Па многу убаво ти пишува, дека Македонците се готови да ти приложат документи дека не се Бугари,
туку се припадници на грчката црква и ги претпочитат грчките училишта.
Значи кристално јасно се потврдува значењето на терминот “Бугар“, како што претходно посочив со дадените цитати.
Определбата “Бугар“ или “Грк“ зависела во зависност на црквата која ја признавале и училиштата во кои оделе, а не според етничката припадност.
Меѓутоа и Бугарија и Грција се обидуваат да го искриват тој факт и да ги прикажуваат сите христијани како припадници на нивната народност, на што впрочем укажува и Првиот грчки Устав кој вели дека за Грк смета секој оној што е Христијанин.
Каснакоски што повторно се самозастрела.
--- надополнето ---
Направил го,но дали било свободно е прашането?! Благоев си беше комунист до коска,а знаеме таа идеологиja каква теза застапуваше.
Твоево брборење е обично инсинуирање без никаква основа. А како сакаш земи, секоја идеологија мора да има основа за некоја теза, значи да биде издржана.
Ти никако не си во состојба да го оспориш ниту Благоев ниту пак да му наметнеш поинаков карактер.
А зашто се прави разлика например со србите да речиме?
Те не са словени? Те не са христиjaни, во Нишко не са били под бугарската црква? Да не зборуваме,дека един дел сами влегуват во диоцеза на бугарската црква.
Интересно ми е бугарска црква како ja третираш? Зашто таа не ja преведуваш - словенска,христиjaнска?
Значи за едно вака да читаме,а за друго кога ни оди да го читаме по друг начин.
Абсолутно македонските интлектуалци имат вакви тези, ако не може вака, ке терат по друг начин и то по пример,коjто веке са имали.
Зашто Мисирков на неколко пати менува тезите си? Дали само тоj менува вака тезите си? Зашто ни един от десетки револуционери како Jaне,Мисирков,Гоце... не зборуват и збор за антични македонци,не зборуват ни за Александар,ни за Филип. Континуитета за идентичко наследство ти се кине ако каjмакот на македонското движене гол збор не рекол,а зборували само словенство,словенство и пак словенство. Со изклучок на един двама.
Дали се читаш?
Самиот си стрелаш во нога, уште полоша рана од Каснакоски.
Како Македонците го толкуваат словенството, јасно е ставено во контекст и како надополнување на македонствувањето, а не како противречност.
Ниту еден таков Македонец не го споменал ниту Кубрат ниту другите булгарски ханови, па како тогаш постигнуваш “
Континуитета за идентичко наследство“ со вас Бугарите?
Исклучоците кои претпазливо ги зеде во предвид, потврдува дека ИМА такви докази, а тоа значи дека однапред знаеш дека збориш во празно.
Дали се согласуваш дека един дел от македонците влезнаха во екзархиjaта доброволно со плебесцит,а други били натервани от ВМРО? Това како да го читаме? Македонската организациja ВМРО терала македонците да влегуват во екзархиjaта
Ти објаснив, еве пак, христијанството на Македонците и воопшто, не наметнува автоматски и одредена национална класификација. Религиозната определба на Македонците да бидат Христијани, нема никакво значење со црквата во која одат.
Кога станува прашане за Каравангелис како да читаме това?
Цитат от книгата: Its Races and Their Future от H. Brailsford
Каравангелис имал точна и jaсна представа за кого станува збор.
Кога зборуваме за Вангелис нема како да непропуштаме Мелас - па тамо и тоj многу jaсно кажува против кого се бори.
Тогаш околу триста бугарофони селани се засолнаа во Митрополијата заедно со своите деца и жени. Доаѓаа со кајчиња преку Костурското Езеро во Костур право во Митрополијата. Скоро сите беа бугарофони Грци. Но, заедно со нив дојдоа и некои роднини наклонети кон Бугарите и ми бараа проштевање, велејќи дека Бугарите ги излажаа и ме молеа да ги спасам. А други, пак, Бугари, ми напишаа заедно со нашите од еден манастир над Загоричани, на Светите Анаргири, (Бедњаци) со кое ме молат „Спаси нè”. Тогаш најдов шанса и им наложив да изјават дека се враќаат во православието и дека ѝ припаѓаат на Патријаршијата.
Македонската борба (мемоари)
Германос Каравангелис
http://promacedonia.com/gk/gk_3v.htm
Повторно припадноста им се наложува според црквата која треба да ја признаваат.
Кога сме кај книгата на Браилсфорд:
Зошто ли Францускиот Конзул вели дека доволни му се еден милион фунти за направел цела Македонија да стане француска?
Објаснета е бугарската пропаганда, во сооднос со другите, кои сите заедно си купувале и создавале народност за пари.
Истото го потврдува сведочење на селанецот од Битола, кој вели дека градот сега е бугарски, а пред 4 години бил грчки.
Со ваква “национална доктрина“ богами далеку ќе стигнете во потрагата по Бугари, особено ако отидете во Африка, нема да ви треба многу црнците да ги направите асли оргинал Бугари.
Ти можеш,но забораваш дека от случката до поставуването на плочата не са минали 100 година та да нема жив свидетел. Имало е живи хора от соседни села от Загоричане,дали те не знаели? Дали този от загоричане не знаел какви били загинатите?
Ако можеш да го докажеш дека за това е нарачана намерно и е фалшификувана - заповедаj - веднага се согласувам со тебе.
Но врз твои тези без ни един доказ за намерно фалшификуване да мора да ти веруваме - не благодарам - има плоча-доказ и докато не се докаже спротивното това тамо си чист факт.
Што млатиш празна слама, ова е чиста демагогија и филозофирање. Доказот е следниот:
Благоев жив, исправен пред бугарскиот парламент се изјаснува како Македонец, а НЕ Бугарин.
Благоев јасно ја потврдува суштината на изјаснувањето бугар-означува - христијанин.
Плочата во Загоричани е подигната две децении после смртта на жителите на селото.
Бугарската црква заедно со Грчката се обидуваат да ги придобијат селаните христијани преку признавање на нивните цркви за ширење на своите националистички пропаганди и создавање тло за присвојување нови територии. И двете цркви имаат свои агенти меѓу селството кои работат за пари.
Заклучок: Плочата во црквата НЕ е поставена од убиените жители, ниту пак можела, а ниту пак била поставена додека биле живи. Црквата од самиот почеток припаѓала на бугарската егзархија.
Финито.
Да оставиме плочата 1889 година Стефан Веркович (босненец) исто поминува през Загоричане. Пишува
Топографическо-этнографическіј очерк' Македоніи
Ај да не почнувам цела тема за Веркович, беше дискутирано и одамна завршено со него. Ако сакаш нема проблем, ќе збориме за Бугарите кои го славеле Александар Македонски и кои биле покрстени од св. Павле, иако поимот “Бугар“ не постоел на Европск тло во тоа време.
Најди други деца да замајуваш.
Да не коментирам и да не поствам песна на грците за масакара во Загоричане,кадето наjмалце 20 поти ке прочиташ зборове како Βούλγαροι, Βουλγάρους,Βουλγαρομάχοι
И на тоа се сведува вашата пропаганда, на внесување погрешни толкувања, на сите веќе им се расчисти што подразбирале Грците под тие имиња и кого се’ нарекувале така. Меѓутоа, вие како и се’ останато каде што се споменува и барем “Б“ од “Бугар“ пробувате да го врзете со бугарската народност.
Но, џабе, доволно малку да се прочита за многу да се разбере, очигледна и очевидна е вашата ментална болка кога се соочувате... со ЗДРАВАТА ЛОГИКА.
Обективност и ништо повеке - това е поентата.
Обична дрска манипулација за полуписмен народ.