Важни се автопатите, но поважни се локалните патишта

Xibalba

Corona Australis
Член од
24 јануари 2012
Мислења
6.092
Поени од реакции
11.497
Груевски:важни се автопатите,но поважни се локалните патишта

Премиерот не негира дека владата не изградила автопати и железница кон соседите.Додека бизнисмените цело време ја бараат оваа инфраструктира,од која зависи и економскиот развој на земјата,премиерот Груевски објаснува зошто власта се концентрирала на локалните патишта.

,,Знаете,на автопат на секој човек му се случува во годината да отиде еднаш,двапати,пет,еве и десет пати,освен оние на кои работата им е поврзана со патување.Но,99% од луѓето патуваат по автопат неколку пати во годината.Меѓутоа,на оние локални и регионални патишта,во кои доста вложивме,луѓето патуваат секој ден,најмалку по двапати,одење и враќање,некогаш и повеќе од тоа,,-објаснува претседател на владата на Р.Македонија,Никола Груевски-
--------------------------

:tapp: Се надевам дека болдираниот дел е гаф.
 

Fringe

Скитник низ паралелни светови
Член од
24 септември 2011
Мислења
7.898
Поени од реакции
3.006
Каква држава,такви патишта.
 
Член од
8 март 2012
Мислења
3.058
Поени од реакции
1.250
Очекувам видео :D
--- надополнето: 27 јули 2012 во 21:52 ---
Нај гаф 2012 :D
 
Член од
24 март 2010
Мислења
15.323
Поени од реакции
26.261
Ако се земат во предвид граѓаните и популизмот поважни се локалните патишта. Од аспект на бизнисот многу поважни се автопатите.
 
Член од
23 ноември 2011
Мислења
14.322
Поени од реакции
32.864
Патетична изјава, но ајде нека е и така, јас не гледам нешто гоооолеми реконструкции и нови регионални патишта, тој ебан плетвар со години го прават уште не го доправија салам, Битола-Прилеп, рамен пат, но суште опасен и тесен, за Битола-Охрид да не зборувам, патот до Струмица ужас, кај нас во Тиквешијата има некои реконструкции, воглавном селски патичиња од 2-3 км за кое се прави помпа на која и Луј 14 би и позавидел. Патот Кавадарци-Неготино го правеа, пак само до пола го направија, исто е и до Росоман, значи се колку да се почне, да се сликаат да пресечат ленти, да изедат тоа јадењето и пиењето и толку.

Квалитетот на самите реконструкции е ужас, нов направен пат за пола година и порано се уништува.

Автопатот е приказна за себе, железицата исто така, ама од патетичен човек кој од своите фрустрации намерно доцни секаде што да очекуваме.

Значи ако има тема каде подржувачите на власта не можат со ништо да контрат и да се бунат тоа е токму инфраструктурата.
 
Член од
30 ноември 2007
Мислења
7.462
Поени од реакции
5.881
Го видов и јас ова , но ај реков ќе речат одма политичка тема е.

Во делот на инфраструктурата како постигнување го посочи реновирањето и доизградбата на аеродромите во Скопје и Охрид, патната делница од Коридорот 10 Табановце – Куманово, комплетирањето на „Национална арена Филип Втори” и завршувањето на 71 локален пат.


Ако ова е постигнување и тоа за 7 години , ја не знам што би рекол.​
А тие 70 локални патишта не вредат повише од 20 милиони евра , ај нека бидат 50 ... добро де еве 200 милиони евра.​
Кај се другите пари кои требаше да се инвестираат во автопатишта , но сепак ги инвестираа во локални патишта.​
А оваа крпеницата Табановце-Куманово ми иде да ја гранатирам , се фали ли човек со таква инвестиција , проширување на пат и тоа за 3 години или колку траеше , 7,5км.​
Болје да речеа дека намерно не градиме автопатишта , пошто по западните земји има многу авантуристи кои сакаат да се возат по опасни патишта за да го кренат адреналинот.​
Така ќе сме привлекле туристи.​
Темата е за ЧДА , да пукне заебанција.​
 

Xibalba

Corona Australis
Член од
24 јануари 2012
Мислења
6.092
Поени од реакции
11.497
Значи ако има тема каде подржувачите на власта не можат со ништо да контрат и да се бунат тоа е токму инфраструктурата.
Според изјавата уште доста време ќе нема со што да се пофалат.
Искрено очекував сосема спротивна изјава од премиерот, дека во годините што следат ќе има голема градежна експанзија во инфраструктурата. Да не заборавиме, многу држави се извлекле од криза во минатото токму со големи инфраструктурни проекти.
 

Рудници и

ООЗТ Рудници и железарница - Скопје
Член од
9 декември 2009
Мислења
12.172
Поени од реакции
18.235
Точно.Николче, еве ти работа братче (y) Ќе гласам за тебе и цела моја поблиска и подалечна фамилија ќе ја убедвам ако ги средиш овие работи (или да ми субвенционираш 1000 евриќи годишно за амортизери и слично.И на другите со слични проблеми, нормално ако не планираш да градиш).
Го имав напишано истово и во друга тема.Ама нека го и овде пак...


Охрид – Ресен (М-5)

Ресен – Битола (М-5)




Кичево – Гостивар (М-4) од страната на Кичево
Велес – Штип (М-5)

Кочани - Штип (М-5)




Струга – Дебар - Маврово (Р-408+P-418)

Охрид - Свети Наум (P-501)




Трпејца - Отешево (Р-504, меѓу двете езера преку Галичица

Во зима е забранет за возење, поради неодржување од Македонија Пат :гомце: Долу во позадина Охрид – Свети Наум

Струмица – Радовиш (М-6)



Радовиш – Неготино (Р-107)Прегледај го приврзокот 44647Прегледај го приврзокот 44648Прегледај го приврзокот 44649Прегледај го приврзокот 44650
Прилеп – Кавадарци (Р-106, кај Плетвар/Дреново)
Прегледај го приврзокот 44651Прегледај го приврзокот 44652Прегледај го приврзокот 44653Прегледај го приврзокот 44654
Берово – Струмица (Р-523)
Прегледај го приврзокот 44657
Демир Капија – Гевгелија (М-1)Прегледај го приврзокот 44658

Извор(и):build.mk, amsm.mk, berovo.gov.mk, ohridnews,com

Баш си викам колку е безбедно за било какво возило на овие патишта?!Нели е попаметно да бидат реновирани (полека со ред), а не да се фрлат огромни средства за нови возила и резервни делови...
 
Член од
3 јули 2010
Мислења
1.230
Поени од реакции
1.863
Ми иде да си ги ископам очите кога читам вакви изјави. :facepalm:
Уште кога ќе ми текне дека некогаш сум гласал за него ми иде да си ја акнам главата од ќошот на масава.

Во последно време ме фаќа голема желба да го сретнам премиерот лице в лице.:нинџ:
 

Why?

Самострел да зеам, да истепам тоа племе
Член од
3 мај 2009
Мислења
2.726
Поени од реакции
2.940
Кои автопати, кои локални патишта, кои пи*ки материни... :facepalm::facepalm::facepalm:
Се е катастрофа, нека иде нека се харакира.
 
Член од
23 ноември 2011
Мислења
14.322
Поени од реакции
32.864
Точно.Николче, еве ти работа братче (y) Ќе гласам за тебе и цела моја поблиска и подалечна фамилија ќе ја убедвам ако ги средиш овие работи.
Го имав напишано истово и во друга тема.Ама нека го и овде пак...
Ете, и јас баш за тие патишта мислев, а имало колегата форумџија и со слика ни го долови моментот;)
 

Xibalba

Corona Australis
Член од
24 јануари 2012
Мислења
6.092
Поени од реакции
11.497
Би ве замолил да дадете информација колку пати месечно/неделно/дневно ги користите автопатиштата за да направам некаква груба статистика.
Лично јас ги користам 2-3 пати неделно (значи десетина пати месечно), а се сметам за некој што умерено патува.
 

Рудници и

ООЗТ Рудници и железарница - Скопје
Член од
9 декември 2009
Мислења
12.172
Поени од реакции
18.235
Пред некоја година поради сообраќајка на автопатот кон Белград, имаше пренасочување на локални патишта блиску до автопатот...не би го посакал ова искуство никому, ниту на некој наш во таму, а особено не на изгубен странец низ Македонија.А ние освен автопатите (кои и не е баш нешто освен 42-та км. Тетово - Скопје , 20-тината по обиколницата, 15-те на Табановце - Куманово и 18-те на Неготино - Д.Капија или вкупно 95!!!) и немаме некакви си магистрални патишта.Т.Е. имаме декларативно, ама реално се во ранг на локални.


Би ве замолил да дадете информација колку пати месечно/неделно/дневно ги користите автопатиштата за да направам некаква груба статистика.
Лично јас ги користам 2-3 пати неделно (значи десетина пати месечно), а се сметам за некој што умерено патува.

Два пати месечно минимуН.
 
Член од
7 октомври 2011
Мислења
3.831
Поени од реакции
3.616
За добри автопати треба појак стандард,пошто ако имаме пушка автопати тогаш патарината нема да биде 30-50ден туку 130-150ден, а кој од нашиов народ што патува ќе има на секои 2-3 ден да дава по 300-400ден за патарина?? ..Во Хрватска идам 2 години по ред, они имаат автопатишта да паднеш на гз,ама цената им е 16.5 евра во еден правец ,идими-дојдими оп 33евра,ама имаат поголем стандард и затоа не им се осеќа многу.
 

Anco

За солун ДА, ЗА срем НЕ
Член од
1 ноември 2011
Мислења
8.603
Поени од реакции
15.409
да не бевме под пусто турско ни железница ќе немавме денес
а патиштата требаше да се прават ’46-50 год,од мани од катран и тутун
а сега за кого патишта во Мариово,кога мариовци се овдека на асфалт.
 

Kajgana Shop

На врв Bottom