- Член од
- 28 февруари 2006
- Мислења
- 63
- Поени од реакции
- 1
во замор грешно ги поделив, наместо 620 делено со 1000 јас обратно... ама како и да е 0,62 по литар =скоро 40 денари т.е. 38 плус двотактол, иста цена колку нафтата... а керозин е не е нафта... гори карики и слично... единствена математика е онаа што ја кажа андроник, дека лесно испаруваат 200 литри во 30 тони... за гратис да, за пари не...
п.с. мислам дека во една цистерна врот беше 10 тони а не 30... знае некој точно колку литри идеше во цистерна?
Е како не се исплати, има разлика од 38 до 57 денари башка нема потреба од голема количина двоктактол па толку да ја дигне цената. Иначе проблемот не до толку во кариките, проблемот валјда е во што највероватно млазното гориво има помала вискозност од дизел горивото и па поголеми волуменски загуби и загуби на притисок во високопритисните пумпи (бош пумпите на пример) т.е поголемо абенје на истите и помало траенје, ипак не се се предвидени за работа на тоа гориво. Ипак муабетот ми беше дали може, со занемаруванје на негативните фактори. А ти што возат на млазно гориво 100% не го купуваат, го позајмуваат
