Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

Член од
31 јули 2008
Мислења
2.065
Поени од реакции
666
При максимално вртење на воланот (лево или десно), нешто чука кај предните тркала (особено во кривина) и во место се слуша истиот звук но не толку интезивно. Што можи да биди, да одам подготвен на мајстор ако треба, да не ме маслосва?

Иначе се работи за Пежо 405 од 90 година.
Можно да е летвата т.е воланот(пиксна,јабучица...)

@kano-eko-systemi Ја однесов колата некни на електричар, колектор или така нешто било проблемот.
Фала на одговорите.
 
Член од
12 август 2011
Мислења
3.829
Поени од реакции
2.031
Aма до сега не е ни пробувано воопшто..него од кога е купен,увезен си е така..акомулаторот му бил сменет..а кодови не се внесувани до сега.. и плус нема таква опција,неможев да најдам како да се внесе кодот..има бројки од 1 до 9 ама не функционираат т.е. имаат други функции..во менито нема опција внеси код или слично..o_O
Обично кога е заклучено радиото излага само едно CODE и не дозволува ништо да правиш. Можеби треба да се репрограмира епромот и да му се стави код. 800-900 денари кошта тоа.
 
Член од
11 мај 2010
Мислења
2.952
Поени од реакции
718
колектор... собирач на сигнал од алтернаторот... тоа нешто кога ке се потроши, тоа значи дека алтернаторот претерал-потрошил до сега барем 3 комплета четкици т.е. реглери...
 
Член од
11 декември 2010
Мислења
408
Поени од реакции
210
Абе ако биле квалитетни и со лошо финансиско работење немале да банкротираат.

Оној квалитетен и познат Сааб престана да постои уште во 90тите кога ГМ ја купи и почна да го менува производството, трет пат ќе кажам, произведува Опели (катастрофален квалитет) за Сааб цена (изгор скапи).

Така што квалитетот на тие возила не може да се спореди со приказните кои ги кажувате...

Сааб банкротира бидејќи продажбата им опадна толку ниско што последните серии им беа буквално Опел Вектри со Сааб знакчиња...И тоа уште покатастрофални него стандардниот Опел квалитет. :)

Е сега некој ќе филозофира како уствари квалитетот на Сааб е митски и нема поиздржлива кола, како парите и ги украле па банкротирала... Јас во такви приказни не верувам.
Никогаш не реков дека Волво не го бива. Реков дека Сааб одамна не прави квалитетни коли како шт некогаш правеше (пред да биде продаден на ГМ) и дека Опел е подпросечен квалитет.

Кој мајстор кај нас ќе ти каже дали го бива Сааб или не кога и самите немаат видено 3 понови Сааби а камоли да ги работат?

Види која цена одат надвор и ќе ти биде јасно дека не се продаваат, разгледај по автомагазините и листите на половни коли кои ги тестираат ќе видиш дека Сааб е далеку од квалитетен.

Отвори на линковите и побарај ќе видиш дека Сааб не ја уважува гаранцијата на новите коли а камоли на старите! Ако престанале со производство, тогаш што продаваат сега?!

Отвори по линковите ќе видиш дека во Англија купувачи на нови Сааб од последниве година две се групираат да ги тужат бидејќи гаранцијата нема кој да им ја уважи.

За мене лично најдобро е само јапонско, од квалитет до ергономија до практичност... Ако разгледаш бројки ќе видиш дека најпродавани возило во САД се јапонските, од кои лидер е Тојота. Комотно може да се каже дека американскиот пазар е најтежок пазар од автомобилската индустрија да се успее...

Топ Гиар имаа посебна статија на голем број тестирани половни автомобили и заклучокот им беше "Ако сакаш колата да ти запали секој ден, купи си јапонско".

Погледни ја листата на АДАК за најдобро покажани половни автомобили на 10 години, број 1 е Порше 911, број 2 Тојота РАВ4...

Она што го кажувам го поткрепувам со бројки и анализи кои лесно можат да се проверат.
Туку, да не сум пак оф-топик, не ја пропуштајте Top Gear оваа недела, ќе имаат специјален сегмент посветен на СААБ.

http://www.youtube.com/watch?v=4qnfSHnrL90&feature=player_embedded

Ајде да го послушеме Џереми Кларксон и стварно да се увериме зошто пропаднала SAAB компанијата.И зашто SAAB е оствари SAAB, дали е стварно копја на Opel, дали е стварно квалитетна како што ја знаеме, и посебна на секој можен начин како и многу иновации изведени од SAAB.
 
Член од
11 декември 2010
Мислења
408
Поени од реакции
210
Ајде една дебата кој е подобар а кој најдобар?

Volkswagen Group - TDI (Turbocharged Direct Injection)
Fiat Group - JTD (Jet Turbo Diesel)
Ford Duratorq Engine - TDCi (Turbo Diesel Commonrail injection)
General Motors Opel - CDTI (Common rail Direct Injection Turbo Diesel)
PSA HDi Еngine - HDi (High-Pressure Direct Injection)
Renault - dCI (Diesel Common-rail Injection)
Honda - i-CTDi (Intelligent Commonrail Turbocharged Direct Injection)
Toyota - D-4D (Direct injection, 4 Stroke, Common-rail Diesel)

Повеќето на автомобили користат исти мотори со други имиња, едни од побитните производители на дизел машини се овие.Совет кои се подобри машини а кои не и критики и пофалби.
 

Andrew

ќ
Член од
27 октомври 2011
Мислења
5.832
Поени од реакции
15.261
и TDI е меѓу најдобрите
според издржливоста и снагата која ја вадат.
 
Член од
20 мај 2008
Мислења
1.099
Поени од реакции
1.079
Абе ајде,сите овие мотори се комон реиј и се исти,главната разликата е во кубикажата и некој минорни модификации кој неммат никаква улога врз перформансите а се прават само за моторот да добие име како демек е патент на некој горд надарен автомобилски бренд.Иначе 3 фабрики во цел свет произведуваат мотори за возила.
Ако ги погледнете перформансите и ќе видите дека колите денеска забрзуваат за слично време и трошат слично количество на гориво.
Целата разлика ја прави моторната електроника,односно дали ќе се истјунира да штеди гориво или да постигнува перформанси.
 
Член од
11 мај 2010
Мислења
2.952
Поени од реакции
718
Kano sto mislis za mojot problem pogore?
торте.... ако воочуваш проблем со ланецот (тропкање или кркорење на капачето кај што лежи) тој ти е за мењање и воедно тој ти е главниот кривец што колата ти гаси во лер. ланецот ги поместува бреговите на вентилите час порано час подоцна и со тоа има неритмичко работење на клиповите, во одреден момент се прави детонација во погршна секунда и моторот гаси.. кога ке дадеш на гас, се смирува и работи, зашто моторот е запнат, па со тоа и ланчето е запнато... смени ланче, ке се смири, воедно и прегревањето ке се изгуби... лошата детонација е причина за прегревање на моторот... набиваш на гас, лошо детонира, моторот се мачи и ете ти причина за прегревање... нагласувам ако се осети проблем со ланче дека е... ако ланчето е ок, тогаш треба да се види зашто гаси... електронски саух (степ моторот)? мада чисто сумњам... може да биде и од капа, потрошени свекици или пробиени кабли... е ова последново ги дава комплетно истите симптоми како и ланчето, сем што нема тропкање...

сензорот за ваздух дали е или не е при крај, се порверува на компјутер... вака од ракав заклуокот “изгледа е при крај“ не ти е репер за ништо... нити пак ти е реален заклучок...
 

Струмикс

Еден...не го знаеш!
Член од
9 декември 2005
Мислења
13.811
Поени од реакции
3.346
торте.... ако воочуваш проблем со ланецот (тропкање или кркорење на капачето кај што лежи) тој ти е за мењање и воедно тој ти е главниот кривец што колата ти гаси во лер. ланецот ги поместува бреговите на вентилите час порано час подоцна и со тоа има неритмичко работење на клиповите, во одреден момент се прави детонација во погршна секунда и моторот гаси.. кога ке дадеш на гас, се смирува и работи, зашто моторот е запнат, па со тоа и ланчето е запнато... смени ланче, ке се смири, воедно и прегревањето ке се изгуби... лошата детонација е причина за прегревање на моторот... набиваш на гас, лошо детонира, моторот се мачи и ете ти причина за прегревање... нагласувам ако се осети проблем со ланче дека е... ако ланчето е ок, тогаш треба да се види зашто гаси... електронски саух (степ моторот)? мада чисто сумњам... може да биде и од капа, потрошени свекици или пробиени кабли... е ова последново ги дава комплетно истите симптоми како и ланчето, сем што нема тропкање...

сензорот за ваздух дали е или не е при крај, се порверува на компјутер... вака од ракав заклуокот “изгледа е при крај“ не ти е репер за ништо... нити пак ти е реален заклучок...
Кога зборуваме за ланецот (кај возилата со ланец, наместо каиш :), за оние кои не знаат), интересно е тоа што со неговото тропање се закриваат многу други звуци кои укажуваат на истрошеност на моторот, т.е. на негови делови, а едноставно, не се слушаат од неговото тропање.
Така јас си отворив работа со Реноовиот Клеон :)
Ланецот тропаше ептен. Си викав, ќе го менам ланецот и ОК ќе биде...
Го сменив ланецот и се покажаа сите недостатоци на главата... па сервисирав и глава комплетно... па кога сме веќе тука, ај и алтернатор и водна пумпа...
Секако, како што вели Кано, после тоа колата помирно работи, а и се намали потрошувачката малку.
Башка, моторот во лер не се слуша.
 
Член од
3 ноември 2009
Мислења
1.543
Поени од реакции
767
Сте го заборавиле дизел моторот на BMW. Дефинитивно најсовршениот дизел мотор што некогаш бил направен.
 

Kajgana Shop

На врв Bottom