно двете странични светат иако колата е заклучена.Меѓутоа светењето не е како вообичаено кога се во функција, туку некоја слаба светлина дури може да се запримети и трепкање.Овај проблем го нема кај ламбичките на задната табла.Тие си функционираат најнормално(кога гасам и палам светла).Многу чудна ми е работава.Заприметив и дека ако ставам две од новите а едното биде од обичните проблемот го нема(но само горе,на вратите е константно).Но не е тоа тоа кога се измешани:).Го прашав човекот од каде што ги земав и тој ми вика дека демек лед имале сопствен кондензатор кој се полни и дека од тука си црпат енергија за да светкаат.Меѓутоа според логиката и тој кондензатор мора цело време да се полни чим светат. Ако светат цело време трошат константно енергија па ми е страв од празен акумулатор:).Баш ме интересира дали некој друг го заприметил ова и дали има решение?
 

B_O_K_I

RACING maniac
Член од
30 април 2008
Мислења
1.931
Поени од реакции
725
Имам едно прашање за оние кои се разбираат малце повеќе во електрониката во автомобилите.Пред извесно време ламбичињата во ентериерот како и двете ламбички на задна табла ги заменив со лед ламбички.Формата е иста но наместо жичка во нив има 3 лед диоди.Мене ми се подобри на изглед па реков да ги сменам.
Е сега имам проблем со внатрешните.На пример на вратите новите ламбички не се гаснат кога вратата е затворена(дури ни по долг период).На кровот има 3 ламбички(централната и 2 странични).Исто и кај нив на пример кога е централната исклучена целосно двете странични светат иако колата е заклучена.Меѓутоа светењето не е како вообичаено кога се во функција, туку некоја слаба светлина дури може да се запримети и трепкање.Овај проблем го нема кај ламбичките на задната табла.Тие си функционираат најнормално(кога гасам и палам светла).Многу чудна ми е работава.Заприметив и дека ако ставам две од новите а едното биде од обичните проблемот го нема(но само горе,на вратите е константно).Но не е тоа тоа кога се измешани:).Го прашав човекот од каде што ги земав и тој ми вика дека демек лед имале сопствен кондензатор кој се полни и дека од тука си црпат енергија за да светкаат.Меѓутоа според логиката и тој кондензатор мора цело време да се полни чим светат. Ако светат цело време трошат константно енергија па ми е страв од празен акумулатор:).Баш ме интересира дали некој друг го заприметил ова и дали има решение?
Извади една клема и види дали ке светат ( според логиката на продавачот ако има кондензатор без напон одреден период треба да светат) е сеа ако не е до тоа друга причина незнам а скоро сум сигурен дека не е до тоа.
 

Dzish

unlike any other...
Член од
15 февруари 2007
Мислења
13.994
Поени од реакции
2.689
Имам едно прашање за оние кои се разбираат малце повеќе во електрониката во автомобилите.Пред извесно време ламбичињата во ентериерот како и двете ламбички на задна табла ги заменив со лед ламбички.Формата е иста но наместо жичка во нив има 3 лед диоди.Мене ми се подобри на изглед па реков да ги сменам.
Е сега имам проблем со внатрешните.На пример на вратите новите ламбички не се гаснат кога вратата е затворена(дури ни по долг период).На кровот има 3 ламбички(централната и 2 странични).Исто и кај нив на пример кога е централната исклучена целосно двете странични светат иако колата е заклучена.Меѓутоа светењето не е како вообичаено кога се во функција, туку некоја слаба светлина дури може да се запримети и трепкање.Овај проблем го нема кај ламбичките на задната табла.Тие си функционираат најнормално(кога гасам и палам светла).Многу чудна ми е работава.Заприметив и дека ако ставам две од новите а едното биде од обичните проблемот го нема(но само горе,на вратите е константно).Но не е тоа тоа кога се измешани:).Го прашав човекот од каде што ги земав и тој ми вика дека демек лед имале сопствен кондензатор кој се полни и дека од тука си црпат енергија за да светкаат.Меѓутоа според логиката и тој кондензатор мора цело време да се полни чим светат. Ако светат цело време трошат константно енергија па ми е страв од празен акумулатор:).Баш ме интересира дали некој друг го заприметил ова и дали има решение?
За ова прашање треба електроничар да ти одговори:
Шо мислите дека тој кондензаторот собира струја колку еден акумулатор?

диодата за да свети, треба 1.2 волти. Акумулаторот дава 12, или едно 10 пати појќе. Автоматски, поосетлива е на ниски напони за разлика од обичната сијалица. Да не должам, од некаде имаш околу 1 волт напон во инсталацијата (шо не е невообичаено), а најверојатно нема отпорник пред диодите (или ако има слаб е). Затоа треба да се додај некој отпорник од 500-1000 оми (исто можи и сијаличка баш како комбинацијата погоре - ако ставам две од новите а едното биде од обичните - обичното ја игра улогата на отпорник), и решен е проблемот, напонот што останува во кондензаторот ќе се потроши во него и диодите нема да трепкаат.

Извади една клема и види дали ке светат ( според логиката на продавачот ако има кондензатор без напон одреден период треба да светат) е сеа ако не е до тоа друга причина незнам а скоро сум сигурен дека не е до тоа.
Многу јасно дека ако извади клема нема да светат. Кондензаторот има струја доволно за 2 диоди да светат 1 секунда, преку сила 2.
 

Red Man

we do what we want!
Член од
6 јуни 2007
Мислења
2.057
Поени од реакции
1.947
За ова прашање треба електроничар да ти одговори:
Шо мислите дека тој кондензаторот собира струја колку еден акумулатор?

диодата за да свети, треба 1.2 волти. Акумулаторот дава 12, или едно 10 пати појќе. Автоматски, поосетлива е на ниски напони за разлика од обичната сијалица. Да не должам, од некаде имаш околу 1 волт напон во инсталацијата (шо не е невообичаено), а најверојатно нема отпорник пред диодите (или ако има слаб е). Затоа треба да се додај некој отпорник од 500-1000 оми (исто можи и сијаличка баш како комбинацијата погоре - ако ставам две од новите а едното биде од обичните - обичното ја игра улогата на отпорник), и решен е проблемот, напонот што останува во кондензаторот ќе се потроши во него и диодите нема да трепкаат.

Многу јасно дека ако извади клема нема да светат. Кондензаторот има струја доволно за 2 диоди да светат 1 секунда, преку сила 2.

Епа добро сигурно не собира колку еден акумулатор.Затоа и не верував дека заради толку мал кондензатор светат цело време, оти тој кога и да е мора да испразни бидејќи капацитетот е мал.Ова со отпорников држи вода и јас истото си го претпоставував и го согледав кога забележав промена кога ги измешав ламбичките.Ама од друга страна се прашувам пак, ако во инсталацијата има вишок напон еве да речиме од 1 волт, дали тоа важи за цела инсталација или внатре е посебна инсталација? Оти како што кажав диоди имам и на задната регистарска табла и во позиционите светла, но таму нема некоја промена и разлика настаната со промена на ламбичките.

@ B.O.K.I Нема теорија да светат кога нема струја бидејќи како што кажа Dzish многу мал кондензатор е тоа(ако воопшто и го има). А и досега немам чепнато на акумулатор:). Еднаш некој ми велеше да не ни помислувам за без врска да го исклучувам акумулаторот бидејќи компјутерот губел меморија и после требало одново да се средува колата на компјутерски сервис(ќе се запалеле многу ламбички на таблата)...
 
Член од
11 мај 2010
Мислења
2.952
Поени од реакции
718
Имам едно прашање за оние кои се разбираат малце повеќе во електрониката во автомобилите.Пред извесно време ламбичињата во ентериерот како и двете ламбички на задна табла ги заменив со лед ламбички.Формата е иста но наместо жичка во нив има 3 лед диоди.Мене ми се подобри на изглед па реков да ги сменам.
Е сега имам проблем со внатрешните.На пример на вратите новите ламбички не се гаснат кога вратата е затворена(дури ни по долг период).На кровот има 3 ламбички(централната и 2 странични).Исто и кај нив на пример кога е централната исклучена целосно двете странични светат иако колата е заклучена.Меѓутоа светењето не е како вообичаено кога се во функција, туку некоја слаба светлина дури може да се запримети и трепкање.Овај проблем го нема кај ламбичките на задната табла.Тие си функционираат најнормално(кога гасам и палам светла).Многу чудна ми е работава.Заприметив и дека ако ставам две од новите а едното биде од обичните проблемот го нема(но само горе,на вратите е константно).Но не е тоа тоа кога се измешани:).Го прашав човекот од каде што ги земав и тој ми вика дека демек лед имале сопствен кондензатор кој се полни и дека од тука си црпат енергија за да светкаат.Меѓутоа според логиката и тој кондензатор мора цело време да се полни чим светат. Ако светат цело време трошат константно енергија па ми е страв од празен акумулатор:).Баш ме интересира дали некој друг го заприметил ова и дали има решение?
лед диодите-лед сијалиците имаат многу помала потрошувачка на струја во однос на обична волфрамова сијалица. ако не си знаел ке ти кажам дека сите сијалици во скоро сите коли имаат постојан + (плусот) а палењето и гасењето преку прекидачи и слично се контролира преку - (минусот).. тоа значи дека ако има влага во воздухот а во мк богаами има, не сме во пустина се ствара индукционо коло од самата влага во воздухот и сијаличките подзасветуваат по малку... во принцип ова се дешава кај диодите кои се од кинеските нај кинески... баш затоа што немаат кондензатор светат... кога би имале едно мало кондензаторче макар и керамичко не би светеле...

комбинацијата со една обична сијалица во склад со диоди покажува дека нема да свети затоа што целиот отпор на волфрамот ја крка индукцијата во себе и не дозволува диодите да светат...

и да... ти го троши акумулаторот ама тоа е толку минимално да евентуално ке ти го испразни акумулаторот ако колата не ја возиш едно 3 месеци воопшто...
--- надополнето: 19 август 2012 во 01:20 ---
Епа добро сигурно не собира колку еден акумулатор.Затоа и не верував дека заради толку мал кондензатор светат цело време, оти тој кога и да е мора да испразни бидејќи капацитетот е мал.Ова со отпорников држи вода и јас истото си го претпоставував и го согледав кога забележав промена кога ги измешав ламбичките.Ама од друга страна се прашувам пак, ако во инсталацијата има вишок напон еве да речиме од 1 волт, дали тоа важи за цела инсталација или внатре е посебна инсталација? Оти како што кажав диоди имам и на задната регистарска табла и во позиционите светла, но таму нема некоја промена и разлика настаната со промена на ламбичките.

@ B.O.K.I Нема теорија да светат кога нема струја бидејќи како што кажа Dzish многу мал кондензатор е тоа(ако воопшто и го има). А и досега немам чепнато на акумулатор:). Еднаш некој ми велеше да не ни помислувам за без врска да го исклучувам акумулаторот бидејќи компјутерот губел меморија и после требало одново да се средува колата на компјутерски сервис(ќе се запалеле многу ламбички на таблата)...
значи имаш напон на сите жици за сијалички кои треба да се палат и гасат со врати... на таблица позади или во браник за таблица немаш струја затоа што тие сијалици се палат и гасат со позицијата и тие се на реле, кое пак ја гаси комплетно струјата цела, значи плусот го гасат таму а мимнусот е врзан на шасија...
 

Red Man

we do what we want!
Член од
6 јуни 2007
Мислења
2.057
Поени од реакции
1.947
лед диодите-лед сијалиците имаат многу помала потрошувачка на струја во однос на обична волфрамова сијалица. ако не си знаел ке ти кажам дека сите сијалици во скоро сите коли имаат постојан + (плусот) а палењето и гасењето преку прекидачи и слично се контролира преку - (минусот).. тоа значи дека ако има влага во воздухот а во мк богаами има, не сме во пустина се ствара индукционо коло од самата влага во воздухот и сијаличките подзасветуваат по малку... во принцип ова се дешава кај диодите кои се од кинеските нај кинески... баш затоа што немаат кондензатор светат... кога би имале едно мало кондензаторче макар и керамичко не би светеле...

комбинацијата со една обична сијалица во склад со диоди покажува дека нема да свети затоа што целиот отпор на волфрамот ја крка индукцијата во себе и не дозволува диодите да светат...

и да... ти го троши акумулаторот ама тоа е толку минимално да евентуално ке ти го испразни акумулаторот ако колата не ја возиш едно 3 месеци воопшто...
--- надополнето: 19 август 2012 во 01:20 ---

значи имаш напон на сите жици за сијалички кои треба да се палат и гасат со врати... на таблица позади или во браник за таблица немаш струја затоа што тие сијалици се палат и гасат со позицијата и тие се на реле, кое пак ја гаси комплетно струјата цела, значи плусот го гасат таму а мимнусот е врзан на шасија...

Во ред благодарам за сите информации:) По се изгледа ќе си терам така со измешано светло или пак ќе ги вратам старите барем да си биде како што треба.На вратите и онака ги оставив старите кога видов дека нешто не е во ред а горе ми се измешани...

Фала уште еднаш на тројцата!
Поздрав
 

Dzish

unlike any other...
Член од
15 февруари 2007
Мислења
13.994
Поени од реакции
2.689
Од совети за автомобили, до брусалици дојдовме... свашта.

Имаш под форум за дом и слични работи, отвори си тема таму.
 
Член од
26 јуни 2012
Мислења
58
Поени од реакции
11
Мислење за Opel Signum, дизел варијанта? Ме интересира да не има некој сериозен проблем бидејки се многу ефтини за купување? позз
 

Torte Mobile

Модератор
Член од
29 ноември 2007
Мислења
7.099
Поени од реакции
1.885
Мислење за Opel Signum, дизел варијанта? Ме интересира да не има некој сериозен проблем бидејки се многу ефтини за купување? позз
Скоро ич не популарен модел а стварно е висока класа на опел, замена за омегата
Која цена се дизелите што си ги гледал и кој мотор поточно има повеќе дизелаши
 
Член од
26 јуни 2012
Мислења
58
Поени од реакции
11
Скоро ич не популарен модел а стварно е висока класа на опел, замена за омегата
Која цена се дизелите што си ги гледал и кој мотор поточно има повеќе дизелаши
Предходник е на Opel Insignia!

Јас ја најдов во Бугарија 3,200 евра со 2.2 DTI (125PS), али толку оди максимум 5.000 евра топ опрема! Тоа и ми е прашањето зашто е толку ефтина да не е промашена како серија?

Инаку ги носи истите мотори што ги има Opel Vectra C!
 

Torte Mobile

Модератор
Член од
29 ноември 2007
Мислења
7.099
Поени од реакции
1.885
Предходник е на Opel Insignia!

Јас ја најдов во Бугарија 3,200 евра со 2.2 DTI (125PS), али толку оди максимум 5.000 евра топ опрема! Тоа и ми е прашањето зашто е толку ефтина да не е промашена како серија?

Инаку ги носи истите мотори што ги има Opel Vectra C!
Веројатно дека не е популарна и затоа има пониска цена, а и за моторот незнам баш мислам дека се маанџии тие 2.2 дизелашите па и донекаде 2.0 101Ps
 

Dzish

unlike any other...
Член од
15 февруари 2007
Мислења
13.994
Поени од реакции
2.689
Сигнумот е нешто како Фејтон во VW само далеку понепопуларен.

И да, недај боже да се подрасипи, делој кузнај дали има овде за него на лагер.


EDIT: испадна дека сигнумот е вектра, во караван верзија (по кратко гуглање). Најверојатно сум ги измешал брзините, Опел најголема лимузина шо ја има исфрлено е Инсигниа.

Така да, ете ти зошто се евтини: Опел, Караван... доволно е мислам :)
 
Член од
6 јануари 2008
Мислења
1.899
Поени од реакции
717
Дечки да ве прашам имам Фабија СДИ и прееска во возење сервото(воланот) ми се укочи односно стана премногу тежок за вртење односно за возење,а сијаличката на шалт-таблата за сервото нормално си се гасне.Дали е можно да го потрошило уљето од сервото(и зашто не би светнала сијаличката) или може да е некој друг квар недајбоже поголем :) ? Моментално додека ја возиш колата е најверојатно без серво затоа што премногу е тешко да ја свртиш.
 

Kajgana Shop

На врв Bottom