Поскапуваат автобуските билети на ЈСП

  • Креатор на темата Креатор на темата edinchez
  • Време на започнување Време на започнување
Морееее....треба за 120% да ги качат! Малку е. Што ќе ви градски превоз? Најголемите бадијалџии се бунат за поскапувањето како божем треба на работа да одат секој ден со автобус. Се само студенти и невработени се најдоа да се бунат, токму оние на кои најмалку им треба превоз, (со исклучок на студентите во работни денови и преку ден од 06 до 24:00).
 
Морееее....треба за 120% да ги качат! Малку е. Што ќе ви градски превоз? Најголемите бадијалџии се бунат за поскапувањето како божем треба на работа да одат секој ден со автобус. Се само студенти и невработени се најдоа да се бунат, токму оние на кои најмалку им треба превоз, (со исклучок на студентите во работни денови и преку ден од 06 до 24:00).

1000 денари треба да е билет во бус, а и тоа мислам дека ќе биде малце.

Еее македонче... и сув ќе го прими, ама ќе си ќути.
 
1000 денари треба да е билет во бус, а и тоа мислам дека ќе биде малце.

Еее македонче... и сув ќе го прими, ама ќе си ќути.

Остај го вика бил во Холандија, само таму што и речиси градски превоз никој не користи. Сите се на велосипеди.
Ме интересира, во Холандија со што патуваше?
Иначе ако оние што доаѓаат во Скопје да студираат, се сељаци за тебе-тогаш ти за тие во Холандија си примитивец, освен ако не си работел зад некое ќоше таму. : ))

Еее волна уште има за збрирање Таруно. ;)
 
Еее волна уште има за збрирање Таруно. ;)

Да беше паметен народов барем да ја продаваше волната, па да земеше некој денар, ама глуп народ ја дава безпари. :)
 
Морееее....треба за 120% да ги качат! Малку е. Што ќе ви градски превоз? Најголемите бадијалџии се бунат за поскапувањето како божем треба на работа да одат секој ден со автобус. Се само студенти и невработени се најдоа да се бунат, токму оние на кои најмалку им треба превоз, (со исклучок на студентите во работни денови и преку ден од 06 до 24:00).
A на кои им треба градски превоз? На пензионери? Биди ти студент и качи си се со точачето зимно време од К.Вода до електро и како што има предавања до 8 вечер, повели да те видам. Ти давам само пример.;)
 
Скопје, како и сите светски метрополи, треба да има ефтин, или субвенциониран превоз или на друг начин ефтин превоз. И пред поскапувањето, превозот не беше ефтин. Семејство со четири члена, треба да одвои за месечни претплатни карти повеќе од 6000, а тоа е многу, повеќе одколку што семејството троши за струја, вода и греење заедно. А тоа нема никаков смисол.
Мислам дека целиот систем на јавен превоз во Скопје треба да се реформира и да се најде решение на нова основа.
 
Туку мене многу ме интересира кај идат парите од рекламите залепени/закачени на/во автобусите на ЈСП?

Kaj direktorot se razbira go biva covekot za tie zdelki vo 4 oci
a sopstvenik e na dzepovi i muda do kolena.
 
E па сакавте нови автобуси, Перо, Влатко,Војдан да ви мафтаат одозгора е па тоа задоволство ќе ве чини ама не ви кажаа:pos: има уште дела без зборови хихихи, само почекајте:pos:
 
Трошоците за гориво, во ЈСП, се на ниво под 10%, на сите трошоци. Никакво оправдување нема ова поскапување. Зошто се прави ова, стварно не ми е јасно.
сериозен си? запознаен си еден автобус за 8 часа возење колку нафта троши?

ај вака - според мене реално гледано на ситуацијава не е скап билетот на јсп туку нашите џебови се плитки затоа што имаме ниски стандарди. за цена од 30 денари пример може да се возите од радишани до нерези ( тоа се околу 20 километра ако не и повеќе ) за цена од само пола евро - дека е ефтино факт е само нас ни изгледа скапо бидејки стандардот општо е на многу ниско ниво. - нека ги покачат платите барем за 5% и верувам на никој нема да му биде проблем да плати +5 денари во автобус.
 
сериозен си? запознаен си еден автобус за 8 часа возење колку нафта троши?

ај вака - според мене реално гледано на ситуацијава не е скап билетот на јсп туку нашите џебови се плитки затоа што имаме ниски стандарди. за цена од 30 денари пример може да се возите од радишани до нерези ( тоа се околу 20 километра ако не и повеќе ) за цена од само пола евро - дека е ефтино факт е само нас ни изгледа скапо бидејки стандардот општо е на многу ниско ниво. - нека ги покачат платите барем за 5% и верувам на никој нема да му биде проблем да плати +5 денари во автобус.
Јас имам информација дека возилата на ЈСП танкираат на нивна сопствена бензинска пумпа и дека на таа пумпа дневно се троши помалку од 4000 литри гориво. Нека некој од ЈСП или Рафинерија даде колку гориво троши ЈСП.
 
Новите автобуси ги изрекламираа со наводна помала потрошувачка. Регуларно гледам според оваа порано дискутирана тема дека трошат 25-35 л на 100 км гориво па нека се и 50л (што е сепак нелогично). Плус најавија или преадаптираа некои од нив пред 4-5 години на гас и нафта (не сум точно информиран дали сеуште возат и колку се на број) со што се намалуваат и трошоците.
Не е тешко да се пресмета (ако некој приближно ги пише параметртите) дали нема ќар или е класичен бунар. Дури и да се намали приходот по линија и зголеми расходот, остануваат пари од реклами и пари од градскиот буџет.
Впрочем, како им се исплати на приватните и без донации со нови автобуси од влада.
 
Како што велат, сиромашниот два пати плаќа. Место кога веќе дават пари за нови автобуси да земат некои квалитетни, ем на гас, тие колку да се исчаламат земаа кинеско страње, и тоа на нафта. Гасот ем поефтин е, ем практично и не го загадува воздухот (мислам доколку е природен гас). Ми мириса на промашена инвестиција ова, за жал.
 
Новите автобуси ги изрекламираа со наводна помала потрошувачка. Регуларно гледам според оваа порано дискутирана тема дека трошат 25-35 л на 100 км гориво па нека се и 50л (што е сепак нелогично). Плус најавија или преадаптираа некои од нив пред 4-5 години на гас и нафта (не сум точно информиран дали сеуште возат и колку се на број) со што се намалуваат и трошоците.
Не е тешко да се пресмета (ако некој приближно ги пише параметртите) дали нема ќар или е класичен бунар. Дури и да се намали приходот по линија и зголеми расходот, остануваат пари од реклами и пари од градскиот буџет.
Впрочем, како им се исплати на приватните и без донации со нови автобуси од влада.

И 12 поени идат за Lurtz! :)

Ставам печат на ова и заверувам.

Јасно е каде одат тие пари дечки, ама некој си прави бајрам на умот.
 
Новите автобуси ги изрекламираа со наводна помала потрошувачка. Регуларно гледам според оваа порано дискутирана тема дека трошат 25-35 л на 100 км гориво па нека се и 50л (што е сепак нелогично). Плус најавија или преадаптираа некои од нив пред 4-5 години на гас и нафта (не сум точно информиран дали сеуште возат и колку се на број) со што се намалуваат и трошоците.
Не е тешко да се пресмета (ако некој приближно ги пише параметртите) дали нема ќар или е класичен бунар. Дури и да се намали приходот по линија и зголеми расходот, остануваат пари од реклами и пари од градскиот буџет.
Впрочем, како им се исплати на приватните и без донации со нови автобуси од влада.
Инсистирам, трошоците за гориво, не представуваат ниту 10% од вкупните трошоци на ЈСП. Поскапувањето на нафтата е само прикасна. Еве друг пример, Кај Топлификација, трошоците за гориво се околу 50% од вкупните трошоци. Затоа нека некој најде, колку проценти трошоците за гориво учествуваат во вкупните трошоци на ЈСП, односно колку нафта дневно троши ЈСП. Со тоа ќе се решат сите дилеми
 
Абе сите знаеме зашто се поскапе за две недели, не се прајте наудрени
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom