Г
Гучи
Гостин
Се јавив таму, ме запиша таму дечкото и на крај не го разбрав убаво..ми рече да свртам на 142-200, али не постои тој број0800 12345
Се јавив таму, ме запиша таму дечкото и на крај не го разбрав убаво..ми рече да свртам на 142-200, али не постои тој број0800 12345
Да, бројов треба да го вртам од коа ке ми наместат?neli ti baraa broj od mobilen da ti javat koga ke bides prefrlen?
i mene mi kazaa toj telefonski kabel da go izvadam a telefonite da gi priklucam vo ruterot ama ja ne napraviv taka si ostana se po staro samo staviv kabel vo ruterot za eden telefon i raboti a nisto ne pomestiv,, LOLNe treba voopsto da doadjaat, mene mi kazaa sam da izvlecam telefonski(od bandera sto ti doadja kabelot) dovod od spliter i da go vklucam gore direktno vo ruter. Telefonski kabel za telefoni po doma, go vadis od spliter, i go prikacuvas gore vo ruter iznad onoj za adsl. Spliterot veke nema da ti koristi, go vracas vo kutija od ruterot. Bi trebalo da se javat na mobilen koj ke im go ostavis da ti kazat deka si prefrlen i da proveris. Jas seuste cekam na toj povik, mozebi i ke potrae ne znam.
Се јавив таму, ме запиша таму дечкото и на крај не го разбрав убаво..ми рече да свртам на 142-200, али не постои тој број
Доколку добиваш известување дека телефонскиот број не постои, тоа значи дека не си префрлен на новата платформаНа бројот 142 200 кога се јавувате ќе добиете секретарка и ако сте префрлени на новата платформа ќе каже - цитирам: Вашиот број е успешно реализиран на новата платформа Ви благодариме за (при)јавувањето. Според тоа не е потребно да идат дома според информацијата да менуваат кабли или незнам што само доколку сте со стар модел на рутер тогаш интервенции се потребни изгледа.
Значи откако ке ми дојдат дома, да вртам..now i got itДоколку добиваш известување дека телефонскиот број не постои, тоа значи дека не си префрлен на новата платформа
јас ги чекам 10 дена ...Sega pak se javiv, mi kazaa deka samo treba telefonskiot kabel sto ni e za telefoni da go stavime gore vo ruter, no otkako ke ni se javat deka ni e pustena novata platforma, ne bivalo se vo istiot den, se ceka 2-3dena.
i mene mi kaza deka sum uspesno prefrlen nemam nisto cepnato samo staviv terklefon vo ruterot i sega mozam da vrtam a nemoze da mi vrtat i tamo kaj sto proveruvas kolku si potrosil pisuva deka imas 3 meseci gratisЈас немам ништо преместувано, уште сум со сплитер, и имам таков рутер спидпорт, и вчера кога се јавив на 142-200, автоматската секретарка ми кажа "вашиот број е успешно реализиран, бла бла".. Е сеа знам дека ако ти каже така дека си префрлен на новата платформа, али ме буни тоа што не ми е ништо чепнато а ми кажува дека сум на новата платформа .. Патем, само еднаш им се имам јавено на 0800 12345 за ова, и ми рекоа дека ќе ми се јавеле кога ќе ме префрлеле, а ми се немаат јавено.. -.-
Се ми е по старо, со сплитер, ништо неам мењато... четвртата сијаличка од speedportot(пишува Internet и сликичка од слушалка) си свети уште од поодамна.. 2-3 месеци, тогаш почна да свети, им се јавив ги прашав шо е работава и ми рекоа за некоја идна платформа е(оваа сега).Ве информираме дека, поради модернизацијата на телефонската мрежа на Македонски Телеком, Вие, како интернет корисник на новата платформа, добивате неограничен интернет пристап во времетраење од 3 месеци.
Почнувајќи од 16.11.2011 заклучно со 29.02.2012 имате неограничен месечен интернет сообраќај во рамките на пакетот кој го користите. *
* За неограничен интернет сообраќај важи политика на фер користење која подразбира сообраќај од 600 GB месечно. По надминување на вклучениот сообраќај, брзината на пристап се намалува на 256 Kbps / 256 Kbps (download/upload)