Brotherhood беше разочарување.Главната приказна беше ептен мала во споредба со кецот и двојката,а споредните мисии со Да Винчи беа далеку повозбудливи од главните.Но за пофалба е асасин гилдо,тоа ме држеше подолго време во играта.
Се надевав и на разрешница на доста прашања,ама се створија уште повеќе.Се надевам на колкав-толкав епилог за некои нејаснотии,а Откровенија да биде дефинитивниот крај на приказната на Ецио.
Се ќе ти се разјасни во наредните ? дела.
Некој напиша претходно дека градот бил многу убав. Шо е поразлично од Рим? Улица, скали, ширина. Улица, скали ширина. А да, различни текстури на врати и фасади и чат пат некој ќилим на земја. Лично додека ја играв не можев да се оттргнам од тоа чувство дека ова веќе ми е познато од порано.
Воопшто не е запазен гејмплејот со Алтаир. Ископирани му се анимациите на Ецио.
За разлика од БХ каде се беше само нафрлано колку да се рече, овде мисиите се со концепт.
Убисофт мора да знае во која насока ја води играва. Повеќето луѓе ја играат ради приказната, а давајќи им нови неодговорени прашања, а не додавајќи нешто револуционерно во гејмплејот води кон губење на фанови. Полека го губат она што го направи првиот дел почетокот на цел серијал. Мистериозноста и stealth. Се надевам дека третиот дел нема да биде толку линеарен како претходните.