Формула 1 Сезона 2011

VoniVaraS

Искусен :)
Член од
20 април 2009
Мислења
543
Поени од реакции
328
Фетел е солиден возач и мислам дека е роден под среќна ѕвезда. Не е нормално колку е среќлија за избегнување на малери од типот на: да влезе во бокс и само што ќе излезе од бокс да излезе SC или да се деси прекин на трка. Минатата трка со сигурност ја губеше а оваа, иако успешно “избегна“ секаков малер на крај не додржа и се “слизна“.
Хамилтон пати од его трип дека е Сена изгледа и стално влегува во опасни ситуации на претекнување со идеја дека тој што е пред него треба да му се тргне од пат. Со тој памет далеку е од шампионска титула.
Батон е одличен возач ама изгледа не е секогаш подеднакво инспириран за трка. На тркава изгледа изнервиран од се што му се деси (го удараа... удараше :) )реши да стиска до крај. На крај му се исплатеше и заслужено си победи.
Алонсо штета што го продолжи договорот ќе мора изгледа да се гледаат трпат неговите јадови уште некоја година во ферари.
Браво за фотофинишот на Маса, штета што тоа не беше борба за прва позиција.
Старото аро Шуми блесна за момент на тркава и конечно покажа дека стварно му се вози. Одкако се врати од пензија премногу игра на сигурно односно стално се поместува и повлекува од борба. Бидејќи не е конкурентен болидот за првите позиции стално го јаде од позади од второлигашите. Заслужуваше подиум ама ептен му е канта болидот.

ПС. Шуми првата титула ја освои со болид на Бенетон, кој беше далеку послаб од болидите на Мекларен и Вилијамс. Првата титула со Ферари ја освои по долги години работа и развој на болдот, воглавно по негови сугестии до механичарите. Немаше да биде ферарито тоа што стана да не беше тој. Така да неможеше било кој возач да биде шампион со тој болид освен Шуми.
 
Член од
13 август 2009
Мислења
9.544
Поени од реакции
5.772
Фетел е солиден возач и мислам дека е роден под среќна ѕвезда. Не е нормално колку е среќлија за избегнување на малери од типот на: да влезе во бокс и само што ќе излезе од бокс да излезе SC или да се деси прекин на трка. Минатата трка со сигурност ја губеше а оваа, иако успешно “избегна“ секаков малер на крај не додржа и се “слизна“.
Хамилтон пати од его трип дека е Сена изгледа и стално влегува во опасни ситуации на претекнување со идеја дека тој што е пред него треба да му се тргне од пат. Со тој памет далеку е од шампионска титула.
Батон е одличен возач ама изгледа не е секогаш подеднакво инспириран за трка. На тркава изгледа изнервиран од се што му се деси (го удараа... удараше :) )реши да стиска до крај. На крај му се исплатеше и заслужено си победи.
Алонсо штета што го продолжи договорот ќе мора изгледа да се гледаат трпат неговите јадови уште некоја година во ферари.
Браво за фотофинишот на Маса, штета што тоа не беше борба за прва позиција.
Старото аро Шуми блесна за момент на тркава и конечно покажа дека стварно му се вози. Одкако се врати од пензија премногу игра на сигурно односно стално се поместува и повлекува од борба. Бидејќи не е конкурентен болидот за првите позиции стално го јаде од позади од второлигашите. Заслужуваше подиум ама ептен му е канта болидот.

ПС. Шуми првата титула ја освои со болид на Бенетон, кој беше далеку послаб од болидите на Мекларен и Вилијамс. Првата титула со Ферари ја освои по долги години работа и развој на болдот, воглавно по негови сугестии до механичарите. Немаше да биде ферарито тоа што стана да не беше тој. Така да неможеше било кој возач да биде шампион со тој болид освен Шуми.
Категорично тврдам, дека секој ќе беше... И сега да е Шумахер во Ред Бул ќе победува ? Или можеби не ?
 

Dzish

unlike any other...
Член од
15 февруари 2007
Мислења
13.994
Поени од реакции
2.689
Категорично тврдам, дека секој ќе беше... И сега да е Шумахер во Ред Бул ќе победува ? Или можеби не ?
Мислам дека не си во право... стварно е до болидот, ама и до возачот е. Шумахер и Ферари владееа во ерата на гумите со црти и V12 моторите. Исто како што владееше Вилијамс Рено во ерата на турбашите. И тогаш возеше Шумахер, ама немаше шанса покрај Сена, Хил, Вилнев... И тоа е тоа... кога се мешаат картите, јасно е дека тој што бил најгоре, има најголеми шанси да слези најдолу.

Незнам зошто, ама ми се чини дека Мекларен ја држи таа златна средина... и речиси во сите сезони, иако не освоил ништо, бил во конкуренција да си го оправда фаворитскиот статус.
 

VoniVaraS

Искусен :)
Член од
20 април 2009
Мислења
543
Поени од реакции
328
Категорично тврдам, дека секој ќе беше... И сега да е Шумахер во Ред Бул ќе победува ? Или можеби не ?
Шумахер 5 години го развиваше болидот на ферари пред да освои титула со нив. Ферари предходно 21 година беше без возач со титула. Болидот беше така стокмен да идеално одговара на желбите и способностите на Шуми. Соработката на Бриџстоун и Ферари започна една година пред другите конкурентни тимови (возеа Мишлен).
Шуми да го вози болидот на Фетел НЕМА да победува, не му одговараат сетинзите.
Шуми бара прецизност од болидот, ни под ни над управливост. Брзината по свиоците ја задржува со високит број на вртежи на моторот, истовремено стискање и на педалата за гас и кочницата.
Битен е квалитетот на болидот ама ако возачот не го вади максимумот од него џабе е. Ако стиска многу ќе го изгори моторот, ако не го стиска доволно ќе го поминат. На телевизија изгледа се така лесно (ко видео игра) ама реалноста е многу посложена и успехот зависи од милион работи. А неоспорно битен момент е и факторот среќа.
Човекот си е за во учебник и не му требаше да се враќа на патеките, бидејќи сепак си е “стар“ за овој спорт.

Ферари е икона на Ф1 и ЕДИНСТВЕН фабрички тим што континуирано се натпреварува од почеток на Ф1 до ден денес. Не секогаш биле во врвот ама тука некаде се. :)
Мекларен е тим кој со пари сака да го има најдоброто што се нуди на пазар и кога ќе “порасне“ да биде Ферари. :p
Истото го правеше и Вилијамс ама изгледа му здосади на старчето (не дава пари веќе) односно му стана јасно дека стално ќе биде во нечија сенка.
 
Член од
13 август 2009
Мислења
9.544
Поени од реакции
5.772
Хммм не знаев дека желбата на Мекларен е да биди Ферари, вистина... Ова сега го дознав... Пред да дојде Луис, навивав за Раиконен и за Хакинен.. Можиш да претпоставиш дека долго пратам Формула, доволно долго за да знам, т.е сум убеден дека ако Шумахер седне во Ред Булот за 1 година, ќе стане шампион... Едноставно, формулата отиде многу напред, и не е тоа време шо беше пред 10 години.. Кога еден Луис седна во прва година во болид, и за 2 бода не стигна до титулата, и кога Ветел во втората сезона во Ред Бул возеше онака, тогаш јасно е каде оди Ф1... Или пак според твојата филозофија, Луис и Ветел веќе од 15тата година ги спремале овие болиди ?

Тие се, деца на своите тимови, но тешко е за верување, или пак невозможно... Или земи го најпресниот шампион, Батон.. Од еден просечен тим, „замина“ во друг, и стана шампион...Сигурно Рос го нема викнато, „потајно“ да го пробува болидот предвреме и сите сетинзи да ги направи како што треба...

Значи од тоа дека Шуми е голем шампион е, но од тоа дека било така, јас не се сложувам... Ако тогаш Батон беше во Ферарито или Монтоја, и тие ќе беа шампиони.. Како и сега, ако Батон е во Ред Булот, и тој ќе биди прв, можеби и со поголема разлика од вториот во Генерален пласман, во тој случај од Фетел....Повторно ќе кажам, многу почитувам туѓи мислења, затоа и те цитирам... Каков би бил светот ако сите се сложуваме ?

Поздрав
 

VoniVaraS

Искусен :)
Член од
20 април 2009
Мислења
543
Поени од реакции
328
#Македонец 7

Не само Мекларен туки и останатите тимови воопшто кога ќе пораснат сакаат да бидат Ферари. :) Сите ги посакуваат титулите, рекордите и успесите на Ферари.

Луис не е 5 години во Мекларен туку е од својата 5 година во Мекларен.
Батон стана шампион бидејќи имаше предност од една година во развојот на болидот од конкурентите. Не беа воопшто мали промените со новите правила за кои што овие тестираа и подготвуваа болид. Ферари и Мекларен се бореа за титула и немаа доволно време за подготовка на новите болиди. Бидејќи до последна трка мораа да ги развиваат старите, односно тие со кои се тркаа за шампионска титула.
И да сите сетинзи на болидот на Батон беа една година порано тестирани. Тоа не беше тајна.

Напредокот на технологијата во Ф1 во голема мера го расипа уживањето. Бидејки како што викаш се помали се разликите во возачите иако се несомнено битен фактор, но процентот на нивното влијание е се помал.
Од денешните Ф1 возачи мене ко најквалитетен ми е Фетел а по него Батон (кога е инспириран).
Луис е премногу вообразен, Алоносо е квалитетен кодош а Маса иако е бразилец ја нема таа жар и желба да победува односно да вози на границата на ризикот.
Да возат сите потполно исти болиди ќе имаш ваква ситуација:
Фетел користејки ги своите возачки квалитети и имајки го факторот среќа на своја страна ќе победи на поголемиот дел од трките.
Луис на повеќе од половина трки ќе предизвика инцидент бидејки не му се поместиле да помине а на останатите трки ќе го префорсира болидот и ќе го издува.
Батон ако некое сабајле се разбуди доволно инспириран поради добрата забава од предходната вечер ќе се трка со големи шанси да победи а останатите трки релаксирано ќе си ги вози.
Алонсо успешно ќе го кодоши тимот дека му работи позади грб за да не победи. И ако победи а при тоа има сомнеж дека е прекшено некое правило, тој ќе се прогласи за невин, тоа тимот правел без тој да знае.
Маса ќе се задоволува ако безбедо извози до некое второ или трето место и тоа е тоа.

Најдобар возач воопшто на денешницава ми е Себасатијан... ама Лоеб. :)
Најквалитетни возачи се рели возачите. Прави шоферишча. :)
Кими еден Ф1 шампион е подпросечен рели возач па види ти сеа.
 

gelcev

Scuderia Ferrari
Член од
13 август 2008
Мислења
451
Поени од реакции
10
Шумахер 5 години го развиваше болидот на ферари пред да освои титула со нив. Ферари предходно 21 година беше без возач со титула. Болидот беше така стокмен да идеално одговара на желбите и способностите на Шуми. Соработката на Бриџстоун и Ферари започна една година пред другите конкурентни тимови (возеа Мишлен).
Шуми да го вози болидот на Фетел НЕМА да победува, не му одговараат сетинзите.
Шуми бара прецизност од болидот, ни под ни над управливост. Брзината по свиоците ја задржува со високит број на вртежи на моторот, истовремено стискање и на педалата за гас и кочницата.
Битен е квалитетот на болидот ама ако возачот не го вади максимумот од него џабе е. Ако стиска многу ќе го изгори моторот, ако не го стиска доволно ќе го поминат. На телевизија изгледа се така лесно (ко видео игра) ама реалноста е многу посложена и успехот зависи од милион работи. А неоспорно битен момент е и факторот среќа.
Човекот си е за во учебник и не му требаше да се враќа на патеките, бидејќи сепак си е “стар“ за овој спорт.

Ферари е икона на Ф1 и ЕДИНСТВЕН фабрички тим што континуирано се натпреварува од почеток на Ф1 до ден денес. Не секогаш биле во врвот ама тука некаде се. :)
Мекларен е тим кој со пари сака да го има најдоброто што се нуди на пазар и кога ќе “порасне“ да биде Ферари. :p
Истото го правеше и Вилијамс ама изгледа му здосади на старчето (не дава пари веќе) односно му стана јасно дека стално ќе биде во нечија сенка.
A sto 1983 mozebi ne bil razvien, i ne se 5 tuku 3
Koj vozac i de sedne vo bolidot na Red Bull ke bide sampion so tolku golem down force vo formula 1 se e do down force ako se sekavas so difusorite Brawn Gp imaa naj razvieni difusori na Jason mu davase neverojaten down froce a poradi turbulanciite pozadi mu sozdavaat problemi na vozacot pozadi zatoa ke nema veke difusori
Toa sto schumaher e legenda si kazuvaat i samite rezultati http://www.bild.de/sport/2011/michael-schumacher/schumi-ist-unsere-nummer-eins-18378942.bild.html so toj bolid na mercedes za edna godina eve kaj e megu prvite 7 8
Deka meklaren ne moze so ferrari ne moze ferrari ima 820 trki meklaren 691 a deka red bull imat nekoj zbrka so predniot spojler toa e fakt
 

VoniVaraS

Искусен :)
Член од
20 април 2009
Мислења
543
Поени од реакции
328
A sto 1983 mozebi ne bil razvien, i ne se 5 tuku 3
1983 ??? Кој... Што...???
Шуми во ферари почнува да вози 1996.
1996, 1997, 1998, 1999 и дури по цело 5 години во Ферари во 2000 станува шампион.
Јас бројам 5 ти објасни како броиш 3.
Браун дифузерите си ги ги развиваше уште на болидот на хонда (пред да го откупи) една година порано од останатите тимови.
Прилагодливото предно крило кај Ред Бул е сомнително, ама сеуште тешко да се докаже и е легално според правилата.
Им текнало и си го користат, другите тимови додека да успеат да ископираат ќе си голтаат прашина позади.
 

gelcev

Scuderia Ferrari
Член од
13 август 2008
Мислења
451
Поени од реакции
10
1983 ferrari imat osvoeno titula a toa za schumaher ne sum te razbral jas mislev koga toj vo konstruktori osvoil titula so ferrari
 

gelcev

Scuderia Ferrari
Член од
13 август 2008
Мислења
451
Поени од реакции
10
1 1 Sebastian Vettel RBR-Renault 1:39.116 1:37.305 1:36.975 15
2 2 Mark Webber RBR-Renault 1:39.956 1:38.058 1:37.163 19
3 3 Lewis Hamilton McLaren-Mercedes 1:39.244 1:37.727 1:37.380 13
4 5 Fernando Alonso Ferrari 1:39.725 1:37.930 1:37.454 20
5 6 Felipe Massa Ferrari 1:38.413 1:38.566 1:37.535 20
6 4 Jenson Button McLaren-Mercedes 1:39.453 1:37.749 1:37.645 14
7 8 Nico Rosberg Mercedes 1:39.266 1:38.373 1:38.231 15
8 7 Michael Schumacher Mercedes 1:39.198 1:38.365 1:38.240 18
9 9 Nick Heidfeld Renault 1:39.877 1:38.781 17
10 14 Adrian Sutil Force India-Mercedes 1:39.329 1:39.034 14
 
Член од
22 мај 2011
Мислења
134
Поени од реакции
34
Колку се супериорни овие Ред Бул ..шо инженери ке имаа...али запнале берни и компанија да им ги "сечат" крилјата шознам колку време ке им треба ама ке успеат..ама на педерски начин. За ферари сум уште од времето на Шумахер и искрено тапа ми беа трките кога ферари доминираше едвај некоја атракција се дешаваше одвреме навреме ..али кееф ми е сега да ги гледам ред бул незнам али сакам другите повеке да се трудат да напраат нешто ново а не да се молат на берни да ги уназади најдобрите..и фетел да киксне некаде.
Тип за утре ..ај се надаевам Алонсо...на највисокото место на подиумoт :)
 

Dzish

unlike any other...
Член од
15 февруари 2007
Мислења
13.994
Поени од реакции
2.689
Aj бе... нешто слично беше и ко победваше Шумахер, само тогаш Фераристите се курчеа. Шо сега? Незнајте да се справите со пораз? Не ви е интересна Ф1 оти губите?

Мекларен се единствените што можат да му конкурираат на РБ засега. Ќе видиме шо ќе излези од сето тоа утре, Хамилтон многу чукачки количиња возел во последно :) а тоа ме плаши. На двете последни трки успеа 4-5 пати да се слупа.
 

Kajgana Shop

На врв Bottom