VW Голф 2

Не му го кршете меракот на човекот бе, вљубен си е во колата и нека си ја земе. А за нашиве патишта убаво кажаа погоре, не ти се исплати да земеш што поубава кола, едно тамче најдобро барем нема да жалиш пари ни дали те удрил ни дали те гребнал некој.
 
Не мора сите 9к да ги искористиш.
Јас би ти предложил убаво да размислиш пред да купеш било што.Го замолувам Џиш како еден од најдобрите на овој дел од форумот(според мене) и тој да ти даде совет.
Јас би разгледал:
Прво како ти што велиш Голф 2 дизел.Но јас не би одел на оваа варијанта.Затоа што и да најдеш дизел Голф 2 ке најдеш некој за 2500-3000евра што за кола од 1992 е реално премногу.Како пример ке ти кажам еден кој прашав колку се продава.Голф 2 1990година 1.6дизел такси возен со 700.000км не ремонтиран само крпен со не многу добар ентериер и не многу здрава предница 2500евра.Да така е не се чудете па што е многу многу е 1800да речеше ај така и така ама 2500е премногу.Плус на тоа стави некои други трошоци па си ја направи математиката.
Kој рече дека сите 9.000 евра ќе ги швркне за кола? Да имам толку пари во кеш, ќе се женам :pos:

А и со цените сте претерале. За 3000 евра се зема тројка дизел, што значи двојка дизел/GTI 2000-2200 евра преку сила ако е добро зачувана. Се на се речено, од 2000 евра за добар примерок не се даваат повеќе.

Е сега ако се прашувам јас, јас би одел со GTI варијанта. Колку и да дробиме по форуми дека се исти, обичната 1.3 бензин/1.6 дизел и GTI/GTD верзиите се разликуваат. Обртомер, економ, поинаков волан се само дел од ситниците кои што ги носи како екстра GT изведбата. Така да друже мој совет ти е земај некое GTI машинче 1.8 бензинско (немора да е 16 вентилски можи и 8) па фрли се на работа. Шасиски/подвозје и ентериер да доведиш во топ состојба, па потоа за моторот е мачкина кашлица.
 
http://www.google.com/imgres?imgurl=http://www.rsiauto.fr/images/VOLKSWAGEN/Golf-2-GTI-16s/Golf-2-GTI-16s-1.jpg&imgrefurl=http://www.rsiauto.fr/volkswagen/golf-2-gti-16s-175.php&h=350&w=600&sz=33&tbnid=I3nllT_MSh-yPM:&tbnh=79&tbnw=135&prev=/images%3Fq%3Dgolf%2B2gti&zoom=1&q=golf+2gti&hl=en&usg=__0xccxyoR-TgR7tdE5IUdohA6_qs=&sa=X&ei=iEu7TPDNINDCswbD-NXUDQ&sqi=2&ved=0CB0Q9QEwAg

nadvoresen izgled totalno fabricki so site nisani od godinata vo koja e proizveden


znaci zborime za kompletno smeneto podvozje moj bratuct e vo kontakt so srbska firma koja e licencirana za vakvi raboti nz tocno kako se vikase inace e i zastapnik na sparco

ona ke go vrsi tuningot na motorot podvozjeto sistemot za menuvanje trkalata ke bidat vo fabricki still no sepak sportska programa na continental
golfot oficialno ako se bide ko so treba ke bide gotov ovaa prolet inace ke ima motor od golf4 gti so chip tuning se na se lugeto rekoa deka ke mozat da izvadat negde okolu 200 konja
sto za mene koga go susnav toa ko muzika vo usi mi bese pa takada ocekuvam da bidam prijatno iznenaden ovaa prolet cim go zemam odma na izlozba ke ide
kolata ke mora da se vidi i da se dozivee inace cenata za celava rabota e okolu 7 iljadi evra
 
Што ке ви е за Македонија нова кола.Ја си возам самара и баш ми е океј.Јас сакам да возам а не да бидам возен од колата.Keeping it simple.
 
Храбро и напред! Голф 2 е добар избор, посебно ГТИ, и не му ја мисли ич за делови. Во Тетово и Гостивар има се за Голф 1, 2, 3 до последен шраф! Со 9.000 евриќи има да го направиш како од лента симнат!
 
Многу погрешно мислење.
Веќе скоро 30 години (после Audi Quattro) вистинските рели автомобили се со погон на сите четири тркала.
Автомобилите со преден погон се покажаа како многу добри тркачки (намерно не викам рели) автомобили заради добрата контрола во кривина и можноста да ставиш мотор со многу КС а да не те излета од кривина (за разлика од оние со заден погон).
Пример за тоа се Golf GTI, Honda Type R, RS, итн.

Ќефот е друга работа. Заден погон и многу КС е незаменливо :)

Сепак не значи дека неможиш да добиеш вистинска тркачка машина со преден погон.

Најдобро е погон 4х4 ако навистина сакаш да се покажиш :)

Може сум во заблуда ама секогаш кога имам можност да бирам би избрал заден погон.
Ете и споредба за тоа и добро се потврдува дека заден погон полесно излева од траекторија за разлика од предниот но многу полесно се враќа додека со преден пшогон ако забегаш нема назат.
Одговор на обележеното.
Оној кој ја отворил темата сака да прави кола со многу коњски сили а која е поентата на многу коњски сили ако неможеш бар еднаш во животот да си направиш ваков ќеф. :wink:

 
Во Auto Bild имаа сосема друга теорија а тоа е дека кола со преден погон може без проблем да крепи 200 до 250КС меѓутоа поголема сила од оваа не може ефикасно да се пренесе на подлогата ако истите тркала се и погонски и оние кои го одредуваат правецот.(коли со преден погон FWD) особено и ако полуосовините не се со иста должина. Од друга страна најдобра комбинација за терен каде е битна тракција (тука спаѓаат рели трките или во екстремни случаи Off-road трките) се 4х4 (AWD). Од друга страна мотор со иста јачина 4х4 и само на задна оска има подобри перформанси ако е силата пренесена само на задна оска (RWD) каде предната оска си ја брка работата околу одредување на правецот а задната дава сила -Ферари, Порше, Ламборгини... :pipi:
 
хм, значи еве едно мислење и од мене - браво за идејата те поддржувам во секој поглед, но доколку сакаш јаки перформанси, а средна потрошувачка мислам дека 1.8 G60(по можност 16v - но би ти завршил работа и 8v) и ако не се лажам и двата мотори имаат некои 160 коња, кои се доволни за да ја влечат каросеријата на голфот, која највероватно ке биде изведба со 3 врати, а со тоа и полесна, а моторот би ти завршил работа во комбинација со мењач од VR6.

p.c. сепак ова е само мое мислење - а може да се каже и идеја
поздрав и аирлија работа - ако биде работта ќе мааниме по некоа ракија хаха
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom