Кинеските моторчиња

Член од
11 мај 2010
Мислења
2.952
Поени од реакции
718
го земав 700 евра за таа блокадата незнаев прв пат слушам мислев дека толку му е силата :D иначе ова hamachi кинеско е или јапонско ? :D
чекај... 700 евра ганц ново? ако е така, тогаш е добра цена за нов мотор двотактен... тоа за блокажата значи, фабрички е вградена... ако си го зел ганц ново, почекај едно 2-3.000 километри да пројдеш, после барај чаре за мењање на палењето...

а за тоа дали е кинески, јапонски, тајвански.... тоа ни сам господ не знае.. едни рака во оган ставаат и тврдат дека е јапонски... други пак тврдат дека е кинеси и глава во торба ставаат... како кој пуштил информација така е... според мене се е кинеско... и да е склапано во јапан, пак е склапано со кинески делови... така да тоа е тоа... едино треба да се гледа по чива лиценца е производот на моторот.. дали е на јамаха, сузуки или е некое нивно патентче...
--- надополнето: Jun 22, 2011 9:16 AM ---
Malce znaenje od elektronika i moze da se napravi drugo palenje :) bez blokada i ke bide daleku poevtino od 100evra
абе малце знаење од електроника е се премостува блокадата... поентата е во одредено тајминг реленце кое не дозволува поголем број на искри во секунда, т.е. го ограничува на околу 6.000 обртаи...
 
Член од
23 септември 2010
Мислења
645
Поени од реакции
385
Абе ни Ј немаат од јапан, све кина

Иначе има блокада само на карбуратор, ако е 2тактно.
4тактните имаат електронска блокада.
 
Член од
19 февруари 2010
Мислења
121
Поени од реакции
17
Абе ни Ј немаат од јапан, све кина

Иначе има блокада само на карбуратор, ако е 2тактно.
4тактните имаат електронска блокада.
може ли некако да ја извадам ?
 
Член од
11 мај 2010
Мислења
2.952
Поени од реакции
718
Абе ни Ј немаат од јапан, све кина

Иначе има блокада само на карбуратор, ако е 2тактно.
4тактните имаат електронска блокада.
не друже... грешка си... на јијингот има електронска блокада... ти тврдам од ЛИЧНО ИСКУСТВО... на карбураторот има исто така блокада како и на сите двотактни... поентата е дека јијингот носи карбуратор кој се користи и на поголемите двотактни машини, така да таа блокада на карбураторот не е доволна да го намали обртниот момент, па затоа дополнително е вградена и електронска блокада...

предлагам овој мубает, за да не прејде во инатење, кога ке го однесе дотичниот член јијингот на сервис да му ја тргнат блокадата, нека каже за каква блокада станува збор...
 
Член од
23 септември 2010
Мислења
645
Поени од реакции
385
не друже... грешка си... на јијингот има електронска блокада... ти тврдам од ЛИЧНО ИСКУСТВО... на карбураторот има исто така блокада како и на сите двотактни... поентата е дека јијингот носи карбуратор кој се користи и на поголемите двотактни машини, така да таа блокада на карбураторот не е доволна да го намали обртниот момент, па затоа дополнително е вградена и електронска блокада...

предлагам овој мубает, за да не прејде во инатење, кога ке го однесе дотичниот член јијингот на сервис да му ја тргнат блокадата, нека каже за каква блокада станува збор...
Можно е, не викам не.
 
Член од
19 февруари 2010
Мислења
121
Поени од реакции
17
не друже... грешка си... на јијингот има електронска блокада... ти тврдам од ЛИЧНО ИСКУСТВО... на карбураторот има исто така блокада како и на сите двотактни... поентата е дека јијингот носи карбуратор кој се користи и на поголемите двотактни машини, така да таа блокада на карбураторот не е доволна да го намали обртниот момент, па затоа дополнително е вградена и електронска блокада...

предлагам овој мубает, за да не прејде во инатење, кога ке го однесе дотичниот член јијингот на сервис да му ја тргнат блокадата, нека каже за каква блокада станува збор...
а со вадење на блокадата ќе добијам во брзина ?
 

Torte Mobile

Модератор
Член од
29 ноември 2007
Мислења
7.099
Поени од реакции
1.885
http://hamachi.mk/2011-02-07-12-27-08/50-/item/2013-ht50qt-35-the-best-2тактно.html

Да се зема? Викаат дека фабрички било 75кс а и има 7 коњски сили.
Тоа дека било 75 кубика не верувам, а 7 коњи хмм и тоа е за не верување ... се имам возено со ваков и иде исто колку и мојот еден до друг (Keeway F-Act) што има 3 коња
 

Џои

КИНЕКТиран
Член од
1 февруари 2007
Мислења
8.406
Поени од реакции
2.076
Тоа дека било 75 кубика не верувам, а 7 коњи хмм и тоа е за не верување ... се имам возено со ваков и иде исто колку и мојот еден до друг (Keeway F-Act) што има 3 коња
Ми се допаѓа што е малце поголем од другиве. ГО бендисав во Охрид 1400 евра му бараат, ама вчера бев во Струга ИСТИОТ 1000 евра. Па же го земам највероватно што ќе биде нека биде :)
 

Torte Mobile

Модератор
Член од
29 ноември 2007
Мислења
7.099
Поени од реакции
1.885
Ми се допаѓа што е малце поголем од другиве. ГО бендисав во Охрид 1400 евра му бараат, ама вчера бев во Струга ИСТИОТ 1000 евра. Па же го земам највероватно што ќе биде нека биде :)
Па за тие пари имаш кивеј, па и сим или кимко некој модел
 
Член од
26 јануари 2009
Мислења
1.663
Поени од реакции
213
чекај... 700 евра ганц ново? ако е така, тогаш е добра цена за нов мотор двотактен... тоа за блокажата значи, фабрички е вградена... ако си го зел ганц ново, почекај едно 2-3.000 километри да пројдеш, после барај чаре за мењање на палењето...

а за тоа дали е кинески, јапонски, тајвански.... тоа ни сам господ не знае.. едни рака во оган ставаат и тврдат дека е јапонски... други пак тврдат дека е кинеси и глава во торба ставаат... како кој пуштил информација така е... според мене се е кинеско... и да е склапано во јапан, пак е склапано со кинески делови... така да тоа е тоа... едино треба да се гледа по чива лиценца е производот на моторот.. дали е на јамаха, сузуки или е некое нивно патентче...
--- надополнето: Jun 22, 2011 9:16 AM ---

абе малце знаење од електроника е се премостува блокадата... поентата е во одредено тајминг реленце кое не дозволува поголем број на искри во секунда, т.е. го ограничува на околу 6.000 обртаи...
A kano dali znaes dali na jonway 50ccm skutercinjava ja ima blokadava ili eventualno kako da se vidi dali ja ima i kako da se simne toa relenceto sto kazuvas
 
Член од
11 мај 2010
Мислења
2.952
Поени од реакции
718
A kano dali znaes dali na jonway 50ccm skutercinjava ja ima blokadava ili eventualno kako da se vidi dali ja ima i kako da se simne toa relenceto sto kazuvas
друже... во денешно време блокадите на моторите е чисто електронска... нема тука веке блокади на штраф на карбуратор... значи АКО има блокада, таа е сведена на дозволени обртаи на моторот, кои се контролираат преку искрата на свекицата. нели електронско палење е. ке лимитира на максимално палење толку и толку и тоа е тоа.. е сега веке станува проблем да најдеш палење без таква блокада пошто почнаа да стигаат и резервните делови со блокади вградени. веројатно тоа е подготовка за на пазар да се појават китови за палење во спорт верзија или во самите китови за поголема снага да се додаде ЕЦУ без блокада... значи екстра да си го доплатиш...
 

Kajgana Shop

На врв Bottom