Како се нарекувале Македонците наспроти пропагандните тврдења!?

Член од
25 февруари 2010
Мислења
1.158
Поени од реакции
879
И ние имаме дедовци. И тие викале дека се Македонци, ама викале дека се и Бугари.
биле кинези ама биле и јапонци..
а вашите дедовци се сите млади, сигурно се сите родени после 1943-45 година, зошто пред тоа нели, немало Македонци..хехееее, лелеее циркузи, што да кажам повеќе на ова..
 
Член од
13 април 2011
Мислења
18
Поени од реакции
2
И ние имаме дедовци. И тие викале дека се Македонци, ама викале дека се и Бугари.

Никаква игра и ништо друго освен главниот твоj став за терминот бугарин,коjто уште от Самуил па и до во XX век го негираш и го манипулираш. Това е прашане на един и ист проблем-значението на терминот бугарин.


Абсолутно. Националниот идентитет не се темели преко врз гени.:)
Испаѓа дека Бугаризмот се темели врз Македонските гени, не? :toe:

--- надополнето ---

Дечко извини вака, за тебе не знам ама јас и никој од роднините и предците докај што ги знам на овој со сабјава не личат.

Интересно. Имаш б'лгарски „б'лгар“ (какви шо нема изгледа повеќе), па у позадина имаш германски „б'лгар“, па тракиски (претпоставувам) „б'лгар“ и госпоѓата не знам каков „б'лгар“ е. Ако не е македонски „б'лгар“ тогаш треба да бидеме навредени чунки викаат дека бројноста нивна голема била во државата која се нарекува Б'лгарија. Уште поинтересно е шо тракискиот „б'лгар“ во средината има обичај да зборува за „етнически б'лгари“ шо и да му значи тоа, но како дечко упатен во разните форми на копулација (за што се исповеда во весникот кој се вика, погодувате... „Ноќен Труд“) веројатно и треба да се обрне внимание на неговите зборови. Не за друго.
 
E

emission

Гостин
И пред да има бугарска црква Македонците си создавале бугарски училишта. Можам да ти дадам многу примери. Факт е дека нема создадено ниту едно македонско училиште.
Што значело тогаш бугар?
Немало создадено бидејќи немало услови. Ти можеш да кажеш дека делото на Мисирков е малку распространето во негово време но тоа е затоа што огромен дел од тиражот му бил запален. Може да кажеш дека немало цркви, но под сила и притисоци се спречувало тоа. Кога се создале нормални услови почнале да се создаваат такви. Обиди секако имало а тоа е исто како да се создале. Доказ ти се Мисирков и Македонецот од Пиринска Македонија Гологанов.

Мисирков
Ние гледаме сега оти три национални и религиозни пропаганди во нашата татковина (се знае кои се трите пропаганди) се борат една против друга и сите заедно се борат против нас и нашите интереси, сакајќи да им нанесат смртен удар и да си ги потчинат под себе, земајќи го со таа цел религиозното и училишното работење кај нас во свои раце преку црквата и училиштето за да и’ нанесат смртен удар на нашата народност, ни го налагаат нам нивниот наместо нашиот јазик.
Ако селското население и сега си зборува како што си зборувало и понапред и зборува одред низ цела Македонија само на еден словенски јазик, - во градовите, редум со бугарските машки и женски гимназии и основни училишта; насекаде ќе најдеме и српски. Едни села имаат српски, други бугарски училишта. Едни селани со нивните учители и попови ја признаваат Патријаршијата и се под покровителството на српски или грчки конзули, а други го признаваат бугарскиот егзарх и ги слушаат бугарските трговски агенти.
Ако сите забегуваат како тебе земајќи нерелевантни состојби докажувајќи нешто имагинарно и неточно, тогаш сите имаат право да претендираат исто толку колку тебе, а тоа е нула.

И често користите цитати од Мисирков за да ја менувате националноста на Македонците меѓутоа тој не се согласувал со таа теорија затоа и кажал.
Политиката нема работа со науката. Па и да има работа, зар е докажано, како два и два се четири, оти се Македонците Бугари?
И црква немало ама прочитај во писмото зошто и што мислеле Македонците
Гологанов писмо од 22.06.1891
Ние Македонците немаме толку мака од Турците да ни е жив падишахот, колку од Грците, Бугарите и Србите, кои како орли на мрша се впуштија на оваа наша многустрадална земја и сакаат да ја расчеречат ... Нашата Егзархија со својата црковна и просветна дејност тука во Македонија ја врши всушност најмизерната задача, му го одзема името на еден народ и го заменува со друго, му го одзема мајчиниот јазик и го заменува со туѓ, му ги одзема сите национални белези и ги заменува со туѓи... Турците земаат имоти и животи на рајата, но не посегнуваат по неговиот дух. Тие го уништуваат телото, но духот го почитуваат. А, нашата света Егзархија го убива ова другото, постојаното... Ние духовниците, по потекло Македонци, треба да се здружиме и да го покренеме нашиот народ да се разбуди, да ги отфрли туѓинските управи, да ги отфрли Патријашијата и Егзархијата, и да се обедини духовно во лоното на Охридската Црква, нивната вистинска мајка црква.
Иако секакви обиди имало за задушување на Македонската свест денес тие воопшто не ја постигнале целта.
 

Bratot

Стоик и Машкртник!
Член од
27 јануари 2007
Мислења
17.089
Поени од реакции
4.499
Грешка. Ниту Чесите, ниту Србите ниту некои други биле Бугари, само нашите и вашите предци биле Бугари.
Самиот се местиш.

Јас не реков дека биле Бугари, битна разлика, јас реков дека биле нарекувани Бугари и дека јазикот кој го говореле бил нарекуван бугарски.

Прифаќаш предизвик да ти доставам фотокопија, а ти јавно да признаеш дека шириш неоснована пропаганда?

За Господин Генадиј, Митрополит Велешки од 19 век (роден во село Подкожене, Поградец) поимот Бугари е исто со поимот Словени, па запишал дека и Чесите и Словеците се Бугари: "од Бохемија и Моравија сите тие се Словени, чисти Бугари, наши браќа". (Извор: Симеон Радев, "РАННИ СПОМЕНИ", наслов: "ПОСРЕштАНЕТО НА ЧЕТИРИМАТА Б'ЛГАРСКИ ВЛАДИЦИ", Ново, коригирано и доп'лнено издание под редакцијата на Трајан Радев, Изд. к'шта Стрелец, Софија, 1994).

Јордан Хаџиконстантинов - Џинот, кажува дека за него поимот Бугари означува словени, па во неговата "Солунска Легенда" објавена 1859 г. вели дека Св. Кирил и Методиј се апостоли на сите Бугари (Словени), а во Бугари ги вклучува и Моравјаните од Велика Моравија и Панонија (Гласник друштва српске словености, VIII, стр. 146-147).



Никаква игра и ништо друго освен главниот твоj став за терминот бугарин,коjто уште от Самуил па и до во XX век го негираш и го манипулираш. Това е прашане на един и ист проблем-значението на терминот бугарин.
Jaс исто ти покажувам вашите достапни информации и документи,кои демантират твоjaта теза за терминот бугарин во почетокот на XX век. Ништо повеке :toe:
Дали ти ги прифакjaш или не - друго прашане.
Уште бегаш да отговориш како да преведуваме и разбираме бугарска егзархиja?


Реков сто пати, нема МОЈА теза, јас ЦИТИРАВ научни мислења меѓу кои и на БУГАРИ кои го објаснуваат терминот согласно останатите авторитети.

И тоа бугарски уважени академици зад кои стои БАН:




Бугарскиот член на Бугарската Академија на Науките Васил Друмев запишал: „И зедовме ние да се учиме на грчки, да говориме на грчки, да се нарекуваме себе си Грци. И сеуште има меѓу нас почитувани Бугари, коишто се погрчуваат, коишто говорат.. на грчки, коишто ги мразат Бугарите“.

К.Ирачек во – “Историја на Блгарите”, Софија, 1929 г. 385-386, вели дека граѓаните за простите, необразовани провинцијалци (селани) секогаш го употребувале називот –“Булгари”, со обврзителното додавање – дебелоглавец, недоделкани, пенушки и др. погрдни зборови.

Уште еден неоспорлив доказ дека “Бугар” во тоа време значело Словен, а тогашните “Бугари“, себеси се сметале за чисти Словени, ист народ и со Србите, и со Македонците и со Илирите (Хрватите, Црногорците и Словенците) претставува „Историјата на бугарските народи“ од отец Спиридон Габровски кој во неговата кратка историја вели:
„Болгарите ги завладеале Тракија, Македонија, Далмација, Белото Море и Рим...Илирите (Хрватите и Србите, мое дополнување) се нарекуваат Болгари...од Болгарите произлегоа Србите..., а од кога Александар ја зеде целата илирска војска да го бие светот...од тогаш Болгарите почнаа да се нарекуваат Словени и Македонци
- (Спиридон Иеросхимонах, Историја во кратце о болгарском народе славенском 1792, пр.Б. Христова, проф. Б. Рајков, БАК при НБ "Св. Кирил и Методи", И "ГАЛ-ИКО", Софија, 1992 г.)

Пропагандата се состоела во вметнување на зборот “Бугар“ како синоним за “Словенски христијанин“ меѓу словенските народни маси, пропагандата била толку силна што успеала делумно терминот “ Бугар“ да стане синоним за “Христијанин кој говори словенски“.
Кога бугарскиот селанец велеше “ние сме Бугари“ тој имал на ум “ ние сме Христијани“ т.е. Православни. (“Периодическо списание“ Софија, 1904 год., стр. 818).

Се' е овде кажано, за век веков:

http://macedonianspark.com/mk/istorijaideologija/opropaganda/437-2010-10-31-20-28-55


Леле леле... партали летаат... ау ау
 
Член од
1 ноември 2008
Мислења
7.396
Поени од реакции
1.880
Дај бе не се натегајте со косоокиов не гледате дека во немоќ единственото што може е да бара игла во сено или провокација.

На оваа и на уште многу други теми во подфорумов е токму за истово. Македонците сами кажале дека ја користеле маската бугари, дека тоа не е национално. Побогу цела тема има за значењето на зборот бугар кај Македонците.
 

Bratot

Стоик и Машкртник!
Член од
27 јануари 2007
Мислења
17.089
Поени од реакции
4.499
Во Македонија се родени. Фактот е дека создавале бугарски училишта.
И никој не сакал македонско. Никој.

Зошто?
Реков претходно, македонско можело да се отвори поради благосклоноста на Грците, ама никој не сакал.
Сигурно вие не сте сакале.

А училиштата биле отварани со ПАРИ, затоа постојат училишта на странски држави во Македонија, меѓу кои српски, бугарски, романски, грчки, турски.

Во Македонија во периодот кога беше во неповолни историски околности сите околни држави се обидуваа да воведат јазичен институационален дуализам во Македонија, со кодифицирање на два збора за еден, од кои едниот имаше немакедонско значење, со намера со тек на времето македонската “варијанта“ да изумре, а право на живот да добие немакедонската варијанта и со тоа македонскиот јазик да се детерминира според желбите на неговите соседи.

Се' со цел да се крши основниот (носечки) јазичен принцип во македонскиот јазик.

За разлика од горенаведените фактори, македонскиот фактор бил неавтономен и политички зависен.

Додека пак бугарскиот фактор бил државно организиран и воено присутен, и заедно со својата пропагандна политика да има присуство на традиционалното македонско движење, залагањето за македонските затвореници, заштитата од српската и грчката националистичка политика, делењето помош во храна и вода на населението, многу повешто ја придобивал наклонетоста на Македонците.

Ова е моето објективно видување.

--- надополнето ---

И пред да ве замолам да се вратиме он-топик, мора да го наведам клучниот фактор во отпорот за заштита на македонскиот народен јазик, односно семејството.

Во рамките на семјството македонскиот народен јазик бил секојдневно присутен преку комуникцијата, собиранките, гатанките, песната, орото и сл. На тој начин се создаваше чувството на почит и љубов кон мајчиниот јазик и така успешно се пренесуваше од генерација на генерација.

На истиот начин се негувала и македонската историска и културна традиција, се раскажувало за Илинден, за легендарните војводи и комити, за Александар, за Крале Марко и сл.

Со еден збор, македонското семејство преку ноќ го рушело тоа што преку ден странските соседни пропаганди преку својата просвета се обидувале да го сторат, односно денационализација и асимилација на Македонците.

На овој начин Македонците го зачуваа својот етнички и јазичен идентитет.
 
Член од
26 декември 2009
Мислења
232
Поени од реакции
7
Пропагандата се состоела во вметнување на зборот “Бугар“ како синоним за “Словенски христијанин“ меѓу словенските народни маси, пропагандата била толку силна што успеала делумно терминот “ Бугар“ да стане синоним за “Христијанин кој говори словенски“.
Кога бугарскиот селанец велеше “ние сме Бугари“ тој имал на ум “ ние сме Христијани“ т.е. Православни. (“Периодическо списание“ Софија, 1904 год., стр. 818).
Бреj, не знаев дека сме биле толку мокни да се наметнеме насек'де! :)
Затова ли "Македонска крвава свадба" на Чернодрински беше фалшификувана и насек'де, каде што во оригиналот пишува "Бугари", беше изменето на "Хрисjани"?!

Од Словените на Балканот први од турско се освободиjа Србите. Не беше ли по-логично тие да се наметнаат како поим за хрисjани? :toe:
 

Bratot

Стоик и Машкртник!
Член од
27 јануари 2007
Мислења
17.089
Поени од реакции
4.499
Оној што ме канеше по сите форуми, засега ништо не покажа, се сокри и го остави сега дежурниот трол да пишува без поента за да се потонат аргументираните мислења.
 

fmi

Член од
1 февруари 2007
Мислења
13.039
Поени од реакции
2.270
Самиот се местиш.

Јас не реков дека биле Бугари, битна разлика, јас реков дека биле нарекувани Бугари и дека јазикот кој го говореле бил нарекуван бугарски.

Прифаќаш предизвик да ти доставам фотокопија, а ти јавно да признаеш дека шириш неоснована пропаганда?

За Господин Генадиј, Митрополит Велешки од 19 век (роден во село Подкожене, Поградец) поимот Бугари е исто со поимот Словени, па запишал дека и Чесите и Словеците се Бугари: "од Бохемија и Моравија сите тие се Словени, чисти Бугари, наши браќа". (Извор: Симеон Радев, "РАННИ СПОМЕНИ", наслов: "ПОСРЕштАНЕТО НА ЧЕТИРИМАТА Б'ЛГАРСКИ ВЛАДИЦИ", Ново, коригирано и доп'лнено издание под редакцијата на Трајан Радев, Изд. к'шта Стрелец, Софија, 1994).

Јордан Хаџиконстантинов - Џинот, кажува дека за него поимот Бугари означува словени, па во неговата "Солунска Легенда" објавена 1859 г. вели дека Св. Кирил и Методиј се апостоли на сите Бугари (Словени), а во Бугари ги вклучува и Моравјаните од Велика Моравија и Панонија (Гласник друштва српске словености, VIII, стр. 146-147).




Реков сто пати, нема МОЈА теза, јас ЦИТИРАВ научни мислења меѓу кои и на БУГАРИ кои го објаснуваат терминот согласно останатите авторитети.

И тоа бугарски уважени академици зад кои стои БАН:




Бугарскиот член на Бугарската Академија на Науките Васил Друмев запишал: „И зедовме ние да се учиме на грчки, да говориме на грчки, да се нарекуваме себе си Грци. И сеуште има меѓу нас почитувани Бугари, коишто се погрчуваат, коишто говорат.. на грчки, коишто ги мразат Бугарите“.

К.Ирачек во – “Историја на Блгарите”, Софија, 1929 г. 385-386, вели дека граѓаните за простите, необразовани провинцијалци (селани) секогаш го употребувале називот –“Булгари”, со обврзителното додавање – дебелоглавец, недоделкани, пенушки и др. погрдни зборови.

Уште еден неоспорлив доказ дека “Бугар” во тоа време значело Словен, а тогашните “Бугари“, себеси се сметале за чисти Словени, ист народ и со Србите, и со Македонците и со Илирите (Хрватите, Црногорците и Словенците) претставува „Историјата на бугарските народи“ од отец Спиридон Габровски кој во неговата кратка историја вели:
„Болгарите ги завладеале Тракија, Македонија, Далмација, Белото Море и Рим...Илирите (Хрватите и Србите, мое дополнување) се нарекуваат Болгари...од Болгарите произлегоа Србите..., а од кога Александар ја зеде целата илирска војска да го бие светот...од тогаш Болгарите почнаа да се нарекуваат Словени и Македонци
- (Спиридон Иеросхимонах, Историја во кратце о болгарском народе славенском 1792, пр.Б. Христова, проф. Б. Рајков, БАК при НБ "Св. Кирил и Методи", И "ГАЛ-ИКО", Софија, 1992 г.)

Пропагандата се состоела во вметнување на зборот “Бугар“ како синоним за “Словенски христијанин“ меѓу словенските народни маси, пропагандата била толку силна што успеала делумно терминот “ Бугар“ да стане синоним за “Христијанин кој говори словенски“.
Кога бугарскиот селанец велеше “ние сме Бугари“ тој имал на ум “ ние сме Христијани“ т.е. Православни. (“Периодическо списание“ Софија, 1904 год., стр. 818).

Се' е овде кажано, за век веков:

http://macedonianspark.com/mk/istorijaideologija/opropaganda/437-2010-10-31-20-28-55


Леле леле... партали летаат... ау ау
Ау,Ау перверзиjaта е полна. Вашите велат дека има бугари по потекло, наши велат дека бугарин било синоним на христиjaнин и словен.
Уште те чекам да ми кажеш бугарската егзархиja како да ja доживуваме,како црква на словени и христиjaни? :)
Сами си плеткате во манипулации.
Интересно това тука доста преди екзархиjaта како да го читаме? Нека да видиме,дека тука пишува словенски jaзик. Това покажува уште еднаж,дека терминот бугарин,бугарски не се заместува со словен.


Еве разликували са jaзик словенски и jaзик буграски.



Уште нешто преди да има егзархиjaта.


Видимо терминот бугарин,бугарски не е едно и исто со словен,христиjaнин и така натаму на 100%. Правили са разлика мегу тиja работи,а сега ти сакаш да ни убедиш,дека те користели бугарин како словен-абсурд.
Пореден доказ,дека не се користи за едно и исто
Како може 1760 година да прават разлика мегу словени и бугари,а ти днес да сакаш да ни мачкаш очи,дека не биво вака....



Во време на егзархиjaта гледаме вакво нешто

Тука како да го преведуваме това?
 
Член од
20 декември 2008
Мислења
1.193
Поени од реакции
75
Оној што ме канеше по сите форуми, засега ништо не покажа, се сокри и го остави сега дежурниот трол да пишува без поента за да се потонат аргументираните мислења.
Тука сум.
Ете ти ја солунската легенда.
Кажи да видиме од каде го заклучи тоа што го заклучи?
Роден с'м в Кападокија и се учих в Дамаск. И веднаж, когато бјах в ц'рквата на великата Александријска патриаршија, чух отправен к'м мен от олтара глас, казвајки ми: “Кириле, Кириле, иди в обширната земја и сред славјанските народи, наречени б'лгари, заштото господ те е определил да ги покр'стиш и да им дадеш закон.” Аз се наск'рбих много, заштото не знаех к'де се намира б'лгарската земја. Тогава отидох в Кип'р, но като не чух нито дума за б'лгарската земја, поисках да се зав'рна. Обаче се побојах да не стана като пророк јона, и отидох в Крит. И тук ми казаха: “Иди в град Солун.”
И аз отидох и се јавих при митрополит јоан [1]. И когато му разказах, тој ми се присмја и ми рече: “О, безумни старче, б'лгарите са човекојадци и ште те изјадат.” Тогава излјазох на пазара и чух б'лгари да разговарјат. И с'рцето ми така се уплаши, че бјах като в ад и т'мнина.
И един ден, в света неделја, излјазох из ц'рквата и седнах на мрамора, замислен и нат'жен. Тогава видјах г'л'б [2], којто говореше и носеше в устата си в'рзоп смокинови пр'чки, двојно прив'рзани. [3] Тој ги хв'рли в скута ми, аз ги прочетох и намерих, че са 32. Турих ги в пазвата си и ги занесох на митрополита. Тогава те се скриха в тјалото ми и аз забравих гр'цки език. И когато митрополит'т изпрати да ме поканјат на трапезата, аз не разбирах какво ми приказва по гр'цки. Тогава всички се с'браха и ми се чудеха. С'што така те ме и скриха.
Чуха и б'лгарите за мене. И великијат кнјаз Десимир Моравски, Радивој, кнјаз Преславски [4], и всичките б'лгарски кнјазе се с'браха около Солун и војуваха срешту Солун три години, проливајки много кр'в. И говореха: “Дајте ни човека, когото бог ни е изпратил!” Тогава ме дадоха.
Б'лгарите ме взеха с голјама радост и ме заведоха в град Равен [5] на река Брегалница. Аз им с'здадох 32 [6] букви. Аз ги учих малко, те сами много постигнаха. Те, каза господ, ште предадат на бога православната вјара и христијанството.
 
E

emission

Гостин
Класикот Крсте МИСИРКОВ:

I. “За македонцките работи” (1903 г.)
Не е убаво да копираш од пропагандни бугарски веб страни што постојат само за таа намена, бидејќи тие ти сервираат само тоа што сакаат да видиш. Да видиш што друго запишал во истото дело за да ти биде појасна сликата.
Значит во XIV век македонците официално носеа името срби, коiе немаше зашчо да го презираат и да се срдат на него.. Во тоа име они не наог'аа нишчо лошо.
И сега што правиме? Самиот Мисирков кажува дека тие имиња ни ги давале другите, а не ние самите. Само дел од населението ги прифатило тие имиња како национални под притисоци или асимилации.

А треба ли да ти постирам исто од Мисирков дека ве нарекува турански и монголски бугари или сам ќе побараш?

Бидејќи постојано се вртите во круг кога ќе се најдете во тесно, во случај да го доведеш во прашање и идентитетот на Мисирков да го прочиташ и ова што го напишал:
Нека ми биде простено, но јас, како Македонец, на прво место ги поставувам интересите на мојата татковина и моите сонародници и само потоа интересите на Бугарија и Југославија.Јас сум Македонец, со македонска свест, и како таков си имам свое македонско гледиште врз минатото, сегашноста и иднината и на мојата татковина и на целото јужно словенство и затоа сакам и нас Македонците да не прашаат за сите прашања што не засегнуваат нас и нашите соседи, а не да се свршува се само со спогодби помеѓу Бугарија и Србија за нас, но без нас.“ („Мир“ - „Македонски национализам“, 12.3.1925)
И Колишевски ако не се лажам има пишувано дека е Бугарин поради одредени причини и што од тоа?
 
Член од
26 декември 2009
Мислења
232
Поени од реакции
7
Самиот Мисирков кажува дека тие имиња ни ги давале другите, а не ние самите. Само дел од населението ги прифатило тие имиња како национални под притисоци или асимилации.
"Се велевме Бугари"

"К. Мисирков' - Македонскиј Болгарин" :)



Ти мислиш дека ние сме со коси очи и зборуваме монголцки?
Тоj вероватно мисли дека сме одродени и асимилирани Македонци!
Тие со косите очи не заробиле! :)
 
E

emission

Гостин
"Се велевме Бугари"

"К. Мисирков' - Македонскиј Болгарин" :)
Не гледај пропагандни сајтови ти кажав. Читај што напишал.:helou:
newjh.jpg
Како се
велеше таiа воiска? Чиiе име носеше и коi му гу кладе? Сите се велеа „срби", но во ниф имаше толку срби, колку во воiската на цар Симеона имаше Бугари — монголи;
па ми се чинит да и имаше и по малу. Значит во XIV век македонците официално носеа името срби, коiе немаше зашчо да го презираат и да се срдат на него.. Во тоа име они не наог'аа нишчо лошо.
[FONT=&quot]отношението на македонци к'м б'лгари е почти с'штото, както между х'рвати и с'рби.[/FONT]
Кажи ми што заклучи? :helou: Гледаш дека не е како што ти прикажуваат на веб страните направени со единствена цел да се искривува вистината.
Тоj вероватно мисли дека сме одродени и асимилирани Македонци!
Тие со косите очи не заробиле! :)
Не фантазирај кога вистината те боли.Македонците мислеле тоа што мислеле. А Мисирков еве што мислел
Но над много Византиiа пострада од народот бугари, од монголцко племе
Дали сега ти е појасно ?
 
E

emission

Гостин
Ако толкова брзо менувал националната си свест како да му веруваме,дека бил и македонец?!
Не мора да му веруваш дека бил Македонец. Ама ниту бил ниту се чувствувал бугарин а напишал на хартија дека бил таков.
 
Член од
20 декември 2008
Мислења
1.193
Поени од реакции
75
Бугарцката држаа беше поеке со словенцко жител'ство, но со името на неiните
образуачи т. е. монголците бугари.

Словените од Бугариiа и Македониiанаi напред беа само соiузници на бугарите во
воiните со Византиiа. Но соiузните со бугарите словенцки полчишта беа во очите
на неприiателите т. е. византиiците пак бугарцки. Значит византиiците зафатиiа
да прекрстуваат словените ушче од времето на Аспарухоата орда. Постоiаната борба
рамо за рамо со бугарите и напраи ниф iеден народ со бугарцко име, но со
словенцки iазик.
Бугарцкото име мег'у словеиите беше попул'аризирано од грците,
и оно, прво, означааше само бугарите — монголите, после нивните воени соiузници,
после бугарцките поданици и наi после стана етнографцки термин за бугарцките
словени.
 

Kajgana Shop

На врв Bottom